Skocz do zawartości

TRudna decyzja w zakupie e39 "Prośba o Pomoc"


Morriel

Rekomendowane odpowiedzi

Ok sytuacja wyglada tak definitywnie rozbiłem swoje e34 a właściwie ktoś mi w tym pomógł i długo zastanawiałem sie e39 czy e38. Mimo gabarytów i wygody wygrało e39 jako teoretycznie bardziej ekonomiczne.

 

Myślę poważnie nad modelem 520d

Czy to dobry wybór jakość ekonomia.

 

Rocznik który najbardziej by mnie interesował to 2002 - 2003 końcówki produkcji. Wierzę że te modele są bardziej dopracowane niż młodsze koleżanki.

 

Wyposażenie które byście konkretnie polecali przy tych modelach wzoruje się konkretnie na dwóch znalezionych w sieci. Pytanie czy warto je obejrzeć.

 

Znam dość dobrze e34 diesle i co im dolega plusy i minusy. Co do silnika 2.0d mimo że poczytalem wciaz jestem zielony doradzicie?

 

Ok, a teraz linki co do konsultacji prosze sie wypowiedziec.

 

http://moto.allegro.pl/item303194634_bmw520d02_03rshadowlinempakiet.html

 

http://moto.allegro.pl/item298767849_budzi_respekt_czarne_bmw_520_d_na_ksenonie.html

 

Fajne ceny, są książeczki nie ma skórek co prawda, ale jest dość przyjemny welur.

 

Dziękuję za doradztwo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 69
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Jesli moglbym doradzic, to szukalbym wiekszego silnika. 2.0 jest troszeczke za slaby do tej budy E39. Poszukalbym 525d lub 530d, i niech nie cena i rocznik tylko stan auta bedzie wyznacznikiem.

 

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jest to idealny silnik gdy auto uzytkuje sie glownie w miescie i nie szaleje.

tani w utrzymaniu i bezawaryjny.takie jest moje zdanie

WYPRZEDAŻ CZĘŚCI E30 E34

CZĘŚCI ZA GROSZE-skrzynie od 250zl,mosty tylne od 150zl,zawieszenia,blachy

#####Kasacja aut#####

tel.787482121

gg 208272

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jest to idealny silnik gdy auto uzytkuje sie glownie w miescie i nie szaleje.

tani w utrzymaniu i bezawaryjny.takie jest moje zdanie

 

Szalec dieslem??? To trza byc kompletnym idiota... :mad2: a potem czytamy na forum i sluchamy gorzkich zali o peknietych glowicach, padajacych jak muchy turbinach itp.... :duh:

 

Pozdrawiam

Edytowane przez lieder_r
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do jakości wykonania to mam wrażenie że starsze modele były dokładniej wykonane a później było już coraz gorzej - ale to tylko moje odczucie. Co do 2.0d to popieram tu kolegów. Troche za słaby do tej budy no i ten warkot 4 cylindrowca mnie osobiście bardzo drażni. Pozatym dość głośny. Poszukaj 525d a najlepiej 530d.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy
jest to idealny silnik gdy auto uzytkuje sie glownie w miescie i nie szaleje.

tani w utrzymaniu i bezawaryjny.takie jest moje zdanie

 

Szalec dieslem??? To trza byc kompletnym idiota... :mad2: a potem czytamy na forum i sluchamy gorzkich zali o peknietych glowicach, padajacych jak muchy turbinach itp.... :duh:

 

Pozdrawiam

 

Nie po to BMW wzięło się za diesle aby jeździły nimi dziadki i powolniaki. Czy ty miałeś diesla BMW np. 530d?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy
Ok sytuacja wyglada tak definitywnie rozbiłem swoje e34 a właściwie ktoś mi w tym pomógł i długo zastanawiałem sie e39 czy e38. Mimo gabarytów i wygody wygrało e39 jako teoretycznie bardziej ekonomiczne.

 

Myślę poważnie nad modelem 520d

Czy to dobry wybór jakość ekonomia.

 

Rocznik który najbardziej by mnie interesował to 2002 - 2003 końcówki produkcji. Wierzę że te modele są bardziej dopracowane niż młodsze koleżanki.

 

Wyposażenie które byście konkretnie polecali przy tych modelach wzoruje się konkretnie na dwóch znalezionych w sieci. Pytanie czy warto je obejrzeć.

 

Znam dość dobrze e34 diesle i co im dolega plusy i minusy. Co do silnika 2.0d mimo że poczytalem wciaz jestem zielony doradzicie?

