Skocz do zawartości

Co kradnie prąd


Felix - BMW Klub Polska

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 75
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • Członkowie klubu

Termity :roll2: :twisted2:

 

A tak poważnie to sprawdż ładowanie - może byc tak że ono niby jest ale za male, np.: 12,8V a powinno byc cos ok. 14V. Poza tym dobrze wyczyść klemy.

 

Druga sprawa możesz miec gdzieś zwarcie, nie wiem, może w lampach tylnych, albo alarm pożera prąd - byly takie przypadki.

 

Felix podjedż do gości od akumulatorów niech sprawdzą - może aku ma zwarcie - nowy - ale :!:

 

Nic więcej do głowy mi nie przychodzi - albo ładowanie nie takie - albo aku do kitu - albo zwarcie. Jak zwarcie na instalacji to klops :mad2: Sprawdz alarm :idea:

 

Pozdro - Krzysiek.

BMW E84 2.8iX

BMW E31 840Ci M60B40

BMW Klub Polska

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jest nowy akum , ładowanie spoko , kradnie dokładnie 0.79 ampera mam pogaszone lapy i alarm jest wyłączony . :duh:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam !

Swego czasu miałem podobny problem w A8.Zaden elektryk sobie nie poradził.Przypadkiem naprawiła zonka siedząc kiedyś w aucie usłyszała słaby szum okazało się ze silnik regulacji fotela pracował co jakiś czas i sie nie wyłaczał.pOZDRO!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Członkowie klubu
jest nowy akum , ładowanie spoko , kradnie dokładnie 0.79 ampera mam pogaszone lapy i alarm jest wyłączony . :duh:

Stawiam na któryś przekaźnik...np włączania elektrycznych szyb przy otwartych drzwiach :roll:

Sprawdź po dłuższym postoju, który z przekaźników jest ciepły.

Auto Classic Service - 603975574

BMW Partner

Diagnostyka, mechanika i elektryka BMW

Swapy i indywidualne modyfikacje

AUTOPOMOC

BMW M7 - 1:44.821 Tor Poznań

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Cze, uwazam ze na 100 % wiatraczek klimy. Wyjmij bezpiecznik (z tego co pamietam 9 w schowku) i sprawdz pobór prądu. Powinno byc 0,07 A. Jak jestes z Wrocławia to Ci powiem gdzie to mozna naprawic. Podobno to jakas wada E39 i wiekszosc ma ten problem. Czy przy climatroniku slyszysz jakis dzwiek jak wszystko inne jest wylaczone?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podłącz amperomierz do baterii po tym jak opuścisz szybę od strony pasażera by mieć dostęp do bezpieczników w schowku. Pozamykaj drzwi, poczekaj aż zgaśnie oświetlenie wnętrza i wyciągając po woli po jednym bezpieczniku obserwuj czy wskazania pomiaru z amperomierza spadły. Tak postępuj z każdym bezpiecznikiem.

 

Jeżeli nic się nie zmieni to w ten sam sposób sprawdź bezpieczniki w bagażniku, ale pamiętaj aby po otwarciu klapy śrubokrętem zatrzasnąć zamek w klapie aby sygnał o otwarciu z czujnika nie podawał informacji na sterownik o otwartej klapie.

Gdy już ustalisz który bezpiecznik odpowiada za spadek prądu skojarz z rozpiską od bezpieczników co na nim wisi i ewentualnie jesli jest to mozliwe sprawdź jakimi kolorami przewody są do bezpiecznika podłączone.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam podobny problem tyle ze u mnie nie rozladowywuje akumulatora, jednak mam za male ladowanie i czasem pulsuja diody na kompie i swiatelka jak jade. Jest w granicach 12,8 w ASO nie wiedzieli co to jest i kazali wymienic pasek od alternatora a jak nie pomoze to trzeba grzebac w alternatorze powiedzieli. Po przeczytaniu kilku wypowiedzi stwierdzam ze mam taki odbjaw ze po wylaczeniu samochodu zalacza sie dmuchawa od klimatroniku na sek i gasnie i cos tam jak by powietrze lecialo chwile i znowu gasnie ale nic na climatronicu sie nie zapala, czy to moze byc jakas usterka? Jezeli tak to co trzeba wymienic i czy to ma wplyw na to ladowanie?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

jakis miesiac temu zakonczylem walke z rozladowanym aku, okazalo sie, ze opornica dmuchawy, tzn. jez byl walniety, odlacz jeza (dmuchawa nie bedzie ci pracowala), zobaczysz czy nadal ci rozladowuje aku

 

u mnie bylo tak, ze losowo podaczas postoju wlaczala sie dmuchawa na 2-10 s., wystaraczy, aby po 2-3 dniach nowy aku lezal, elektryk tego moze nie wykryc podczas badania poboru pradu, bo akurat wtedy dmuchawa sie nie wlaczy

 

ja mam ladowanie 13,5-13,7 podaczas jazdy, normalnie napiecie baterii, 11,8-12,5

Run flats? NEIN, DANKE!


