Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witajcie

 

mam okazje kupić ( wróć - możliwośc kupienia , czy okazja to się okaże ) 318 TDS z 95 r. facio twierdzi że ma przelatane 178 tys km - po ogledzinach zauwazyłem :

 

- lekko przytarty pedał sprzęgła

- wytarta kierownica - do tego matowego

- wytarta gałka zmiany biegów - do matu

 

czy to mozliwe ?? wydaje mi się ze gałka i kierownica przy przebiego do 200 tyś km się nie wycierają ??

 

może ona ma z 300 tyś km

 

silnik TDS po wymianie łańcuszków i kół bo ściągnięty z niemiec z defektem - juz naprawiony

To moje auto :

------ chwilowy brak -------

Opublikowano
Mam 520 z 91r przebieg 200tyś i 0 śladów wytarcia czegokolwiek, co do wytarcia pedałów to zależy jak kto jeździ jeśli podczas jazdy trzyma nogę na sprzęgle to i będzie wytarte, ale jśli auto robiło trasy to pedały będą jak nówki

Tylko BMW jest ważne...


http://ot.mklub.net - Ciemna strona wpływu BMW na umysł człowieka :-]

Opublikowano

Oczywiscie nie mozna generalizować, kazdy kierowca inaczej jezdzi samochodem, jeden "lezy" na fotelu, drugi cały czas trzyma rękę na lewarku, trzeci ma jeszcze inną przypadłość....

 

1. Jednak takie uchybienia jak wytarta kierownica lub wytarty lewarek są sygnałami do zachowania wzmożonej ostrozności. Ja osobiscie od razu nabieram podejrzen do takiego samochodu. Ale jeżeli wszystko poza tym jest w nadzwyczaj dobrym stanie, to... auto moze byc godne uwagi.

Sposób mojego kolegi na sprawdzenie autentycznosci w BMW to sprawdzenie, czy tylne tarcze hamulcowe sa fabryczne. Podobno wytrzymuja około 180 tys km.

 

2. Kiedyś slyszalem, ze w Niemczech bardzo trudno kupić diesla, ktory ma przebieg mniejszy niz 200tys. Wynika to z tego, ze tam dobrych diesli sie po prostu nie sprzedaje. Dobry diesel trzyma cene.

 

Sprawdz dokładnie auto, najlepiej u fachowego mechanika (kompresja itp) i podejmij decyzje. :cool2:

Powodzenia.

Układy wydechowe do BMW: www.pamaku.pl


Ten, kto pyta jest głupcem przez pięć minut, kto nie pyta wcale jest głupcem przez całe życie.

Opublikowano
Sposób mojego kolegi na sprawdzenie autentycznosci w BMW to sprawdzenie, czy tylne tarcze hamulcowe sa fabryczne. Podobno wytrzymuja około 180 tys km.

Ale 318TDS z '95 chyba nie ma z tyłu tarcz?

Opublikowano

przepraszam panowie!

kto powiedział że 316 nie ma z tyłu tarcz??

moja E-36 z końca 91roku ma cztery tarcze i to według ETK..

Opublikowano
Moja E34 jak ja sprzedawałem miała ponad 300tys. km i nie było w niej żadnych przetarć. :hand: Teraz mam E32 i 210 tys. km i też przetarć brak :)
http://img10.imageshack.us/img10/1065/1999767891m.jpghttp://img97.imageshack.us/img97/852/1999757859m.jpghttp://img94.imageshack.us/img94/7120/1999780608m.jpg
Opublikowano
przepraszam panowie!

kto powiedział że 316 nie ma z tyłu tarcz??

moja E-36 z końca 91roku ma cztery tarcze i to według ETK..

 

moja z 1994 roku nie ma wg. etk tez nie...

 

sprawdzilem w etk 316 z grudnia 1991 roku i tez nie ma tarcz...

Opublikowano

no własnie - też mi coś mówi że 300 tyś powinna miec

 

tarcze są 4 - i wszystkie wymienione zostały niedawno

 

silnik miał poważny defekt ale został naprawiony ( głowica poszła, łańcuszki - koła ) pracował na 2 cylindrach - teraz ładnie pali

 

 

w mojej E-34 miałem 230 tyś km a w środeczku jak nówka

 

ale chyba odpuszcze sobie - dołoże kasy i poszukam czegoś zadbanego

To moje auto :

------ chwilowy brak -------

Opublikowano
Poszukaj sobie ładnej 325tds bo 318tds to trochę za powolna :)
http://img10.imageshack.us/img10/1065/1999767891m.jpghttp://img97.imageshack.us/img97/852/1999757859m.jpghttp://img94.imageshack.us/img94/7120/1999780608m.jpg
Opublikowano

ja miałem już kilka betek, jedna miała prawie 240 a w środku jak nówka ...

