Skocz do zawartości

635d - cos sie konczy a cos sie zaczyna...


Shodan

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

ukazaly sie zdjecia serii 6 po lifcie. Hmm, nowe swiatla LED wygladaja moim zdaniem nieco zbyt blyszczaco.. ale nie otym chcialem pisac. "Nowa" seria 6 to takze nowa jednostka napedowa - 635d - podwojnie doladowany diezel!! w sportowym aucie.

 

Czyzby nadchodzily zlote czasy dla silnikow diezla? Do tej pory samochody sportowe takiej klasy i o takim prestizu jak "szostka" zasilane byly jedynie silnikami benzynowymi... BMW ostatnio duzy nacisk kladzie na oszczednosc paliwa, i o srodowisko, stad chyba takie numery robia. Dodam ze X5 bedzie tez mialo twin-turbo diezla 3.0sd (model juz w sprzedazy) do setki w 7 sekund.. calkiem niezle jak na takie duze autko :D

 

Seria 1 coupe:123d - pierwszy 4ro cylindrowy silnik diezla z twin-turbo..jako pierwsi pobili tu granice na 100 KM z litra pojemnosci w diezlach 204 Km, 295 momentu... spalanie 60 mpg (nie wiem ile to litrow/100km :duh: ) do setki w 7s

 

Wydaje mi sie ze ta tendencja bedzie sie nasilac, coraz wiecej coraz nowoczesniejszych silnikow diezla, coraz wiecej opcji w seriach bmw... za to marka zyskuje jako firma dbajaca o srodowisko... mimo tego osiagi coraz lepsze no no .. moze i ja sie kiedys na diesla przesiade? hmm chyba raczej nie.. :twisted:

 

 

edit. 135d oczywiscie byl moim wlasnym wymyslem hehe

Edytowane przez Shodan
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie mam nic do diesli, ale czarny dym spod swiatel z rury wydechowej ekskluzywnego sport/coupe BMW serii 6... :lol:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Seria 1 coupe: twin-turbo 135d 306 Km, do setki w 5,3 sekundy

 

Miałeś na myśli 135i? :roll: Bo ja już zacząłem w necie poszukiwać 3-litrowego l diesla w serii 1 ;)

 

ouch... moj blad.. zglupialem do reszty :duh:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

630i oraz 650i otrzymaly Efficient Dynamics dzieki czemu pala nieco mniej... :duh: to juz wogole nieporozumienie - dla kogos kto kupuje takie auto minimalna roznica w spalaniu nie ma chyba zadnego znaczenia... ale sie wizerunek firmy poprawia.

 

A co do diesla to nie wiem jak to w tej szostce brzmi, ale napewno nie jak rasowe sportowe auto... mogli sobie chyba to odpuscic, bawic sie w diesle w "nizszych seriach".. moze jeszcze wymysla M-Power Diesel - osiagi Mki ale mniejsze spalanie :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten silnik jest już produkowany od dawna! W e60 bodajże od 2005 roku.

 

A o czarny dym z rury nie macie się co martwić, filtr cząstek stałych zapobiega skutecznie dymieniu.

www.bmw-uzywane.com

http://img115.imageshack.us/img115/7632/88263882bl9cn0.jpg

M3 3.0 E36 '95 Turbo - okolice 500 KM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak 635d bedzie juz mialo nalatane 400-600 tkm to tez bedzie dymic. :cool2:

 

mam 530d 04´ i ma dopiero lekko ponad 100kkm i nawet nie zakopci.

 

3.5d to jest piekna jednostka napedowa ehhhh szkoda ze w 39 nie bylo takich. to byl by silnik krojony do e38/39 a w e46 to by trzeba bylo miec pas startowy zamiast podjazdu pod domem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy

Taka 635d to idealna fura do jazdy na codzień. Tylko ta cena będzie pewnie kosmiczna parę ekstrasów i będzie 400k zł.

