Skocz do zawartości

TEST KOMPUTERA


Rekomendowane odpowiedzi

  • Członkowie klubu
Z czystej ciekawosci polazlem do autka z zamiare uruchomienia ow testu.

W koncu zapomnialem ktory przycisk nacisna, w jednym miejscu podaja ze po prawej potem ze po lewej stronie?IWec jak w koncu jest?

Jak wciskam ten od check control to wywala jezyk biezacy potem wersje softu itd...

Jak po lewej do kasowania kilometrow to pokazuje sie 11101 i nic dalej sie nie dzieje.

Wczoraj kasowalem inspekcje wiec chyba powinno byc z elektronika wsio ok.Ma ktos pomysl co moze byc nie tak?

Pozdrawiam

Kamil

Onaro pomieszał. Testu zegarów nie uruchamia się przyciskiem od CC tylko od kasowania dziennego licznika kilometrów.

Procedura wygląda tak że na wyłączonej stacyjce przyciskasz ten przycisk i przekręcasz kluczyk w stacyjce w pozycję I (w tą gdzie normalnie jeszcze nie zapalają się kontrolki). I patrzysz co się dzieje :D

Pozdrawiam

Bastek

Kiedyś: E21 315 '83, E34 520i '90, E34 525iA '92, E36 316i '95, E30 318iT '93, E46 325xi Touring, E91 325i

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 61
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Czesc,

Dzieki za slowa otuchy.No po prostu tego mi wlasnie bylo potrzeba...

Swoja droga tez mi sie wydawalo ze chodzi o przycisk od dziennego przebiegu.Pozostaje mi wiec po probowac,ale chyba profilaktycznie posprawdzam sobie czy modul check kontrola nie ma jakiegos babola na stykach.

Jeszcze raz dzieki chlopaki.Oczywiscie dam znac jak poszlo.

A tak od czapy to kiedy jedziemy na jakis browar?

Pozdrawiam

Kamil

Pozdrawiam

Kamil



(...)trzeba wiedziec kiedy ze sceny zejsc

NIEPOKONANYM...(...)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bastek Ty namieszałeś. Test uruchamia się przez wciśnięcie przycisku CC i włączenie zapłonu (stacyjka w poz. 2).

Onaro dobrze napisał.

 

:nienie: TEST URUCHAMIA SIĘ PRZYCISKIEM OD KASOWANIA PRZEBIEDU DZIENNEGO I BASTA!!

I muszą byc wyłączone światła pozycyjne bo inaczej nie zadziała

 

Czyżby były dwa sposoby na uruchomienie testu :?:

Tylko BMW jest ważne...


http://ot.mklub.net - Ciemna strona wpływu BMW na umysł człowieka :-]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie.... a nie jest tak ze np. w e34 z zegarami prawie takimi samymi jak w e36 ( chodzi o licznik przebiegu bezpośrednio pod prędkościomierzem ) test zegarów uruchamia się lewym przyciskiem tym od kasowania licznika dziennego a w wersjach z CC prawym przyciskiem ?? U znajomych w e34 i e32 jest tak jak napisał Onaro ( e34 jest z CC )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja lewym przyciskiem mogę tylko wyzerować przebieg. Do testu jest prawy. Może faktycznie zależy to od roku produkcji. Niech ktoś sprawdzi w ETK (jestem poza domem) ile było wersji zegarów w E-34 i w jakich rocznikach.
"Aerodynamika jest dla tych, którzy nie potrafią budować silników" - Enzo Ferrari
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wybaczcie koledzy - ale u mnie ten test działa na prawym przycisku (CC) .. może mam odwrócone zegary...

Pozdrawiam

P.S. Już szukam na forum tego tematu by potwierdzić się w przekonaniu ....

BMW - najlepsza metoda na łagodzenie wewnętrznej natury
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
wskazówki powinny się wychylać w całym zakresie, jeżeli tak nie jest to na pewno nie jest dobrze, powodów może być wiele. gdy wskazówki wychylają się na maxa ale nie równo np(od obrotomierza szybciej niż prędkości), coś było robione.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
Bastek Ty namieszałeś. Test uruchamia się przez wciśnięcie przycisku CC i włączenie zapłonu (stacyjka w poz. 2).

Onaro dobrze napisał.

 

:nienie: TEST URUCHAMIA SIĘ PRZYCISKIEM OD KASOWANIA PRZEBIEDU DZIENNEGO I BASTA!!

I muszą byc wyłączone światła pozycyjne bo inaczej nie zadziała

 

Czyżby były dwa sposoby na uruchomienie testu :?:

 

Kiokio, to z tym kneflem od kilometrów, to sam jesteś. U mnie i ze schematu wynika, że to o przycisk CC chodzi.

