Skocz do zawartości

krzyo88

Zarejestrowani
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e34

Osiągnięcia krzyo88

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Nie rozumiem z czym problem, przekopiowałeś swój post który był kilka linijek wyżej, czasami jest baterry i zapłon na ON jeśli podepniesz interfejs tylko do kompa i tyle, w czym Ci to przeszkadza? ważne aby wszystko działało i diagnozować..
  2. Witam, koledzy dręczył mnie problem za głośnej pracy mojego 730d M57, z silnikiem niema żadnych innych problemów, jest moc, nie bierze oleju i zero dymienia nawet przy maks przyspieszeniu, spalanie też bez zarzutów... myślałem że wtryski sie kończą i może dlatego głośniej pracuje, jednak sprawdziłem w INPA i wychodzi na to że są jak nowe... zastanawia mnie jednak pompa paliwa.. nie wiem czy dobrze myśle ale ciśnienie na szynie może być za niskie, drugie co może przyjść mi do głowy to to, że ktoś wymieniał wtryski ale ich nie zakodował i dlatego głośniej pracują, ale czy w takim przypadku wyniki korekcji byłyby aż tak dobre? Przedstawiam zrzuty z INPA: 750rpm: http://img510.imageshack.us/img510/8600/750rpm.jpg przy 2000 i 3000 obrotów korakcja pokazuje 0: http://img829.imageshack.us/img829/3341/screenshot2011112212464.jpg z tego screena chyba nic ciekawego nie wynika: http://img197.imageshack.us/img197/6238/screenshot2011112212471.jpg wolne obroty: http://img528.imageshack.us/img528/8907/screenshot2011112212474.jpg 2000rpm: http://img341.imageshack.us/img341/6191/screenshot2011112212481.jpg 2800rpm: http://img834.imageshack.us/img834/4729/screenshot2011112212480.jpg http://img710.imageshack.us/img710/4109/screenshot2011112213075.jpg I z tego co mi sie wydaje, na kolejnym wykresie rail pressure to ciśnienie na szynie produkowane przez pompe paliwa, wydaje mi się, że jest za niskie, może to mieć wpływ na głosniejszą pracę? 750rpm: http://img535.imageshack.us/img535/3706/screenshot2011112213093.jpg 2000rpm: http://img706.imageshack.us/img706/7066/screenshot2011112213094.jpg 3000rpm: http://img12.imageshack.us/img12/5558/screenshot2011112213095.jpg czy to normalne, że rail pressure przy 3000 obr/min to tylko 680mbar?? Koledzy może ktoś doradzić? EDIT: Dodam tylko, że pomiary wykonaywane na postoju na biegu jałowym
  3. Witam, koledzy mam takie pytanie, chce sprawdzić HW w swojej MK3 w bmw e38, bo podobno soft spolszczający bez przeróbki podchodzi pod HW116, sprawdziłem w menu serwisowym i sie zdziwiłem bo wyświetla : HW 10, dokładam zdjęcie ekranu, pozdrawiam Będe wdzięczny za podpowiedź. http://img143.imageshack.us/img143/1802/zdjcie378g.jpg EDIT: problem rozwiązany, mialem stary soft, po wgraniu v27 juz poprawnie wyswietlało HW 103. soft spolszczający podszedł od Mr.Lova. Pamiętajcie że przy innym HW niż 116 należy sprawdzić czy w pliku ing_rel (chodzi o ten plik w folderze takim jak wersja HW czyli np.103) jest wpisana ścieżka 502 (polski lektor) zamiast 501 (ang).
  4. Nie bardzo wiem w czym problem, wymontowałem cały McPherson bo musze wymienic amortyzatory i zobaczylem ze jest luz na łożysku amortyzatora.. zamówie nowe i zobacze jaka będzie różnica. Luz jest spory także myśle że przy nowym będzie dużo lepiej.
  5. Witam, również dokładam się do pytania.. Czy w nowych łożyskach amortyzatora może być wyczuwalny luz? Pozdrawiam i mam nadzieje że ktoś odpowie :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.