Skocz do zawartości

jony93

Zarejestrowani
  • Postów

    125
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    F06 640i Xdrive
  • Lokalizacja
    Paris

Osiągnięcia jony93

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

0

Reputacja

  1. Witam mam problem z zamkiem centralnym w BMW F06 z 2014r a dokladnie z drzwiami od strony kierowcy . Samochod jest wyposazony w system soft close po dotknieciu klamki lub nacisnieciu przycisku na kluczyku pilota samochodowego drzwi sie rygluja oprocz drzwi kierowcy. Za kazdym razem musze zamykac manualnie kluczykiem i tez otwierac manualnie bo z pilota lub z klamki wszystkie drzwi sa odryglowane oprocz tycz od kierowcy. Dziekuje za pomoc
  2. Witam dokupilem snap in music do mojej e90 z 2005 okazalo sie ze musze zmienic tez adapter bo na tym co mam to sluzy tylko jako ladowarka do iphona wiec zakupilem to http://images64.fotosik.pl/364/9a3323e03e217e70.jpg mozecie mi powiedziec do czego sluzy ta niebieska wtyczka?? bo moj obecny adapter nieposiada tego. (mam navi prof i bluetooth ) Dziekuje
  3. tak juz mialem sprawdzana glowice w tym momecie jak robili pierscienie , nie sa glupi robic niebeda dwa razy :) ale jak juz mowimy o tym salonie na Boulogne to czy przypadkiem niezrobili by mi aktualizacji CAS .??
  4. witam wiec ja mialem taki sam problem co 700/800 km dopytywal sie o olej po przegazowce i kolejnym odpaleniu silnika pojawial sie bialy dymek na 3/4sec no i sadza w wydechu. Bylem u specjalisty silniczkow bmw i padla diagnoza zapieczone pierscienie, powiedzial mi ze sa dwie opcje dlaczehgo tak sie stalo w moim silniku (325i e90) albo byl ostro dojezdzany na zimnym silniku lub auto ma z300.000/400.000tys km :) Posiadam gwarancje wiec oddalem auto do naprawy wymienili pierscienie i jak narazie zrobilem 5tys km i jest elegancko wydech swiec az milo olej nie znika :)
  5. Dokladnie tak podobno w wielu przypadkach to pomoglo mam ochote sprubowac ale jestem juz umuwiony z salonem w Belgi w sobote 2marca wiec chyba nic niebede kombinowac z ta nafta. To prawda ze nie na rozgrzanym silniku na krotkim dystansie z dosyc agresywna jazda mozna tak zapiec sobie pierscienie??
  6. Bylem u specjalisty od silnikow Bmw no i on stwierdzil ze mam pierscienie zapieczone wiec zaproponowal naprawe no raczej generalny remont bo twierdzi ze jak juz bedzie wyciagniety silnik to warto wszystko powymieniac uszczelniacze panewki .... no i ze to bedzie kosztowac okolo 4000€ :( na auto mam jeszcze gwarancje wiec moze salon sie zgodzi na naprawe uniego (gwarancja w salonie w Belgi a ja mieszkam w Francji ) ale zastanawiam sie czy jak by cos z ta gwarancja niebylo pewne do konca czy system zalania cylindrow Nafta by mi niepomugl?? co wy sadzicie otym??
  7. Dziekuje za wytlumaczenie :). Jak myslicie po tym stanie swiec i pomiarach co moze byc za przyczyna ze bierze olej i to niemalo bo kaze sobie dozucac co 800/850km 1Litre oleju, ktos muwil ze przy takiej ilosci to na bank wina pierscieni .Wyciekow napewno niemam bo przy ostatniej wymianie olej( co do konca niebyla konieczna bo po przejechaniu 6tys km juz wymienilem dolewajac) oslony byly sciagane i dokladnie sprawdzany stan silnika czy cos tam niucieka.
  8. Tak a dlaczego trzeba wykrecac wszsytkie swiece ?? A co do powodu dlaczego sprawdzalem to jest jak pisalem 1L oleju na 800km .
  9. auto jest na gwarancji wiec bede musial odstawic je do belgi a mieszkam we Francji wiec mam 260km do mechanika ;) jutro kontaktuje sie znim i oddam niech cos mysla
  10. No mniej wiecej z 10 obrotow robilem na kazdym no i musze dodac ze co 850km dolewam 1L oleju :( (10w60)
  11. Dzisiaj zrobilem pomiar kompresji na cylindrach oto sa rezultaty na pierwszym cylindrze 15bar swieca slucha na 2 cylindrze 14bar swieca zasmarowana na 3 cylindrze 15bar swieca przypalona na 4 cylindrze 15bar swieca biala czysta na 5 cylindrze 14.3bar swieca czysta na 6 cylindrze 15bar i swieca czysta. jaka moze byc przyczyna tego spadku kompresji na 2 i5 cylindrze ?? i jakie sa normy?? ( Przed pomiarem silnik zostal rozgrzany) A oto zdjecia swiec z 2,3i 5 cylindra Cylinder 2 http://images36.fotosik.pl/380/d4b0acb4c98e5950gen.jpg http://images38.fotosik.pl/1947/29d6f33f2122f5abgen.jpg Cylinder 3 http://images50.fotosik.pl/1854/dadfa4e6c3a57c23gen.jpg http://images39.fotosik.pl/1940/6941868310586d55gen.jpg Cylinder 5 http://images50.fotosik.pl/1854/7c6836d2cb1dffc2gen.jpg http://images45.fotosik.pl/1721/54f88e0d4451fad8gen.jpg
  12. olej 10w/60 nowa odma nowy filtr oleju i zero poprawy ciagle 1L na okolo 700km. ;-( jesli gwarancja nieuzna tej wady trzeba pogonic autko i szukac teraz jakiejs 330i e90 w normalnym stanie ;-)
  13. Jednak jest cos nietak musze w poniedzialek odwiedzic warsztat Wlasnie odbylem podruz Francja Polska no i 3,5 litra oleju dodalem podczas drogi praktycznie co tankowanie to i 1litr oleju. jechalem 150/170km/h na odcinku 1800km(na niemieckich autostradach).wycieku raczej niema czysto jest ale zato wydech okopcony.Wiec mam nadzieje ze gwarancjeuzna mi te naprawy (auto kupione z roczna gwarancja na silnik i skrzynie oraz pompy).
  14. mam nadzieje a niewiecie czy salon zrobi mi aktualizcje idriva ?? a po co ci aktualizacje idriva :?: mam ten pierwszy z 2005 wiec brakuje pare zeczy naprzyklad equalizera dzwieku niemoge mp3 z aktywowac( znajomy mi ^przerobil ale nieczyta plyt) i czasami potrafi sie zresetowac .
  15. mam nadzieje a niewiecie czy salon zrobi mi aktualizcje idriva ??
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.