Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Jak widzę, większość pisze o prędkościach licznikowych.

525 nigdy nawet sie nie zbliży do 250 km/h.

 

przysięgam że jechałem 250 km/h e34 525, oczywiście mówię ile wskazywał licznik... bo przeciez nie miałem innej możliwości sprawdzenia tego

tylko 1.8 ale daje rade;)
  • Odpowiedzi 100
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
RafałBMW ile Ci te 545 pali w cyklu zatłoczone miasto?

te nasze 3.0 diesle są ekonomiczne ale jakoś nie polubiłem tego dzwięku chociaż ostatnio pojeździłem nowym Patrolem 3.0d i wysiadłem przerażony że ludzie w tym nie tracą słuchu

hej

 

Dwie dychy pali w korkach .Potrafi wskazywać nawet więcej. Ale w samym korku średnio trzeba przyjąć prawie 20.

"Wierzę, że instytucje bankowe są bardziej niebezpieczne dla naszych swobód niż armie. Poprzez kontrolę emisji kredytów, banki i korporacje zabiorą ludziom wszelką własność, dopóki ich dzieci nie obudzą się bezdomne w kraju, o którego wolność walczyli ich ojcowie."

T.Jefferson 1802 rok

  • Główni Moderatorzy
Opublikowano

Widzę, że znowu dyskusja benzyna kontra diesel.

 

Wracając do głównego pytania, jeździłem 535d i 335d.

Superosiągi, ciągne od samego dołu. Nie słychać,że to diesel.

Co prawda myślałem,że będzie wyzej kręcił.

Spalanie 335d - ostra jazda testowa 12l/100.

W nadwoziu piątki, odnosi się wrażenie gorszej dynamiki. Ale chyba z uwagi na dobre wyciszenie. Ale różnica w mocy też jest 286KM w porównaniu do 272 w piątce.

 

 

Dla porównania jeździłem też 650i i spalanie w tych warunkach to 20l

I benzyna o tej pojemności też ciągnie od samego dołu.

Opublikowano
RafałBMW ile Ci te 545 pali w cyklu zatłoczone miasto?

te nasze 3.0 diesle są ekonomiczne ale jakoś nie polubiłem tego dzwięku chociaż ostatnio pojeździłem nowym Patrolem 3.0d i wysiadłem przerażony że ludzie w tym nie tracą słuchu

hej

 

Dwie dychy pali w korkach .Potrafi wskazywać nawet więcej. Ale w samym korku średnio trzeba przyjąć prawie 20.

 

to ja bym ci radzil , rozejrzyj sie za m5 i a ta 545 sprzedaj

"We at BMW do not build cars as consumer objects, just to drive from A to B. We build mobile works of art" - Chris Bangle
Opublikowano
Jak widzę, większość pisze o prędkościach licznikowych.

525 nigdy nawet sie nie zbliży do 250 km/h.

 

przysięgam że jechałem 250 km/h e34 525, oczywiście mówię ile wskazywał licznik... bo przeciez nie miałem innej możliwości sprawdzenia tego

 

jezeli by tak bylo to po po bylby modele typu 540i , jak 525 moze jechac tez 250km/h

"We at BMW do not build cars as consumer objects, just to drive from A to B. We build mobile works of art" - Chris Bangle
Opublikowano
jezeli by tak bylo to po po bylby modele typu 540i , jak 525 moze jechac tez 250km/h

 

przecież nie chodzi tylko o prędkość maksymalną bo tą jeździsz bardzo sporadycznie i chyba ma to bardzo małe znaczenie czy pojedziesz 240, 250 czy 260. Dużo bardziej liczy się przyspieszenie i elastyczność.

tylko 1.8 ale daje rade;)
Opublikowano
RafałBMW ile Ci te 545 pali w cyklu zatłoczone miasto?

te nasze 3.0 diesle są ekonomiczne ale jakoś nie polubiłem tego dzwięku chociaż ostatnio pojeździłem nowym Patrolem 3.0d i wysiadłem przerażony że ludzie w tym nie tracą słuchu

hej

 

Dwie dychy pali w korkach .Potrafi wskazywać nawet więcej. Ale w samym korku średnio trzeba przyjąć prawie 20.

 

to ja bym ci radzil , rozejrzyj sie za m5 i a ta 545 sprzedaj

 

Też bym chciał :mrgreen:

 

Na taki rarytas jeszcze mnie nie stać. Mam inne wydatki. Musiałbym dać dwa razy tyle co wart mój. Rozglądałem się ostatnio w Inglostad ale ceny mnie przerosły niestety. Jak byś coś miał na oku to daj znać na priv.

Jednak okazyjnie M5 kupić to jak wygrana w totka

"Wierzę, że instytucje bankowe są bardziej niebezpieczne dla naszych swobód niż armie. Poprzez kontrolę emisji kredytów, banki i korporacje zabiorą ludziom wszelką własność, dopóki ich dzieci nie obudzą się bezdomne w kraju, o którego wolność walczyli ich ojcowie."

