Skocz do zawartości

Zmiany i lifting w autach po 92 ?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam pytanie. BMW E32 było produkowane od 86 do 94roku. W połowie 92 była jakaś zmiana.

Czy możecie powiedzieć kiedy dokładnie była wprowadzona ta zmiana?

Co w autach uległo zmianie ? (podobno automat w 750)

Czy razem z tą zmianą uległ zmianie element pokazany na zdjęciach (zapożyczone z tego forum, jak autorzy sobie nie życzą to podesłać Priva, to zmienie fotki :) )

http://img123.echo.cx/img123/1258/12qn.jpg

http://img123.echo.cx/img123/7643/20nc.jpg

Opublikowano
Tzn. ze co ? Wczesniej nie bylo automatu w 750 ?

 

Podobno była jakaś zmiana w konstrukcji skrzyni automatycznej. Kiedyś chyba wspominał o tym Marcin750.

Opublikowano

Przede wszystkim do uzycia weszly silniki V8. Z zewnatrz auta te mialy szeroka nerke (tak jak 750) i inna dokladke zderzaka przedniego... z takimi wypustkami na bokach ( po tym mozna wizualnie odroznica 750 od 730/740 V8 ). Wewnatrz rzeczywiscie zmianie ulegla popielniczka - w starszych wersjach podobna do tej w E34, w nowszych juz inna, opuszczana na miekkim mechanizmie po wcisnieciu. Na takim samym mechanizmie wyjmowane jest wnetrze popielniczki. Czyli zadnego ciagniecia, wszedzie plynne, delikatne rozwiazania mechaniczne. Co do skrzyn to nie jestem pewien jak to bylo z 750, ale automaty dla V8 mialy 5 przelozen do przodu (te starsze w silnikach R6 mialy tylko 4 przelozenia). Wprowadzono takze elektroniczne ograniczenia predkosci dla 740 do 240km/h w roku 1993 i do 250km/h w roku 1994.

 

Jak cos sobie jeszcze przypomne to napisze. A foto mojego wnetrza (to pierwsze) mozesz uzywac do woli.

Obecnie, po 10 latach przerwy (!): E85 Z4 3.0i R6 M54 '03 + LPG

We wspomnieniach: E32 740i V8 M60 '93 oraz E34 520i R6 M20 '90 + LPG

Opublikowano
a jak było z widereczkiem w bagażniku po prawej stronie i z PDC a poza tym 740 zawsze miała ograniczenie nastawione na 240km/h
Opublikowano
a jak było z widereczkiem w bagażniku po prawej stronie i z PDC

Zaponialem wlasnie o tym pojemniku z prawej strony bagaznika. A co do PDC to bylo czesto montowane w 750 nawet przed 92r.

 

a poza tym 740 zawsze miała ograniczenie nastawione na 240km/h

Nieprawda. W ciągu kilku pierwszych miesięcy 1994 roku (zanim na rynek wszedł model E38) predkosc maxymalna wypuszczanych E32 była ograniczona na 250km/h.

Obecnie, po 10 latach przerwy (!): E85 Z4 3.0i R6 M54 '03 + LPG

We wspomnieniach: E32 740i V8 M60 '93 oraz E34 520i R6 M20 '90 + LPG

Opublikowano

Ta druga fotka to moje wnętrze :) Ciesze sie, że przydała Ci się.

 

Generalnie mówiąc wizualnie to tak jak napisał saintman inna popielniczka zderzak przedni no i maska w V8 taka jak w 750.To był naprawde delikatny lifting tylko.

Opublikowano
W moim aucie - styczeń 1992 - jest "wiaderko" w bagażniku ale stara popielniczka, pewnie te zmiany przeprowadzali sukcesywnie, a może to z powodu zakończenia produkcji aut z silnikami 3,5 ???
  • 1 rok później...
Opublikowano
lifting przeprowadzono w czerwcu 1992 roku. silniki V8 3,0/4,0 (wycofanie 3,5 R6), standardowo 2 airbagi, inna popielniczka, szerokie nerki i listwa w zderzaku taka jak w modelu 750 tylko ze 750 mialo chromowane "żeberka" w "nerkach" :D troche bogatsze wyposazenie (bardzo niewolkie roznice). w polowie 1993 roku troche zmieniona paleta kolorow, np. zamiast islandgruen (mój :dance: ) wprowadzono oxfordgruen (byl on poźniej tez w e-38). PDC dostepne od 1989 roku, kubelek w bagazniku i uchwyt po wewn. stronie do zamykania klapy od stycznia 1992. od stycznia 1992 dostepne SCA (Soft Close Automatic) dla bagaznika lub dla bagaznika i drzwi (w 750iL standard SCA dla bagaznika). od 1989 wprowadzenie ASC+T oprocz samego ASC, standard dla 750. Poszerzana i zmieniana systematycznie paleta radioodbiornikow fabrycznych (np. modele z RDS). w 1993 roku zmiana konstrukcji foteli sporotwych - mogly byc polaczone z podlokietnikami, wczesniej nie mogly byc, choc spotykalem juz modele ktore mialy w poźniejszych latach zamontowane podlokietniki do starych foteli sportowych. w 1991 zmiana wzorou felg aluminiowych montowanych w modelach 750 standardowo (z takich talerzowatych na Vielspeichenstylling). Seria E-32 produkowana do 31.03.1994. jak cos sobie jeszcze przypomne to dopisze.

Discreet charm in automobile Elite - 7 series

http://img388.imageshack.us/img388/1317/img0099a2ol.jpg

Opublikowano

Jeśli kogoś interesuje to w dziale "Pytania i odpowiedzi wokół BMW" jest identyczny temat.

 

Jam ma autko z 89roku i zamist tego wiaderka pod tapicerką jest drógi akumulator, może ktoś mi powiedzieć do czego on służy. Wiele rzy już o to pytałem ale nikt mi nigdy nie odpowiedział na to jednożnacznie.

http://img182.echo.cx/img182/3667/bmwx25qo.jpg

Sprzedaje materiał na podsufitki.

Opublikowano

drugi akumulator w bagazniku jest do webasta....

 

co do skrzyn automatycznych - jako ze wprowadzono silniki v8 z 5 biegowym automat - to 750 ze stara 4 biegowa przeklqadnia zostalo w tyle - wiec zeby kupujacy 750 nie czuli sie gorzej z tymi 4 biegami - wprowadzono AGS- automatyczny dobor trybu pracy skrzyni do sposobu jazdy kierowcy - moim zdaniem to raczej chwyt reklamowy ... zmianie uleglo tylko sterowanie skrzynia .

Opublikowano
byl rowniez drugi malutki alternator ladujacy go.

Toś mnie teraz zastrzelił, aż jutrp popatrze czy tego 2 alternatorka nie mam

Fakt mam webasto i ala telefon znaczy sama słuchawka połączona z radiem służąca jako megafon do krzyczenia na przechodniów niestety jakiś czas temu przestało mi to działać

Mam jeszcze pozostałości po czyms (zajżeć do linka)

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=8534&highlight=okablowanie

http://img182.echo.cx/img182/3667/bmwx25qo.jpg

Sprzedaje materiał na podsufitki.

  • 5 tygodni później...
Opublikowano
a u mnie jest BMW w kolorze lachsilber 730 1988 nie ma lampek nie ma nic oprocz automatu i elektrzycznych szyb i szyberdachu ale co baaardzo dziwne ma orginalna tapicerke bez zaglowkow z tylu :jawdrop: :jawdrop: :jawdrop: ja myslalem ze to byl standart.....
moje modele

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.