Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Załóż, zobaczymy, jak wyjdzie i podzielisz się doświadczeniami. Ja także rozważam, ale w połączeniu ze sprężynami. Póki co ograniczam wydatki na zabawki (dostałem wycenę na dystanse + sprężyny + montaż na ponad 5 tys netto, więc to nie tak mało)

Pierwsze prawdziwe M, do tego kombi

 

(ex F10 520d; F10 535d; G11 LCI 740d; G05 M60i)

Opublikowano
21 minut temu, maciek_w napisał(a):

Załóż, zobaczymy, jak wyjdzie i podzielisz się doświadczeniami. Ja także rozważam, ale w połączeniu ze sprężynami. Póki co ograniczam wydatki na zabawki (dostałem wycenę na dystanse + sprężyny + montaż na ponad 5 tys netto, więc to nie tak mało)

Zobaczymy  

Dystanse zamowione  😁

Podziele sie zdjeciami I wrazeniami  z jazdy jak zaloze. 

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

najlepsze dystanse cena/jakość jakie miałem to git-car - polecam! Zrobione 100tyś km na dystansach, nic się nie utleniało, bardzo dobre wykonanie

Samochody które były złe jak były nowe, odradzają się w Polsce jako używane BMW
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano (edytowane)

Dystanse zalozone  🙂

Powiem tak WOW!  

Wyglada naprawde bardzo zacnie , niby  tylko 2cm tyl  I 1.5cm  przod a robi kolosalna roznice  w wygladzie 😍 Roznicy podczas prowadzenia  auta nie zauwazylem , pozniej postaram sie zrobic   zdjecia jak auto  wyglada w calej okazalosci  🙂Screenshot_20240705_123627_Gallery.thumb.jpg.2b839e6d79cffd3cc66a833b693541e6.jpg20240705_110427.thumb.jpg.573cb138677a5f9be9418a218b863179.jpg20240705_104846.thumb.jpg.74ae456fac7bf36c9cc23d72ef576340.jpg20240705_104806.thumb.jpg.56f4f9e332301bc52e8413edb208aa06.jpg20240705_104237.thumb.jpg.755db0404966ce4814acf7e1a71624b6.jpg

Edytowane przez Serek3005
  • Lubię to 1
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Dobrze rozumiem, że z przodu dałeś po 15mm na stronę, a z tyłu po 20mm?

 

Wygląda dobrze na pierwszy rzut oka. Nie zauważyłeś większego szumu od kół? W siódemce była duża różnica, mimo zastosowania dość konserwatywnych szerokości (10mm z przodu, 12mm z tyłu). Nie dało się nie zauważyć, że koła głośniej hałasują

Pierwsze prawdziwe M, do tego kombi

 

(ex F10 520d; F10 535d; G11 LCI 740d; G05 M60i)

Opublikowano
3 godziny temu, maciek_w napisał(a):

Dobrze rozumiem, że z przodu dałeś po 15mm na stronę, a z tyłu po 20mm?

 

Wygląda dobrze na pierwszy rzut oka. Nie zauważyłeś większego szumu od kół? W siódemce była duża różnica, mimo zastosowania dość konserwatywnych szerokości (10mm z przodu, 12mm z tyłu). Nie dało się nie zauważyć, że koła głośniej hałasują

Tak 15mm przod

       20mm tyl 

 

Nie zauwazylem wiekszego szumu z opon.

  • Lubię to 1
  • 7 miesięcy temu...
Opublikowano
W dniu 5.07.2024 o 17:18, Serek3005 napisał(a):

Tak 15mm przod

       20mm tyl 

Jak z perspektywy czasu oceniasz dystanse? Czy poza lepszym wyglądem jest jakaś odczuwalna poprawa prowadzenia?

Czy mierzyłeś może jaki jest jeszcze zapas do błotnika i czy przód i tył są jednakowo głęboko osadzone.

Fabrycznie tył wydaje się głębiej osadzony niż przó przy 21/22 cale, wiec te 5mm różnicy w grubości dystansów jest na pewno uzasadnione. 

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
W dniu 6.07.2024 o 15:30, Serek3005 napisał(a):

Screenshot_20240706_123714_Gallery.thumb.jpg.b6cc1d2f065d6e109fec601074d93dab.jpgScreenshot_20240706_123645_Gallery.thumb.jpg.268d71f21573ebe1eeb709eb76c7606d.jpg

Teraz dopiero dostrzegłem pewien szczegół na Twoim aucie. Ogólnie robi wrażenie spójnej koncepcji wizualnej - dystanse pasują, etc.

