Skocz do zawartości

Czy warto do miasta 545,550 czy zostać przy 530d


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 82
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
szerszenkiler --> da sie w ogole to serwisowac u nas? Bo w EU tego chyba nie sprzedaja wiec jak padnie cos powazniejszego, to skąd wziąć części do silnika?
Opublikowano
szerszenkiler --> da sie w ogole to serwisowac u nas? Bo w EU tego chyba nie sprzedaja wiec jak padnie cos powazniejszego, to skąd wziąć części do silnika?

 

Jakby to serwisowac poza ASO to pewnie z 335i :wink: :D Tylko czy ktos bedzie odwazny zeby takie rzeczy robic poza ASO...no chyba ze auto ma gwarancje worldwide to jest to sprawa ASO i BMW zeby to naprawili w ustawowym terminie...

Think Locally,

Fuck Globally!

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
To może 535xi z USA . Używane od dealera z dobrym wyposażeniem można mieć za 100 000 zł . Przyspiesza prawie jak 550i ,a pali jak 530i .

 

Po chipie ma minimum 360 koni bez problemów i przyśpiesza chyba nawet lepiej niż 550i.

 

szerszenkiler --> da sie w ogole to serwisowac u nas? Bo w EU tego chyba nie sprzedaja wiec jak padnie cos powazniejszego, to skąd wziąć części do silnika?

 

Wg mnie się da, bo to ten sam silnik co w 335i i auto produkowane w Europie i serwisy na pewno mają pełny soft do wszystkiego co BMW robi, więc i do 535i również.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
A co ma do tego szpan????????? To, że ktoś lubi moc, przyśpieszenie i super osiągi to znaczy, że szpanuje? Czym się różni 530d od 550i z wyglądu??? Praktycznie niczym to co to za szpan mieć 550i???
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Zapomniałem że 335i są w eu sprzedawane, więc problemu z silnikiem nie ma. Osobiście chętnie pociągnąłbym nówkę z USA, szczególnie jeśli byłbym zainteresowany zakupem rocznego/dwuletniego auta w tej cenie w eu. Z podatkami wyjdzie tyle samo pewnie. No ale nie jestem :P

 

Przemek122 --> dla zabawy, dla zabawy, głównie dla tej radości wciśnięcia gazu i wyskoczenia jak z katapulty. Zabawa przednia, niestety pomijając koszta - ma jedną wadę. Człowiek ciągle chce więcej i więcej :D

Opublikowano
A co ma do tego szpan????????? To, że ktoś lubi moc, przyśpieszenie i super osiągi to znaczy, że szpanuje? Czym się różni 530d od 550i z wyglądu??? Praktycznie niczym to co to za szpan mieć 550i???

dokladnie 550 ma sie dla siebie dla swojej satysfakcji,że V8 że olbrzymi zapas mocy dostępny w każdej chwili w każdym momencie nie ważne przy jakiej prędkości..

ale też musze przyznac że trochę łechce naszą próżność no i jest do szpanu ale takiego troszke w lepszym stylu (mmwmm :lol:)

hej

Opublikowano

jak kochasz BMW kup V8 - a czy zalejesz w tygodniu jeden bak mniej czy wiecej to chyba nie wpłynie aż tak bardzo na twoja plynnosc finansowa ::)

 

Mam 545 jestem bardzo z niego zadowolony . Jesli finanse mi pozwolą to kolejne auto tylko z takim lub wiekszym motorem.(jakies M5,M6,a moze X6-5,0)

 

Frajda z jazdy duza, brak awarii typu wtryski turbina , a spalanie nie jest takie straszne . Mi srednio wychodzi okolo 14l

Raz BMW / / / Zawsze BMW http://img528.imageshack.us/img528/4160/motorsporticon0ms.gif
Opublikowano

Tora, a nie męczy Cię fakt, że E60 (przynajmniej w WWie) przestało być autem szczególnie prestiżowym ?? Jeździ tego chyba więcej niż Passatów, a z każdym miesiącem jest coraz gorzej :-(

Poza tym szykuje się duża wyprzedaż a co zatym stoi kolejna fala spadku cen w przyszłym roku, bo bedziemy mieli F10 na horyzoncie.

Mówisz, że jeździsz głównie w korkach - kupuj E65 po FL z aktywnym tempomatem i będziesz zadowolony. Lubisz diesle, bierz 4.5d, jak nie to 5.0i :-)

 

Pzdr,

Opublikowano
Tora, a nie męczy Cię fakt, że E60 (przynajmniej w WWie) przestało być autem szczególnie prestiżowym ?? Jeździ tego chyba więcej niż Passatów, a z każdym miesiącem jest coraz gorzej :-(

 

Chcesz miec samochod rzadki, to kup Warburga 353 Touring :lol: Nikt juz takiego nie ma.

