marcin55 Opublikowano 18 Października 2008 Opublikowano 18 Października 2008 U mnie jak przedstewił majkeld69 chodzilo o część nr. 2 tuleja metalowo-gumowa mocowana od tyłu mostu nadmianie że nie ma jej w katologach zamienników występuje tylko w oryginale kolego chodzi ci o tuleje mostu (belki) jeśli tak to już są zamienniki bo sam kupiłem meyla 34zł pozdrawiam moc jest z nami
melkoman Opublikowano 4 Listopada 2008 Opublikowano 4 Listopada 2008 Pytanko z mojej strony.. Chciałbym odświeżyć temat. Mam lekkie uderzenie prz wciśnięciu sprzęgła na 1 (bardziej czuć na wysokich obrotach, a reszcie biegów ok) dźwięk dochodzi raczej z tyłu mostu, myslę że to poduszka mostu.. co myślicie?
thug82 Opublikowano 5 Lutego 2009 Autor Opublikowano 5 Lutego 2009 witam.rozwiązałem ten problem ze stukami z tyłu trzeba wymienić tylno gume dokładnie tuleje tylnej belki która trzyma most do belki i po sprawie u mnie cisza pozdrawiam.
Cinkowski Opublikowano 25 Lutego 2009 Opublikowano 25 Lutego 2009 HEj!!! Mógł byś mi określic jaki koszt całej naprawy wyszedł i ile czasu się z tym męczyli??? Mam to samo w swoim aucie i w najblizszym czasie będę chciał to zrobić!!! Czy cześć trzeba było zamawiać ???pzdr
arturb Opublikowano 25 Lutego 2009 Opublikowano 25 Lutego 2009 Ja zrobiłem tuleje dyfra - 4 stówki robocizna + 200 części. Teraz jest już zupełnie inaczej. Ale trzeba pamiętać o jednym - całkowicie stuku z tyłu się nie da wyeliminować bo przecież dyfer ma luz, wał też. No ale porównując przed i po wymianie to niebo a ziemia...
thug82 Opublikowano 26 Lutego 2009 Autor Opublikowano 26 Lutego 2009 koszt całej naprawy to 140zł tulej 60zł+80zł naprawa(w zależności od warsztatu). Tuleje można kupić na allegro za tako cene.
Zasłużeni forumowicze feel_x Opublikowano 19 Marca 2009 Zasłużeni forumowicze Opublikowano 19 Marca 2009 odświeżam temat. U mnie jest tak samo. puszczanie sprzegla z R 1 2 3 stuk z tylu auta. Dzis bylem w dwoch warsztatach w jednym podniesli tyl do gory kola w powietrzu i mialem puszczac sprzeglo na jedynce. powiedzieli mi ze gumy w idealnym stanie. mocowanie rowniez. ze dzwiek dochodzi z dyfra. w drugim warsztacie podniesli auto, skrzynia na luz zlapali reka za wal i krecili lewo prawo. bylem pod autem i sluchalem dochodzilo to mniej wiecej ze strony wyjscia poloski w dyfra lub srodek dyfra. ale glowy sobie uciac nie dam. pytanie: czy podczas takiego testu mozna z gory wyeliminowac tuleje i inne laczniki? krecac dlonia byl luz na wale i stuki, chyba raczej tuleje i laczniki nie maja wtedy obciazenia. wal dal sie lekko przekrecic reka i w lewo i w prawo. za kazdym razem bylo stychac stuk. mocowanie sanek do podlogi OK.
bladyrs Opublikowano 20 Marca 2009 Opublikowano 20 Marca 2009 witam, wymieniłem wczoraj tuleje nr 9 oraz dwie tulejki mniejsze nr 7 pod dyfrem. głuchy stuk ewidentnie ustał. pozatym zmniejszyły się również wibracje i pojawiające się problemy czasami z żabkami podczas ruszania i wrzucania 2. teraz jest płynnie. sam wał będzie miał zawsze delikatny luz. wiec niekiedy można słyszeć podczas wrzucania biegów jakieś dzwięki z samego dyfra. pozdro.
