Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)
Nie może zrozumieć, że niektórzy chcą mieć taki samochód, mają go z wyboru, a nie z konieczności. Wiele osób posiada kilka samochodów, a E30 posiadają dla hobby. Często takie E30, są w o wiele lepszym stanie technicznym, niż nowsze modele. To jest pasja, a jakiś dewiant psuje tylko ludziom krew, głosząc swoje wywody, które pretendują do miana herezji. Mam nadzieję, że zrozumiesz.

 

A tu jest poruszany Szanowni Moderatorzy, temat o którym myślę od jakiegoś czasu. Wgląda na to, że e30 zaczyna być odpychane z forum w bardzo naturalny sposób.....

 

e30 jest wystarczające stare, aby być tam, gdzie zasłużeni oldboysi (1928-1988 (do E21, E28, E24, E23)) a pod trójką coraz więcej nowych użytkowników E36, E46, którzy nie mają cierpliwości lub wyobraźni do pasji właścicieli e30.

 

Panowie Moderatorze - gdzie e30 mają być? Pod "trójką" forumowicze ich nie chcą a pod "Old & Youngtimer" Wy ich nie chcecie....... to gdzie :?: :?: :?: Temat może na oddzielny wątek, ale w naturalny sposób się dojrzewa do dyskusji :mrgreen:

Edytowane przez RobertS

Uzależniony od 325iC

Zakochany w żonie

.....ja też jeżdżę E30 z wyboru!

Opublikowano

Póki co to e30 zostaje tam gdzie było , powstrzymajcie się głupich komentarzy odnośnie tego modelu . Mnie bardziej cieszy jak widzę zadbane e30 niż e36 i mam szacunek dla właścicieli .

 

 

PS Mi się e30 bardzo podoba :cool2: :cool2: ale wolę większe samochody

Pozdrawiam,


Tomek

Opublikowano

To teraz ja cos napisze

sporo silnikow juz mylem benzyniakow i diesli i elektryke zawsze zaslanialem chociaz ostatnio mylem w volvo 2.3 benz karcherem.

wszystko bylo super az tu nagle nie chcialo mu sie odpalic. trzeba bylo krecic z 45s zeby odpalil ale po dodaniu gazu gasl. wtyczki posuszone i nastepna proba. i dalej tak samo. dopiero jak wzielismy go na hol to sie naprawil

Opublikowano
Póki co to e30 zostaje tam gdzie było ..

 

 

To już widzimy..... ale jednak nie rozwiązuje problemu. Zamiast potwierdzenia stanu istniającego, czy można prosić o wyjąsnienie dlaczego e30 zostaje tam gdzie jest i kiedy może nastapić zmiana..... np do Oldtimerów.

 

Co najmniej wtedy będziemy rozumieć dlaczego ma być utrzymywany ten stan.

Uzależniony od 325iC

Zakochany w żonie

.....ja też jeżdżę E30 z wyboru!

Opublikowano
Dzięki wszystkim za rady. Okazało się, że jednak uszkodziły się świece (miały z 1000km przebiegu, 4-ro elektrodowe Bosch). Strasznie dziwna sprawa, bo dawały iskrę. Zamontowałem stare świece NGK i śmiga jak nowy :dance:

 

ja mialem podobne akcje i chyba z tymi samymi swiecami , bosch super 4 (4 elektrodowe) drogie one byly i myslalem ze to dobre swiece.

z 3mc temu auto zaczelo mi chodzic jak traktor, latalem po mechanikach sprawdzalismy cewki kable, usuwalem wode z baku czyscilem wtryski a oczywiscie okazalo sie ze to swieca ;/ po 2000km odpadal cala porcelanka z rdzeniem z jednej. Ja juz nie upie swiec boscha, kupilem takie jakie maja byc czyli ngk 2 elektrodowe.

http://www.bmwpasja.pl

Nowe foty w galerii


BMW EuroTrip (46 BMW Club Europatreffen )

http://pl.youtube.com/watch?v=R2BJ8VX0qto

Opublikowano
chcecie żeby przełożyc e30 do Oldtimerów ???

 

 

Ja na pewno tak, tylko inni też muszą się wypowiadać a nie pewno nie znajdą tego wątku pod tematem "mycie samochodu " ;)

 

Może warto rozpocząć nowy wątek i przenieść ww dwa posty tam?

