Skocz do zawartości

kazek_wynalazek

Zarejestrowani
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    kraków

Osiągnięcia kazek_wynalazek

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Zdejmij osłony silnika, i na wejściu do kolektora dolotowego jest taki bazek do którego jest podłaczony gruby przewód powietrze od intercoolera, plus powrót spalin z wydechu i malutka rurka podciśnieniowa. Zdejmij ją z zaworu i po problemie
  2. zacznij od kompresora czy sie załancza, a potem reszta klimy, ja ostatnio też szukałem dziuryw całym aż mi sprzęgiełko od kmpresora zaczęło iskrami z pod maski dawać :mad2:
  3. Mialem podobny problem, polacam na dobry poczatek odpiąc wężyk podcisnieniowy od zaworu EGR. Przynosi duże kożyści.
  4. Operacja sie udała pacjent żyje, :lol: wystarczyłio odpiąć EGR :roll:
  5. Witam i pomocy:modlitwa: No i chodziło jak złotko, wbrew opini że sie psują a tu spadł mi przelew i betka nie dość że wyrzuciła pół baku na drogę to po zgaszeniu niemiłosiernie się zapowietrzyła. Najpierw odpowietrzyłem na 1 cyl (tyle dosięgłem) i przjechałem spokojnie do warsztatu, teraz po kompletnym odpowietrzeniu auto zapala normalnie i jedzie aż nei przekroczę 2500 obr, jak to zrobie zaczyna jej odbijać, dymi, faluje, nie idzie. Ktoś moe spotkał się z czymś takim, co go może boleć, przepływkę wymieniłem 2 miechy temu więc wątpie żeby to była ona.. Pzdr
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.