Skocz do zawartości

Skylinegtr

Zarejestrowani
  • Postów

    24
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Kraków

Osiągnięcia Skylinegtr

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Skylinegtr

    kupno BMW e30

    Ze zdumieniem słucham żeauto przednio napedowe sie ładnie prowadzi. Mam oprocz beemki peugeota 309 1.9 w gazie do jazdy na codzien..w aucie mam wymienione wachacze amory itp. tak wiec jest full sprawne....to że fajnie idzie przednionapedówka znaczy że wolno sie jedzie....po przekroczeniu pewnej granicy (nie wspomne gdy wcisniemy gaz) auto staje sie po prostu nietrakcyjne..przod wyjeżdża mi na zewnatrz natomiast lekki tył chce odleciec. Nawet nie wspominam o przyspieszaniu...to jest juz zakała fwd....mój peugeot wcale nie jest zbyt mocny a na lekko wilgnym asfalcie ciezko sie szybko właczyc do ruchu...1 bieg stoimy...2 to samo....3 no cos rusza... Dodam tylko że żadna wyscigówka na swiecie nie ma przedniego napędu...bo by nie skręcała ani nie przyspieszała (wyjątek auta z klas turystycznych - turing cars, taki naped jaka seria) prosze nie mówcie nic o przednio napedówkach (a zwłaszcza o probe) bo lekko mówiąc żygac mi sie chce nimi...niestety musze tak owym autem jeździc na codzień...peace
  2. Skylinegtr

    "Za wczesne" sprzęgło

    tak jak to juz ktos wyżej powiedzial...nowe sprzeglo i tyle..inaczej łapie...jeśli sprzeglo jest swieze powinno przy puszczaniu gwałtownym szarpac na biegach 1, 2, 3.....pamietaj też że mozesz wyregulowac linke od sprzegla, krecąc pokretlem na koncu i ustawiajac do swoich preferencji
  3. nie było napisałem to 4 posty wczesniej :D nalezy jednak pamietac ze ludzie tak jak to mój przedmówca nazwal robia różne wynalazki...widzialem zwykle budy przerabiane na m3...nitowana i wspawywana byla dostawka z tyłu, boczki i klapa tylnia..ale to zawsze "tylko" podobizna m'ki
  4. być może wiskoza do zmiany...kumplowi po zmianie przestało sie gotować...nie chce niepokoic ale szef serwisu bmw w krakowie (cichy kącik) pierwsze co bada w tej sytuacji to to czy blok nie jest gdzieś lekko pekniety.
  5. Skylinegtr