Ale... ten znaczek ///M to bym zdjął. Albo diesel, albo M. Ale diesel z M to już lekko trąci tanim "tjuningiem". Nie przystoi. Żeby nie być gołosłownym, na moim też nie ma żadnego znaczka ///M (mimo, że to niby ///M60i). Ten sam powód. Zostało mi jedno M na samochodzie - wklejone w grill. Brak opcji na usunięcie

  • Lubię to 1

Pierwsze prawdziwe M, do tego kombi

 

(ex F10 520d; F10 535d; G11 LCI 740d; G05 M60i)

Opublikowano
W dniu 9.02.2025 o 19:13, maciek_w napisał(a):

Teraz dopiero dostrzegłem pewien szczegół na Twoim aucie. Ogólnie robi wrażenie spójnej koncepcji wizualnej - dystanse pasują, etc.

Ale... ten znaczek ///M to bym zdjął. Albo diesel, albo M. Ale diesel z M to już lekko trąci tanim "tjuningiem". Nie przystoi. Żeby nie być gołosłownym, na moim też nie ma żadnego znaczka ///M (mimo, że to niby ///M60i). Ten sam powód. Zostało mi jedno M na samochodzie - wklejone w grill. Brak opcji na usunięcie

Szczerze  mam to gdzieś czy to diesel czy nie czy pachnie to tanim tuningiem mi poprostu  podoba się to wizualnie ( auto ma się podobać właścicielowi 🙂

Opublikowano
W dniu 9.02.2025 o 17:20, broniek napisał(a):

Jak z perspektywy czasu oceniasz dystanse? Czy poza lepszym wyglądem jest jakaś odczuwalna poprawa prowadzenia?

Czy mierzyłeś może jaki jest jeszcze zapas do błotnika i czy przód i tył są jednakowo głęboko osadzone.

Fabrycznie tył wydaje się głębiej osadzony niż przó przy 21/22 cale, wiec te 5mm różnicy w grubości dystansów jest na pewno uzasadnione. 

Jeżeli chodzi o poprawe prowadzenia  to na zakrętach jest "bardziej przyklejony " na 2 pytanie niestety nie jestem w stanie  odpowiedzieć.  

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
2 godziny temu, Serek3005 napisał(a):

Szczerze  mam to gdzieś czy to diesel czy nie czy pachnie to tanim tuningiem mi poprostu  podoba się to wizualnie ( auto ma się podobać właścicielowi 🙂

mhm

 

Pierwsze prawdziwe M, do tego kombi

 

(ex F10 520d; F10 535d; G11 LCI 740d; G05 M60i)

  • 3 miesiące temu...
Opublikowano
W dniu 11.02.2025 o 02:33, Serek3005 napisał(a):

Jeżeli chodzi o poprawe prowadzenia  to na zakrętach jest "bardziej przyklejony " na 2 pytanie niestety nie jestem w stanie  odpowiedzieć.  

Odpowiem ci na to pytanie z mojego wieloletniego doświadczenia.

od jakichś 20 lat używam w każdym samochodzie jaki posiadałem dystanse.

Honda, Audi, Mercedes, BMW 

zawsze mi się wydawało i bylem święcie przekonany, że na dystansach jest lepiej na zakrętach itd.

Dopóki nie kupiłem sobie BMW X5 G05 Lci z 2024 roku.

Oryginalne koła Y 275x40x 21

i 315x35x21”

i tak jak mówisz nie wypełniają nadkoli w pełni- wiec dystansy-

przód 10 mm na stronię, tył 20 mm na stronę .  Optycznie mega!

Na zakrętach lepiej.

Jednak jak zamówiłem kute koła z odpowiednim Et tak, żeby wypełniały tak samo nadkola jak z dystansem to dopiero poczułem różnicę!

Żaden dystans ci tego nie zrekompensuje!

Dystans optycznie i psychicznie poprawi ci nastrój i żekomo odczuwalną poprawę, ale to jest tylko twoje nastawienie!

Kola kute i na miarę- to jest już inny świat!

na zakrętach jesteś szybszy o jakieś 10 km/h i nawet najmniejszych drgań nie masz.

Dystans wygląda ładnie, psychicznie czujesz poprawę, ale w zeczywistosci czujesz lekkie drgania na samochodzie, które ignorujesz i nigdy nie sprawdzałeś czy tak naprawdę auto jeździ szybciej na zakrętach.

Ja to teraz przetestowałem- i oprócz optyki- jest Ładnie, to tylko wszystko inne jest gorzej!

Więc według mnie wykonaj koła na zamówienie bez dystansu i bedziesz zadowolony z wyników, albo dokupisz dystans i będzie jeździć gorzej, ale będziesz się psychicznie lepiej czuł 

Pozdrawiam 

 

IMG_6688.thumb.jpeg.ac3dfcf77cc5cee191f8d0de7e9e88c3.jpeg

 

IMG_6166.thumb.jpeg.de26b583f1a3207d444cede35b20b086.jpeg

 

 

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
W dniu 9.02.2025 o 20:13, maciek_w napisał(a):

Teraz dopiero dostrzegłem pewien szczegół na Twoim aucie. Ogólnie robi wrażenie spójnej koncepcji wizualnej - dystanse pasują, etc.

