marcinnika1
Zarejestrowani-
Postów
35 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O marcinnika1
- Urodziny 18.09.1978
Informacje osobiste
-
Moje BMW
pierwsze byloE60 525i benzynka
kolejne bylo E60 520d 2007 177KM
a obecnie bujam sie F11 520d -
Lokalizacja
torun - uk midland
-
Zawód
wyuczony mechanik ale wykonywany hgv driver
Osiągnięcia marcinnika1
Praktykant (3/14)
0
Reputacja
-
marcinnika1 obserwuje zawartość ajlb
-
Taki za 100zl ??? Kabelek z kolcowka LAN i tyle ??? Dzieki
-
Witam mam problem ze znalezieniem gniazda MOST w F11 rozgrzebalem wszystko od strony kierowcy i pasazera i nic nie widze ?! w E60 mialem w glebi za schowkiem trzeba bylo go odkrecic, troche bylo ciasno ale szlo zobaczyc... icom nie pozwala mi otworzyc do konca programu dopoki nie podlacze MOSTu, uwielbiam tak szukac w ciemno cholera mnie strzela rozumiecie... :mad2:
-
kris1973 sorki ze po takim czasie,dopiero teraz w koncu udalo mi sie wstawic ISSS (ista/p +d) na chomika ... mam slaby upload niestety http://chomikuj.pl/marcinnika/ISSS+D+*2b+P ista/p sklada sie z 50 czesci RAR ista/d to 23 czesci plus kilka pdf oraz VMware 8 + icom firmware ktory mosi byc jako pierwszy zainstalowany w icom'ie wszystkie instrukcje w pdf od a do z ! wszystko razem to okolo 38GB !
-
mysle ze masz racje , jedyne co pokazala mi ISTA/p kiedy podlaczylem ja po raz pierwszy do auta ze ostatni program jakim majstrowano to byl Progman 27 (28) u dealera raczej na Pewno by tym nie robili , ale serwisowany byl na full u dealera do momentu gdy go kupilem od pierwszego wlasciciela ale nie wiem co oni tam leja za olej bo serwis byl robiony 3 mies wczesniej, ale gdy wymienilem olej i filtry... to od razu nie to samo auto cisza i gladsza praca, a na starym oleju to jakby byl woda smarowany lancuch chrobotal ,szelescilo wszystko jak w gruchocie .... no ale przeminelo z wiatrem :D iii teraz pieknie odpala silnik bo wczesniej czesto za 2 razem dopiero , slaby byl strasznie i mulowaty
-
:oops: dzieki Capaz sprobuje jeszcze kilka razy w wolnej chwili a jak nie pojdzie to bede musial poczytac o prawidlowym skonfigurowaniu tych programow z icomem ... tylko z tym czasem u mnie krucho, ale z tym sie nie pali bo lusterka nie sa niezbedne na wczoraj... da sie z tym zyc :D chodzi raczej o sama istote tej zagadki, ze niby wszystko pieknie sie programuje a tu klops bo cos nie dziala ... ps aaa i co mnie zdziwilo ze po aktualizacji dopiero teraz auto widzi przepalone lub brak zarowek w angel eyes i wywala bledy a wczesniej tego nie widzial wcale! (apropo zarowki w nich spalaly sie po kilku minutach od wymiany wiec zmodernizowalem to troszke wstawiajac w to miejsce wieksza zarowke R10W philipsa (ale o tej samej mocy) i juz sie przestaly przepalac , to przepalanie sie zarowek juz bylo znacznie wczesniej przed aktualizacja... ISSS jest funkcja zmiany V napiecia ale chyba swiatel drogowych o ile pamietam ,ale nie angel dzieki i pozdrawiam
-
sprawdzilem ze kostka w lusterku jest na 3 kabelki, czyli sterowane komendami LIN_BUS czy jest mozliwosc przywrocenia starego sterownika przy pomocy icom-a w ISSS (bo nie mam innego kabelka aby uruchomic ncs lub winkpf) bo na icomie one nie dzialaja to chyba ten nowy sterownik ? jest problemem bo nic innego nie bylo dotykane
-
witam koledzy, po raz pierwszy pod moje auto podlaczylem icom'a i zrobil aktualizacje prog... chyba wszystkich modolow zajelo to troszke czasu ale bylo warto silnik plynie wraz ze skrzynia Auto jak nigdy wczesniej Zero szarpania po prostu poezja... Ale jest jeden mankament zniknely lusterka ISTA/p widzi modul lusterek prawidlowo ale poazuje brak fizycznego kontaktu z lusterkami , bezpieczniki sprawdzilem sa OK wiec co jeszcze przeoczylem ??? wywala tylko 2 bledy lusterek rawego i lewego 93CA i 93C9 czyli KGM: No LIN comunication with door mirror , front passenger side & oraz to samo KGM : No LIN...driver's side pojawilo sie natychmiast po aktualizacji icom'em na najnowszy...SGM-ZGM/KGM stary byl 9167202 obecnie jest 9221110 prosze podsuncie mi jakis pomysl jak to rozwiazac? o co moze jeszcze chodzic ? :cry2:
-
siemka ok 40gb na zew nie polecisz... na VM dobrze pracuje , powiem ci ze spodziewalem sie zamulenia ale jest fajnie samo otwieranie programu wymaga chwilki cierpliwosci ale juz gdy sie w pelni uruchomi to zero opoznienia smiga jak pocisk ja mam w lapku procek i5 , hdd 500gb seagate monentus xt 7200 , 8gb ram ale jest problem bo wlasnie to wstawiam i chomikbox pokazuje ze z taka predkoscia to potrfa ze 4 dni :mad2: , choler...y dostawca neta przykreca srube na upload, bo ze sciaganiem nie ma problemu 12Gb/s Ps jak zakoncze to wstawie link dla zainteresowanych ,jest to dzialajacy ISSS ktory otrzymalem od producenta razem z iCOM em pozdrawiam przy okazji
-
maja wersje za 437 euro to jest chyba z hdd ale chodzi to na vm, orientujesz sie czy jest to jak dysk zewnetrzny i mozna to odpalic na kazdym silniejszym sprzecie czy lepiej szukac wersji natywnej W tej ofercie pisze ze nie dostaniesz od nich programu tylko sprzet hardware icom... Program masz sam sobie zakupic wiec... Ja mam Ista/p i Ista/d moge udostepnic na chomikuj jesli bedzie ktos chetny dziala na Vm prosta instalka...
-
? - co to jest za ustrojstwo w OBDII
marcinnika1 odpowiedział(a) na marcinnika1 temat w Diagnoza komputerowa
? przy kilku majstrowalem ale to pierwsza w jakiej bylo to ustrojstwo (zaslepka z opornikami :norty: ) kolega bolek1521 widze ze tez niewiele widzial... :oops: bo to jest obd bo niby jak inaczej diagnoza miala by sie udac... dzieki Capaz pozdrawiam -
witam kolega na cos takiego wlozone w gniazdo obd2 szukalem po numerze z obudowy jaki widac ale nic nie rozjasnilo ... jego bunia to e60 530d 2003r , wiecie moze po co to tam jest oporniki...?http://s6022.chomikuj.pl/ChomikImage.aspx?e=zBxarPvSZgAs3oIPpodt-PSeks3r7Z6AnlKaBPnmYOh07HpLUhF-tiMaQ_HvD15-hrNiPdukFyi_6rUkn4SUzXxh7sFUOEjRBJK0rGVX1Ao&pv=2
-
przez ostatnie kilka lat zrozumialem jedno ze na tym forum jesli jakis ekspert cos wie to milczy , tylko ci ktorzy nie zarabiaja na tym interesia moga ci spontanicznie pomoc ...takie nasze przemyslenia z wlasnego doswiadczenia, chetnie bym ci poradzil ale i ja sam dopiero co zaczynam temat iCOM'a... NIE dla kasy PS: najbardziej denerwuje mnie w ISTA/P to ze bez zajef....go zasilania zewnetrznego nic sie nie zdziala :mad2: powodzonka i pozdrawiam
-
witam, z waszego doswiadczenia prosze poradzcie mi prosze jaki jest potrzebny minimalny prostownik aby icom smigal na ISTA/P rogramowanie bo gdy podlanczam 25AMPerowy to pokazuje ze zbyt niskie napiecie ponizej 13V i akumulator jest nowy! tak wiec nie moge nawet zalukac do programu... jedynie ISTA/D smiga mi na zwyklym malenkim prostowniku niestety kiedy kupowalem icom' a to nie wiedzialem ze ma az takie wymagania podobno okolo 50A ? :shock: moze cos takiego styknie? i to chyba nie za fajnie dla akumulatora jesli dlugo bedzie podlaczone tak ostre ladowanie , zagotuje sie http://allegro.pl/prostownik-z-rozruchem-12-24v-rozruch-250a-jakosc-i3096351938.html przy okazji pozdrawiam
-
dziekuje Mariobigred wlasnie o to mi chodzi
-
czujnik klockow hamul
marcinnika1 odpowiedział(a) na marcinnika1 temat w elektryka/elektronika ogólnie
no nie do konca ,ale faktycznie moment od kiedy przebite jest kolo do monentu gdy komputer to ustali trwalo u mnie kilkanascie kilometrow wiec nie nazwal bym tego precyzja.