    uturbienie bmw m20 b25

    http://www.e30-turbo.de/?page=kits %5B640%3A480%5Dhttp%3A//img243.imageshack.us/img243/5579/67258676fj2.jpg %5B640%3A480%5Dhttp%3A//img524.imageshack.us/img524/5136/16304967jj9.jpg %5B640%3A480%5Dhttp%3A//img215.imageshack.us/img215/8104/39647000ia9.jpg polecam tez www.e30.de
  6. Dobrze gada...polac mu! :lol: taka prawda...u nas każdy wsiór przylepia naklejke M z tyłu choć jeździ zbiedzoną 316 na gazie w której podłoga sama zaczyna wypadać. To samo tyczy sie golfa...każdy jest gti...kuwa nie produkowali innych :lol: Co do różnic pomiędzy serią 3 a m'ką najlepiej przypatrzeć sie e30 i zobaczyc ile róznic je dzieli...to zupełnie inne auta..i nikt przez naklejenie nalepki m3 nie zmieni nagle swojej trojki w m'ke: Buda...inna, wielkie poszerzenia po bokach...szyba tylnia przesunieta do tylu i powikszony przedział pasazerski (a raczej tylnia półka), inne zderzaki progi..całkiem inny kształ tylniej klapy ( z tworzywa stucznego), regulowany wielki spoiler. W m3 byla tylko waska lampa. W srodku na pierwszy rzut oka rzuca sie obrotomierz krecący sie nie do 7000 lecz do 8000, zamiast licznika spalania wskaźnik temp. oleju, przycisk klimy (choc niektóre zwykle e30 tez mialy- moja ma:D), inna tapicerka z profilowaną kanapą i fotelami i duzy komputer przy radiu (choć jedno i drugie równiez było pakowane w zwykle trójki). Najwiecej zmian jednak pod maska: inne zawieszenie, inna geometria, amory regulowane elektronicznie, inny zbiornik paliwa, inny dyfer, inny wał i skrzynia biegów w której 1 bieg ciągnie sie do tyłu!. Hample rowniez z innej parafi. Motor tez inna bajka..wykonany z mocniejszych materiałów, lepiej wyważony z osobna chlodnica oleju (dalo sie ja dokupic do 6 cyl. zwyklych modeli) itp...miał 4 gary w porównaniu do najmocniejszych zwykłych trójek które legitymowały sie sześcioma. Pojemność 2.3, w późniejszych wersjach evo 2.5, wersja włoska 320is (cos pomiedzy m3 a zwykla trojka) miala 2 litry. Ponizej daje foty zwyklej e30, ponizej jedna zwykla e30 w spoilerach m+technik 2 a na koncu foty m3, takze wyczynowych. Skumaj wszystkie linie nadwozie...to calkiem inne auta. Jednym slowem m3 to cywilna wyscigowka. Co do cen..to nie ma porownania...w miare ladne e30 kupimy za 1000 euro...ladne e30 m3 evo w wersji Johnny Ceccoto widzialem ostatnio za 42 000....euro oczywiscie. Pozdro! E30 http://img222.imageshack.us/img222/1269/12020271eb2.jpg http://img524.imageshack.us/img524/3492/12020281ht7.jpg http://img144.imageshack.us/img144/3923/12020291cj0.jpg http://img144.imageshack.us/img144/9678/winterautotf4.jpg %5B640%3A480%5Dhttp%3A//img144.imageshack.us/img144/8941/e30320is325isport1yn7.jpg E30 M3 http://img527.imageshack.us/img527/1865/20060914mkmotorsportbmwhn0.jpg %5B640%3A480%5Dhttp%3A//img527.imageshack.us/img527/5418/01ec8.jpg http://img223.imageshack.us/img223/7229/10201070011mbp8.jpg http://img527.imageshack.us/img527/4769/bmwe30m3side2gu8.jpg %5B640%3A480%5Dhttp%3A//img522.imageshack.us/img522/6277/dscn0062zh7.jpg http://img522.imageshack.us/img522/4134/trc1563me3.jpg %5B640%3A480%5Dhttp%3A//img206.imageshack.us/img206/3249/e30m3fulloj9.jpg
  7. A ja trochę z innej beczki spytam: ile miałeś problemów przy swapie z wiązka...mocowaniem silnika do budy..podpasowaniem sprzęgła noi w końcu czy wał napędowy długością pasował Co do tematu to kontrolki "oilservice" raczej nie mialy wpływu na zdechniecie silnika...pewnie któryś kabel nie podpieliscie dobrze i przy "szarpaniu" poluzował sie albo rozszczelniło układ wydechowy i silnik na awarie "wskoczył" (nie wiem jaki tam wydech dałeś)
  8. Nie wiem czy ma boczne poduszki czy nie....chyba nie...? Nie wiem to nie moje auto a własciel ma go 3 dni dopiero i sam jeszcze go nie oglądnoł dobrze. Dodam że jest to wersja indyvidual. Co do mocy ma dokładnie 268 km..auto chyba ma jeszcze ogłoszenie na allegro...można sprawdzić. http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C2254015 Wykresik też może sie uda mi niedługo zamieścić jak będzie czas. Dziś na kanale zauwazyłem że na dyfrze jest pieczątka "S" czyli dyfer z fabryczną szperą 25%. Co do prawie 270 koni z 2.8 litra nie widze tu żadnej sensacji...honda s2000 która wcale nie jest super wyżyłowaną stricte wyścigówką i nie pali dużo osiąga 240 koni z 2 litrów.
