Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Mam male pytanko czy oplaca sie podkrecac silniczek 1.8iS czy lepiej rozejzec sie za jakims 2.5 litra i tego krecic. Chodzi mi o BMW E-30

BMW czyli Bardzo Miły Własciciel

E60 523i 2007

(oo=[][]=oo)


Ex: BMW E-30 318iS M42 90'

Opublikowano
oplaca sie :) IS to kosiareczka - ja ja troche podkrecisz - walek, filtr powietrza z dolotwem, uklad wydechowy to robi sie z tego niezly pocisk..jak dodatkowo odchudzisz autko to ju w ogole bedzie latalo :)

Lubię BMW - od 15 lat...trochę ich ujeżdzałem

Teraz pora na AMG :D

  • 5 miesięcy temu...
Opublikowano
ja tez mam isa ale e36 z 92. i mam pytanie. gdzie? jak? i za ile? mozna wyciągnąć coś więcej z tego silniczka. (aktualnie mam obnizone zawieszenie, zamontowany stożek, i jesli sie nie myle to tez eydech. To wszystko po poprzednim właścicielu) no i jeszcze gdzie mozna to sprawdzic na jakiejś dobrej hamowni?
Opublikowano
troche sie przykleje z moja 2.0 robił ktos cos z tym silnikiem bo jednak 150 kucy to czasem za mało...

 

popieram, ja na razie nie mam zadnych modyfikacji a moim E36 ale zaczynam myslec i kobinowac :mad2: moze ktos cos poleci

>>> PRYMUS <<<

BMW Klub POLSKA


==================================

Always look on the bright side of drive & wife :)


http://img182.imageshack.us/img182/295/podpisforum3ru.jpg

Opublikowano

A ja mam takie pytanie...

Czy jest sens podkręcać nasze WiEkOwE beemki :?:

Na zdrowie to im chyba raczej nie wyjdzie....

Opublikowano
Racja, jak sałatka jest, to się nie myśli nad tuningiem, lecz nad jakimś 328 i najlepiej w cabrio, bo już lato zaraz za zakętem... :norty:
Opublikowano
Racja, jak sałatka jest, to się nie myśli nad tuningiem, lecz nad jakimś 328 i najlepiej w cabrio, bo już lato zaraz za zakętem... :norty:

 

328 w cabrio... jak narazie to nie pusci na taka... a czy jest sens podkrecac??? moze delikatnie?? osobiscie chcialem 325 ale trafilo sie 320 i wszystko byloby oki gdyby miala tak z 200 koników i troszke wiekszy V-max

 

ale cieszmy sie tym co mamy...

KUPIE E30 325i lub 325e
Opublikowano

Miałeś się pochwalić fotkami jak kupisz :!: :!: :!:

Jak możesz podesłać na emila albo wstaw na forum.

Ja choruje na e 36 w cabrio.... :mad2:

Opublikowano
Miałeś się pochwalić fotkami jak kupisz :!: :!: :!:

Jak możesz podesłać na emila albo wstaw na forum.

Ja choruje na e 36 w cabrio.... :mad2:

 

kto nie choruje na piekne e36 w cabrio z duzym silnikiem :roll2:

KUPIE E30 325i lub 325e
Opublikowano
jesli przerabiac to juz jakis wiekszy silnik jakis 2,5 lub moze 2,8 to jest to albo sprobuj wrzucic jakis wiekszy slinik np 3,0 lub 3,5 a widzialem taka co miala 3,5 i naprawde latala

PAL GUME NIE DUSZE

BMW KLUB SZCZECIN

Opublikowano

E-30 i 3l :shock: to mozna mowic o szczesciu, jesli rozpoznasz zanim zniknie za choryzontem... :P

 

Silnik wiekszy bardzo fajnie, ale czy ktos pytal sprzeglo i skrzynie biegow co na ten temat mysla... :?: moga byc srednio zadowolone i w krotkim czasie sie zbuntowac.... :?

