Skocz do zawartości

M technik 270 koni - PROBLEMY


Skylinegtr

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Kolega parę dni temu stał się posiadaczem pięknego e36 328i touring 97 w oryginalnym M pakiecie. Wszystkie przeróbki są zamieszczone w brief'ie, moc, zmienione geo zawieszenia (itp)...ponieważ są fabryczne..również wykres z hamowni został zawarty. Autko naprawdę sympatyczne, elektryczne, podgrzewane siedzenia, full skóra, komputer z m3, telefon i wiele innych ciekawych rzeczy.

 

Wszystko by było fajnie tylko zawieszenie (gwintowane) po prostu nie jest na polskie drogi...auto nie moze przejechac przez żaden próg zwalniajacy bo sie zawiesza.

 

 

I teraz pytanie czy wstawiając dłuższe sprężyny da się podnieść auto? Gwint skręcony jest już prawie na maxa do góry wiec chyba samym skręceniem jeszcze bardziej do końca niewiele już się zdziała w kwestii podniesienia....?

 

 

Druga sprawa...w bagażniku na lewej ściance powyżej zmieniarki płyt jest czytnik jakiś kart. Co to takiego!!??

 

W komorze koła zapasowego jest jakaś małą pierdółka która po podłączeniu kabelka wydaje dźwięk podobny do ssania....tak jakby wilgoc miało wysysać czy co....?

 

 

Z góry będe wdzięczny za rzeczowe odpowiedzi w imieniu kolegi.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Druga sprawa...w bagażniku na lewej ściance powyżej zmieniarki płyt jest czytnik jakiś kart. Co to takiego!!??

 

 

Slot na SIM Karte? Czasami są dwa, jeden dla małej SIM przy słuchawce, drugi dla 'dużej' w bagażniku właśnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niedługo postaram sie zrobić jakieś foto.

 

Co do kart sim..całkiem mozliwe...ale przy słuchawce jest duże wejście na kartę.....?

 

 

"niedz"---->A to "NIVO" to.....?

 

 

Apropo jeszcze autka....pali całkiem przyjemnie...niewiele wiecej niz moje i jego e30 320i (posiada także e30 320i touring 91.). W naszych kochanych krakowskich korkach spalanie siega 11.9/100 a jak pojechalismy przebutować go na autostradę spadło na 9.3/100. Na trasie przy normalnej jeździe pali równe 8....przy tych osiągach jak dla mnie - "miazga dupy".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w e36 chyba NIVO nie było, czekam również z niecierpliwością na zdjęcia, co to znaczy komputer od M3, na pewno komputer silnika od M3, nie pasuje do 328, wycisnąć 270km z 328i, to już musi być ostra przeróbka, ja miałem w swojej chipa, wałki i wydech i było ok 230km.
http://img638.imageshack.us/img638/9205/panoramaaut.png
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mówiąc komputer oczywiscie miałem na myśli komputer pokładowy (board computer) a nie sterownik silnika...który rzecz jasna nie mógłby być z modelu m3 (bo pasowałby jak piernik do wiatraka).

 

Mamy tez problem ze sprzeglem..."kangurzy" i przerywa troche na 1 i 2...jutro obejrzymy na kanale wał napędowy i tuleje...może się wybiły bądź gumowe łączniki popękały i stąd to szarpanie :doh:

 

 

Aha spalanie pokazywał takie komputer wiec nie wiem na ile mu można wierzyć :? ale chyba nie bierze więcej bo by było widac wieksze ubytki paliwa

 

Póki co mam jedną fote srodka i od tylca:

 

%5B640%3A480%5Dhttp%3A//img462.imageshack.us/img462/8237/b5cj8.jpg

 

(nad schowkiem widoczna grawerowana plakietka Bmw motorsport gmbh)

 

%5B640%3A480%5Dhttp%3A//img143.imageshack.us/img143/2895/b7xa7.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mówiąc komputer oczywiscie miałem na myśli komputer pokładowy (board computer) a nie sterownik silnika...który rzecz jasna nie mógłby być z modelu m3 (bo pasowałby jak piernik do wiatraka).

Komputer pokładowy od M3 :shock: , 270KM :shock: (turbo masz :?: ), pokaż ten wykres bo jakiąś fantazją mi tu zalatuje....

ZAWIOZĘ NA ŚLUB !!!!


%5B640%3A129%5Dhttp%3A//xenonis.whitestarprogramming.de/save_the_e36/img/pics/banner.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedno male pytanie - taki chromowany napis airbag na kierownicy to seryjny jest czy mozna to sobie dokupic?

Seryjnie w Indyvidualach takie montowali, mam taki sam

ZAWIOZĘ NA ŚLUB !!!!


