Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich !

 

Mam mały problem z pompa wspomagania, gdy odpalę auto i nie ruszam kierownica to wszystko jest w porządku ale gdy zacznę kręcić lekko kierownica w prawo lub lewo (ciężko chodzi) to buczy jak cholera, straszny dźwięk.

Wczesniej nic o tym nie wiedziałem bo nie miałem zamontowanego paska, i gdy dziś go założyłem to sie przeraziłem .Zalałem nowy olej, wiec jeśli chodzi o płyn to powinno być w porządku.

 

Czy ktoś miał już coś takiego? Czy to oznacza,że pompa wspomagania jest do wyrzucenia ?

 

Z góry dziękuje za pomoc.

Opublikowano

Pierwsza sprawa to z jakiego powodu nie bylo paska?? Podejrzewam ze to sprawka bylego wlasciciela, ktory go zdjal wlasnie z powodu uszkodzenia pompy - wowczas jest ona do wymiany.

Druga sprawa to zwroc uwage czy plyn w ukladzie sie nie pieni. Jezeli sie pieni to uklad jest zapowietrzony i trzeba go odpowietrzyc.

Opublikowano
... albo po prostu masz mało płynu... U mnie pompa jęczała przy skręcaniu kół i okazało się, że wystarczy stan o 2-3 cm niższy niż wynika ze wskaźnika na trzpieniu w korku i już "jęczy"... Zacznik od tego...

Jedyne

http://images.spritmonitor.de/229694.png

Opublikowano
ja mam troche inaczej bo ostatnio w mojej e60 gdy odpale silnik to przez chwile buczy i drga, a gdy zaczynam krecic kierownica to przestaje na dobre do nastepnego odpalenia. stan plynu ok. czy to pierwsze oznaki zuzycia? dzieki
Opublikowano
Pierwsza sprawa to z jakiego powodu nie bylo paska?? Podejrzewam ze to sprawka bylego wlasciciela, ktory go zdjal wlasnie z powodu uszkodzenia pompy - wowczas jest ona do wymiany.

Druga sprawa to zwroc uwage czy plyn w ukladzie sie nie pieni. Jezeli sie pieni to uklad jest zapowietrzony i trzeba go odpowietrzyc.

 

 

Tego właśnie nie wiem dlaczego go nie było,pomyślałem ze porostu sie urwał.

Wiesz co tak mi sie zdaje,ze chyba układ jest zapowietrzony,bo wczoraj jak zerkałam do zbiorniczka na płyn to był taki jakiś inny , tak jakby spieniony.

Wiec dziś go odpowietrzę i zobaczymy jak bedzie. Jak to nie pomoze to chyba bedzie wina pompy. Jak skończę majsterkować to napisze co i jak.

 

Dzięki !

Opublikowano

WITAM

 

u mnie buczalo kiedy olej tylko minimalnie wyciekl mi przy polaczeniu węża z chłodniczką - mozliwe ze masz minimalnie za niski poziom

 

pozdr

Opublikowano

Już sie z tym uporałem no i przyczyna całego zamieszania był zapowietrzony układ wspomagania.

 

Na samym początku jak karciłem kierownica to piszczało jak cholera :D pozniej troszkę mniej , dolałem jeszcze trochę płynu, pokręciłem kilka razy i układ sie odpowietrzył i teraz już wszystko w porządku.

 

Dziękuję bardzo za wskazówki .Pozdrawiam :hand:

  • 4 miesiące temu...
Opublikowano

Witam

 

Na samym poczatku chcialbym sie przywitac z wszystkimi z forum.

Od wczoraj jestem posiadaczem bmw i juz mam problem jak koledzy powyzej.Otoz jak zapale silnik i krece kierownica w prawo czy w lewo to

strasznie mi buczy wspomaganie ale chodzi ono lekko.Plyn jest ok.Gdzie

szukac jeszcze przyczyne?

 

pozdr

Opublikowano
Witam

 

Na samym poczatku chcialbym sie przywitac z wszystkimi z forum.

Od wczoraj jestem posiadaczem bmw i juz mam problem jak koledzy powyzej.Otoz jak zapale silnik i krece kierownica w prawo czy w lewo to

strasznie mi buczy wspomaganie ale chodzi ono lekko.Plyn jest ok.Gdzie

szukac jeszcze przyczyne?

 

pozdr

 

 

Witam

 

Jak kupiłeś auto to dopiero po jakimś czasie zaczęło piszczeć? czy może już piszczało jak go kupowałeś? Jeśli chodzi lekko to znaczy że pompa jest niby ok, bo gdyby padła to kierownica lekko by nie chodziła. Poziom płynów na pewno sie zgadza? jeśli jest go za mało to również będzie buczeć.

Na pewno nie jest zapowietrzone?

Opublikowano
jak kupywalem to juz buczalo.Co do plynu to na skali w miarce jest na full,sprawdzilem rowniez czy jest zapowietrzony uklad ale plyn wcale sie nie pieni czyli chyba ok.Aha zauwazylem rowniez ze jak wlacze silnik i nie krece kierownica to tez buczy ale bardzo cicho.
Opublikowano
podczepiam się do tematu, dolałem płynu i dalej buczy, ciszej ale buczy, płyn nie był spieniony i kierownica chodzi lekko, co to może być?
Opublikowano
a jak go spuścić? jest jakiś korek czy wężyk trzeba odpiąć?

podpinam się pod pytanie, też nie wiedziałem jak więc sciągałem strzykawką i napełniałem, pojeździłem trochę i znów powtórka, zrobiłem tak kilka razy aż weszło 600 ml, olej który ściągałem to była tragedia, teraz chociaż trochę przypomina czerwony :) Ale chciałbym to zrobić porządnie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.