Skocz do zawartości

INPA


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 3,2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Witam, koledzy dręczył mnie problem za głośnej pracy mojego 730d M57, z silnikiem niema żadnych innych problemów, jest moc, nie bierze oleju i zero dymienia nawet przy maks przyspieszeniu, spalanie też bez zarzutów... myślałem że wtryski sie kończą i może dlatego głośniej pracuje, jednak sprawdziłem w INPA i wychodzi na to że są jak nowe... zastanawia mnie jednak pompa paliwa.. nie wiem czy dobrze myśle ale ciśnienie na szynie może być za niskie, drugie co może przyjść mi do głowy to to, że ktoś wymieniał wtryski ale ich nie zakodował i dlatego głośniej pracują, ale czy w takim przypadku wyniki korekcji byłyby aż tak dobre?

Przedstawiam zrzuty z INPA:

 

750rpm:

 

http://img510.imageshack.us/img510/8600/750rpm.jpg

 

przy 2000 i 3000 obrotów korakcja pokazuje 0:

 

http://img829.imageshack.us/img829/3341/screenshot2011112212464.jpg

 

z tego screena chyba nic ciekawego nie wynika:

 

http://img197.imageshack.us/img197/6238/screenshot2011112212471.jpg

 

wolne obroty:

 

http://img528.imageshack.us/img528/8907/screenshot2011112212474.jpg

 

2000rpm:

 

http://img341.imageshack.us/img341/6191/screenshot2011112212481.jpg

 

2800rpm:

 

http://img834.imageshack.us/img834/4729/screenshot2011112212480.jpg

 

http://img710.imageshack.us/img710/4109/screenshot2011112213075.jpg

 

 

I z tego co mi sie wydaje, na kolejnym wykresie rail pressure to ciśnienie na szynie produkowane przez pompe paliwa, wydaje mi się, że jest za niskie, może to mieć wpływ na głosniejszą pracę?

 

750rpm:

 

http://img535.imageshack.us/img535/3706/screenshot2011112213093.jpg

 

2000rpm:

 

http://img706.imageshack.us/img706/7066/screenshot2011112213094.jpg

 

3000rpm:

 

http://img12.imageshack.us/img12/5558/screenshot2011112213095.jpg

 

czy to normalne, że rail pressure przy 3000 obr/min to tylko 680mbar??

 

Koledzy może ktoś doradzić?

 

EDIT:

Dodam tylko, że pomiary wykonaywane na postoju na biegu jałowym

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zakupiłem, interfejs do e90 na usb jeszcze nie podłączałem go do auta. Zrobiłem na razie test czy dobrze zainstalowałem interfejs, czyli podłączyłem kabel odpaliłem inpe i widzę dwie czarne kropki battery i ignition.

 

Czy to jest normalne ? czy ignition powinno byc off ? bez podłączonego auta ?

 

 

interfejs jako com1 i ciągle po odpaleniu impy ( kabel podlaczony, bez auta ) mam battery i ignition ON

 

jakies rady? aha robie to na lapie za pomoca vmware.

 

Witam

nie znalazłem odpowiedzi na powyższe a mam ten sam problem po podpięciu interfejsu do komputera i włączeniu Inpy mam battery i ignition ON (dwie czarne kropki) pomimo tego ,że kabel nie podpięty do auta.

Z tego co wiem to do momentu podpięcia do auta i uruchomienia w nim zapłonu ignition powinno być off (biała kropka)

Tak samo jest na vmware jak i fizycznie na komputerze

 

interfejs mam z tej aukcji: http://allegro.pl/interfejs-tester-bmw-dis-inpa-na-usb-e46-e39-e60-i1937221426.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

nie znalazłem odpowiedzi na powyższe a mam ten sam problem po podpięciu interfejsu do komputera i włączeniu Inpy mam battery i ignition ON (dwie czarne kropki) pomimo tego ,że kabel nie podpięty do auta.

Z tego co wiem to do momentu podpięcia do auta i uruchomienia w nim zapłonu ignition powinno być off (biała kropka)

Tak samo jest na vmware jak i fizycznie na komputerze

 

interfejs mam z tej aukcji: http://allegro.pl/interfejs-tester-bmw-dis-inpa-na-usb-e46-e39-e60-i1937221426.html

Nie rozumiem z czym problem, przekopiowałeś swój post który był kilka linijek wyżej, czasami jest baterry i zapłon na ON jeśli podepniesz interfejs tylko do kompa i tyle, w czym Ci to przeszkadza? ważne aby wszystko działało i diagnozować..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czasami jest baterry i zapłon na ON jeśli podepniesz interfejs tylko do kompa i tyle, w czym Ci to przeszkadza?