  9. Mówiąc komputer oczywiscie miałem na myśli komputer pokładowy (board computer) a nie sterownik silnika...który rzecz jasna nie mógłby być z modelu m3 (bo pasowałby jak piernik do wiatraka). Mamy tez problem ze sprzeglem..."kangurzy" i przerywa troche na 1 i 2...jutro obejrzymy na kanale wał napędowy i tuleje...może się wybiły bądź gumowe łączniki popękały i stąd to szarpanie :doh: Aha spalanie pokazywał takie komputer wiec nie wiem na ile mu można wierzyć :? ale chyba nie bierze więcej bo by było widac wieksze ubytki paliwa Póki co mam jedną fote srodka i od tylca: %5B640%3A480%5Dhttp%3A//img462.imageshack.us/img462/8237/b5cj8.jpg (nad schowkiem widoczna grawerowana plakietka Bmw motorsport gmbh) %5B640%3A480%5Dhttp%3A//img143.imageshack.us/img143/2895/b7xa7.jpg
  10. Niedługo postaram sie zrobić jakieś foto. Co do kart sim..całkiem mozliwe...ale przy słuchawce jest duże wejście na kartę.....? "niedz"---->A to "NIVO" to.....? Apropo jeszcze autka....pali całkiem przyjemnie...niewiele wiecej niz moje i jego e30 320i (posiada także e30 320i touring 91.). W naszych kochanych krakowskich korkach spalanie siega 11.9/100 a jak pojechalismy przebutować go na autostradę spadło na 9.3/100. Na trasie przy normalnej jeździe pali równe 8....przy tych osiągach jak dla mnie - "miazga dupy".
  11. Witam. Kolega parę dni temu stał się posiadaczem pięknego e36 328i touring 97 w oryginalnym M pakiecie. Wszystkie przeróbki są zamieszczone w brief'ie, moc, zmienione geo zawieszenia (itp)...ponieważ są fabryczne..również wykres z hamowni został zawarty. Autko naprawdę sympatyczne, elektryczne, podgrzewane siedzenia, full skóra, komputer z m3, telefon i wiele innych ciekawych rzeczy. Wszystko by było fajnie tylko zawieszenie (gwintowane) po prostu nie jest na polskie drogi...auto nie moze przejechac przez żaden próg zwalniajacy bo sie zawiesza. I teraz pytanie czy wstawiając dłuższe sprężyny da się podnieść auto? Gwint skręcony jest już prawie na maxa do góry wiec chyba samym skręceniem jeszcze bardziej do końca niewiele już się zdziała w kwestii podniesienia....? Druga sprawa...w bagażniku na lewej ściance powyżej zmieniarki płyt jest czytnik jakiś kart. Co to takiego!!?? W komorze koła zapasowego jest jakaś małą pierdółka która po podłączeniu kabelka wydaje dźwięk podobny do ssania....tak jakby wilgoc miało wysysać czy co....? Z góry będe wdzięczny za rzeczowe odpowiedzi w imieniu kolegi. Pozdrawiam
  12. Z tego co się orientuję to każdy M52 ma podwójny vanos. Co do padajacych silników z tym pokryciem nikasil (czy jakos tak) to byly one montowane w 4 krajach na swiecie i nie w europie (prócz uk jak to wczesniej ktos powiedział). Informacje zaciagnołem z bmwworld.com
  13. Witam. Zamierzam zrobić engine swap w swoim e30 320. Wybór padł na m52 ponieważ ma już podwójny vanos noi jest lżejszy o paredziesiąt kilo od silnika m20 przez zastosowanie aluminiowego bloku, głowicy i paru innych elementów. Zamierzam kupić ze silnik M52 z 323i (kompromis miedzy osiagami a spalaniem) wraz sprzęgłem i skrzynią, jednak bez reszty pierdół, bez większości okablowania, bez sterownika itp. Tu rodzi się pytanie...które częsci bedzie mozna zostawić z silnika m20 (np. czy chłodnica może zostać - w co wątpie bo pojemność bedzie wieksza o pół litra), czy zegary mogą zostac z e30 czy lepiej kupić nowsze, na co zwrócić uwage przy tym silniku. Pytanie kieruję głównie do ludzi którzy posiadaja auta z silnikami M52 albo robili kiedyś podobnego engine swapa ale każda wnosząca coś do sprawy odpowiedź jest bardzo mile widziana :) Pozdro i z góry dzieki za odpowiedzi :)
  14. Skylinegtr

    Szyberdach

    Dołączam się do tematu: mi padł szyberdach mechaniczny w e30...korbka nie zaskakuje (nie ma tego kliknięcia przy odpowiednim wsunieciu-odsunieciu) noi zaczął odchylać się tylko do góry...nie chce sie chowac do srodka...czym to może być spowodowane..i jak to naprawic:/??? :modlitwa:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.