Yn0sTYR.jpg?1

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też mam ten problem. Jakieś 2 miesiące temu wymieniłem stary akumulator bo mi się rozładowywał. Do tej pory miałem spokój aż tu kilka dni temu nowy aku nie zakręcił. Odpaliłem go od prostownika i wstawiłem do garażu nie ładując. Na drugi dzień odpalil normalnie i na razie jest ok. Najgorzej jak nie zakręci na mieście. Będę musial podjechać do dobrego elektryka ( choć u mnie o takiego trudno) i szukać przyczyn. Dlaczego aku raz nie kręci a na drugi dzień bez problemu? Może zacząć od alternatora?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cze, uwazam ze na 100 % wiatraczek klimy. Wyjmij bezpiecznik (z tego co pamietam 9 w schowku) i sprawdz pobór prądu. Powinno byc 0,07 A. Jak jestes z Wrocławia to Ci powiem gdzie to mozna naprawic. Podobno to jakas wada E39 i wiekszosc ma ten problem. Czy przy climatroniku slyszysz jakis dzwiek jak wszystko inne jest wylaczone?

 

tak jest takie pyrkanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Wyjales bezpiecznik? Powinien sie wylaczyc wiatraczek. Sprawdz dla pewnosci jaki jest wtedy prad - po wyjeciu bezpiecznika. Naprawa tego polega na tym, ze na listwie bezpiecznikow przelaczyc trzeba zasilanie tego wiatraczka w pozycji nr 1 zapłonu, wtedy bez kluczyka nie bedzie dzialal. Poza tym , trzeba podpiac auto pod kompa i zmienic ustawienia klimy. Oczywiscie sam tego nie robilem ale w pewnej firmie we Wrocławiu - 300 zł skasowali :(
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
Witam.Mam pytanie odnosnie akumulatora.Kupiłem miesiąc temu nowy akumulator ,,centra,,-72Ah-690moc rozruchowa.Auto nie było uruchamiane tylko 12godzin,dzisiaj godzinke temu wchodze do auta próbuje uruchomić a tu nic,tylko deska rozdzielcza sie pali,kontrolki światła równiez są ale pstryka jak próbuje zakręcić.więc od brata przez kable rozruchowe uruchomilismy i jest narazie wporządku.Idę jutro z reklamacją tylko mam obawy.Może cos jest nie tak z instalacja za duzo prądu pobiera.Auto stało na dworzu nie było zbyt niskiej temperatury i troche sie martwie.Jesli nie bedzie to wina akumulatora,co mogło i może powodować rozładowanie?wczesniej auto stało 2dni nie uruchamiane i akumulator sie nie rozładował co prawda auto było w garażu i jest garażowane nie ma dnia zebym nie stawiał go do garażu,eraz przyjechałem do rodziny i niestety stawiam pod blokiemMoze sa jakieś częsci w aucie o których nie wiem które moga rozładowywać akumulator?Wszystkie światła były wyłączone.Nie mam pojęcia dlaczego tak sie stało.Co o tym myslicie?pomózcie.Z góry dziękuje i pozdrawiam No własnie z tego co zauwazyłem to jest sporo wody pod akumulatorem tzn na około jest troszke mokro ponieważ mam nie szczelną lampę prawą z tyłu i woda przedostaje mi się tam gdzie jest zamontowany akumulator(musze to naprawić ale tak się zbieram i nie mogę sie zebrać) a wczoraj padał deszcz no i auto stało na dworze.Wczesniej auto stało w garazu co dzień i było sucho,więc to może przez to?Czy to może przez wode jakies zwarcie?bo i tam gdzie wchodzą wszystkie żarówki również mam troszke wilgotne.Dziekuje.(no i sprawa wyjasniona byłem przed chwilka w garazu,sporo wody dostaje się przez uszczelke z prawej strony przy lampie z tyłu i jest nie wielka dziurka z której cieknie woda prosto na kleme od akumulatora,mysle i mam nadzieje że to jest przyczyną.No i czekaja mnie odwiedziny u blacharza.Tylko mam jeszcze pytanko ,auto kupiłem 1,5 miesiąca temu i wczesniej napewno tez dostawała sie tam woda,jest tam sporo wilgoci czy jak uszczelnie i woda nie będzie sie już dostawała do lampy i na akumulator to bedzie juz wszystko dobrze?czy mogło sie przez ten czas cos uszkodzić w instalacji co trzeba bedzie naprawić.Chyba na początku odwiedze zakład blacharski zrobie to co mam zrobić i pózniej zobaczymy jak bedzie.Pozdrawiam.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podłącz amperomierz do baterii po tym jak opuścisz szybę od strony pasażera by mieć dostęp do bezpieczników w schowku. Pozamykaj drzwi, poczekaj aż zgaśnie oświetlenie wnętrza i wyciągając po woli po jednym bezpieczniku obserwuj czy wskazania pomiaru z amperomierza spadły. Tak postępuj z każdym bezpiecznikiem.