 

Ok, a teraz linki co do konsultacji prosze sie wypowiedziec.

 

http://moto.allegro.pl/item303194634_bmw520d02_03rshadowlinempakiet.html

 

http://moto.allegro.pl/item298767849_budzi_respekt_czarne_bmw_520_d_na_ksenonie.html

 

Fajne ceny, są książeczki nie ma skórek co prawda, ale jest dość przyjemny welur.

 

Dziękuję za doradztwo

 

Jeśli nie przeszkadza Ci słabe wyposażenie i średnie osiągi to bierz te silniki są bardzo trwałe i ekonomiczne a jeśli chodzi o przyspieszenie no to sie nie pościgasz ale nie jest źle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jest to idealny silnik gdy auto uzytkuje sie glownie w miescie i nie szaleje.

tani w utrzymaniu i bezawaryjny.takie jest moje zdanie

 

Szalec dieslem??? To trza byc kompletnym idiota... :mad2: a potem czytamy na forum i sluchamy gorzkich zali o peknietych glowicach, padajacych jak muchy turbinach itp.... :duh:

 

Pozdrawiam

 

Nie po to BMW wzięło się za diesle aby jeździły nimi dziadki i powolniaki. Czy ty miałeś diesla BMW np. 530d?

 

Zeby bylo jasne - szalec nie jest tozsame z dynamiczna, szybka jazda. Przez szalenie rozumiem palenie gum i inne idiotyzmy, a nie po to BMW wzielo sie za diesle !

 

Natomiast co do 530d - prowadzilem wielokrotnie 530dA i musze powiedziec ze to jest DIESLOWSKI POCISK :D

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy
jest to idealny silnik gdy auto uzytkuje sie glownie w miescie i nie szaleje.

tani w utrzymaniu i bezawaryjny.takie jest moje zdanie

 

Szalec dieslem??? To trza byc kompletnym idiota... :mad2: a potem czytamy na forum i sluchamy gorzkich zali o peknietych glowicach, padajacych jak muchy turbinach itp.... :duh:

 

Pozdrawiam

 

Nie po to BMW wzięło się za diesle aby jeździły nimi dziadki i powolniaki. Czy ty miałeś diesla BMW np. 530d?

 

Zeby bylo jasne - szalec nie jest tozsame z dynamiczna, szybka jazda. Przez szalenie rozumiem palenie gum i inne idiotyzmy, a nie po to BMW wzielo sie za diesle !

 

Natomiast co do 530d - prowadzilem wielokrotnie 530dA i musze powiedziec ze to jest DIESLOWSKI POCISK :D

Pozdrawiam

 

A kto mówi o paleniu gum....

Poprostu fajna jazda :mrgreen: :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy
proponuje e39 z roku 96 525 tds to dobre roczniki z drugiej strony patrzmy od kogo kupujemy kazdy model mozna zajezdzic pozdrawiam

 

Poprzednio miałem TDSa i chwalę go.Naprawdę fajna maszynka jeśli nie jest ujechana.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

proponuje e39 z roku 96 525 tds to dobre roczniki z drugiej strony patrzmy od kogo kupujemy kazdy model mozna zajezdzic pozdrawiam

 

On szuka raczej z commoin railem, co jest rozsadniejsze ze wzgledu na male spalanie. Jednak 525tds potrafi dobze zassac ropy :)

Nigdy nie kłóć się z idiotami, sprowadzą Cię do swojego poziomu i pokonają doświadczeniem.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

warto poszukac egzemplarzy ktore maja nieco lepsze wyposazenie, te "welury" to nie welury tylko zwykla malo przyjemna tapicerka, a ta czarna to handlarz - wskazana ostroznosc, taki przebieg i taki rocznik musi kosztowac co prawda wyposazenia bardzo skromne nawet klimatyzacja reczna przyznam ze widze takie cudo pierwszy raz w e39 [czesto wystawia na allegro wlasnie z taka duzo iloscia zdjec]

 

ten pierwszy [auto slubne] tez jakis przekombinowany opis trudny do zrozumienia belkot a do tego m-pakiet ktorego nie ma, jakies wlasnorecznei podoklejane chromowe listwy wewnatrz i te klamki w chomie i antena gps zalatuje wiejskim tuningiem, no i ciekawa uwaga o "odblokowaniu obrotow - pierwze slysze o takim wynalazku]

 

nie zapominajmy ze auto wazy prawie 1,8T wiec zamiast 2.0d lepiej jakas benzyne 528

