Skocz do zawartości

Czy jest to oryginalny spaw...?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Według mnie nie jest fabryczny, który jest "gęściejszy".

Widać tam dodatkowo odprysk, który ujawnia szpachel. (wygląda to na szpachel)

Opublikowano

Podzielam opinię jakuba. To nie jest na 90% fabryczny spaw. A najlepsze porównanie będzie sprawdzić z drugiej strony kielich...bo może tam nie było naprawiane (o ile w ogóle było).

 

Pozdrawiam

Przeczytaj moje artykuły:

Test 530d F10, przekrojowy o E30 i E36

http://img40.imageshack.us/img40/1371/renoma.jpg

http://images.spritmonitor.de/310241.png

Opublikowano (edytowane)

tak jest wg mnie

http://images21.fotosik.pl/401/eeadb60cfe79e504m.jpghttp://images23.fotosik.pl/75/ac6df77c4aca16cam.jpg

ale ze zdjecia nie umiem ocenic na 100%

fotka nie oddaje rzeczywistosci tzn nie widze wszystkiego co chcialbym widziec

nie umialem sam ocenic do konca to zawolalem jeszcze ojca

od 20 lat blacharza i lakiernika i wywnioskowal to samo co ja :D

Lewa strona jest calkowicie oryginalna

Edytowane przez dunaj2
Opublikowano

Wiem, że bez konkretnych przyrządów/narzędzi ciężko jest ocenić stan oraz jakość tej, moim zdaniem, naprawy powypadkowej, lecz czy z tego co widać można przypuszczać, że z autem stało się coś strasznego i czy może mieć to wpływ na układ jezdny, zbieżność etc...? Czy w ASO stwierdzą kategorycznie czy tym da się jeździć, czy lepiej zezłomować...? Chcę kupić to auto, link do oferty jest w tym samym dziale, więc proszę o Wasze opinie, gdyż moje doświadczenie z bawarkami jest niewielkie.

Szwagier ma cabrio E36, nawet do sprzedania i tak mnie jakoś zafascynował tym modelem, z tym, że absolutnie nie chcę cabrio, jedynie liczy się coupe. Tak więc przyglądałem się jego bawarce i jeżdziłem nią kiedy tylko miałem okazję, nawet mu powiedziałem, że nie ma oryginalnej szyby i że łopatki wentylatora są odciśnięte na chłodnicy... :lol: :mrgreen:

 

dunaj2 spytaj taty jakie konsekwencje mogą być takiej naprawy, można tym jeszcze pojeździć, czy lepiej szukać czegoś innego...?

Z góry THX i tak już THX Wam za to co do tej pory już mi napisaliście :cool2:

DYLEMAT OKRUTNY MAM
Opublikowano

Najgorsze co moze byc

mokra i lekko przybrudzona - nic nie widac :mad2:

 

moje fotele tak wygladaja a ja mam 180k przebiegu

co do mocy to najpierw pojechalbym z gosciem na hamownie i tyle

nie podoba mi sie lakier (lewa strona wyglada na lakierowana bo ma jakis dziwny granulat lakieru) bo nie jest metalic

spojrz na szpare pomiedzy prawa przednia lampa, blotnikiem a maska

tylne lampy albo do zmycia rozpuszczalnikiem albo wymiana

przednie jakos mi nie leza, powinny byc czarne, fura bylaby bardziej agresywna

co to tak dynda kolo kiery?

powiem szczerze dla mnie sa ladne tylko felgi, zderzak i listwy

Opublikowano (edytowane)

Jutro będę z nim w kontakcie, zapytam o te kable dyndające przy kierze, no ta szpara jest pewnie po tym dzwonie co był ewidentnie jak dla mnie...

Lakier wzbudza Twe podejrzenia to już jest coś. Pewnie znasz doskonale paletę kolorów BMW i wiesz, że to cosmosschwarz metallic, a nie diamondschwarz, lecz jeśli granulat jest jakiś nie halo to znaczy, iż wiesz co mówisz, to Ty w końcu masz pojęcie o lakierowaniu nie ja...