 

Do tego włączone światła pozycyjne? A jakieś tańce voodoo, świece, takie sprawy też są konieczne? :dance:

Kai
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wskazówki powinny się wychylać w całym zakresie, jeżeli tak nie jest to na pewno nie jest dobrze, powodów może być wiele. gdy wskazówki wychylają się na maxa ale nie równo np(od obrotomierza szybciej niż prędkości), coś było robione.

 

Jesteś pewien?

Ja mam SW 1.01 i wskazówki paliwa, temp i ekonomizer lecą od min do max i z powrotem, ale prędkość i obroty stoją po prostu na środku.

Kai
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Właśnie u mojego kumpla w E-34 tez zatrzymują się w połowie. A po zakupie po ok miesiącu zorentiował się że miał kręcony licznik, jak kupił było 164tys a znalazł kartkę od oleju która spadła głeboko miedzy silnik a coś tam i bylo na niej, że wymiana oleju była przy 212tys. Może to zatrzymywanie się wskazówek oznacza, że coś było grzebane?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do tego włączone światła pozycyjne? A jakieś tańce voodoo, świece, takie sprawy też są konieczne? :dance:

 

Kai czytaj uważniej, napisałem że być może są dwa rodzaje uruchamiania testu zależny hmmm nie wiem od czego, ale tak jest. Ja test uruchamiam lewym, i mój znajomy też lewym a ma OBC a wiem to na 100% bo sam mu pokazywałem ten bajer.

 

jeśli chodzi o światła pozycyjne to napisałem że mają być wyłączone bo inaczej test nie ruszy - przynajmniej tak jest u mnie, sprawdz u siebie - tak z ciekawości.

Tylko BMW jest ważne...


http://ot.mklub.net - Ciemna strona wpływu BMW na umysł człowieka :-]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie u mojego kumpla w E-34 tez zatrzymują się w połowie. A po zakupie po ok miesiącu zorentiował się że miał kręcony licznik, jak kupił było 164tys a znalazł kartkę od oleju która spadła głeboko miedzy silnik a coś tam i bylo na niej, że wymiana oleju była przy 212tys. Może to zatrzymywanie się wskazówek oznacza, że coś było grzebane?

 

Nie przypuszczam. W mojej poprzedniej E34 był identycznie.

Kai
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do tego włączone światła pozycyjne? A jakieś tańce voodoo, świece, takie sprawy też są konieczne? :dance:

 

Kai czytaj uważniej, napisałem że być może są dwa rodzaje uruchamiania testu zależny hmmm nie wiem od czego, ale tak jest. Ja test uruchamiam lewym, i mój znajomy też lewym a ma OBC a wiem to na 100% bo sam mu pokazywałem ten bajer.

 

jeśli chodzi o światła pozycyjne to napisałem że mają być wyłączone bo inaczej test nie ruszy - przynajmniej tak jest u mnie, sprawdz u siebie - tak z ciekawości.

 

Dobra dobra, nie doczytałem :) Do Twojego auta Kiokio podchodzę z dystansem, bo masz wszystko inne :)

 

U mnie nie ma znaczenia, czy światła są włączone czy nie, zawsze prawym (CC) kneflem jest test włączany.

Kai
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie przypuszczam. W mojej poprzedniej E34 był identycznie.

To moze w odbydwu był cofany licznik?

 

Teoria możliwa, bo nic nie jest pewne, ale bardzo mało prawdopodobna (w obu przypadkach).

Ja mam SW 1.01, może to zależy od wersji oprogramowania zegarów?

Kai
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Witam. Mam w E-34 Dwa przyciski na desce rozdzielczej jeden jest do kasowania przebiegu dziennego a drugi podobno do robienia testu. czytałem na tym forum ze wyjąć kluczyk ze stacyjki nacisnąć przycisk który jest pod obrotomierzem włożyć kluczyk do stacyjki trzymając przycisk i przekręcić kluczyk do pozycji 2 robiłem tak ale nic nie dział czy może ktoś mi dokładnie wytłumaczyć to. Pozdrawiam. :cry2: :modlitwa: :modlitwa:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Mam w E-34 Dwa przyciski na desce rozdzielczej jeden jest do kasowania przebiegu dziennego a drugi podobno do robienia testu. czytałem na tym forum ze wyjąć kluczyk ze stacyjki nacisnąć przycisk który jest pod obrotomierzem włożyć kluczyk do stacyjki trzymając przycisk i przekręcić kluczyk do pozycji 2 robiłem tak ale nic nie dział czy może ktoś mi dokładnie wytłumaczyć to. Pozdrawiam. :cry2: :modlitwa: :modlitwa:

 

wszystko sie zgadza naciskasz prawy przycisk i przekrecasz kluczyk na druga pozycje i czekasz az zaczna ci sie wyswietlac info itd ,

moze to glupie pytanie ale jestes pewny ze wcisnales przycisk do samego konca az poczules takie "klikniecie" byc moze nie wciskales przycisku do konca :?: :idea:

BMW nie dla idiotów :naughty: :diabel_smiech: , LPG :naughty:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.