Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Heh...niezly numer, wczesniej moze bylo 2.0 ale moze ktos pozniej wymienil na 2,5 i taki numer powstal;) Nie sadze zeby mechanicy sie mylili.. w koncu to oni sie znają;-) Chyba ze pierwszy raz bmw e34 widzą;)
Opublikowano
nie wiecie moze stron ze zdjeciami silnikow i wogule konkretnych stron z opisanymi wersjami m20 , m50 itd.bo kurde sam nie wiem zabardzo co mam ....
Opublikowano
Ale seryjnie mogło siedzieć 2.0 a ktoś wstawił 2.5. Po VIN tego nie poznasz... Też mnie interesuje to zagadnienie - jak organoleptycznie odróżnić 2.0 od 2.5? :)
http://i.imgur.com/CgYlyQw.jpg
Opublikowano
chyba najlepsze rozwiaznie... 0-100 i zmierzyc czas;-) Albo jesli jest dostep do potwierdzonej 2.0 tą i tą sie przejechac i zobaczyc czy ta Twoja mocniejsza:D
Opublikowano

moze mi ktos powiedziec ile srednio pali 2 litry a ile pali 2,5 litra.

ja mam instalacje gazowa i w trasie tak przy 160km/h pali mi 14 litrow gazu

Opublikowano

moze mi ktos powiedziec ile srednio pali 2 litry a ile pali 2,5 litra.

ja mam instalacje gazowa i w trasie tak przy 160km/h pali mi 14 litrow gazu

Opublikowano
Ja mam silnik 2,5 12v i tez mam gaz. Kolo 160km/h chyba kolo 15 cos bierze..wiec jakos podobnie. Jak kulturalnie jechalem 90-100 to zbilem nawet do 9 litrów;)
Opublikowano
2.0 24V i 2.5 24V palą podobnie. 2.5 24V może nawet trochę mniej. U mnie w 2.0 24V przy 150km/h ekonomizer wskazuje 9l/100. Ale tym raczej nie warto się sugerować.
http://i.imgur.com/CgYlyQw.jpg
Opublikowano
witam jeżeli to jest silnik 12 zaworowy to najlebszym sposobem jest spisanie numerów z przepływomierza i sprawdzenie w serwisie lub poszukać na necie bo silniki na oko wyglądają identycznie
Opublikowano

witam

silnik M20 od M50 jest bradzo łatwo odróżnić (choćby po kablach w M20).

Natomiast czy jest to 2,0l czy 2,5l to po wyglądzie raczej nie poznasz.

Możesz poszukac numeru silnika, z tego co pamiętam ma taka samą końcówkę jak nr nadwozia, czyli sprawdzisz po VIN

Jeśli masz gdzie, to podjedź na hamownię.

 

pozdro

Jeśli się mylę ... sorki

BMW ... zbliża

Opublikowano
jesli chodzi o m50 to bardzo łatwo poznac po wygladzie czy to jest 2,0 czy 2,5 , chodzby po kolektorze ssącym w 2,5 sa szersze ramiona niz w 2,0 . widac to odrazu :)
Opublikowano
ale jak nie masz odnosnika w postaci 2 silnika to nie poznasz

 

jesli ktos juz sie troszke zna to bez problemu rozpozna, gorzej z laikiem tematu, tu masz racje.

Opublikowano

Witam :)

 

Potwierdzam to co napisał devro :)

 

Silnik M20 o poj. 2000 ma kolektor dolotowy jakby bardzej "kanciaty", a kolektor M20 o poj. 2500 ma kolektor bardziej "pękaty, a łuki bardziej gładkie" Dla laika to może być trudna rzecz a dla kogoś kto wie o co chodzi to łatwizna.

 

Do waldibmw daj zdjęcie na forum lub na [email protected] to Ci pomożemy.

 

Pozdrawiam, Vikingb.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.