Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 miesiące temu...
  • Główni Moderatorzy
Opublikowano

Na video wygląda dużo lepiej niż na fotkach. Jedynie ta kierownica jakoś mi nie siadła przez to że ma wieniec również na górze.

Opublikowano

Może jeszcze nie wszystkie opcje są w konfiguratorze. Czy tylko mi jakoś ten przód kojarzy się z czaszką? Szczególnie te nerki z nosem 😉

IMG_6104.PNG.8fd0433272655eff0993e663d10ad490.PNG 

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Powinno ci się raczej kojarzyć z E24 😉 przynajmniej według twórców…

Opublikowano

Nawet z 1500. Gdzie widać nie tylko nawiązanie do nerek ale również dwóch pasów horyzontalnych.IMG_3390.thumb.webp.5a47e9e6def42fc6203482ea9bcb4939.webp

 

IMG_6104.PNG.8fd0433272655eff0993e663d10ad490.PNG 

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

widziałem porównania do 2002 Turbo

image.thumb.png.29361c7f41735fcd1f72205bb2da91ed.png

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Sporą zabudowę z przodu pomiędzy fotelami zrobili - góra rozumiem, półki/ładowarki. Ale po co dołem…

I zaskoczył mnie dosyć mały bagażnik (520l), dobrze że jest spory frunk.

  • Główni Moderatorzy
Opublikowano

W ruchu ulicznym będzie wykręcać karki. Ciekawe jak wyjdzie lift g60.

  • Główni Moderatorzy
Opublikowano

Powrót do rekinów - najlepsza decyzja od dawna. Wygląda na to, że cobra eyes też zostaną. Plus za tylne lampy oddzielnie bez obecnie modnych ledowych pasków na cały bagażnik.

Na minus tylko ta kierownica tak jak Randal napisał, nie mogę coś tego górnego elementu łączącego wieniec z centrum poduszki strawić. 
 

  • Lubię to 1
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)

Kierownice, o ile się nie mylę, są trzy, ale każda dziwna 🙂

Z pionową poprzeczką pod górnym wieńcem poszaleli, bo… nie ma zegarów z tyłu, więc poprzeczka nic nie zasłania…
 

Standardowa

IMG_0112.thumb.jpeg.2d421bd6120532f029966685728d18e4.jpeg
 

Sportowa

IMG_0110.thumb.jpeg.9d0a0b410fbf39ffebd87a6ae2e36768.jpeg

 

Sportowa M

IMG_0111.thumb.jpeg.cdbc75e0e814e0fe1b90c145663cb7cb.jpeg

Edytowane przez Pe.te
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)

Ja bym nie przesądzał jednak 🙂

Raz, że w perspektywie 3D te kierownice wyglądają dużo lepiej niż na płasko, dwa że zdjęcia i real potrafią się bardzo różnić.

“Pogięta” kierownica w iX też mi się nie podobała, a w praktyce jest bardzo wygodna.

IMG_0113.thumb.jpeg.7e6304f0a74dfc557cd70b6b99d0bc8d.jpeg

IMG_0114.thumb.jpeg.e0db51356bcd5214abf281b34b231ba8.jpeg

Edytowane przez Pe.te
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

I który ładniejszy? 😉

IMG_0115.thumb.jpeg.8bd30c87ba344f38c5dc4373f0883eab.jpeg

IMG_0116.thumb.jpeg.7fdecb2e7c3a2ccd65aa49a005651f10.jpeg

  • Główni Moderatorzy
Opublikowano

Wg mnie nowy, bardziej spójny i ciekawszy.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jak dla mnie oba ładne. Myślę że iX przetarł szlaki innego designu i po premierze bardzo mnie odrzucał, a dzisiaj mi się podoba. Kierownica też mi nie pasuje, ale tak jak piszecie, zobaczymy w realu i może się opatrzy, a może dołożą opcjonalnie bardziej konserwatywną jak w iX (tej pierwotnej do tej pory nie trawię). Za to jeśli chodzi o parametry i dane techniczne to szacun. Prawie 2x większy zasięg i 40% szybsze ładowanie niż mój obecny iX3.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

A mi sie juz podoba ta biała kierownica 

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Godzinę temu, Adams16 napisał(a):

X3 ma ładniejszy przód niż iX3, ale tył X3 to dla mnie zupełna porażka, tak więc ostatecznie iX 🙂

Za rok jak wyjadą na ulice, to przód X3 będzie wyglądał już bardzo staro 🙂 Sam wygląd na zdjęciu to jedno, ale zupełnie inaczej na żywo będzie wyglądać gdzie będzie widać detale w stylu animacje kierunkowskazów, animacje przy włączaniu i wyłączaniu czy same linie LEDów dziennych.

Auto może być hitem, wskoczyło właśnie na pozycje nr 1 następcy obecnego iX3 spychając Macan na 2 pozycje. Ciekawe jeszcze jak będzie jeździć, ale tutaj BMW powinno trzymać klasę.

Można już konfigurować na polskim konfiguratorze 🙂

  • Lubię to 2
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ładowanie szybsze niż w Porsche 

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
30 minut temu, BMFun napisał(a):

Można już konfigurować na polskim konfiguratorze 🙂

Trochę mało opcji póki co…

Brakuje zawieszenia adaptacyjnego, kamer 360, reflektorów adaptacyjnych, wentylacji foteli… Pewnie z czasem konfigurator się poszerzy.

Swoja drogą w niemieckim konfiguratorze można dokupić pakiet asystentów autrostradowych, w polskim nie. Zawsze mnie to zastanawia, dlaczego Polska nie jest uwzględniona wśród innych krajów, gdzie te funkcje działają - Niemcy tłumaczyli to minimalnymi wymaganiami infrastruktury autostradowej… OK, może 10 lat temu miało to uzasadnienie, ale dzisiaj…?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.