Skocz do zawartości

Jakie amortyzatory ?


comquest

Rekomendowane odpowiedzi

sachs :cool2:

pare informacji na temat amorów tej firmy :

Amortyzatory Super Touring są przeznaczone do tzw. pierwszego montażu w aucie, czyli już w fabryce. Ten typ amortyzatorów powinni wybierać kierowcy, którzy często poruszają się w ruchu miejskim, ale od czasu do czasu udają w się w dłuższe podróże. Producent zapewnia, że amortyzatory spełniają surowe normy określone przez firmy samochodowe. Wykonane są z wytrzymałych materiałów, zaś surowe reżimy produkcji gwarantują wysoką jakość. Np. chromowane i wysoko polerowane tłoczyska oraz odporne na zużycie prowadnice tłoczyska zapewniają nie tylko szczelność amortyzatora, ale także wysoki komfort - dzięki niewielkiemu tarciu. Z kolei wykorzystywany w procesie produkcji tzw. lakier wodny chroni amortyzator od uderzeń kamieni, czy też gałęzi. Drugi typ amortyzatorów, to Sachs Advantage. Te przeznaczone są do samochodów, których właściciele kładą nacisk na bezpieczeństwo i komfort. Skonstruowano je i wyprodukowano według najnowszej technologii, m.in. zastosowano technikę rowka bocznikującego, przez co amortyzator optymalnie dopasowuje się do konkretnego pojazdu. Ustawienie siły tłumienia zapewnia najwyższą stabilność jazdy. W serii Advantage znajdują się wyłącznie amortyzatory gazowe jednorurowe lub dwururowe. Paleta produkcyjna obejmuje niemal wszystkie produkowane obecnie samochody, a także modele nie starsze niż 10 lat. Trzeci typ najnowszych amortyzatorów Sachs, to seria Unlimited. Są one adresowane do tych, którzy poszukują rozwiązań spełniających indywidualne wymagania, np. kompletnego zawieszenia do obniżenia samochodu oraz odpowiedniej regulacji poziomu. Rozwiązania techniczne, zastosowane w amortyzatorach Unlimited są stosowane w sporcie samochodowym. Amortyzatory Unlimited są produkowane w dwóch typach. Pierwszy to Unlimited-Nivomat. Konstrukcja tego produktu zapewnia w pełni automatyczną regulację poziomu - amortyzator sam dopasowuje się do różnych obciążeń. W trakcie drgania kół, powstających podczas jazdy, włącza się samoczynnie pompa hydrauliczna znajdująca się wewnątrz amortyzatora. W ten sposób już po przejechaniu kilkuset metrów następuje wyrównanie poziomu zawieszenia. Po wyjściu pasażerów lub po wyładowaniu auta amortyzatory ustawiają się automatycznie do prawidłowej wysokości. Drugi typ tych amortyzatorów, to Unlimited-Sporting. Przeznaczone są do samochodów, których kierowcy mają sportowe ambicje. Są to amortyzatory o twardszej charakterystyce, dzięki czemu pojazd ma polepszoną stabilność jazdy, np. przy szybkim pokonywaniu zakrętów. Poza pojedynczymi amortyzatorami Unlimited Sachs proponuje jeszcze kompletny zestaw zawieszenia Unlimited-Sporting Set.

Mrówa


Harce na gitarce oraz speed

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sachs :dance:

popieram, miałem je w każdym aucie i są bezzarzutu.

W bemce wymieniłem ale tylko z przodu, polecam

Jest:

F45 2016r oraz e61 2005r

Były:

E38 740d 2000r

E90 320d 2005r

525 tdsA '95 Chip na 172 KM

Kawasaki ZX-12R '04 na Power Comander III

740iA '93;


Pozdrawiam

Michał

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sachs :dance:

popieram, miałem je w każdym aucie i są bezzarzutu.

