Witam, koledzy dręczył mnie problem za głośnej pracy mojego 730d M57, z silnikiem niema żadnych innych problemów, jest moc, nie bierze oleju i zero dymienia nawet przy maks przyspieszeniu, spalanie też bez zarzutów... myślałem że wtryski sie kończą i może dlatego głośniej pracuje, jednak sprawdziłem w INPA i wychodzi na to że są jak nowe... zastanawia mnie jednak pompa paliwa.. nie wiem czy dobrze myśle ale ciśnienie na szynie może być za niskie, drugie co może przyjść mi do głowy to to, że ktoś wymieniał wtryski ale ich nie zakodował i dlatego głośniej pracują, ale czy w takim przypadku wyniki korekcji byłyby aż tak dobre? Przedstawiam zrzuty z INPA: 750rpm: http://img510.imageshack.us/img510/8600/750rpm.jpg przy 2000 i 3000 obrotów korakcja pokazuje 0: http://img829.imageshack.us/img829/3341/screenshot2011112212464.jpg z tego screena chyba nic ciekawego nie wynika: http://img197.imageshack.us/img197/6238/screenshot2011112212471.jpg wolne obroty: http://img528.imageshack.us/img528/8907/screenshot2011112212474.jpg 2000rpm: http://img341.imageshack.us/img341/6191/screenshot2011112212481.jpg 2800rpm: http://img834.imageshack.us/img834/4729/screenshot2011112212480.jpg http://img710.imageshack.us/img710/4109/screenshot2011112213075.jpg I z tego co mi sie wydaje, na kolejnym wykresie rail pressure to ciśnienie na szynie produkowane przez pompe paliwa, wydaje mi się, że jest za niskie, może to mieć wpływ na głosniejszą pracę? 750rpm: http://img535.imageshack.us/img535/3706/screenshot2011112213093.jpg 2000rpm: http://img706.imageshack.us/img706/7066/screenshot2011112213094.jpg 3000rpm: http://img12.imageshack.us/img12/5558/screenshot2011112213095.jpg czy to normalne, że rail pressure przy 3000 obr/min to tylko 680mbar?? Koledzy może ktoś doradzić? EDIT: Dodam tylko, że pomiary wykonaywane na postoju na biegu jałowym