 

Sorki za zmianę tematu Bagor

Uzależniony od 325iC

Zakochany w żonie

.....ja też jeżdżę E30 z wyboru!

Opublikowano
chcecie żeby przełożyc e30 do Oldtimerów ???

 

Ja to bym opcjonował, żeby np właścicieli E46 przepchnąć do osobnej kategorii np. youngtimer'ów a najlepiej tych z dieslami :duh: Bo to mi akurat zawadza :norty:

 

Przepraszam, że się wtrącam ale E30 z E36 ma bardzo dużo wspólnego i dobrze mi się czyta wypowiedzi na temat E30... Nie uważam tego auta za gorsze choć kiedy nie miałem BMW tylko OPLA jeździłem po E30, że to duży fiat, ale kiedy zagłębiłem się w temacie dostrzegłem piękno tego modelu... Radze koledze złapać kogoś z etą i się przejechać... i zastanowić się czy nie lepiej wypychać z "seria 3" inne modele a nie E30

 

Przepraszam raz jeszcze, że ciągne dalej sprzeczkę, ale musiałem wyrazić swoją opinię po usłyszeniu tekstu "Wypchnijmy E30 do oldtimerów"... E30 to ojcowie tej kategorii jak nie tego forum i tego się trzymam... :cool2:

Powiedz mi... maleńka, czy mnie kochasz?? Powiedz mi... czy kochasz moje BMW??


Haratacze - BMW


http://img.userbars.pl/80/15963.png

http://img.userbars.pl/26/5164.jpg

Opublikowano
ja mialem podobne akcje i chyba z tymi samymi swiecami , bosch super 4 (4 elektrodowe) drogie one byly i myslalem ze to dobre swiece.

Tak, to te świece. Drogie, ale straszne badziewie :worried:

 

Ja na pewno tak, tylko inni też muszą się wypowiadać a nie pewno nie znajdą tego wątku pod tematem "mycie samochodu " ;)

 

Może warto rozpocząć nowy wątek i przenieść ww dwa posty tam?

Dawno temu był dział przeznaczony dla użytkowników E30. Prowadził go moderator Lagadula. Niestety, po wielkiej wojnie, części moderatorów z zarządem, Lagadula został wyrzucony, a jego dzieło - w postaci działu E30 - zostało usunięte. W takim wypadku, nie sądzę, by znowu stworzyli taki dział.

 

Sorki za zmianę tematu Bagor

W ogóle mi to nie przeszkadza :) Zresztą, mój problem jest już rozwiązany, więc ja nie mam nic przeciwko rozmowom na inne tematy (choć pewnie administratura tak) :wink:

Opublikowano

BeEmWu, jesteś żałosny człowieku. Tak Cię ściska że jeździsz zwykłym powszechnym jak chleb razowy kebabowozem bez klasy i polotu i to jeszcze z tandetnym silnikiem? Tutaj nie miejsce na Twoje żale.

 

Zapewne masz jeszcze filtr kabinowy po niemcu w swoim klimatroniku w kebabie, i ten cały grzyb Ci już wszedł na banię... :norty:

 

Kwadrat Bagora jest w idealnym stanie, na zdjęciu z profilu nie widzę ani jednej skazy, a Ty coś tu mówisz o rumplu i 2kPLN?

 

P.S: Pozdro Bagor, tutaj abrover z forum e30. Dobrze że rozwiązałeś problem, zwykłe NGK BKR6 są najlepsze do E30, sam mam Bosche Super Plus (wg katalogu zalecane) ale kupiłem na szybko i nie było innych.

 

Niech Twoje M40B18 znowu zaklekocze ochoczo :cool2: Bo za każydm razem jak je obejrzę to nie mogę się napatrzeć, w jakim to jest stanie :cool2:

 

Pozdrawiam

Opublikowano
Przepraszam, że się wtrącam ale E30 z E36 ma bardzo dużo wspólnego i dobrze mi się czyta wypowiedzi na temat E30...

 

tak - zgadzam się.

 

Przepraszam raz jeszcze, że ciągne dalej sprzeczkę, ale musiałem wyrazić swoją opinię po usłyszeniu tekstu "Wypchnijmy E30 do oldtimerów"... E30 to ojcowie tej kategorii jak nie tego forum i tego się trzymam... :cool2:

 

tylko trojka to generyczna klasyfikacja..... nie można wyrzucić e46 z "trójki"....

