Skocz do zawartości

RATUNKU!!!!! 320D 136KM


demi2300

Rekomendowane odpowiedzi

bmw320d e46 136km 1999r mam wielki problem auto ściągnełem z niemiec siadła turbina po wymianie 2 wtrysków i turbo strasznie kopci i słaba moc,poczyściłem filterki agr i wymieniłem przepływomierz,jest to samo,co robić już brak mi słów na ten samochód
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

napisz trochę więcej jakie masz objawy bo być może turbo jest ok.Piszesz że po wymianie wtrysków ale czy raptownie po zmianie czy po jakimś czasie jak już trochę na tych nowych pojezdziłeś(może to jest ich wina i które z nich wymieniałeś-sterujący?)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

POJECHAŁEM DO NIEMIEC PO AUTO I WRACAJĄC PADŁA MI TURBINA,ZACIĄGNEŁA OLEJ Z SILNIKA.WRZÓCIŁEM GO NA LAWETE I ODRAZU POJECHAŁEM DO MECHANIKA TEN WYMIENIŁ TURBO,ALE JAK ODEBRAŁEM AUTO TO ONO PRAWIE NIE JEZDZIŁO I ZNOWUSZ POJECHAŁEM DO NIEGO,NIEMÓGŁ ZNALESC PRZYCZYNY, W KOŃCU STWIERDZIŁ ŻE ZAWÓR PRZEPUSZCZA I TRZEBA BYŁO ŚCIĄGNĄĆ GŁOWICE NO I DWIE KOŃCÓWKI WTRYSKÓW BO PONOĆ LAŁY,I OCZYWIŚCIE KATALIZATOR USUNIĘTY.AUTO ODEBRAŁEM ALE WCISKAJĄC GAZ AUTO KOPCI NA CZARNO,POWIEDZIAŁ ŻE JESZCZE PRZEPŁYWOMIERZ TRZEBA WYMIENIC I GO WYMIENIŁEM DZISIAJ I TO SAMO.AUTO SIE NIE ZBIERA TAK JAK POWINNO.WYCZYŚCIŁEM TE FILTERKI AGR
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja podejrzewam ze to wina tylko ukladu powietrza jeli turbo pobralo olej to napewno w ta chlodnice nawalilo tak jak umnie bylo wiec radzil bym sprawdzic i przeczyscic caly uklad .

-----------------------------------------------------




F06 640i Xdrive

-----------------------------------------------------

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

 

Mam nadzieję, że nie poszło na obroty po tym jak zassał olej z silnika (na takie bardzo duże obroty).

 

Ja myślę tak. Jak kopci to znaczy, że czuje ciśnienie i przepływ (co do przepływki to wydaje mi się, że trzeba zestroić, ale to chyba nie to). Może i fakt że układ jest zabrudzony i te kopcenie to pochodzi z tego co z układu dolotowego sobie wyssie.

 

A ten mechanik co Ci wszystko wymienia to faktycznie wygląda trochę lipnie.

 

W mojej pracy stan awaryjny jest stanem normalnym, ale jak coś się dzieje to zawsze sobie powtarzam (żeby się uspokoić) wszystko na pewno się nie zapsuło - to jest bardzo mało prawdopodobne. Są oczywiście ciągi zdarzeń, ale zawsze logiczne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to ja podepne sie pod temat zeby nie zakladac bardzo podobnego watku

 

http://www.streetracing.pl/forum/viewtopic.php?t=39905

 

tam jest wszystko opisane, jezeli ktos przerabial temat i jest w stanie pomoc, bylbym bardzo wdzieczny. Auto nie kopci, nie pali oleju, nie mam problemow z odpalaniem itp. moim jedynym zmartwieniem jest brak mocy a turbo odczuwalnie pompuje albo z dziurami, albo przez 1 ( slownie - jedna ) sekunde przez ok 1000 rpm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam.diagnostyka nic nie daje jeżeli sterowniki nie są całkowicie uszkodzone można sprawdzić stan pracy silnika po wartościach rzeczywistych nastawników jaśli ktoś się na tym zna , ale moim zdaniem trzeba wszystko po kolei sprawdzic bo widzę że w auto jest sporo zainwestowane i nic to nie daje , według poradnika mechanika he he za czarny dym przy przyspieszaniu odpowiedzialne mogą być

1.czujnik ciśnienia doładowania w kolektorze dolotowym

2.masowy przepływomierz powietrza

3.wtryskiwacze

4.zawór AGR

ZA SPADEK MOCY MOŻE BYĆ ODPOWIEDZIALNE PRAWIE WSZYSTKO

1.CZUJNIK GMP NA WALE KORBOWYM

2.CZUJNIK CIŚNIENIA W KOLEKTORZE

3.CZUJNIK WZNIOSU IGŁY ROZPYLACZA .TRZECI WTRYSKIWACZ

4.MASOWY PRZEPŁUWOMIERZ POWIETRZA

5.ZASILANIE ELEKTRYCZNE

6.WŁĄCZNIK ŚWIATEŁ HAMOWANIA

7.CZUJNIK PEDAŁU PRZYSPIESZENIA

8.ZASILANIE PALIWEM

9.WTRYSKIWACZE

10.ZAWÓR AGR

JAK więc wdac żeby dojść przyczyny awarii trzeba się troche pogimnastykować i samemu nie bardzo da radę sprawdzić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

MECHANIK TO GRYKA.JAK ROBIŁ MI TURBINE TO COŚ WPADŁO I OBSZCZERBIŁO WIRNIK I SIE DO TEGO NIE PRZYZNAŁ .POWIEDZIAŁ ZE TO PRZEPŁYWOMIERZ A JA KUPIŁEM DRUGI.STARY PRZEPŁYWOMIERZ BYŁ DOBRY.SAM TURBO WYCIĄGNEŁEM I KUPIŁEM WIRNIK I TAM MI JĄ WYWAZYŁ ,ZAŁOŻYŁEM I AUTO MAM WRESZCIE SPRAWNE.A JEZELI KOMUŚ TURBO PADNIE ZAPRASZAM DO MNIE MAM TO JUZ OPANOWANE W 1 PALCU I ZA NISKĄ CENE ;)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widze ,ze bylo tak jak pisałem wczesniej :)

MECHANIK TO GRYKA.JAK ROBIŁ MI TURBINE TO COŚ WPADŁO I OBSZCZERBIŁO WIRNIK I

OOOOOOO KIERWA,ale amatorka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Dym jest czarny?

 

Jak kopci to ma mało powietrza albo wtryski leją albo za dużo paliwa (to raczej wykluczam - no chyba, że masz box'a albo jakiś naprawdę hardcore program ale pewnie byś wiedział).

Więc:

-mało powietrza: uszkodzone turbo, zacinające się kierownicę w położeniu np. pół otwartym, nieszczelność w dolocie (ucieka powietrze) rury, IC itp.,

- paliwo: cieknące/lejące wtryskiwacze,

- zacinający się EGR

- zaworki sterujące pracą turbo i EGR, plus wspominany przez kogoś Breather (wszystko jest na forum jak nie znajdzie to podeśle Ci linka)

 

Powalcz pozaglądaj.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 7 miesięcy temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.