 

pozdrawiam,

darek

[500 656 500] sprzedam nr - starter GSM idealny dla salonu BMW - 608 BMW BMW czyli 608 269 269
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moze teraz spadnie na mnie grad ciosow kolegow posiadajacych auto z tym silnikiem ale mnie osobiscie sie wydaje ze jezeli myslisz o zakupie e39 w dieslu to nie warto sie ladowac w tds. Po pierwsze jest to silnik stary konstrukcyjnie, po drugie na pewno 525 d a nie tds bedzie i ekonomiczniejszy i bardziej trwaly. Dodatkowo auto zachowa wieksza wartosc przy odsprzedazy. Osobiscie z diesli jezdzilem 525 d i 530 d i mysle ze sa to bardzo dynamiczne diesle. Natomiast jezeli twoje preferencje nie ida w kierunku duzej dynamiki to 2.0 d tez ci wystarczy a odwdzieczy sie ekonmia.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moze teraz spadnie na mnie grad ciosow kolegow posiadajacych auto z tym silnikiem ale mnie osobiscie sie wydaje ze jezeli myslisz o zakupie e39 w dieslu to nie warto sie ladowac w tds. Po pierwsze jest to silnik stary konstrukcyjnie, po drugie na pewno 525 d a nie tds bedzie i ekonomiczniejszy i bardziej trwaly. Dodatkowo auto zachowa wieksza wartosc przy odsprzedazy. Osobiscie z diesli jezdzilem 525 d i 530 d i mysle ze sa to bardzo dynamiczne diesle. Natomiast jezeli twoje preferencje nie ida w kierunku duzej dynamiki to 2.0 d tez ci wystarczy a odwdzieczy sie ekonmia.

 

 

Z ta ekonomia w malych silnikach to roznie bywa. Majac mala pojemnosc zeby sie dynamicznie rozpedzac musisz uzywac wiecej gazu niz ktos kto ma wieksza pojemnosc, przez co spalanie drastycznie rosnie. I juz nie jest tak ekonomcznie. Wiem to z usytkowania 1.6 E36 :twisted:

 

 

Szukaj minimum 525d, tak mi sie wydaje.

Nigdy nie kłóć się z idiotami, sprowadzą Cię do swojego poziomu i pokonają doświadczeniem.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moze teraz spadnie na mnie grad ciosow kolegow posiadajacych auto z tym silnikiem ale mnie osobiscie sie wydaje ze jezeli myslisz o zakupie e39 w dieslu to nie warto sie ladowac w tds. Po pierwsze jest to silnik stary konstrukcyjnie, po drugie na pewno 525 d a nie tds bedzie i ekonomiczniejszy i bardziej trwaly. Dodatkowo auto zachowa wieksza wartosc przy odsprzedazy. Osobiscie z diesli jezdzilem 525 d i 530 d i mysle ze sa to bardzo dynamiczne diesle. Natomiast jezeli twoje preferencje nie ida w kierunku duzej dynamiki to 2.0 d tez ci wystarczy a odwdzieczy sie ekonmia.

 

 

Z ta ekonomia w malych silnikach to roznie bywa. Majac mala pojemnosc zeby sie dynamicznie rozpedzac musisz uzywac wiecej gazu niz ktos kto ma wieksza pojemnosc, przez co spalanie drastycznie rosnie. I juz nie jest tak ekonomcznie. Wiem to z usytkowania 1.6 E36 :twisted:

 

 

Szukaj minimum 525d, tak mi sie wydaje.

 

zgodze sie ale tylko po czesci. Prawda jest ze zdecydowana wiekszosc ludzi po jakims czasie odczuwa brak mocy, bez znaczenia na moc wyjsciowa. Im mocniejszy silnik kupisz tym na dluzej ze tak powiem wystarczy. Ale sa tez ludzie ktorzy kupuja 316 i taka dynamika im wystarcza, wczesniej jezdzili oplem astra 1.4 albo czyms o porownywalnym stosunku mocy do masy i wiecej im nie trzeba bylo. Dlatego wydaje mi sie ze to juz kazdy musi sam okreslic jakie sa jego oczekiwania. Wiadomo, zawsze chce sie wiecej ale czasem warto spuscic nieco z tonu a kupic lepiej utrzymane i zadbane auto.

 

PS. Co do dynamicznej jazdy slabymi silnikami to sie zgodze bo jak porownuje jazde 528 i 318 IS to spalanie mam na podobnym poziomie, przy szybszym poruszaniu sie 5er, ale nie kazdy chce koniecznie jezdzic szybko

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jako alternatywe dla ogłoszen ktore pokazales podsune ci moje ogloszenie: Silnik tez jak na bmw ekonomiczny i przy tym o wiele bardziej dynamiczny niz 520 czy 525 diesel. Pozatym o niebo lepiej wyposazony niz egzemplarze ktore pokazales i b zadbany. Oczywiscie to alternatywa gdybys jednak zrezygnowal z diesla.