T.Jefferson 1802 rok

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

Temat lekko odświeżany, ale widzę że wypowiadają się wszyscy tylko nie właściciele 535d :) Generalnie jest to auto dla prawdziwego fana diesli, biorąc pod uwagę fakt, że za dużo mniejsze pieniądze można nabyć 545i mające zbliżone osiągi i często lepsze wyposażenie. A więc cena zakupu jest pewnym minusem. Drugi minus to wątpliwa przyjemność jazdy w zimie lub na śliskiej nawierzchni. DSC pracuje wówczas pełną parą, jednak o sprawnym przyspieszaniu można zapomnieć. Zdecydowanie przydałby się X-Drive, ale niestety BMW zapomniało o takiej opcji :-(

Poza tym...same plusy !

- łatwa możliwość podniesienia osiągów poprzez umiejętny tuning elektroniczny (350KM/700Nm nie jest problem),

- kompletny brak laga, auto od 1500 do 4800 przyspiesza w tym samym tempie i reaguje na gaz natychmiast,

- dzięki ogromnemu i płaskiemu momentowi obrotowemu genialne osiągi i elastyczność ( jazda pozamiejska to prawdziwa przyjemność, teoretycznie szybsze auta np. E92 335i okazują się sporo wolniejsze ),

- średnie spalanie 9.7L (średnia z 20kkm mix),

O bezawaryjności nie mogę się wypowiadać, bo przejechałem raptem 40kkm i nic się złego nie dzieje.

 

Pozdrawiam

Opublikowano
standardowa 540 poleci bez blokady ze 255 max.

 

mowisz o e39 540??chyba się kolego pomyliłeś,miałem dwie 528 i z manualna skrzynia kręciłem 252km/h a automatem troszkę mniej tj ok 247km/h .wydaje mi sie ze bez blokady sporo więcej pociągnie 540.jeździłem ostatnio 740iA i do 230 km/h to szła pięknie ale nie było warunków zeby ja ciągnąć dalej.ale te 250 to ona ciągnie bez zadnego wysiłku

http://img236.imageshack.us/img236/9483/podpis1wx9.png

One heart,one beat

Moja E32 735i

Opublikowano

Poza tym...same plusy !

- łatwa możliwość podniesienia osiągów poprzez umiejętny tuning elektroniczny (350KM/700Nm nie jest problem),

 

dokladnie tak chcialem zrobic,choc slyszalem opinie,ze po takich modach zaczynaja siadac turbiny :roll: ja nigdy nie bylem fanem disla,ale ten mnie poprostu powalil na kolana :modlitwa:

Opublikowano

Czytając opinie na tym forum, nigdy nie znalazłem wypowiedzi właściciela dizla na nie. Za to owszem wszystkie na nie tych, którzy nie mają nic do powiedzenia z racji braku jakichkolwiek doświadczeń z dizlem.

Wydaje mi się , że dobrze mieć jakieś miarodajne porównanie.

Powiem tylko dostosowując się do tonu dyskusji, że E60/545 jest wspaniałą wersją silnikową, ale co do osiągów w jeździe codziennej nie wytrzymuje konkurencji z 535D.

Napewno jeśli tylko możliwości pozwolą kupię E60/545 turbo!!!, ponad 400 kucyków, to musi być jazda. :clap:

Panowie, jesteśmy jeśli tego nie zauważyliście w epoce TURBO, wkrótce żaden silnik nie będzie wolnossący!!!

Pozdrawiam pasjonatów BMW w każdej opcji silnikowej. :hand:

Opublikowano (edytowane)

W programie BMW PUMA moja 545 ma podaną prędkość maksymalną 283km/h.

 

A co to za wynalazek?

Edytowane przez KrzysztofP

pozdrowienia

Krzysztof

Opublikowano
e34 525i bez problemu jedzie 250 km/h (sprawdzone), więc myślę

że takie 545 pojedzie dużo więcej... no ale nie jechalem 545 więc nie wiem.

 

No mysle, ze troche przesadzasz tymi 250kph i E34.

Ja jechalem licznikowe 260 i mnie lagodnie hamowal ogranicznik - ale mialem wrazenie, ze bez niego dalby rade pojechac jeszcze szybciej. Na niemieckim forum BMW pisza, ze ze zdjetym ogranicznikiem 550i i 545i realna Vmax to 275kmh.

pozdrowienia

Krzysztof

Opublikowano

znam takiego czlowieka co mowil kiedys ze popsul mu sie licznik i jak jechal szybko po drodze wychilil glowe za szybe i widzial w drugim samochodzie jaka predkoscia jechal :mrgreen: to juz bylo czyste bajkopisarstwo. Tak z ciekawosci jak to byl samochod kumpla ze wskazywalo 280km/h ?

