Skocz do zawartości

Czy warto do miasta 545,550 czy zostać przy 530d


tora

Rekomendowane odpowiedzi

Czytając ten temat przypomniał mi się wątek pt. "Kupię chyba 550i", więc może Corvi :roll2: ??

OK, żarcik.

 

Wyczuwam małą niechęć autora tematu do E39, ale OK.

 

Co do mojej opinii...

Ja proponowałbym abyś kupił sobie 550i z naprawdę dobrym wyposażeniem, spełniającym wszystkie Twoje wymagania dotyczące komfortu jazdy po zakorkowanym mieście, po to abyś mógł się skupić np. na wsłuchiwaniu się w V8, a nie w odczucia dyskomfortu wynikające ze stania w korkach.

550i dlaczego?? a no dlatego że jak kupisz 545i to zawsze będziesz myślał że zapewne fajnie by było jakbyś miał jednak 550i, a powodów ku takim rozważaniom znalazłbyś zapewne wiele, więc po roku zaczniesz myśleć o zamianie 545i na 550i i znowu, sprzedawanie, szukanie, oglądanie, wydawanie kasy itd itp.

Co do spalania... w tym wątku wyczytałem dużo mądrości i jeszcze większych mądrości i kilka normalnych opinii. Pamiętaj, czy 545 czy 550 spali Ci dokładnie tyle ile w sumie sam będziesz chciał, pojeździsz ze dwa miesiące to sam zobaczysz jak łatwo samemu sobie ustalić spalanie na pewnym poziomie, oczywiście nie piszę że 8L po mieście, ale myślę że jak jeden z Kolegów pisał wcześniej, dasz radę zacząć od 14L.

Wierz mi że nawet w dzień jak masz korki i wogóle niemal nie da się jechać to i tak w drodze do i z pracy nie raz skorzystasz z tej ponad trzystukonnej maszyny bulgoczącej pod maską, co da Ci tak niesamowite wrażenia i powód do "banana" ze nie zniknie on z ust nawet jak już będziesz w domu.

 

....a i przyjemnie będzie z czasu zdemolować jakąś mocną konkurencję czy to japońską czy OOOO

:D

 

Pozdrawiam.

Bardzo Mocne Wrażenia;-)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 82
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Moderatorzy

Tora to jakiego wyposażenie Ci brakuje w piaątce. U mnie w domu mamy takie wypoasażenie:

 

441 pakiet dla palących

LCTE tapicerka skórzana Dakota Truffle Brown

672 zmieniarka CD 6 płyt

431 automatyczne ściemniane lusterko wsteczne i zewnętrzne

met. lakier metaliczny

677 HIFI system Professional Logic 7

205 automatyczna skrzynia biegów

465 dzielona kanapa zawiera worek na narty

302 autoalarm

5AC asystent świateł drogowych

456 komfortowe fotele z ele. Regulacją z pamięcią

423 dywaniki welurowe

403 szklany dach sterowany ele.

442 uchwyty na napoje

502 wysokociśnieniowe spryskiwacze reflektorów

508 czujniki parkowania PDC

522 reflektory bi-xenonowe

524 reflektory adaptacyjne

534 klimatyzacja automatyczna

438 wew. listwy wykończeniowe w drewnie szlachetnym, jawor falisty, wysoki połysk

644 przygotowanie do montażu tel. kom.

416 roleta przeciwsłoneczna tylnej szyby,tylnych bocznych szyb.

494 podgrzewane siedzenia przód

217 aktywne wspomaganie

261 poduszka powietrzna tylnych bocznych drzwi

540 tempomat

601 funkcja TV

609 system navigacji satelitarnej Professional

610 Head up display

620 kontrola głosem

775 podsufitówka Individual w kolorze czarnym

322 komfortowe otwieranie

200 filtr cząsteczek stalych

229 dynamic drive

710 kierownica skórzana, sportowa typu M

 

Przydałyby się:

wentylowane fotele, domykanie drzwi, night vision, szyby individual.

Ale rzeczywiście te ekstrasy sprawiają, że wtedy czujemy klasę premium.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie ma żadnych niechęci do E39 błędny wniosek,zreszta dlaczego?