 

A jezeli uwazasz, ze z posiadania jakiegos okreslonego samochodu czerpiesz jakis blizej nieokreslony "prestiz", to sam sobie jestes winny.

pozdrowienia

Krzysztof

Opublikowano

Tora weź pod uwagę takie rozwiązanie:

550 + jakieś mniejsze wozidełko(e46?) na co dzień.

Po wielu przemyleniach (miałem 530d) ja tak zrobię, tylko troszkę w innej konfiguracji (pewnie 540 + ...)

pzdr

Opublikowano
A jezeli uwazasz, ze z posiadania jakiegos okreslonego samochodu czerpiesz jakis blizej nieokreslony "prestiz", to sam sobie jestes winny.

 

Możesz to przetłumaczyć na polski, bo nie bardzo łapię o co Ci chodzi :?:

 

Pzdr,

Opublikowano

Poza tym szykuje się duża wyprzedaż a co zatym stoi kolejna fala spadku cen w przyszłym roku, bo bedziemy mieli F10 na horyzoncie.

Mówisz, że jeździsz głównie w korkach - kupuj E65 po FL z aktywnym tempomatem i będziesz zadowolony. Lubisz diesle, bierz 4.5d, jak nie to 5.0i :-)

 

Pzdr,

Jasne, w e60 będzie spadek cen za dwa lata, a 65 spadnie za dwa miesiące Może i to będzie korzystny moment do zakupu tego auta, ale wtedy już e65 będzie tylko starym modelem... "z aktywnym tempomatem" - taki to i e60 ma. Nie rozumiem przesłania Twojej wypowiedzi...

Dobrze że się cieszysz z nowego nabytku, ale trochę rozsądku nie zaszkodzi. Pozdrawiam

Sprzedam Hondę Civic Sport 1.4, salon PL, bezwyp., I właściciel, 80 tys. km - info PW
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Dziś E65 przed liftem nie bardzo jest sens kupować, zazwyczaj większość jest już w cenie poniżej 100k pln do wyciągnięcia w de. Za to modele po lifcie spadaja MOCNO w tym momencie i tak za 3-4 mies osiągną stan bardzo akceptowalny (z mojego punktu widzenia). Już dziś roczne/dwuletnie można wyciągnąć za rozsądną kwotę.

 

Oczywiście E65 spadnie cenowo duuuuuuuuuzo bardziej niż E60 i trzeba się z tym liczyć. Te auta lecą ogromnie, ale jak ktoś już je kupuje, to na pewno się z tym liczy.

 

Berni --> pochwal się nabytkiem, jak wrażenia, kiedy chipujesz?

Opublikowano

hej wszystkim

spotkałem sie dzisiaj z BZQ i jest materiał do przemyslenia.

545 kolegi BZQ jest fajnie doposażone i po przejażdzce stwierdziłem że bardziej szczęśliwy byłbym z lepszego wyposażenia w swoim niż z 545.Oboje poczuliśmy że do prędkosci miejskich czyli np 120 czy ruszanie ze swiateł auta 530d i 545 zachowują sie praktycznie tak samo.

No może tylko ten dzwięk diesla na postoju z zapietym D ale V8 tez czułem tyłkiem że sie kręci.

Ogólnie główny wniosek wyposażenie wyposażenie następna musi mieć miec dużo więcej na pokładzie a 530d do miasta daje radę.

Na koniec BZQ :cool2: super koleś dawno tak sie nie nagadałem o BMW i reszcie życia pozdrawiam

Opublikowano
hej wszystkim

Oboje poczuliśmy że do prędkosci miejskich czyli np 120 czy ruszanie ze swiateł auta 530d i 545 zachowują sie praktycznie tak samo.

 

A podobno ja pisałem głupoty :duh:

 

"Bierz 530iA 272 KM - przyspiesza jak 545 ,a pali jak 530d . Do 550i nie ma porównania ."

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Większa pojemność = lepsze wyposażenie.

 

3.0d z na prawdę SUPER wypasem + małym przebiegiem ciężko jest trafić. Pół roku oglądałem i jak coś sie trafi w de, trzeba dzwonić, schodzą jak ciepłe bułeczki :)

Opublikowano

Tora to na jakim wyposazeniu ci zalezy ze w 530d jest trudno dostepne?

 

Masz na mysli jakies individuale, lcdki w zaglowkach i domykanie drzwi?

Think Locally,

Fuck Globally!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.