 

nie wiem czy mi to przeszkadza ale zastanawiam się czy mój interfejs jest sprawny w 100% gdyż już od jakiegoś czasu próbuję uruchomić DIS-a zgodnie z instrukcjami na tym forum zamieszczonymi i niestety bez powodzenia co rzuca podejrzenie na interfejs a to ,że po podpięciu interfejsu do komputera i włączeniu Inpy mam battery i ignition ON pomimo tego ,że kabel nie podpięty do auta potęguje moje podejrzenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy
czasami jest baterry i zapłon na ON jeśli podepniesz interfejs tylko do kompa i tyle, w czym Ci to przeszkadza?

 

nie wiem czy mi to przeszkadza ale zastanawiam się czy mój interfejs jest sprawny w 100% gdyż już od jakiegoś czasu próbuję uruchomić DIS-a zgodnie z instrukcjami na tym forum zamieszczonymi i niestety bez powodzenia co rzuca podejrzenie na interfejs a to ,że po podpięciu interfejsu do komputera i włączeniu Inpy mam battery i ignition ON pomimo tego ,że kabel nie podpięty do auta potęguje moje podejrzenia.

 

tanie fejsy tak maja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czasami jest baterry i zapłon na ON jeśli podepniesz interfejs tylko do kompa i tyle, w czym Ci to przeszkadza?

 

nie wiem czy mi to przeszkadza ale zastanawiam się czy mój interfejs jest sprawny w 100% gdyż już od jakiegoś czasu próbuję uruchomić DIS-a zgodnie z instrukcjami na tym forum zamieszczonymi i niestety bez powodzenia co rzuca podejrzenie na interfejs a to ,że po podpięciu interfejsu do komputera i włączeniu Inpy mam battery i ignition ON pomimo tego ,że kabel nie podpięty do auta potęguje moje podejrzenia.

 

tanie fejsy tak maja.

dokładnie !

nie warto kupować tanich fejsów ja kupiłem dwa na ebayu i dopiero po pobycie w Polsce po szybkiej wysyłce Nerwusa mogę korzystać z fejsu na CAN , tamte tanie albo od razu się paliły albo nie działały ...

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie dziś odpaliłem po raz pierwszy INPE i sprawdziłem korekcje wtrysków wyszły tak przy normalnych obrotach

http://img502.imageshack.us/img502/6456/wtryski.png

 

 

dodam ze niedawno były regenerowane i ze z autem nic sie nie dzieje czyli ma moc nie dymi jeździ tak jak trzeba ale martwi mnie 3 wtrysk co mi doradzicie w takiej sytuacji?

Odważni nie żyją wiecznie...ostrożni nie żyją wcale...

Nie kłóć się z idiotą, bo najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy mam E46 przedlifta jaka wersje INPY potrzebuje zeby mi zadzialala na kompie z win XP.

Probowalem juz zainstalowac pare razy i ciagle jakies bledy.

Jakby ktos podrzucil linki do sciagniecia odpowiedniej wersji + pliki na podmiane + instrukcja instalacji bylbym BARDZO wdzieczny :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wita,

Mam problem tylko nie wiem czy z kablem czy z INPA. Czy po uruchomieniu INPY i podłączeniu samego kabla bez podłączenia tego do samochodu powinno się zapalić w INPE "Battery ON"? Mam kabel za 50 zł od VIAKENA i niby INPA działa ale nie pali się ani Battery ON ani IGNITION ON. Błędy można zczytywać z pamięci ale do modułów już nie mogę podłączyć.

 

Pozdr.

Mirek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy
Witam

Nie wiem czy ktoś już to na naszym forum upowszechniał, jak nie to proszę e-sysa, na razie wersja 3.15, niebawem dam link do najnowszej.

 

https://rapidshare.com/files/1235363279/E-Sys_Setup_3_15_1.rar

 

hasło: tachonow

 

Pozdrawiam

 

czyli 3.20 :)

Jak narazie to goly 3.15 a konfiguracja jest mega bzdurna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy
z tego co czytalem na innym forum na temat tego linka to chodzi ok.Mozesz zawsze wstawic swojego z poprawna kofiguracja :D

 

Chodzi pewnie, ale to jak z ncs sam "golas". Dwa bez EST tokenu nic nie warte.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z tego co czytalem na innym forum na temat tego linka to chodzi ok.Mozesz zawsze wstawic swojego z poprawna kofiguracja :D

 

Chodzi pewnie, ale to jak z ncs sam "golas". Dwa bez EST tokenu nic nie warte.

 

mozesz wyjasnic do czego ten EST token i co mozna zrobic z nim i bez niego??

dzieki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

E-sys bez EST Token pozwala tylko na zmianę VO i nie można zmieniać parametrów kodowania.

 

Tu jest trochę więcej informacji o esys http://www.file-upload.net/download-2872009/UserManual_Coding_VCM_v1.4..PDF.html

pzdr

Edytowane przez roney
jak suka nie da to pies nie weźmie
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.