Po M5 silniki 545 czy 550 nie robia wrazenia i wiem że jak kupie 545 czy 550 pozostanie ten niedosyt ze jest M5.Więc podejmuje decyzję latam dalej swoją 530dA z której stanu zachowania jestem zadowolony (że się taka gdzieś uchowała ale to są właśnie auta z CH) nie jest to tylko moja opinia ale BZQ i szukam spokojnie 530d lub 535d lub czekam na F10 no chyba że 550 po szyje wyposażona sama mnie znajdzie

Nastepna musi mieć:

Logic 7 to podstawa

navi prof

komforty z pamięciami obydwu foteli i wszystko co się z nimi wiąże i całkowicie odpada czarna skóra tylko jasna

hud

domykanie drzwi

night vision

komfortowy dostęp

ogrzewanie postojowe z pilota,komórki

pakiet dodatkowego oświetlenia wnętrza

i co ważne ma być szanowana więc wolałbym od prywatnego niż jakieś lisingi czy floty

hej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tora to jakiego wyposażenie Ci brakuje w piaątce. U mnie w domu mamy takie wypoasażenie:

 

441 pakiet dla palących

LCTE tapicerka skórzana Dakota Truffle Brown

672 zmieniarka CD 6 płyt

431 automatyczne ściemniane lusterko wsteczne i zewnętrzne

met. lakier metaliczny

677 HIFI system Professional Logic 7

205 automatyczna skrzynia biegów

465 dzielona kanapa zawiera worek na narty

302 autoalarm

5AC asystent świateł drogowych

456 komfortowe fotele z ele. Regulacją z pamięcią

423 dywaniki welurowe

403 szklany dach sterowany ele.

442 uchwyty na napoje

502 wysokociśnieniowe spryskiwacze reflektorów

508 czujniki parkowania PDC

522 reflektory bi-xenonowe

524 reflektory adaptacyjne

534 klimatyzacja automatyczna

438 wew. listwy wykończeniowe w drewnie szlachetnym, jawor falisty, wysoki połysk

644 przygotowanie do montażu tel. kom.

416 roleta przeciwsłoneczna tylnej szyby,tylnych bocznych szyb.

494 podgrzewane siedzenia przód

217 aktywne wspomaganie

261 poduszka powietrzna tylnych bocznych drzwi

540 tempomat

601 funkcja TV

609 system navigacji satelitarnej Professional

610 Head up display

620 kontrola głosem

775 podsufitówka Individual w kolorze czarnym

322 komfortowe otwieranie

200 filtr cząsteczek stalych

229 dynamic drive

710 kierownica skórzana, sportowa typu M

 

Przydałyby się:

wentylowane fotele, domykanie drzwi, night vision, szyby individual.

Ale rzeczywiście te ekstrasy sprawiają, że wtedy czujemy klasę premium.

Zapomniales dodac do listy np halogeny i tylne swiatlo przeciwgielne. Niektorzy wymieniaja to po to aby lista tzw. opcji zawierala pare kartek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jasne, w e60 będzie spadek cen za dwa lata, a 65 spadnie za dwa miesiące

 

65 już spadło drastycznie i może właśnie teraz warto je kupić ? Ja uznałem, że tak.

 

Berni --> pochwal się nabytkiem, jak wrażenia, kiedy chipujesz?

 

Pewnie w najbliższym tygodniu-dwóch będę wirusował. Dotychczasowe wrażenia są jak najbardziej pozytywne, zwłaszcza możliwości zawieszenia, oraz praca skrzyni (czego obawiałem się najbardziej, jako zatwardziały zwolennik manualów). No ale nie róbmy OT.

 

Pzdr,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jasne, w e60 będzie spadek cen za dwa lata, a 65 spadnie za dwa miesiące

 

65 już spadło drastycznie i może właśnie teraz warto je kupić ? Ja uznałem, że tak.

Myślę że na e65 sprzed liftingu ceny są najlepsze już teraz, bo po debiucie F01 w salonach nie spadną już tak drastycznie.

Natomiast e65 po liftingu moim zdaniem będą dopiero teraz taniały.

Teraz, czyli po debiucie F01.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.