Skocz do zawartości

kocur

Zarejestrowani
  • Postów

    132
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    WB Yelonky

Osiągnięcia kocur

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

0

Reputacja

  1. kocur

    [e34]-strumiennica 525i

    Strumienice załiżyłeś zamiast kata? I dużo głośniej się zrobiło?
  2. Poprostu wymiękłem jak to obejrzałem :clap:
  3. Jeśli ci gaśnie to przepływka najprawdopodobniej poszła.
  4. A u mnie ten test nie działa. Jak robie tak jak piszecie to zamiast przebiegu jakies cyferki się wyświetlają i jak puszcze przycisk od kasowania przebiegu to wraca przebieg. Dlaczego test nie działa?
  5. kocur

    e34 - czemu trzęsie!!!

    U mnie też tak było i okazało się, że wspornik drążka kierowniczego jest do wymiany.
  6. To widać że kant bo nawet opis się nie zgadza ze zdjęciem: po pierwsze nie widać telefonu w środku, po drugie nie ma 18 calowych felg.
  7. Ja mam auto z 89r. i zegary z komputerem (elektroniczne) i też nie wyświetla sie, ani nie brzęczy nic.
  8. Można założyć zamiast popielniczki i z przedniej części popielniczki zrobić maskownice na rzepy.
  9. A ja sądze, że to nie od opon ponieważ ja mialem w 525 12v w zeszłym sezonie 235 przód i 265tył i wcale dużo gorzej nie jeżdziło autko, a teraz mam 235 przód i tył i też jest ok.
  10. Zobacz czy w dokumentach nie masz dodatkowej kartki od radia z kodem lub czy nie ma kody w briefie jeśli sporwadzałeś autko. Na radiu to raczej nie będzie bo to jest kod przed kradzieża wieć jak może być na radiu. A jeśli nie masz kodu to jeszcze możesz pojechać do BMW z dokumentami od auta to oni ci podadźą kod - tak zrobił mój szwagier. Pozdrawiam.
  11. Tu z kolegą powyżej się nie zgodze, bo ja mam II generacji i jak mi poszła uszczelka pod kolektorem ssącym to raz strzelił gaz i koszt naprawy to kupienie przepływomierza za 150zł + wymiana uszczelki kolktora ssącego 30zł(która nie poszła od wystrzału, ale go spowodowała) więc koszt naprawy 180zł to jak bym to dołożył do 1600zł bo tyle dałem za instalacje to raczej bym nie założył wtrysku :D
  12. Jak mi założyli instalke II generacji autko chodziło super i się dziwiłem dlaczego wszyscy mówią, że BMW nie lubi gazu u mnie chodziło super. Po jakimś czasie zaczeła dużo palić, strzelać ( przepływomierz wymieniałem bo strzelił gaz) no i zaczołem myśleć jednak wszyscy mają racje, miałem wymieniać przewody kopułke, ale okazało się, że wydmuchało mi uszczelke z pod kolektora ssącego. Wymieniłem uszczelke i jak ręką odioł wszystko powróciło do normy i znów moje E34 chodzi super na gazie, nie strzela i pali 16-17 litrów po mieście przy jeżdzie raczej nie spokojnej.
  13. Prawdopodobnie przez strzał poszedł ci przepływomierz, który niech ci wymienia i niech ci założą gaz II generacji z komputerem i jeśli dobrze ustawią to powinno działać bez zarzutów.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.