 

To ciekawa historia z tym Lagadulą...... jaki wniosek? .... nie wiem. Najłatwiej jest nic nie robić...... albo filtorwać wszystko pod [e30] do czytania :mrgreen:

Uzależniony od 325iC

Zakochany w żonie

.....ja też jeżdżę E30 z wyboru!

Opublikowano
Te klutnie sa bez sensu tak samo jak pomysl przenoszenia E30 do jakis klasykow :mad2:

E30 dobre auto i wcale tak stare nie jest aby robic z niego dziadka.

Co do tej klutni w tym temacie to prosze przeniescie sie na PW a nie syf tu robicie.

 

Nie jest to kłutnia tylko dyskusja. Jak inaczej wyminiać się poglądami jeśli ich nie wyrazamy?

Uzależniony od 325iC

Zakochany w żonie

.....ja też jeżdżę E30 z wyboru!

Opublikowano
Sporo chyba osób przesiadło się z e30 na e36, więc mogą posiadać wiedzę i doświadczenie przydatne posiadaczom e30, a nie będą raczej zaglądać do old/youngtimer. Nie rozumiem, co to komu przeszkadza, żeby e30 było tam gdzie jest. O ile się nie mylę, nie ma obowiązku czytania wszystkich wątków na tym forum? :roll:
Opublikowano
E30 zostaje tam gdzie jest , a tym bardziej e46 . Musicie się z tym pogodzic i tyle. a co do tego tematu to jak nie zaczniecie normalnie pisac to go zamknę

Pozdrawiam,


Tomek

Opublikowano

witam

Ja miałem taki sam problem u siebie z e36 318is po umyciu wsiadam i chciałem odpalic a tu nagle tak jakby jakies zwarcie było i az wysuneło płyte z radiootwarzacza, potem próbowałem zapalić ale nic. zostawiłem go na jakąś godzinke i odpalił, na szczescie było to pod garażem a nie gdzies w miescie na myjni bo by było nie ciekawie;d, ale dalej nie wiem przez co było to spowodowane. Ostanio myłem samochód i wszystko było ok.

Opublikowano

 

Bagor - jeździsz najseksowniejszym "rumplem" za 2 tysie jakiego widziałem!

 

A tak wracając do tematu to ciekawa historia z tymi świecami - zastanawiałem się czy umyć silnik przed sprzedażą - warto wydawać kasę? Czy ludzie chętniej spojrzą na przykurzonego iesika?

 

 

Heja Bagor!

 

No przyznam również, że Twój "rumpel" za 2k prezentuje się dużo lepiej niż "niektóre" e36 ;-) Autko masz niezłe :) Gratu utrzymania takiego stanu!!

 

Ale ja tez się pochwalę (może nie w tej chwili ale jak wrócę do PL - za tydzień) swoim kwadratowym E30 kombiakiem :)

 

Trochę pracy już włożyłem ale jeszcze trochę mnie czeka. Ale co tam :)

 

Tak jak napisałeś, ja też jeżdżę E30 z wyboru a nie z przymusu.

/(O)(O)====[ ][ ]====(O)(O)\

 

Can U see it? ;)

Uwielbiam stare kwadratowe trumniaki ze stajni BMW i jeżdżę E30 z wyboru a nie z przymusu!!!
Opublikowano
............ja też jeżdżę E30 z wyboru a nie z przymusu.

 

... chyba dopiszę to zdanie do mojego podpisu :mrgreen:

 

do kogo należą prawa autorskie? :modlitwa:

Uzależniony od 325iC

Zakochany w żonie

.....ja też jeżdżę E30 z wyboru!

Opublikowano

Hejka,

 

No chyba do mnie ale proszę bardzo się częstować!!

 

Jeśli Ktoś podziela to zdanie to automatycznie nabiera do niego praw jeśli jest posiadaczem E30!!

 

To auto jest przepiękne i zestarzeje się razem ze mną :) Heh w sumie to ma już 18 lat a ja 30 :)

Żona nie rozumie, rodzice nie rozumieją, co niektórzy znajomi nie kumają....

A ja dalej swoje E30 i E30 :)

 

Pozdro!

Uwielbiam stare kwadratowe trumniaki ze stajni BMW i jeżdżę E30 z wyboru a nie z przymusu!!!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.