Najlepsze jest to, że sprowadził ją jego koleś, który wisiał mu siano, a on wziął ją w rozliczeniu za dług, bo kasy koleś nie chciał oddać, w dodatku nie ma ks. serwisowej, co do przebiegu to także jest dziwne, w Niemczech robi się znaczne przebiegi obojętnie jakimi furami.

Pytanie brzmi następująco, czy w ASO sprawdzę oryginalny przebieg nawet jeśli był licznik cofnięty przez jakiegoś znawcę tematu, bo takie rzeczy jak dzwony to wyjdą w oka mgnieniu u nich, prawda...?

Edytowane przez SIWYRP
DYLEMAT OKRUTNY MAM
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Powiem tyle ze te 26kPLN to jednak sporo i mimo tak duzego motoru nie odzyskasz wsadzonej kasy w to.

Mialem E30 i bylo bite konkretnie spawy wygladaly jak twoje po tej robionej stronie. No niby nic sie nie dzialo z autem ale i tak sie pozbylem go bardzo szybko. Stracilem 50% bo kazdy kto zajechal to odrazu pokazywal palcem na spawy i odchodzil.

Opublikowano

i jeszcze cos zauwazylem te smieszne zaslepki na boczkach drzwi :duh:

i tak sobie pomyslalem ze moze nikt jej przebiegu nie cofal bo jest wymieniony licznik od M i on moze tyle mial :?

Nawet nie dzwon do goscia bo takiego szmelcu nie oplaca sie kupowac, a placic jeszcze za przeglad w aso tym bardziej.

Pomysl o odsprzedarzy

Sam mam problem sprzedac moja a tak obrzydliwie nie wyglada (przynajmniej wg mnie)[avatar]

Opublikowano

No szczerze mówiąc to Twoja chyba zamiast płynu chłodniczego miała mleko wlewane i jakieś takie ciapki jej na budę wyskoczyły... :lol: :norty:

Jakie zaślepki w boczkach drzwi...? W dolnej części drzwi jest zrobiona obudowa do głośników, tam był konkretny sprzęt audio wrzucony - podobno, o to właśnie Ci chodzi... :?:

DYLEMAT OKRUTNY MAM
Opublikowano

To na tych fotografiach to jest spaw ?

 

Nie jest to przypadkiem takie jak by to powiedziec, zabezpieczenie odlane z dosc twardzej jak by gumy ? moze sproboj wbic w to paznokc albo malego gwozdzia i zobacz czy to nie jest cos ala guma....

Nigdy nie kłóć się z idiotami, sprowadzą Cię do swojego poziomu i pokonają doświadczeniem.
Opublikowano

Juz ja widze te 300 KM z wolnossacego M52B28 :mad2: .

A jezeli naprawde tyle ma, to:

1) MUSI byc to wpisane w brief

2) silnik powinien kompletnie nie miec 'dolu', przyspieszac dopiero grubo powyzej 4 tys obr/min.

Ja bym sie szczerze mowiac nie pakowal w samochod, ktory ma nieoryginalne spawy przy kielichu. Po co? Wybor uzywanych E36 jest w tej chwili duzy, lepiej znalezc cos, co do czego nie trzeba bedzie sie zastanawiac, czy jest prosty, czy krzywy.

Byly:

E36 318is Coupe

E32 750i

E30 318i

E36 320i Touring

E34 AC Schnitzer S3(240 HP i 315 Nm)

E38 730i Indyvidual

E23 732i

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
To co widać na fotkach to jest masa zabezpieczająca zgrzewy i na 100% nie jest ona fabryczna bo te fabryczne nie pękają. Na fotkach widać pęknięcie które jest wynikiem pracy połączenia.
Opublikowano
Wygląda na więcej niż te 105 tysięcy. Przód powienien obejrzeć blacharz, bo gril też był wymieniany (nowy typ wszedł w 1997) - i niebyt prosto to jest złożone. W ogóle przy tej cenie, to powinien spędzić trochę czasu w serwisie na porządnym przeglądzie...
Opublikowano

Spox Panowie, koleś to zwykły, śmieszny i w dodatku prosty cham, pojechał ze mną jak z jakimś kretynem, wyzwał mnie, że jestem idiotą i się nie znam, po czym zablokował mnie w gg - prymityw (to ja z nim nie chcę mieć nic wspólnego!), za nim to uczynił napisał, że auto wygląda jak eksponat, jak cyt: "resoraczek" i fura generalnie jest jak złoto.