Cinkowski Opublikowano 9 Kwietnia 2009 Opublikowano 9 Kwietnia 2009 mechanik zdiagnozował tą samą usterke( guma pod dyfrem) tylko mam problem z kupieniem tej częsci!!!! Czy ma ktoś namiar na jakiś sklep (najlepeij przez neta) zeby kupic bo słyszałem że tylko w ASO :([
stefanek81 Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Opublikowano 23 Kwietnia 2009 witamja mam tak ze jak dodaje gaz i odpuszczam to mi stuka z tylu autka na co obstawiacie??nawet na 5 biegu.
Krajny Opublikowano 25 Kwietnia 2009 Opublikowano 25 Kwietnia 2009 U mnie stuka przedni napęd.Ze skrzyni wychodzi jakiś reduktor który idzie na przednią oś i niby tam jest luz.Zastanawiam się czy jak odepnę przedni napęd to wszystko będzie git?pzdr
Zasłużeni forumowicze hunter Opublikowano 26 Kwietnia 2009 Zasłużeni forumowicze Opublikowano 26 Kwietnia 2009 U mnie stuka przedni napęd.Ze skrzyni wychodzi jakiś reduktor który idzie na przednią oś i niby tam jest luz.Zastanawiam się czy jak odepnę przedni napęd to wszystko będzie git?pzdr Na forum poruszaliśmy już temat odpięcia napędu i z naszych wniosków wynika że można go odpiąć i auto będzie jeździło z napędem na tył tylko.a pukać ci może półośka któraś. Pozdrawiam
Krajny Opublikowano 5 Maja 2009 Opublikowano 5 Maja 2009 Niestety po odpięciu przedniego napędu autko nie jeździ.Sprawdzopne dziś rano :( Prawdopodobnie wtedy układ różnicowy przekazuje napęd na przód.Pozdrawiam
Zasłużeni forumowicze hunter Opublikowano 5 Maja 2009 Zasłużeni forumowicze Opublikowano 5 Maja 2009 Niestety po odpięciu przedniego napędu autko nie jeździ.Sprawdzopne dziś rano :( Prawdopodobnie wtedy układ różnicowy przekazuje napęd na przód.Pozdrawiam A co się dzieje, coś się kręci?? próbuje chociaż ruszyć ?? byłem przekonany że to napęd na stałe, odpinałeś wał od skrzynki rozdzielczej?? Pozdrawiam
ropucha.aga Opublikowano 5 Maja 2009 Opublikowano 5 Maja 2009 Niestety po odpięciu przedniego napędu autko nie jeździ.Sprawdzopne dziś rano :( Prawdopodobnie wtedy układ różnicowy przekazuje napęd na przód.Pozdrawiam A co się dzieje, coś się kręci?? próbuje chociaż ruszyć ?? byłem przekonany że to napęd na stałe, odpinałeś wał od skrzynki rozdzielczej?? Zależy co rozumiesz przez "napęd na stałe". Np Quattro z Audi to jest stały napęd na 4 koła, ale z centralnym mechanizmem różnicowym potrafiącym przekazać od 0 do 100 % momentu na oś.Coś jak mechanizm różnicowy bez "szpery" w autach z tylnym napędem, tylko działający nie między prawym, a lewym kołem, a między przednią, a tylną osią.Wszystko zależy od centralnego mechanizmu różnicowego. Czy ma możliwość blokady, czy potrafi przenieść cały moment na jedną oś, itp http://img.userbars.pl/54/10661.jpg
Krajny Opublikowano 5 Maja 2009 Opublikowano 5 Maja 2009 Tak w skrzyni się kręci,nie próbuje nawet ruszyć,tak wał został odpięty.No i cóż tylko skrzyni chyba szukać drugiej.Bo mam luz na tym reduktorze który wychodzi ze skrzyni i idzie do przedniego wału.
