Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam

 

ukazaly sie zdjecia serii 6 po lifcie. Hmm, nowe swiatla LED wygladaja moim zdaniem nieco zbyt blyszczaco.. ale nie otym chcialem pisac. "Nowa" seria 6 to takze nowa jednostka napedowa - 635d - podwojnie doladowany diezel!! w sportowym aucie.

 

Czyzby nadchodzily zlote czasy dla silnikow diezla? Do tej pory samochody sportowe takiej klasy i o takim prestizu jak "szostka" zasilane byly jedynie silnikami benzynowymi... BMW ostatnio duzy nacisk kladzie na oszczednosc paliwa, i o srodowisko, stad chyba takie numery robia. Dodam ze X5 bedzie tez mialo twin-turbo diezla 3.0sd (model juz w sprzedazy) do setki w 7 sekund.. calkiem niezle jak na takie duze autko :D

 

Seria 1 coupe:123d - pierwszy 4ro cylindrowy silnik diezla z twin-turbo..jako pierwsi pobili tu granice na 100 KM z litra pojemnosci w diezlach 204 Km, 295 momentu... spalanie 60 mpg (nie wiem ile to litrow/100km :duh: ) do setki w 7s

 

Wydaje mi sie ze ta tendencja bedzie sie nasilac, coraz wiecej coraz nowoczesniejszych silnikow diezla, coraz wiecej opcji w seriach bmw... za to marka zyskuje jako firma dbajaca o srodowisko... mimo tego osiagi coraz lepsze no no .. moze i ja sie kiedys na diesla przesiade? hmm chyba raczej nie.. :twisted:

 

 

edit. 135d oczywiscie byl moim wlasnym wymyslem hehe

Edytowane przez Shodan
Opublikowano
Nie mam nic do diesli, ale czarny dym spod swiatel z rury wydechowej ekskluzywnego sport/coupe BMW serii 6... :lol:
Opublikowano

Seria 1 coupe: twin-turbo 135d 306 Km, do setki w 5,3 sekundy

 

Miałeś na myśli 135i? :roll: Bo ja już zacząłem w necie poszukiwać 3-litrowego l diesla w serii 1 ;)

Opublikowano

630i oraz 650i otrzymaly Efficient Dynamics dzieki czemu pala nieco mniej... :duh: to juz wogole nieporozumienie - dla kogos kto kupuje takie auto minimalna roznica w spalaniu nie ma chyba zadnego znaczenia... ale sie wizerunek firmy poprawia.

 

A co do diesla to nie wiem jak to w tej szostce brzmi, ale napewno nie jak rasowe sportowe auto... mogli sobie chyba to odpuscic, bawic sie w diesle w "nizszych seriach".. moze jeszcze wymysla M-Power Diesel - osiagi Mki ale mniejsze spalanie :mrgreen:

Opublikowano

Ten silnik jest już produkowany od dawna! W e60 bodajże od 2005 roku.

 

A o czarny dym z rury nie macie się co martwić, filtr cząstek stałych zapobiega skutecznie dymieniu.

www.bmw-uzywane.com

http://img115.imageshack.us/img115/7632/88263882bl9cn0.jpg

M3 3.0 E36 '95 Turbo - okolice 500 KM

Opublikowano

jak 635d bedzie juz mialo nalatane 400-600 tkm to tez bedzie dymic. :cool2:

 

mam 530d 04´ i ma dopiero lekko ponad 100kkm i nawet nie zakopci.

 

3.5d to jest piekna jednostka napedowa ehhhh szkoda ze w 39 nie bylo takich. to byl by silnik krojony do e38/39 a w e46 to by trzeba bylo miec pas startowy zamiast podjazdu pod domem

Opublikowano
Kiedys nie uznawałem diesla ale jednak nowe technologie oraz inowacje zwłaszcza w BMW zmieniają moje nastawienie do silników zasilanych olejem napędowym. Kiedyś 140 koni w ISie to byo cos, a teraz mam tyle samo w dieslu 118 d i żadne is nie ma szans a wystarczy zchipowanie i nagle 175 KM sie pojawia w tym silniku - nadchodzą nowe czasy.....
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Diesel w 6 to po prostu polityka "frontem do klienta" - popieram. Chcesz to bierzesz, nie podoba się to bierzesz w benzynie. Na krytykę takiej strategii koncernu trzeba będzie jeszcze trochę poczekać - o wszystkim i tak zadecydują wyniki sprzedaży 635d i ich udział w ogólnej sprzedaży serii 6.