Nie ma bata, 545 nie dojdzie do predkosci prawie 300km/h, po prostu za mala moc do takiej wielkosci auta

 

Mi sie tez wydaje, ze to jakies rzezbienie w g...

pozdrowienia

Krzysztof

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
e39 530i jedzie wedlug katalogu 250 km/h, wiec 540i pojedzie chyba troche wiecej niz te 5 km/h po zdjeciu blokady...

 

z całym szacunkiem, ale kolega nie bierze pod uwagę że silnik 540 czyli 4,4l jest 'troszke' starszej konstrukcji, od początku produkcji prawie nie modyfikowany, i nie stawiał bym wszystkich pieniędzy na to że 4,4 zdeklasuje 3,0 pod względem osiągów. Myśle że 2: 1,75 dla 4,4

BMW E9 2800CS 1970. Coming Soon :p
Opublikowano
Czytając opinie na tym forum, nigdy nie znalazłem wypowiedzi właściciela dizla na nie. Za to owszem wszystkie na nie tych, którzy nie mają nic do powiedzenia z racji braku jakichkolwiek doświadczeń z dizlem.

Wydaje mi się , że dobrze mieć jakieś miarodajne porównanie.

Powiem tylko dostosowując się do tonu dyskusji, że E60/545 jest wspaniałą wersją silnikową, ale co do osiągów w jeździe codziennej nie wytrzymuje konkurencji z 535D.

Napewno jeśli tylko możliwości pozwolą kupię E60/545 turbo!!!, ponad 400 kucyków, to musi być jazda. :clap:

Panowie, jesteśmy jeśli tego nie zauważyliście w epoce TURBO, wkrótce żaden silnik nie będzie wolnossący!!!

Pozdrawiam pasjonatów BMW w każdej opcji silnikowej. :hand:

 

 

A czytales to ? http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=67276&highlight=

Nic nie zastapi mocy z pojemnosci. Miałem e39/540ia max jechalem okolo 260 km/h ( licznikowe czyli wskazowka wychylona za podzialke okolo 1 cm, nie sprawdzalem nigdy na GPS).

535d to auto dla pasjonata :wink: . Jednak diesel predzej czy pozniej sie posypie, zwlaszcza przy bardzo forsownej, wyscigowej jezdzie.

Opublikowano (edytowane)
Boogie --> to chyba nie jeździłeś 535d. Tam nie trzeba przekraczac 2 tys obrotów by czuć że już masz moc, jak to w dieslu.

 

Nie kumam kompletnie jak można się zachwycać jakimś dizlem mając pod nogą V8, jedź do seriwsu radze Ci.

Ja w moim sztruclu moge i deptać od 1500 obr na 4-ce, leci do przodu jak należy.

POmijam że 545, na 540 stare, zleje jak sie patrzy tego nwoczesnego dizla 535d.

 

Znowu zaczyna się glupie gadanie o dizlach.

R6 to R6, lubi obroty, a jeszcze z turbo tym bardziej.

 

 

 

Jak widzę, większość pisze o prędkościach licznikowych.

525 nigdy nawet sie nie zbliży do 250 km/h.

 

powiedz jaki masz moment i zaczniemy gada ć - zdaje sie ze tam są dwie turbosprezarki w 535d i prawie 6 stów moment obrotowy

Edytowane przez skidmarks
(OO)=== OO===(OO)
Opublikowano

Propozycja renoraines'a jest bardzo ciekawa, ale chyba jazda na co dzień tym samochodem nie należy do najtańszych...

 

Dobra ale chciałem reaktywować temat tzn. temat o 535d a nie o innych samochodach. Chciał bym poznać wasze opinie i porównać je z moimi spostrzeżeniami.

Opublikowano
do jazdy codziennej proponowalbym zdjac te felgi "21 hamanna z rantem bo u nas daleko na takich nie zajedziesz, ewentualnie "20 bez rantu
"We at BMW do not build cars as consumer objects, just to drive from A to B. We build mobile works of art" - Chris Bangle
Opublikowano
Witam nie miałem przyjemności jeździć tym silnikiem ale prawie 300KM i prawie 600mn musza robić wrażenie. Tyle co Ci moge powiedzieć to wejdź na youtube wpisz 535d i zobacz jak ludzei przyspieszaja od 0 do zamkniecia szafy albo od 0 do 100 wystarczają 2 biegi :D , ja mam starą 530dA i też zamknałem prawie szafe, a ten 3.0 biturbo disel nie wyobrażam sobie :D No to jest moje marzenie motoryzacyjne na chwile obecną, ale pozostanie jeszcze dlugo nie spełnione :( pozdrawiam

Wizyta na stacji benzynowej - 300 zł

Zakupy w sklepie motoryzacyjnym - 1000 zł


Jazda BMW - bezcenne

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.