%5B640%3A129%5Dhttp%3A//xenonis.whitestarprogramming.de/save_the_e36/img/pics/banner.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zdaje sie ze fura full wypas :) Pełna elektryka i foteliki niezle. Chyba od m przelozone bo cos te podparcia boczne wieksze niz normalnie w wersji sport. Wsadz wykres a w ogole to chetnie sie spotkam i oblookam to cacko bo z Kraka jestem :) Chetnie tez stane na prostej :D Info priv :)
Jestem jak Media Markt.... Nie dla idiotów :P
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja mam pytanko ile taka kosztuje ................ w fajnym stanie

bo może na lato zrobie przesiadke E36 Touring w M-pakiet tylko 320 nio może więcej .................

i jeszcze jedno pytanie nie ma bocznych poduszek taka bogata wersja hmm ?? nie to że sie chwale ale w moim touringu są

pozdro Tomek

http://imagizer.imageshack.us/v2/150x100q90/834/uaec.jpg

Był Polonez, Golf III, E36, E46, .................

Jest E61i jest Git ..................................... :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy ma boczne poduszki czy nie....chyba nie...? Nie wiem to nie moje auto a własciel ma go 3 dni dopiero i sam jeszcze go nie oglądnoł dobrze. Dodam że jest to wersja indyvidual. Co do mocy ma dokładnie 268 km..auto chyba ma jeszcze ogłoszenie na allegro...można sprawdzić.

 

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C2254015

 

Wykresik też może sie uda mi niedługo zamieścić jak będzie czas. Dziś na kanale zauwazyłem że na dyfrze jest pieczątka "S" czyli dyfer z fabryczną szperą 25%.

 

Co do prawie 270 koni z 2.8 litra nie widze tu żadnej sensacji...honda s2000 która wcale nie jest super wyżyłowaną stricte wyścigówką i nie pali dużo osiąga 240 koni z 2 litrów.

Edytowane przez Skylinegtr
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiesz co nie porownuj japonskiej szlifiery do bmw... ta honda osiaga moc max. przy 8300obr i max. moment przy 7500obr (faktycznie niewyzylowana :shock: ) a w tej bawarii widze na obrotomierzu 7000 i pewnie przy jakis 6500 ma odciecie. moc ktora podajesz moim zdaniem jest nierealna dla tego silnika bez doladowania.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś na kanale zauwazyłem że na dyfrze jest pieczątka "S" czyli dyfer z fabryczną szperą 25%.

 

W 328 nie ma fabrycznej szpery :!: Fabrycznie jest tylko w wersjach ///M

 

Tak na marginesie: "M-technic 270koni" :lol: - chyba dokladnie sam nie wiesz co kupiles..... 328 bez turba/kompresora takiej mocy NIGDY nie osiagnie !

 

Moze kupiles ALPINE ?? byla niedawno na allegro...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś na kanale zauwazyłem że na dyfrze jest pieczątka "S" czyli dyfer z fabryczną szperą 25%.

 

W 328 nie ma fabrycznej szpery :!: Fabrycznie jest tylko w wersjach ///M

 

Tak na marginesie: "M-technic 270koni" :lol: - chyba dokladnie sam nie wiesz co kupiles..... 328 bez turba/kompresora takiej mocy NIGDY nie osiagnie !

 

Moze kupiles ALPINE ?? byla niedawno na allegro...

Szpere mialy. Mialy albo asc albo S :) A bez turba da sie zrobic taka moc ;) Widziales alpine a jeden silnik wyjdzie lepiej a drugi troszke gorzej i moc mierzona zalezy jeszcze od hamowni :)

Jestem jak Media Markt.... Nie dla idiotów :P
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

auto bylo sprzedane z Żor czyli klika kilometrow odemnie. Nie slyszalem zeby ktos sprowadzil taka beemke z takimi koniami. A jestem czlonkiem klubu BMW ze slaska i znam wielu ludzi z okolic ktorzy maja BMW. Wiec zapewniam ze to seryjne 328i. TEN KOMIS ZNAJDUJE SIE KOLO LEROY MERLIN I AUCHAN wiec nie moglbym przegapic takiego egzemplarza w okolicy.

http://img177.imageshack.us/img177/7296/111eb2.jpg

Moje BMW i sprzecik audio

www.bts-bmw.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko by było fajnie tylko zawieszenie (gwintowane) po prostu nie jest na polskie drogi...auto nie moze przejechac przez żaden próg zwalniajacy bo sie zawiesza.

 

 

I teraz pytanie czy wstawiając dłuższe sprężyny da się podnieść auto? Gwint skręcony jest już prawie na maxa do góry wiec chyba samym skręceniem jeszcze bardziej do końca niewiele już się zdziała w kwestii podniesienia....?

 

Jeżeli masz zawieszenie gwintowane, skręcane itd. to nie moiżesz zmienić sprężyn. Sprężyny są przystosowane do tych amortyzatorów jako jedna całość. Możesz "rozkręcić" aby samochód stał jak najwyżej.

 

Jak zdecydujecie się wymienić zawieszenie na seryjne lub inne to daj mi znać z tym zawieszeniem :wink:

 

 

Podaj nr VIN to będziemy wiedzieć o co biega.

www.bmw-uzywane.com

http://img115.imageshack.us/img115/7632/88263882bl9cn0.jpg

M3 3.0 E36 '95 Turbo - okolice 500 KM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.