W bemce wymieniłem ale tylko z przodu, polecam

 

Sachs to badziewie chyba nigdy nie jeździłeś na pożądnych amorkach, ja trochę przerabiałem temat amorków w różnych samochodach i pomiędzy Sachs'em a Bilstein'em jest poprostu przepaść. Nawet podstawowy Bilstein B4 jest lepszy od Sachsa z wyższej półki, moi kumple którzy siedza trochę w sporcie motorowym robili kiedyś testy różnych amorków i Bilstein zawsze był górą. Podstawową wadą Sachsów jest to że nawet gazowy amortyzator traci sprawnośc na tarce (spienia się ta samo jak olejowy), Bilstein'y są pozbawione tego efektu, zachowują swą sprawność przy jeździe po tarce co jest bardzo ważne przy hamulcach z ABS'em

Tylko BMW jest ważne...


http://ot.mklub.net - Ciemna strona wpływu BMW na umysł człowieka :-]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zależy jaki styl jazdy preferujesz. Ja do swojej e36 niedawno kupiłem amorki Bilstein B6. Są to amorki do seryjnego zawieszenia o sportowej charakterystyce i jestem poprostu zachwycony :) Auto może nie jest za wygodne jadąc po dziurach, przesadnie twarde tez nie jest, niskiego zawieszenia nie mam więc na polskich drogach spisuje si świetnie, a w zakrętach idzie jak przyklejona. Polecam bardzo!! Na każdym łuku aż chce się wciskać gaz, :D a jeśli się przesadzi to nadsterowność auta jest bardzo łatwa do opanowania.

Pozdrawiam!

Paweł


Kiedyś było: e36 325i, e39 540i, e38 740i, e53 3.0d, e65 745i, e39 M5

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:D ja nie bede sie spieral bo to zalezy od stylu jazdy jaki lubisz ja jezdze na sachsach tzn mam je usiebie od koad ja kupilem czyli roczek :D w sojej e34 520i i jak jak narazie nie zwiodly dobre do miejskiej jazdy i bardzo dobrze wybieraja sa nie zle ale jesli chodzi o cos z wrewa to zdecydowanie billstein!!!!!! sam mysle nad zakupem amorkow tej wlasnie firmy!!! :D pozdro
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam co do sachsa to po 7miechach rozwalily mi sie oba amorki tak wiec juz nie bede wiecej tej firmy kupowal pozdro :evil:

 

gwarancja jest rok podobno na nie

 

a czy czasem sachs nie sa montowane fabrycznie w bmw?

 

tzn na pewno maja znaczek bmw, ale robi je sachs

http://img489.imageshack.us/img489/2486/zz1dk5.gif
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Członkowie klubu

Ważne:

w e34 wystepują amorki które mają 2 rodzaje trzpienia:

- dn 14 mm tzw. krótki,

- dn 16 mm tzw. długi (sachs 115 066 super touring)

 

Aby dobrze kupic trzeba to wiedziec bo amorki nie wejdą. Od razu kupic trzeba też odboje z osłonami, podkładki na odboje i gumy dolne pod sprężyny. Bez tego nawet nie brać się za robotę. Ważne jest aby górne łozyskowanie było dobre bo to tez lubi padać i sprawdzic jeszcze gumowe mocowanie trzpienia.

 

Do mojego auta weszły Sachs-y 115 066 super touring - to te z długim trzpireniem i dn 16 mm - wczoraj zrobiłem amorki i jechało się świetnie. Ile wytrzymają tego nie wiem - zobaczymy. A co do marki to i Bilstein i sach są według mnie ok.

 

Krzysiek.

BMW E84 2.8iX

BMW E31 840Ci M60B40

BMW Klub Polska

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...
  • 1 miesiąc temu...

Sory, za odgrzebywanie tematu ale JELITO założyłeś już te amory.

Ja sie zastanawiam nad b6 tylko nie wiem czy jest je wsadzac sens tylko na przod bo z tylu mam pneumatyczne miechy?? :roll:

SPONSOREM MOJEJ NIEOBECNOŚCI SĄ BROWARY ŻYWIECKIE S.A. :)))



BMW-MADE BY WINNERS, MADE FOR FUN !!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja niedawno miałem podobny dylemat...

Zdecydowałem sie na Bilsteiny B4 i nie pomyliłem się... :cool2:

A co do innych marek...

Nie mam zaufania do Sachsa a z KAYABAMI nie miałem nigdy do czyniennia.... A Bilstein to Bilstein.... :norty:

I juz nie boję sie naszych kochanych polskich dróg dziurawych jak ser szwajcarski :) :mrgreen:

No chyba że wpadnew dziurę wielkości całego koła... hehe

 

Pozdro dla wszystkich fanów BMW... :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.