Choć z drugiej strony E92 335d też ma wysoką cenę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kiedys nie uznawałem diesla ale jednak nowe technologie oraz inowacje zwłaszcza w BMW zmieniają moje nastawienie do silników zasilanych olejem napędowym. Kiedyś 140 koni w ISie to byo cos, a teraz mam tyle samo w dieslu 118 d i żadne is nie ma szans a wystarczy zchipowanie i nagle 175 KM sie pojawia w tym silniku - nadchodzą nowe czasy.....
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Diesel w 6 to po prostu polityka "frontem do klienta" - popieram. Chcesz to bierzesz, nie podoba się to bierzesz w benzynie. Na krytykę takiej strategii koncernu trzeba będzie jeszcze trochę poczekać - o wszystkim i tak zadecydują wyniki sprzedaży 635d i ich udział w ogólnej sprzedaży serii 6.

Nie wydaję mi się (znając zamiłowanie Europejczyków do diesli i udział tych silników w rynku) żeby była super-niska.

 

PS

Już widzę te miny gości na stacjach benzynowych - podjeżdża wypas 6 pod dystrybutor i właściciel zaczyna lać ON :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: - wszystkim kopary do jajec opadną. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

 

Pozdrawiam

Pozdrawiam

Freude am Fahren - anytime, anywhere

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

..ciach...

PS

Już widzę te miny gości na stacjach benzynowych - podjeżdża wypas 6 pod dystrybutor i właściciel zaczyna lać ON :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: - wszystkim kopary do jajec opadną. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

 

Pozdrawiam

 

ja widziałem SUBARU STI i to jeszcze w najgłupszym dla niej kolorem granat + złote fele (kto to wymyslił?:D) pod dystrybutorem LPG

 

a co się tyczy diesla w sportowym coupe? Super 2 tys obrotów moment jak w ciężarówce a na liczniku 160km/h ;)Ja podziwiam te motory i w coupe nie mam nic przeciw ale.... Dla mnie to to pasuje do limuzyny. Jak sexy coupe to tylko symfonia benzynowego agregatu przy prędkosci obrotowej min. 4 tys i w góre :D:D:D

 

 

 

Elvishh pisze:

jak 635d bedzie juz mialo nalatane 400-600 tkm to tez bedzie dymic. Cool

 

 

 

 

ale takie to juz do Polski beda przywiezione :mrgreen:

(OO)=== OO===(OO)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przez ostatnie 2 lata wyścig Le Mans wygrywały diesle więc co w tym nowego i dziwnego?

Diesel w typowo sportowym samochodzie jak Ferrari mocno by mnie zdziwił (chociaż za pare lat... kto wie) ale w serii 6 można się było tego spodziewać.

"Aerodynamika jest dla tych, którzy nie potrafią budować silników" - Enzo Ferrari
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...
Ciekawe ile daja gwarancji na silniczek? No bo po to sie kupuje sportowe autko,zebo chcociaz raz na 5 minut wcisnac mocniej pedal w podloge na chwilke :) A z doswiadczenia wiemy ze pompy i turbiny w dieselkach tego nie toleruja najlepiej na dluzssza mete. 100tys i kapitalny remont ?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Żenada na calego !!

 

Kolego co chipujesz diesla 1.8, zczipuj sobie turbine 3.0 to pogadamy.

 

Żygać się chce jak się stoi w korku z kilkuletnim TDI, smród.

 

Diesle robią tylko zamieszanie w tych normach czystosci.

10 letni zdrowy benzyniak dogrzany do temperatury roboczej jest czystszy niż jakiś smród gnojówka z Euro4, zerknijcie na zestawienie jakie auto wjedzie do zielonej strefy w Berlinie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Żenada, diesel w BMW 6 :duh:

Wiem, że jest mocny, że robi setkę w 7s, że mało pali itd :roll:

Ale klekocze, nie ma tego rasowego dźwięku choćby R6, nie mówiąc o V8 czy V12 :roll:

 

Do tego pewnie sprzęgną go z automatem, bo przyśpieszanie w mocny dieslu z manualem to nie ustane mieszanie biegami (krótkie biegi, mały zakres obrotów)

Ach cóż to będzie za sportowe Coupe:

W dieslu i z automatem :jawdrop: :lol: :lol:

http://pomocdrogowakrk.pl

Tel:790 580 495

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.