Skocz do zawartości

q_be

Zarejestrowani
  • Postów

    59
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    [e34] m50b20 turing shadowline 1996r
    [e36] m43b19 comp. 2000
  • Lokalizacja
    Pasym

Osiągnięcia q_be

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. Czesc, Wydaje mi sie, iz jest to problem z pompa hamulcowa - wewntualnie polaczeniem pomiedzy pompa a sprzeglem. Sprzeglo jest hydrauliczne. Czy przy wcisnieciu hamulca na postoju na maxa odbija sie na wysokosci obrotow? Pozdrawiam Kuba
  2. Siemanko, ja mam ten sam problem w moim M40 ale nie mam sekwencji. U mnie przepływomierz wariuje z rana (podobno od gazu właśnie) za mało się otwiera i przydusza się. Nie mam pojęcia jak to naprawić. Po prostu odpalam rano i nie gazując daje mu powierzgać te 5-10 sek i jest gitara. Pozdrawiam Kuba
  3. Szkoda, że u nas nie naliczają stawek mandatowych na podstawie statusu majątkowego ;P
  4. q_be

    Komputerek - pytanko

    Jak masz śrubokręty i zdolności manualne - to w czym problem. Tylko nic na siłę !!
  5. q_be

    skad tak mokro?

    Witam, ja też podejżewam nagrzewnice - bi nie widzę innego miejsca- chyba że podszybie. Jedno z dwuch na 100% pzdr Kuba
  6. q_be

    SZYBY orginal czy zamiennik ?

    U mnie również zamiennik spisuje sie na szóstkę (szyba przednia)
  7. Czy na prawde nikt nie ma żadnych schemacików ?? :modlitwa: prześlijcie coś fajnego
  8. q_be

    No i stalo sie BUUM

    Dokładnie, ja też mam M40 i miałem tylko 1strzał i to tylko zaraz po zamontowaniu, miałem się przejechać i przetestować. No i sruu !!, na szczęście chłopcy od montażu wyregulowali. Przejechałem już 25tys i jest git
  9. q_be

    No i stalo sie BUUM

    Zabezpieczenie, to jest metalowy pierścień na rurze od powietrza i naciągnięta na niej jest gumka. W razie boom, gumka się rozchyla i puszcza nadmiar gazu
  10. 100 Watówką przypalisz klosze, nie rydzykuj :roll2:
  11. W pierwszej kolejności ustawić zawory, powinno dużo pomóc.
  12. q_be

    pytanie odnosnie opon

    będzie git :cool2: na bank
  13. buuuaahahahaaaaaaa ..... :dance: to chyba żart, co ?? Normalnie wiocha na maxa - ale też każdy by się oglądał - tylko wstyd siedzieć w takim "wozie"
  14. q_be

    Krotko i na temat o BLOSie

    Witam Ja też mam pytanko... a co ze spalaniem przy takim silniczku - jaka mniej-więcej będzie różnica ? Bo mi akurat nie chodzi o zwiększenie osiągów. Niech są takie jak są ;P
  15. nie ma co narzekać, M40 czy M43 i jeden i drugi silniczek jest dobry, kwestia taka - czy silniczek serwisowany dobrze. M40 może zacząć klekotać przy rozruchu, a z kolei M43 przy przy rozgrzaniu. Dobrze utrzymany silnik tego nie będzie miał. Problem leży w odpalaniu bez akumulatora (jak się rozładuje) M40 nie polecam na pych odpalać ;) No i chyba łatwiej wymienić pasek i dwie rolki niż łańcuch i zębatki. Także bierz co Ci podpasuje, co będzie lepiej zadbane
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.