 

Moze sie myle..... :|

Black - Mighty - Wonderful
Opublikowano

Wszystko zależy od przebiegu. Jak jest już bardzo dużo to sami wiecie. Ale nie o tym. Sam wkład filtra czy stożek z jakimś tam dolotem to wam zabiera moment obrotowy w niskim zakresie obrotów, dając coś tam w górnej partii. Moja 525 przy wkładzie K&N straciła 4KM. Ja przerabiałem już e30 325 i teraz e34 525 (ten sam silnik). Nie trzeba dużo i naprawdę można sobie dużo zmienić. I tak polerka kolektora dolotowego i wylotowego, gniazd zaworowych. Dodatkowo wymiana tego co się zużyło (uszczelniacze i inne pierdoły, bo głowica jest już zdjęta). Podpięcie pod komputer, przed wymianą wkładu filtra i po wymianie i ew korekcja mapy paliwa i innych pierdołek (przepływ powietrza i spalin jest o wiele większy). Koszt nie duży u mnie wszystkie dodatki łącznie z wkładem filtra K&N to koszt ok. 750zł a dostałem 11KM więcej i 20Nm. Autko jest o wiele bardziej elastyczne i ma ok 0,5sekundy lepszy czas do 100Km/h. Nie są to zmainy ingerujące w długowieczność silnika. Co do modyfikacji silnika 1.8is z przebiegiem ok 200tys km to można ale rozbierając go kompletnie i sprawdzając w jakim stanie są jego elementy. To i tak jest już bardzo wysilony silnik i nie zabardzo nadaje się na mikser ci kręci za każdym razem do 6500obr/min.

Zmainy te o których piszę robiłem już drugi raz i zrobiłbym to w każdym samochodzie

http://img842.imageshack.us/img842/1250/arto.png
Opublikowano

Witam

Ja posiadam e30 2,5 litra, mnie bardzo ciekawi tuning silnika w stylu Alpina B3 tam poprostu Użyto elementów silnika 2,7 + szlifowanie kanałów itp. wynik zadawalający ok 210 PS.

Czy może ktoś się spotkał z takimi przeróbkami M20B25, mam linki ale słabo u mnie z niemieckim.

 

http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=61279&item=7954339947&rd=1

 

http://www.e30.de/ - link Alpina C1 C2 C3

 

Pozdrawiam

Opublikowano
Atonre - 11 km dało Ci AZ 0,5s :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: ,mierzyłes to "recznie" czy na hamowni bo u mnie przy wzroście do ok.220km czyli prawie 30 dało niecałe 5 sekund :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: Jakies lipne to moje 2,8 :lol: :lol: :lol:

SPONSOREM MOJEJ NIEOBECNOŚCI SĄ BROWARY ŻYWIECKIE S.A. :)))



BMW-MADE BY WINNERS, MADE FOR FUN !!!!

Opublikowano
E-30 i 3l :shock: to mozna mowic o szczesciu, jesli rozpoznasz zanim zniknie za choryzontem... :P

 

Silnik wiekszy bardzo fajnie, ale czy ktos pytal sprzeglo i skrzynie biegow co na ten temat mysla... :?: moga byc srednio zadowolone i w krotkim czasie sie zbuntowac.... :?

 

Moze sie myle..... :|

...jeśli już, to może od razu 3,5 litra a jeszcze z S38.... ale dość marzeń

- to oczywiste, że swap wiąże się nie tylko z wymianą silnika, ale skrzyni, dyfra, może wału, chłodnicy i oczywiście kompa, więc "wstaw m30" możesz traktować jako skrót myślowy

innymi słowy - jak będziesz miał zgraną załogę na pokładzie, to unikniesz buntu

beemki to choroba - nieuleczalna, ale za to bardzo przyjemna

miłośnik E30 ... użytkownik E46 :)

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Sorry że odgrzeję kotleta, ale nie będę przecież zakładał nowego wątku. W załączeniu wykres po modach w moim traktorze:

http://republika.pl/dungood/images/BMW/BMW-test.JPG

Opublikowano

Ten wykres mnie zatkał :shock:

Niewiedziałem że tyle można wycisnąc samym czipem...

To jest przecież prawie 1/3 mocy silnika więcej.

Ciekawe czy w rzeczywistości jest to tak samo odczuwalne, jeżdzisz z takim setupem na codzień?

Bayerische Motoren Werke

Moja 328i :) i na 328i.org

Opublikowano

Owszem, mam na nowym programie (ostatecznie został 192/410) zrobione 2100km, w tym 1200km z Kraka do Luxa przy 160-180km/h na tempomacie i średnim spalaniu 6.1L po 9.5 godz. jazdy.

Auto jeździ jak dwulitrowa benzyna turbo (miałem poprzednio 270KM w ośce), ma znacznie bardziej odpowiadającą mi charakterystykę przyrostu momentu obrotowego niż zwykle robione przeróbki w VAGowskich TDI (czyli peak momentu obrotowego przez 100obr przy 2000obr). Nie dymi, nie przegrzewa się, sprzęgło się nie ślizga (na razie, będzie mocniejszy docisk).

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.