 

Jeżeli nic się nie zmieni to w ten sam sposób sprawdź bezpieczniki w bagażniku, ale pamiętaj aby po otwarciu klapy śrubokrętem zatrzasnąć zamek w klapie aby sygnał o otwarciu z czujnika nie podawał informacji na sterownik o otwartej klapie.

Gdy już ustalisz który bezpiecznik odpowiada za spadek prądu skojarz z rozpiską od bezpieczników co na nim wisi i ewentualnie jesli jest to mozliwe sprawdź jakimi kolorami przewody są do bezpiecznika podłączone.

 

Felix w ten sposob zlokalizujesz usterke najprosciej i najszybciej. :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam tak samo. Sposób z wyjmowaniem bezpieczników jest ok. Jest tylko jedno ale, u mnie potrafi przez 3 tyg. nierozładować a później jedna noc i rozładowany. Więc muszę jeszcze mieć szczęście żeby podczas wyjmowania bezpieczników to "coś" pobierało prąd.

Czy u Was też rozładowuje tak nieregularnie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiem czy to ma jakis zwiazek i czy moze pomóc w tej debacie

ale ostatnio zauwazylem w swoim 530d E39 dziwna sytuacje

zaparkowalem na miescie auto, wylaczylem silnik, przekrecilem kluczyk do pozycji 0 ( stacyjka wylaczona) i tak sobie siedze ...

po chwili slysze ze wlacza sie wiatrak od klimy , slychac szum powietrza (wskazniki sie nie zapalaja) przez kilka sekund i sie wylacza

po chwili znowu szumi tak przez 3,4 sekundy i sie wylacza

po chwili troche krocej jakies 2,3 sekundy dmucha i sie wylacza

i tak coraz krocej coraz krócej

potem to sie wlaczalo doslownie na momencik

 

czy to normalne jest ?

dodam iz nie mam zadnych problemow z klima czy rozladowywaniem aku w tym aucie ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja jednak mam problem i to nie była woda która wyciekała na akumulator jest chyba jakieś zwarcie i nie wiem jak to sprawdzić.Przepraszam że zle sformułuje zdanie ale byłem u mechanika i sprawdzał ładnowanie i jest 13,2 (czegos tam)czy to nie zamało bo on mówił że za mało i przez to mógł mi sie rozładowac akumulator po miesiącu?czy jednak to jakies zwarcie?wiem że klema od (+) sie nagrzewa a ponoc nie powinna.w nastepnym tygodniu pojade do elektryka i powiem żeby sprawdził te bezpieczniki tak jak opisywaliście wczesniej.bardzo prosze pomózcie.Dziękuje i pozdrawiam.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Rzeznik (BTW, fajna ksywa, jakos z zycia wzieta? :) ) - u mnie tez bylo tak, ze wlaczala sie dmuchawa (nie ten wiatraczek, ktory gdzies wewnatrz sie kreci) na kilka sekund, bardzo losowo, po 2-3 dniach bez jazdy aku lezal, jesli bym w tym czasie jezdzil, to pewnie aku by sie podladowywal, a tak kiszka... okazalo sie, ze walniety byl jez (opornica dmuchawy)

 

Karol, u mnie ladowanie jest 13,5V na wolnych obrotach, 13,7V gdy jade - odczyty z ktoregos testu, nie pamietam teraz

Run flats? NEIN, DANKE!


Yn0sTYR.jpg?1

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rzeznik (BTW, fajna ksywa, jakos z zycia wzieta? :) ) - u mnie tez bylo tak, ze wlaczala sie dmuchawa (nie ten wiatraczek, ktory gdzies wewnatrz sie kreci) na kilka sekund, bardzo losowo, po 2-3 dniach bez jazdy aku lezal, jesli bym w tym czasie jezdzil, to pewnie aku by sie podladowywal, a tak kiszka... okazalo sie, ze walniety byl jez (opornica dmuchawy)

 

 

opornica dmuchawy mówisz ... hmm ... możesz napisać coś więcej ?

 

p.s. ksywa z życia wzięta jak najbardziej, zarzynam i ćwiartuję ludzi, którzy wchodzą mi w drogę :diabel_faja:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

to ja nie bede ci wchodzil w droge :)

 

o opornicy bylo sporo na forum, wpisz w searcha opornica lub jeż, czesta przypadlosc w e39, pisalem rowniez w tym watku na poprzedniej stronie

Run flats? NEIN, DANKE!


Yn0sTYR.jpg?1

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.