Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Zgadza sie będzie zalane ETL7045E Texamatic

 

W serwisie 30kilka PLN/litr

 

W hurtowniach Texaco 22 zł/L

 

Juz kupiłem ETL 7045 w bańkach 5 litrowch ,kupiłem dwie bańki po 88 zł szt. tymi 10 litrami przepłucze skrzynie i przewody do chłodnicy.

Jestem ciekaw czy bedzie moja bebcia chciała jezdzic na tej skrzyni 5S390, bo miałem do tej pory 5S360, jak nie to tylko sie narobie i tyle, jutro bede zmieniał.

  • Odpowiedzi 949
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Manula trzeba bylo włożyć :lol:

Wizyta na stacji benzynowej - 300 zł

Zakupy w sklepie motoryzacyjnym - 1000 zł


Jazda BMW - bezcenne

  • Główni Moderatorzy
Opublikowano
Mam pytanko koledzy w moim autku przy 3000obr. mam na ostatnim biegu 170km/h czy u Was jest tak samo?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
nie, 170 km/h to troche malo

Run flats? NEIN, DANKE!


Yn0sTYR.jpg?1

Opublikowano

Nie wiem, ale ja mialem ponad 160km i mialem 3 z groszem

A przy ponad 190 miałem 4,5 tys na 4 biegu :D i wrzuciła 5 gang :)

Wizyta na stacji benzynowej - 300 zł

Zakupy w sklepie motoryzacyjnym - 1000 zł


Jazda BMW - bezcenne

  • Główni Moderatorzy
Opublikowano
nie, 170 km/h to troche malo

 

A ile masz u Ciebie?

Opublikowano

panowie jestem zainteresowany kupnem e39 3.0d i po tych waszych kłutniach to teraz calkiem nie wiem co myśleć o skrzyniach GM. Do tej pory spotkalem sie z kilkoma negatywami a temat tej skrzyni. Prosze o porade gdyż od niedawna rozglądam sie za tym autem i dopiero zaczynam szukac jego wad i zalet a zamierzam jeźdźić nim pare a nawet naście lat.

pozdrawiam

  • Główni Moderatorzy
Opublikowano

Jeśli kupisz zjechany jak wielu zrobiło to masz kłopot.

Osobiście znam przypadek 530dA która ma 500tys. i śmiga bez awarii skrzyni.Jeździ nią jeden człowiek od nowości i wymienia olej w automacie nie patrząc na zalecenia ASO aby nie wymieniać.

Opublikowano
Kup manuala i nie bedziesz miał kłopotów żadnych, ja bym tak teraz zrobił.

Wizyta na stacji benzynowej - 300 zł

Zakupy w sklepie motoryzacyjnym - 1000 zł


Jazda BMW - bezcenne

  • Główni Moderatorzy
Opublikowano
Kup manuala i nie bedziesz miał kłopotów żadnych, ja bym tak teraz zrobił.

 

Eeee... bez przesady.Mam 530dA i gdybym ponownie kupował to kupiłbym ten sam.Jak dotąd żadnych problemów poza tym że w warsztacie nalali mi nie ten olej do skrzynki i musiałem ponownie wymieniać.

Opublikowano
Kup manuala i nie bedziesz miał kłopotów żadnych, ja bym tak teraz zrobił.

 

Eeee... bez przesady.Mam 530dA i gdybym ponownie kupował to kupiłbym ten sam.Jak dotąd żadnych problemów poza tym że w warsztacie nalali mi nie ten olej do skrzynki i musiałem ponownie wymieniać.

 

No ja bym wybrał manuala. automatem sie fajnei jeździ, super jazda bez sprzęgła, wygoda i komfort. No, ale żeby te skrzynki były normalne nie GM. Zresztą jaki był ten automat nie był to sie psuje. W USA to może sie sprawdza AT mile autostrad pieknych prostych, wielo pasmowych. Ale w Polsce gdzie jest ciągle gaz - hamulec. ASB dostaje po piz*** grzeje sie olej. Dlatego, wolałbym manuala. Wiem, że jeśli nie zjaram sprzęgła bede miał długą jazde bez problemu i kosztów. I nie denerwujcie się każdy ma swoje zdanie na ten temat. Ja mam takie :lol:

 

PS no i wiadomo, że autem w manualu jest wieksza "radość z jazdy" :8)

 

A mam jeszcze pytanie, droga by była zamiana na manual np w mojej BMW?? I dużo to jest piepr*** się??

Wizyta na stacji benzynowej - 300 zł

Zakupy w sklepie motoryzacyjnym - 1000 zł


Jazda BMW - bezcenne

Opublikowano

Zmartwiłem sie właśnie bo mam chipowane 525d (218 KM) i ASB zaczęło mi szarpać na niższych biegach, dodatkowo ma problem z wrzuceniem "5" (jadąc na "4" 180 muszę odjąć gazu, tak, aby zwolnić do 160 - czyli ok. 3500 rpm wtedy (ale nie zawsze) wrzuca dopiero "5". Domyślam się że czas poszukać kompresora albo zregenerować ten no i wymienić olej. Problemy zaczęły się przy ok 90 tyś km.