Pewnie dużo zależy od kierowcy ..

może posuwał kobietę ...

co noc ...

musiał mieć siły

Pozdrawiam

BMW - najlepsza metoda na łagodzenie wewnętrznej natury
Opublikowano

Moja Betty Five ma 310 tys km, jak ją sobie przywiozłem w 1999r. - miała 150 tys. km. (nie sądzę by Niemiec coś majstrował przy liczniku - to nie te czasy, co dziś). Pedały były w stanie idealnym, kierownica skórzana również. Przy przebigu około 220 tys. km przetarła się skórzana gałka lewarka zmiany biegów. Teraz jak patrzę, pedał sprzęgła jest lekko wytarty, pedał hamulca na krawędzi trochę starty, ale jest to na prawdę mało widoczne. Kierownica - jak była idealna, tak jest i teraz. Aha fotel kierowcy przy 180 tys. km przetarł się.

 

Nie wiem jak jest w E36, ale w E34 np. o dużym przebiegu świadczą przetarte (przecierają się podczas wsiadania) uszczelki drzwi przednich.

 

Zwróć uwagę na

przednią szybę i szkła reflektorów.

Pozdrawiam, Michał
Opublikowano
no jasne ze nie ma, tak samo jak 316 i 318 benzyna...

Moje BMW 318 e30 92rok ma tarcze na wszystkich kołach, może chyba zależeć od tego czy ma ABS, ale poprawcie mnie jeśli się mylę :)

http://img842.imageshack.us/img842/1250/arto.png
Opublikowano
moje 316 i kumpla 318 rok 1993/94 obydwa z abs'em i maja bebny z tylu... Wychodzi na to ze byly dostepne i takie i takie hamulce, pewnie tarcze z tylu jako opcja
Opublikowano
To nie wiem od czego to zależy. U mnie wychodzi, że ma tarcze i faktycznie je ma, może dlatego, że to kombi? Ale swoją drogą fajna sprawa, choć nie szukałem jeszcze klocków i zastanawiam się czy będzie to proste - czas pokaże :?:
http://img842.imageshack.us/img842/1250/arto.png
Opublikowano
E30 też miały tarcze z tyłu z silnikami 6-o cylindrowymi (miałem przynajmniej 325). Ale sam zaczynam się zastanawiać od czego to zależało w przypadku silników 4-o cylindrowych, skoro nie ABS był wyznacznikiem, a może ilość kanałów w ABS-ie ale teraz tylko strzelam
http://img842.imageshack.us/img842/1250/arto.png
Opublikowano
A teraz zobaczcie jaki temat jest naprawdę... bo chyba nie o tarczach i bębnach :wink:

Dzięki za sprostowanie :oops:

http://img842.imageshack.us/img842/1250/arto.png
Opublikowano

No własnie Panowie :-) nie o tarczach ....

 

wsumie można wyciagnąć wniosek że przetarcia sa od 250 tyś km już zauważalne

 

czyli to auto powinno miec 270 -> 3xx skoro jest ostro wytrte

 

jakby ktoś miał jeszcze jakieś sugestie i uwagi to chętnie poczytam choć ten konkretnie egz. skreśliłem z listy

 

obecne rozglądam sie po niemczech

 

tak swoją drogą to ciekawe kiedy się zmienią przepisy ( akcyza ) i ile to w końcu będzie - ale to pytanie za 100 punktów ;-)

To moje auto :

------ chwilowy brak -------

Opublikowano

Osobiście uważam że wytarcia w małym stopniu określają faktyczny przebieg. Zależy jak ktoś jeździł. Jeśli kilometry trzaskał w mieście to napewno wytarcia dużo szybciej powstają, po mieście dużo się kręci kierownicą, zmienia biegi, hamuje, przyspiesza, wysiada z auta, wsiada, a co za tym idzie szybciej wycierają się się pedały, lewarek biegów, kierownica, siedzenia.

Równie dobrze ktoś mógł pokonywać duże dystanse, śmigać po autostradach. W tym przypadku kilometrów może być natrzaskane bądź ile, a wnętrze samochodu może wyglądać jak nowe. 8)

Pozdrawiam!

Paweł


Kiedyś było: e36 325i, e39 540i, e38 740i, e53 3.0d, e65 745i, e39 M5

Opublikowano
Wedlug mnie tego typu zuzycia moga byc nawet lepsza miara niz przebieg samochodu. W koncu jesli po miescie duzo wiecej sie przyspiesza, hamuje, zmienia biegi, kreci kierownica to w wiekszym stopniu zuzywa sie samochod, proste.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.