 

Co za ludzie, powinni mu aukcje zablokować za to m.in., że jako kontakt podał właśnie nr gg i maila, a nie tel. i traktuje potencjalnych kupców jak śmieci, bo ktoś zwraca mu uwagę, że wystawił do sprzedania kompletną padaczkę.

 

Może warto by było nowy temat stworzyć np: "Tą aukcję/to ogłoszenie omijajcie z daleka/darujcie sobie" lub coś w tym stylu.

W każdym dziale można by było wrzucać linki, żeby inni nie musieli tracić czasu i nerw...

 

Pzdr.

DYLEMAT OKRUTNY MAM
Opublikowano

po tych zdjeciach ... i opisie... to ja CI sie dziwie że ty z nim gadałeś na gg...

 

auto totalnie nie warte uwagi... albo trafi sie jeleń... albo bedzie stałą i stała i wkoncu sie sprzeda za 19 000zł

http://img110.imageshack.us/img110/2668/naroummmpr4.jpg
Opublikowano (edytowane)

On by marzył, żeby tyle dostać za nią, to przerobiona przez jakiegoś ZENKA ruina, bez urazy dla wszystkich ZENKÓW...

Pewno jakieś brudasy go wyczesały ze szrotu niemieckiego za pare euro, bo jak można tłumaczyć brak książki oraz brak wpisów o profesjonalnych niby przeróbkach do briefu... W stodole bawarkę do kupy pozlepiali, lakier położyli i dawaj do żyda. Szkoda mi trochę potencjalnego nabywcy tego auta...

Tak oto się zakończyła kolejna przygoda z zakupem auta, aż mi się odechciewa dalszego szukania :mad2:

Edytowane przez SIWYRP
DYLEMAT OKRUTNY MAM
Opublikowano

Moje uwagi:

-lewy spaw przy kielichu jest oryinalny (mam identyczne spawy), prawy nie -majstrowane przy nim

-felgi sa badzo ladne

-swiatla przednie jak dla mnie to odpadaja, ladniejsze seryjne zadymine albo clear

-w tej wersji z climatronikiem a taki slaby komputere -powinien byc pelny wg mnie

-srebrne ramki przy przelacznikach - przerost formy nad trscia, ale niektorym sie podoba jak sie wszystko o "świeci" srebrem w srodku

-jesli ma zegary z M3 to dlaczego podsofitka nie jest czarna, M-ki maja czarna -kombinowane z zegarem-nieoryginalny

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

tak czytajac temat czuje ulge ze nie kupiles tego,

po pierwsze sama cena :duh: !!! jak dla mnie abstarkcyjna,

dwa to ta moc podana na aukcji, jak mozna z wolnossacego silnika o nominalnej mocy 193 konie wykrzesac 300 bez wkladania turbo??!! :mad2:

przebieg 105 tys. toz to az smieszne jest, kto w to w ogole uwierzy??:D

 

pozdro ;)

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
ja najbardziej nie rozumiem tego że przy kwocie 25 tys którą wg mnie jest niemal podwojoną ceną tego auta nie ma nawet radia, a tak przy okazji wystawił znowu 1 tys zł taniej
........srebrne beem wjeżdża na teren........
Opublikowano

A super jest ten oryginalny niemiecki tunning :)

Pewnie robił go niemiec w Polsce, albo Polak odrazu po kupnie w niemczech... tak szybko to robił że nawet nie zdążył przykręcić reflektora prawego !

Ogólnie widać że nity ponownie zakładane, brak śrubek, gdzieniegdzie przebarwienia lakieru na łączeniach.

Dla mnie pod maską O©HYDA. Tak miałem w peugeocie, ale on był składak i bity z 3 stron :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.