Skocz do zawartości

No i stalo sie BUUM


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Dzisiaj po poltora roku eksploatacji instalki 2 generacji w e-36 m-40 nastapilo bumm :duh: Efekt urwana klapka w przeplywomierzu.Przyczyna nieznana jak narazie.Mam pytanko czy przeplywomierz da rade zregenerowac(klapke) , czy tylko nowy przeplywomierz.DOBRZE ZE MNIE NIE POKUSILO ZEBY ZAGAZOWAC DRUGA SWOJA BUNIE 325i :nienie:
NIE MA JAK 192 KM
Opublikowano

mnie ciągle zastanawia co jest z tymi waszymi przepływkami....albo co jest z moją.....chyba że mam jakieś mega zabezpieczenie bo...nie jedno BUUM już moja BiMMka przeżyła przez śmierdziucha i przepływka nie ucierpiała ani razu...ktoś mi to moze wytłumaczyć

 

a co do twojego problemu kolego....kup używaną dobrą przepływkę...bo z regeneracja może być ciężko choć słyszałem że coś takiego robią...

Opublikowano

A ja uzywam M40 LPG BRC II gen. już równo rok i zero odzewu.

 

Mam tylko pytanie zasadnicze. Czy jak przepływka mi walnie to czy jak kupię zdrową używkę to czy pierwszy lepszy gazownik przełoży mi mieszalnik ze starej do nowej?

Opublikowano

Bo Instalacje zarowno | i jak i || gen. powinny miec wlasnie klapki zamontowane antywystrzalowe- zasada działania klapki prosta jak budowa cepa a zabezpiecza przepywomierz przed dostaniem sie do niego cisnienia powstalego przy wybuchu.

mixer jest pomiedzy plastikowa obudowa filtra a przeplywka, uszczelki( czasem jakies silikony uszczelaniajace) srunki mocujace . da sie to bez klopotu przelozyc.

Opublikowano
Zabezpieczenie, to jest metalowy pierścień na rurze od powietrza i naciągnięta na niej jest gumka. W razie boom, gumka się rozchyla i puszcza nadmiar gazu
Opublikowano

Zadne klapki, czy grzybki, nie chronia w 100% przed skutkami wybuchu gazu.

Najwazniejsza rzecz to idealny uklad zaplonowy i dobrze ustawiona instalacja gazowa. Ale i tak najlepszym rozwiazanie jest... zalozenie sekwencji, tym bardziej, ze w tej chwili instalacje sekwencyjne kosztuja na poziomie instalacji II generacji.

Byly:

E36 318is Coupe

E32 750i

E30 318i

E36 320i Touring

E34 AC Schnitzer S3(240 HP i 315 Nm)

E38 730i Indyvidual

E23 732i

Opublikowano

Panfilu, masz rację, ale z sekwencją w m40 nie jest tak łatwo,trzeba by założyć sekwencję,ale okrojoną,bo to monowtrysk.

Zabezpieczenie w postaci gumki na rurze dolotu jest genialnie proste i spełnia swoje zadanie wyśmienicie :cool2:

Miałem 2 wystrzały w ciągu roku użytkowania i zawsze wystarczyło wysiąść i gumeczkę poprawić :) Poza tym instalacja jak marzenie :8)

Nie wiem,czy w każdym,ale klapka mojego przepływomierza jest metalowa...

Pozdrawiam

Przeczytaj moje artykuły:

Test 530d F10, przekrojowy o E30 i E36

http://img40.imageshack.us/img40/1371/renoma.jpg

http://images.spritmonitor.de/310241.png

Opublikowano
Panfilu, masz rację, ale z sekwencją w m40 nie jest tak łatwo,trzeba by założyć sekwencję,ale okrojoną,bo to monowtrysk.

Zabezpieczenie w postaci gumki na rurze dolotu jest genialnie proste i spełnia swoje zadanie wyśmienicie :cool2:

Miałem 2 wystrzały w ciągu roku użytkowania i zawsze wystarczyło wysiąść i gumeczkę poprawić :) Poza tym instalacja jak marzenie :8)

Nie wiem,czy w każdym,ale klapka mojego przepływomierza jest metalowa...

Pozdrawiam

 

oooo właśnie... mi spadała przy BUM rurka przy dolocie....kurde ale cały czas siez astanawiam co to za rurka..czyżby jakieś odpowietrzenie a'la odma czy jakoś???

Opublikowano
A wiec diagnoza zostala postawiona.CEWKA zaplonowa BAD.Dodam ze byl to pierwszy wystrzal instalki 2 generacji od poltora roku eksploatacji.Ogolnie to M-40 znosi dosc dzielnie gaz.
NIE MA JAK 192 KM
Opublikowano
Dzisiaj po poltora roku eksploatacji instalki 2 generacji w e-36 m-40 nastapilo bumm :duh: Efekt urwana klapka w przeplywomierzu.Przyczyna nieznana jak narazie.Mam pytanko czy przeplywomierz da rade zregenerowac(klapke) , czy tylko nowy przeplywomierz.DOBRZE ZE MNIE NIE POKUSILO ZEBY ZAGAZOWAC DRUGA SWOJA BUNIE 325i :nienie:

 

szanowny kolego, ja mam gaz II gen. w e36 IS i dopiero gaz zaczął chodzic tak jak powinien po wymianie kabli wysokiego napiecia, wymiana samych swiec filtra powietrza i ustawienie gazu dało sporo ale kable zrobiły swoje i polecam to każdemu tani to interes nie jest ale sie opłaca, sam osobieście dbam o wymiane filtra co 10 tys km , regulacje gazu i nei mam antybuma bo zajmuje duzo miejsca na dolocie przez co nie ma wystarczającej ilosci powietrza w silniku, pozdrawiam

witajcie tylnonapędowcy...
Opublikowano
TAK potwierdzam co piszesz ale u mnie przyczyna byla cewka zaplonowa.Tak jak piszesz zasada jest ze uklad zaplonowy musi byc sprawny na 100%.KableWN zostaly wymienione calkiem niedawno na BERU a ogolnie swiece wymieniam co 20tys, staram sie rowniez wymieniac filtry od gazu i powietrza co 10tys z racji jakosci LPG jakie udaje nam sie tankowac.Kosz nie duzy a czlowiek ma poczucie ze jest bez winy. :mad2:
NIE MA JAK 192 KM
Opublikowano
Dokładnie, ja też mam M40 i miałem tylko 1strzał i to tylko zaraz po zamontowaniu, miałem się przejechać i przetestować. No i sruu !!, na szczęście chłopcy od montażu wyregulowali. Przejechałem już 25tys i jest git

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.