Nie wydaję mi się (znając zamiłowanie Europejczyków do diesli i udział tych silników w rynku) żeby była super-niska.

 

PS

Już widzę te miny gości na stacjach benzynowych - podjeżdża wypas 6 pod dystrybutor i właściciel zaczyna lać ON :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: - wszystkim kopary do jajec opadną. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

 

Pozdrawiam

Pozdrawiam

Freude am Fahren - anytime, anywhere

Opublikowano

..ciach...

PS

Już widzę te miny gości na stacjach benzynowych - podjeżdża wypas 6 pod dystrybutor i właściciel zaczyna lać ON :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: - wszystkim kopary do jajec opadną. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

 

Pozdrawiam

 

ja widziałem SUBARU STI i to jeszcze w najgłupszym dla niej kolorem granat + złote fele (kto to wymyslił?:D) pod dystrybutorem LPG

 

a co się tyczy diesla w sportowym coupe? Super 2 tys obrotów moment jak w ciężarówce a na liczniku 160km/h ;)Ja podziwiam te motory i w coupe nie mam nic przeciw ale.... Dla mnie to to pasuje do limuzyny. Jak sexy coupe to tylko symfonia benzynowego agregatu przy prędkosci obrotowej min. 4 tys i w góre :D:D:D

 

 

 

Elvishh pisze:

jak 635d bedzie juz mialo nalatane 400-600 tkm to tez bedzie dymic. Cool

 

 

 

 

ale takie to juz do Polski beda przywiezione :mrgreen:

(OO)=== OO===(OO)
Opublikowano

Przez ostatnie 2 lata wyścig Le Mans wygrywały diesle więc co w tym nowego i dziwnego?

Diesel w typowo sportowym samochodzie jak Ferrari mocno by mnie zdziwił (chociaż za pare lat... kto wie) ale w serii 6 można się było tego spodziewać.

"Aerodynamika jest dla tych, którzy nie potrafią budować silników" - Enzo Ferrari
  • 3 miesiące temu...
Opublikowano
Ciekawe ile daja gwarancji na silniczek? No bo po to sie kupuje sportowe autko,zebo chcociaz raz na 5 minut wcisnac mocniej pedal w podloge na chwilke :) A z doswiadczenia wiemy ze pompy i turbiny w dieselkach tego nie toleruja najlepiej na dluzssza mete. 100tys i kapitalny remont ?
Opublikowano
Co do cen podstawowych brutto: 630i-307 tys zl, 635d-338 tys zl, 650i-366 tys zl. Takie nowe auta kupuje sie przewaznie na firme i wtedy nie ma znaczenia ile auto pali,chyba ze z wiadomych wzgledow konieczny diesel :wink:. Jednak najlepsza moc z pojemnosci czyli V8 :clap:.
Opublikowano

Żenada na calego !!

 

Kolego co chipujesz diesla 1.8, zczipuj sobie turbine 3.0 to pogadamy.

 

Żygać się chce jak się stoi w korku z kilkuletnim TDI, smród.

 

Diesle robią tylko zamieszanie w tych normach czystosci.

10 letni zdrowy benzyniak dogrzany do temperatury roboczej jest czystszy niż jakiś smród gnojówka z Euro4, zerknijcie na zestawienie jakie auto wjedzie do zielonej strefy w Berlinie.

Opublikowano

Żenada, diesel w BMW 6 :duh:

Wiem, że jest mocny, że robi setkę w 7s, że mało pali itd :roll:

Ale klekocze, nie ma tego rasowego dźwięku choćby R6, nie mówiąc o V8 czy V12 :roll:

 

Do tego pewnie sprzęgną go z automatem, bo przyśpieszanie w mocny dieslu z manualem to nie ustane mieszanie biegami (krótkie biegi, mały zakres obrotów)

Ach cóż to będzie za sportowe Coupe:

W dieslu i z automatem :jawdrop: :lol: :lol:

http://pomocdrogowakrk.pl

Tel:790 580 495

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.