Skocz do zawartości

karolr

Zarejestrowani
  • Postów

    289
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    320xd F34

Osiągnięcia karolr

Stały bywalec

Stały bywalec (8/14)

0

Reputacja

  1. Spotkał się ktoś z hałasowaniem rozrządu przy 63tys km? Ostatnio przy wymianie oleju w skrzyni dostałem info, że rozrząd by trzeba zrobić bo zaczyna hałasować i nie wiem co robić, auto z PL salonu, 3 wymiany oleju (co 20tys) i już rozrząd? Umówiony jestem na czerwiec, ale sam sie zastanawiam, że łańcuch zaczyna padać szybciej niż pasek
  2. Samochody objęte akcją z egr są na bieżąco aktualizowane, także warto co jakiś czas zadzwonić do aso i zapytać. Info od kolegi z aso.
  3. U mnie najpierw wgrywali soft, teraz sprawdzali egr i niby wszystko ok. Po tym artykule nie wiem co myśleć https://www.auto-swiat.pl/porady/eksploatacja/kierowca-mogl-zginac-w-pozarze-bo-bmw-nie-ma-czesci/ps1tbtk
  4. Trzeba zmienić klekota na V8, mam nadzieję, że pomoglem. Pozdrawiam
  5. Ja pytałem w firmie qservice w cząstkowie, mają autoryzację firmy ZF i dostałem informację, że w skrzyniach ZF 8HP olej wymieniają statycznie.
  6. karolr

    silnik N47T

    Czyli przy potwierdzonym przebiegu 60tys km (auto kupuję z salonu BMW, silnik N47T) na razie nie ma co wymieniać jeśli nic nie słychać?
  7. Ja ostatnio uporałem się z tym, wymieniłem sprzęgło, dwumasę i nic, okazało się, że guma na przepływomierzy jest pęknieta na zagięciu i jak ręką odjął także najpierw odłączcie przepływkę, jeżeli przestanie szarpać to sprawdźcie gumę
  8. karolr

    Świeci się ciągle ASC

    wpisz na allegro asc e39 to się dowiesz jak się nazywa, chociaż teraz patrzyłem to akurat tego nie ma, poszukaj e39 na części, zadzwoń i zapytaj czy ma ten silniczek/siłownik
  9. karolr

    pomoc w wyborze e39

    ja przez rok wsadziłem ok 12 tys zł.. a kupiłem za 20 tys zł fakt faktem, że po wymianie oleju okazało się, że silnik to padlina więc 5 tys na dzień dobry, tyle zdrowia co straciłem przy tym samochodzie to szkoda gadać, ale jak tylko wyglądam przez okno to ach.. :)
  10. karolr

    pomoc w wyborze e39

    każdy by chciał, żeby ceny zatrzymały się powyżej 20 tys zł, ale tak jest ze wszystkim, że z biegiem czasu tanieje, zresztą patrząc na ceny niektórych egzemplarzy e39 można zawału dostać, po 13 tys niektórzy sprzedają, to dopiero musi być padlina, ja ponad miesiąc sprzedaję, początkowa cena 21000zł, nie zadzwonił nikt, później 20000zł też nic, 18900 w tym momencie stoi i miałem kilka telefonów ale nic konkretnego, nie wystawię za 17000zł bo i tak każdy będzie się chciał targować a za mniej nie chcę sprzedawać bo będą mówić, że padlina :) Wracając do tematu polecam silnik 2,8 jest to kompromis pomiędzy spalaniem a osiągami, jeżdżę już ponad rok a dalej sprawia mi to frajdę.. no i ten dźwięk... :)
  11. karolr

    pomoc w wyborze e39

    ja sprzedaję za 17 tys i nie mogę sprzedać a jedyny mankament to pompa wspomagania do wymiany i gumowy łącznik na wale, jak nie sprzedam do niedzieli to w poniedziałek to wymieniam, tylko ciekawe czy zwróci mi się koszt tej wymiany bo zainteresowanie jak na razie można powiedzieć żadne, więc nie mów że zadbaną powyżej 20 tys trzeba szukać, jak chcesz sprzedać musisz zjechać z ceny bo inaczej rok będziesz sprzedawał a po roku i tak musisz zjechać więc koło się zamyka
  12. miałem to samo, ale u mnie winę ponosiła za słabo dokręcona masa na akumulatorze
  13. ale nie działało nic, nawet to co działa bez kluczyka tj. podświetlenie wnętrza, centralny zamek, bagażnik, światła itp
  14. ja polecam firmy BMW - oryginalny
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.