 

http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C4234734

 

a tak BTW mam pytanie do kogos kto pomoże mi rozszyfrować wyjasnienie z pierszego ogłoszenia apropos M pakietu : "-M-Pakiet chromów wewnątrz i zewnątrz ( drewniane inkrustracje w kolorze nadwozia + chrom oraz listwy boczne, zderzaki, klamki, lusterka, tylnie listwy i czujnik GPS także chromowane."

 

Bardzo mnie zastanawia takie cos w wyposazeniu tego auta jak chromowany czujnik GPS , własiciel tez nie może zdecydować się czy ma wersje shadow line czy z chromami na drzwiach:) Nie jestem po tym opisie ogłoszenia pewnien czy on wogóle wie jaki samochód sprzedaje, bo w opisie podkreśla także że auto ma katalizator, ot to dopiero fantastyczny model, tyle w nim zadziwiających rozwiazań, jakże rzadko spotykanych w seryjnie produkowanych modelach, ach i ten M pakiet ktory pewnie uruchamia sie specjalnym przyciskiem EDC regulujacym wedlug wlasciela pozycje swiateł bodajze a mi sie wydawało że dampfer z niemieckiego to amortyzator :]

Edytowane przez BZQ
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem mocy pod pedałem nigdy nie zawiele. I nie chodzi tutaj o palenie gumy czy szalestwa w mieście. A raczej o dynamike przy większych prędkościach. Jest różnica w wyprzedzaniu samochodem który ma 100KM a samochodem który ma dwa razy tyle. Ten pierwszy przy 100 na godzine bedzie już praktycznie kończył "wciskać w fotel" a ten drugi nawet przy 130 nadal bedzie wyraźnie przyspieszał.

 

Osobiście wole być po tej drugiej stronie najkrucej jak się da i dlatego wole miec za dużo niż za mało.

Błogosławieni, którzy nie mając nic do powiedzenia, nie ubierają tego w słowa.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moim zdaniem nie ma takiej wersji m-pakietu z chromami wymienionymi w tych miejscach co w ogoszeniu, mysle ze ogloszeniodawce poniosla fantazja... zreszta nie tylko odnosnie tej czesci opisu :mrgreen:

 

pozdrawiam,

darek

[500 656 500] sprzedam nr - starter GSM idealny dla salonu BMW - 608 BMW BMW czyli 608 269 269
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlaczego sprzedawcy piszą w ogłoszeniach M-pakiet jak widać, że go niema może liczą na naiwnych klientów

na pierwszy rzut oka M-pakiet widać po kierownicy i gałce zmiany biegów

 

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e23ce887f5a7cd4d.html

M-PAKIET

Colour ORIENTBLAU METALLIC

Skórka BEżOWA

8,5 l/100km w mieście

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

osd napisał:

ta ekonomia w malych silnikach to roznie bywa. Majac mala pojemnosc zeby sie dynamicznie rozpedzac musisz uzywac wiecej gazu niz ktos kto ma wieksza pojemnosc, przez co spalanie drastycznie rosnie. I juz nie jest tak ekonomcznie. Wiem to z usytkowania 1.6 E36

 

 

Szukaj minimum 525d, tak mi sie wydaje.

I tu się z Tobą nie zgodzę, nie miałem nigdy BMW w dieslu ale podam przykład na BMW z silnikiem benzynowym. Ja też miałem E36 z motorkiem 1.6l i jadąc gdzieś dalej dość dynamicznie, poza terenem zabudowanym od 130-150km/h spaliła mi średnio ok 7.5l/100km, a przy prędkościach od 90-110km/h spaliła mi ok 6,3l/100km. Teraz mam E36 z silnikiem 2.0l i w tych samych okolicznościach, czyli od 130-150km/h spaliła mi ok 8,8l/100km, a przy prędkości od 90-110km/h spaliła mi ok 7.5l/100km!! Więc taka teoria że większy silnik przy dynamicznej jeździe mniej spali nie jast realna!! Moim zdaniem Morriel silnik 2.0 diesel będzie bardziej ekonomiczny, tańszy w obsłudze i tańszy przy kupnie!! Najważniejsze jest by auto było zadbane i bezwypadkowe!!

Pozdrawiam.

BMW i tylko BMW!!!!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.