Witajcie w trasie zapalila mi sie kontrolka motor-taka zolta w ksztalcie tak jakby silnika (znajduje sie po lewej stronie kontrolki EMLI czy czegos takiego). Silnik zaczal sie troche dziwnie zachowywac-drzal przy dodawaniu gazu az w koncu prawie nie ciagnal do przodu-tak jakby nie chodzil na wszystkie cylindry. Drzal, szarpal cos w tym stylu. Mialem juz to kiedys gdy np byly za niskie obroty do przelozenia np ruszajac z 2. Zatrzymalem sie wylaczylem silnik i gdy ponownie go uruchomilem to kontrolka zgasla. Wspomne ze ta kontrolka zawsze sie swieci podczas uruchamiania silnika i po zapaleniu blyskawicznie gasnie. Rozmawialem telefonicznie z BMW AUTO FUS i koles mi podpowiedzial ze byc moze to cewka na ktoryms z cylindrow. Jak na razie dojechalem do domu jakies 150km i nie zaswiecila sie ponownie ale zdazalo sie odczuc czasami lekkie szarpniecie. Co to moze byc? Swiece? lewe powietrze? ale akurat w to to watpie. Aha wspomnę jeszcze ze jest to E39 520i (bez gazu). Juz nie wiem czy mam sie martwic czy moze jest to jakas blachostka. W BMW mowili ze cewka to koszt ok 160 zł, a jesli tez stawiacie na to to moze ktos juz kupowal jakies cewki (jakiej firmy wybrac i jaki moze byc koszt wg Was), Jest jakis sposob na to zeby sprawdzic czy to akurat cewka czy cos innego? Dziekuje za podpowiedzi Pozdrawiam