Skocz do zawartości

TDS Po Chipie Kopci Jak Traktor


morgan3xp

Rekomendowane odpowiedzi

Witam potencialnych czytelników ...

Po krótce co sie dzieje... autko po chip tuningu chodzilo jak złoto nic nie kopcilo zadnych problemów nie bylo jednakże zobaczylem ze mam pod pedałem gazu korek blokujacy docisnięcie gazu do deski więc go odkręciłem . Po tym fakcie jest tak ze jak na maxa do deski dociskam pedal gazu to przybywa ze 20% mocy ale dym jaki idzie z rury z tylu praktycznie powoduje ze w lusterkach nic nie widac:) i shopka straszna z tym jest... Moje sugestie ... czy moze byc to zwiazane z nie wlaściwą regulacją komputera?czy turbiny?

albo czy jak np na chipie mam 3 pokrętla czy nie trzeba by to je wyregulować? autko ogólnie stan techniczny bdb

Bardzo bym prosil o pomoc kogos kto zna sie na rzeczy ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 91
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

tylko powiedz, że kupiłeś ten shit na allegro... sprzedawca nie powiedział co i jak?? i po co wykręcałeś ten korek?? to jest ograniczenie ruchu potencjometra i nie powinno się nic zmienić po usunięciu jego, poza ryzykiem uszkodzenia potencjomerta.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chip byl kupiony od znajomego z ktorym juz kontaktu niestety nie mam od podobnej Bejcy nie na allegro a korek musi byc wykrecony bo jak zobaczylem jakie przyrosty mocy są to nie wyobrazam sobie jeździc z przyslowiową blokadą jak dla staruszek... a dla ciekawostki wież lub nie ten stary diesel z 95go wyciaga teraz ok 7s do 100km/h

:))

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po pierwsze chip to układ scalony, który wymienia się w komputerze sterującym silnikiem. Zawiera on zmodyfikowany program sterujący silnikiem. Takie coś wpinane w układ - z pokrętełkami - to box.

 

Po drugie - jak dymi to ma za mało powietrza. Słabo pompuje turbina, jest nieszczelność w dolocie, zapchany filtr powietrza. Ewentualnie źle dobrana dawka - za duża.

 

Po trzecie - niedługo będziesz pisał o tym, jaki to TDS ma słaby silnik, bo pęka głowica lub blok, topią się tłoki, korbowód wychodzi bokiem albo pali sprzęgło...

E61 530d '04 (2015-?), E34 525TDS touring '95 (2006-2016), E30 325i '89 (1996-2006)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moze i w erze a dla nie ktorych w marzeniach ja wiem jedno chip box mnie kosztowal 350zl filtr powietrza 180z{k&n}l wydech 300zl ktory raczej powiedzial bym znaczenia nie ma (bo to diesel) olej w autku to castrol Turbo Diesel polsyntetyc zadnych bajerów szczególnych nominalnie autko mialo 11 sec do 100/kmh a ma teraz kolo 7s

fakt faktem ze rzeczywiscie komórą miezony ale kilka krotnie i to z fotela pasazera dlatego napisalem okolo 7 sec,,, bez szczeg... a co do wypowiedzi pana który mówil o tłokach no to tak średnio sie zgadzam bo na tym chipie jeźdze 2 lata ... co prawda dopiero teraz na pelni możliwosci z wyciągnietym z pod pedalu ogranicznikiem ale nie bylo problemów zadnych i jedyne kurestwo jakie widze realne to te dymy jak na derbach :/....

Coraz częsciej sie spotykam z tym jak to wielu nie docenia TDS-ów... zwlaszcza Panów z nowymi Bejcami 530d... którzy widzą jak stary diesel wlasnie tdsik potrafi dotrzymac bierzącym modelą 3litrowym kroku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moze i w erze a dla nie ktorych w marzeniach ja wiem jedno chip box mnie kosztowal 350zl filtr powietrza 180z{k&n}l wydech 300zl ktory raczej powiedzial bym znaczenia nie ma (bo to diesel) olej w autku to castrol Turbo Diesel polsyntetyc zadnych bajerów szczególnych nominalnie autko mialo 11 sec do 100/kmh a ma teraz kolo 7s

fakt faktem ze rzeczywiscie komórą miezony ale kilka krotnie i to z fotela pasazera dlatego napisalem okolo 7 sec,,, bez szczeg... a co do wypowiedzi pana który mówil o tłokach no to tak średnio sie zgadzam bo na tym chipie jeźdze 2 lata ... co prawda dopiero teraz na pelni możliwosci z wyciągnietym z pod pedalu ogranicznikiem ale nie bylo problemów zadnych i jedyne kurestwo jakie widze realne to te dymy jak na derbach :/....