 

A tak bardziej humorystycznie -> wiem juz przynajmniej skąd problemy BMW Sauber F1 Team ze skrzyniami biegów :wink:

  • Główni Moderatorzy
Opublikowano
Zmartwiłem sie właśnie bo mam chipowane 525d (218 KM) i ASB zaczęło mi szarpać na niższych biegach, dodatkowo ma problem z wrzuceniem "5" (jadąc na "4" 180 muszę odjąć gazu, tak, aby zwolnić do 160 - czyli ok. 3500 rpm wtedy (ale nie zawsze) wrzuca dopiero "5". Domyślam się że czas poszukać kompresora albo zregenerować ten no i wymienić olej. Problemy zaczęły się przy ok 90 tyś km.

 

A tak bardziej humorystycznie -> wiem juz przynajmniej skąd problemy BMW Sauber F1 Team ze skrzyniami biegów :wink:

 

Po wirusach może tak być ale spróbuj wymienić olej i zresetować kompa.

Opublikowano
:roll2: teraz to już oszalałem :modlitwa: przymierzam się do kupna 530d rocznik 2000/2001 i z tego co przeczytałem w tym temacie to kompletnie nie wiem jaka brać skrzynie auto czy manual :!: :?: :!: :?: :!: Autko na pewno będzie miało ponad 200tys przebiegu albo i więcej :roll:
Opublikowano

To zależy już od Ciebie :) od stylu jazdy. Ja bym wolał manual co z tego że trzeba zmieniać biegi ale to diesel więc nie trzeba wcale tak bardzo wachlować, bo silnik ciągnie od niskich obrotów. A i poszaleć można bez myślenia, że zaraz ASB coś zaszkodzi. Nie wiem ja bym wolał manuala ale mam automatic :(

 

Automat jest ok jak kupujesz nowe auto z salonu. A jak ma 200 czyli faktycznie 300 tys km przebiegu. To pewniej kupic manuala. Pozdrawaiam

Wizyta na stacji benzynowej - 300 zł

Zakupy w sklepie motoryzacyjnym - 1000 zł


Jazda BMW - bezcenne

Opublikowano
ok tylko jest jeden problem znaleźć e39 3.0d "ładne" jakoś wyglądające z manualną skrzynią biegów graniczy z cudem :(. Narazie szukam cierpliwie na manualu ale jeśli nie znajde trzeba bedzie kupic auto i liczyć sie z tym ze trzeba bedzie sie liczyć z wydatkiem 5 klocków, ale raczej warto dla tego wozu :) pozdrawiam
Opublikowano
Domyślam się że czas poszukać kompresora albo zregenerować ten no i wymienić olej.

 

Kolega raczej miał na myśli konwerter prawda ;)?

 

Tak jest ;]

Jakoś mi sie pomyliło bo myślałem o czymś zgoła innym.

Swoją droga skrzynia w e31 (a mam "ciężką nogę") zrobiła juz ponad 300 tyś. km i cały czas jak nowa... Chętnie bym podmienił :P

Opublikowano

Pewnie dlatego, że nie jest OPLA hehehe :D

 

A ktos robił swapa w E39 530d z auto na manual?? Albo ktoś słyszał o takim zabiegu i jakie to są koszty i czy sie da w ogóle??

Wizyta na stacji benzynowej - 300 zł

Zakupy w sklepie motoryzacyjnym - 1000 zł


Jazda BMW - bezcenne

Opublikowano

ja przy 3tys mam 180km/h to chyba jest normalne? skrzynia A5S390R

:D

Opublikowano
Pewnie dlatego, że nie jest OPLA hehehe :D

 

A ktos robił swapa w E39 530d z auto na manual?? Albo ktoś słyszał o takim zabiegu i jakie to są koszty i czy sie da w ogóle??

 

Dać się da, trzeba podmienić skrzynię i oprogramowanie silnika, kosztu nie znam, ale dowiadywałem się w ASO co trzeba zrobić. Uznałem, że nic nie ruszam a jak się sypnie to zastanowię się nad zmianą auta (nowe x5 nawet mi się spodobało).

Opublikowano
Pewnie dlatego, że nie jest OPLA hehehe :D

 

A ktos robił swapa w E39 530d z auto na manual?? Albo ktoś słyszał o takim zabiegu i jakie to są koszty i czy sie da w ogóle??

 

Kolega robił to w swojej. Koszt ok 3000 PLN rok temu. Dużo rzeczy sam zrobił.

QUATTRO

Diesel ? No thanks....

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.