mmizu Opublikowano 13 Lipca 2011 Opublikowano 13 Lipca 2011 Koledzy, odgrzewam temat. W moim aucie (320d 150km) mam podobne irytujące objawy stuków. Nawet dwa rodzaje:1) Podczas wrzucania biegu (1, 2 ,3) słyszę takie głuche puknięcie niosące się po wale. Stuknięcie jest tylko po "świeżym" wciśnięciu sprzęgła, znaczy jak wcisnę sprzęgło i wrzucę jedynkę to mi "puknie" ale jeśli nie puszczę sprzęgła i wrzucam koleje biegi to reszta wchodzi już łatwo (i bez stuków). Tak jakby przy wrzucaniu biegu elementy musiały się "zgrać" i dopiero płynnie chodzą. Takich stuków nie słychać na wyłączonym silniki, słychać je przy zmianie biegów w miejscu oraz podczas jazdy.2) Podejrzewam że drugi stuk jest związany z pierwszym. Często mam tak że jak delikatnie ruszę z jedynki i szybko wcisnę sprzęgło to mam takie podwójne lub nawet potrójne stuknięcie (takie tu, du, du :D). Nie muszę mówić że jest to mega irytujący objaw.Ze znajomym mechanikiem zajrzeliśmy pod auto na kanale, co prawda nie pomyślałem aby sprawdzić to na odpalonym silniku, ale po szybkich oględzinach wyglądało na to że wszystkie widoczne poduszki wyglądają w miarę ok. Jednym "podejrzanym" elementem był nieduży luz w okolicach skrzyni (pomiędzy skrzynią, a elementem który jest z nią z tyłu połączony). Luz nie był duży, ale stuki są bardzo irytujące. Co radzicie zrobić?
farorz Opublikowano 16 Lipca 2011 Opublikowano 16 Lipca 2011 Prosze sprobowac tego.Za 2 tygodnie bede mial kanal to sam to przetestuje ale objawy dokladnie te same. http://www.samnaprawiam.com/poradniki-3578-recepta-na-stuki-przy-odpuszczaniu-gazu-oraz-redukcj-bmw.html
mmizu Opublikowano 17 Lipca 2011 Opublikowano 17 Lipca 2011 Prosze sprobowac tego.Za 2 tygodnie bede mial kanal to sam to przetestuje ale objawy dokladnie te same.http://www.samnaprawiam.com/poradniki-3578-recepta-na-stuki-przy-odpuszczaniu-gazu-oraz-redukcj-bmw.html To chyba nie z e46 porada, u mnie na kanale nie widziałem takich "śrubek" do dokręcenia. Będąc na kanale zrobiłem filmik ze swojego auta: http://www.youtube.com/watch?v=jL0Jae7L_ek&hd=1, może ktoś z Was coś tam zobaczy i sensownie doradzi? Nigdzie nie odczuwałem luzów, a poduszki mocujące wał wyglądają raczej ok. Jedyny element na którym odczuwalny był luz (nawet dźwięk wydawał podobny) to połączenie wału ze skrzynią (widać na filmiku), ale wydaje mi się że tam to jest dosyć normalne. Co myślicie?
farorz Opublikowano 18 Lipca 2011 Opublikowano 18 Lipca 2011 No przeciez jest napisane na dole ze seria 3 silnik benzyna.
Lucasp Opublikowano 3 Sierpnia 2011 Opublikowano 3 Sierpnia 2011 Taki luz łapiąc za łącznik miałem w E36 i nic nie stukało jak w aktualnym E46
mmizu Opublikowano 4 Sierpnia 2011 Opublikowano 4 Sierpnia 2011 Byłem z tym u mechanika, ale stwierdził że on by z tym w ogóle nie walczył bo to jest wręcz wada fabryczna tych modeli (on sam ma e46 i nawet za to się nie zabiera). Coś w tym jest bo jak ktoś na forum dobrze napisał "te wały w e46 są jakieś z dupy". U mnie nic nie widać i w sumie nie wiadomo za co się zabrać, więc póki co odpuszczam temat i zobaczę jak się temat rozwinie (choć mam nadzieję, że się nie pogorszy).
TC Opublikowano 5 Sierpnia 2011 Opublikowano 5 Sierpnia 2011 szukajcie na bmw-sport tam ktoś rozbierał most i stuki były spowodowane właśnie przez dyfer który miał luzy wewnątrz .... SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO Chiptuning ŁódźŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON https://www.tc-performance.com/
jceel Opublikowano 5 Sierpnia 2011 Opublikowano 5 Sierpnia 2011 szukajcie na bmw-sport tam ktoś rozbierał most i stuki były spowodowane właśnie przez dyfer który miał luzy wewnątrz .... możesz podesłać linkacza?
TC Opublikowano 5 Sierpnia 2011 Opublikowano 5 Sierpnia 2011 http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=1&t=78644&start=40 SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO Chiptuning ŁódźŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON https://www.tc-performance.com/
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się
Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu
Zaloguj się