Coraz częsciej sie spotykam z tym jak to wielu nie docenia TDS-ów... zwlaszcza Panów z nowymi Bejcami 530d... którzy widzą jak stary diesel wlasnie tdsik potrafi dotrzymac bierzącym modelą 3litrowym kroku

Optymalna modyfikacja dla TDS poprzez lutowanie e-prom

Leistung 105 kW / 143 PS po modyfikacji 129 kW / 175 PS

Höchstgeschwindigkeit 207 Km/h po modyfikacji 218 Km/h

z Boxa nie wyciśniesz więcej jak 155 koni : Box modyfikuje jedynie dawkę paliwa a raczej ssanie ma rozciągnięte w całym zakresie temp i obrotów.

Co do dotrzymywania kroku 3 litrowemu dieslowi to może i masz racje tylko jadąc zderzak w zderzak w twoim TDS będzie wiecznie 4-5 tysięcy Rpm a 3 litry nawet sie zbytnio nie wysili.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to tutaj kolego nie masz racji bo chip box mam napewno jest on dopinany do komputera a dokladnie kablami polaczony i dolutowany... i na hamowni wykazuje miedzy 190 a 195Koni...

 

Ale niech bedzie ze mam 10 koni mechanicznych to nie ma znaczenia napisalem temat bo autko kopci strasznie i szukam porady...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to tutaj kolego nie masz racji bo chip box mam napewno jest on dopinany do komputera a dokladnie kablami polaczony i dolutowany... i na hamowni wykazuje miedzy 190 a 195Koni...

 

Ale niech bedzie ze mam 10 koni mechanicznych to nie ma znaczenia napisalem temat bo autko kopci strasznie i szukam porady...

 

Podkręć do jakichś 400 PS - przegonisz każdą M5 a i kopcenie ustąpi :norty:

Sprzedam Hondę Civic Sport 1.4, salon PL, bezwyp., I właściciel, 80 tys. km - info PW
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:twisted: hehheh:):]

 

zapraszam na hamownie wtedy się dowiesz że masz 140 koników i mina ci zjedzie.(śledze poczynania kolegów którzy rozbebeszają silniki w "poszukiwaniu" mocy i uwierz dawno przestali liczyć konie w stylu np. filtr K&N 1% przyrost i kalkulatorem dodają )

Popytaj się kolegów czy mają urządzenie zwane potocznie G-tech i sobie zmierz ile masz do tej setki bo jak juz masz auto w ruchu to twój licznik ma zwłokę i nic nie pokazuje wiec sobie wyobraź jak potrafią przekłamywać

 

p.s. wydech ma znaczenie bo prawdopodobnie pogorszył osiągi a nie zwiększył - jedź na hamownie to zejdziesz na ziemie szybciutko i nie mówie ci po złości tylko po to abyś dopioł swego i zrobił 190 koników czy jak ty tam pisałeś.

(OO)=== OO===(OO)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kupilem sam koncowy wydech sportowy pogorszyc to on nie mial czego

2 rzecz jak napisalem wyzej bylem na hamowni i wychodzi miedzy 190 a 195 km

kolejna wciska w fotel praktycznie do 85km/h potem przy trojce juz tego uczucia nie ma i wiem jak auto chodzilo przed chipem a jak teraz...

co do filtra ja nie wieze w statystyki to co pisza

sam wiem i sam widzialem roznice byla ewidenta

 

ale ja naprawde nie odpalilem tego tematu zeby tutaj sie przechwalac przeciez tu nie oto chodzi ... temat jest inny:/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masakra, żeby z 2.5TDS'a i jego fabrycznych 143Km zrobić 190 trzeba podkręcic autko o 40% :D

 

Jakkolwiek, po opisie jestem pewien że 190 KM to zdecydowanie wartość z sufitu (i nie wiem dlaczego wydech ma nic nie poprawiać "bo to diesel" - jak już to z powodu turbiny, ale to tak na marginesie) - to róznica pomiędzy 143 a 190 to 33%.

Poza wszystkim moja 328 mając 193 KM przyspiesza w "siedem coś" - e34 ze swoją masą i diesel potrzebował by jakieś 240 KM żeby zrobić 7 sek.

 

No i poza tym ten temat nie ma za bardzo racji bytu - po takich zmianach i z taka mocą, a na dodatek z usuniętym ogranicznikiem (jakiż to prosty sposób - że te matoły w fabryce o tym nie wiedzą :twisted2: ) MUSI dymić. I tyle

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.