Ale... ten znaczek ///M to bym zdjął. Albo diesel, albo M. Ale diesel z M to już lekko trąci tanim "tjuningiem". Nie przystoi. Żeby nie być gołosłownym, na moim też nie ma żadnego znaczka ///M (mimo, że to niby ///M60i). Ten sam powód. Zostało mi jedno M na samochodzie - wklejone w grill. Brak opcji na usunięcie

W UK kleja M do wszystkiego co jezdzi ze znaczkiem BMW, wiocha na maxa....

  • Lubię to 1
  • Haha 1
Opublikowano (edytowane)
30 minut temu, zajob napisał(a):

Odpowiem ci na to pytanie z mojego wieloletniego doświadczenia.

od jakichś 20 lat używam w każdym samochodzie jaki posiadałem dystanse.

Honda, Audi, Mercedes, BMW 

zawsze mi się wydawało i bylem święcie przekonany, że na dystansach jest lepiej na zakrętach itd.

Dopóki nie kupiłem sobie BMW X5 G05 Lci z 2024 roku.

Oryginalne koła Y 275x40x 21

i 315x35x21”

i tak jak mówisz nie wypełniają nadkoli w pełni- wiec dystansy-

przód 10 mm na stronię, tył 20 mm na stronę .  Optycznie mega!

Na zakrętach lepiej.

Jednak jak zamówiłem kute koła z odpowiednim Et tak, żeby wypełniały tak samo nadkola jak z dystansem to dopiero poczułem różnicę!

Żaden dystans ci tego nie zrekompensuje!

Dystans optycznie i psychicznie poprawi ci nastrój i żekomo odczuwalną poprawę, ale to jest tylko twoje nastawienie!

Kola kute i na miarę- to jest już inny świat!

na zakrętach jesteś szybszy o jakieś 10 km/h i nawet najmniejszych drgań nie masz.

Dystans wygląda ładnie, psychicznie czujesz poprawę, ale w zeczywistosci czujesz lekkie drgania na samochodzie, które ignorujesz i nigdy nie sprawdzałeś czy tak naprawdę auto jeździ szybciej na zakrętach.

Ja to teraz przetestowałem- i oprócz optyki- jest Ładnie, to tylko wszystko inne jest gorzej!

Więc według mnie wykonaj koła na zamówienie bez dystansu i bedziesz zadowolony z wyników, albo dokupisz dystans i będzie jeździć gorzej, ale będziesz się psychicznie lepiej czuł 

Pozdrawiam 

 

IMG_6688.thumb.jpeg.ac3dfcf77cc5cee191f8d0de7e9e88c3.jpeg

 

IMG_6166.thumb.jpeg.de26b583f1a3207d444cede35b20b086.jpeg

 

 

 Do  niczego nie jest mi potrzebne  byc szybszym na zakretach jezdzac  suvem 🤣  do tego sa inne auta 😉 jesli chodzi o drgania to nie mam pojecia o czym  mowisz, nie doswiadczylem  🙉 

Edytowane przez Serek3005
  • Lubię to 2
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ogolnie, jeszcze dodam, pewnie Maciek tego nie chcial pisac... najgorsze co mozesz zrobic w x5 to zalozyc te wiesniackie dokladki na przod i tyl oraz ta paskudna lotke na klape, sorry, ladne auto a dokladki jak kazdy paki w uk... 

  • Lubię to 2
Opublikowano
9 minut temu, kkx5 napisał(a):

Ogolnie, jeszcze dodam, pewnie Maciek tego nie chcial pisac... najgorsze co mozesz zrobic w x5 to zalozyc te wiesniackie dokladki na przod i tyl oraz ta paskudna lotke na klape, sorry, ladne auto a dokladki jak kazdy paki w uk... 

Ojej zaraz sie rozplacze 🤣az tak  bardzo boli ?? 🤣🤣

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Godzinę temu, zajob napisał(a):

Odpowiem ci na to pytanie z mojego wieloletniego doświadczenia.

od jakichś 20 lat używam w każdym samochodzie jaki posiadałem dystanse.

Honda, Audi, Mercedes, BMW 

zawsze mi się wydawało i bylem święcie przekonany, że na dystansach jest lepiej na zakrętach itd.

[...]

Jednak jak zamówiłem kute koła z odpowiednim Et tak, żeby wypełniały tak samo nadkola jak z dystansem to dopiero poczułem różnicę!

Żaden dystans ci tego nie zrekompensuje!

Dystans optycznie i psychicznie poprawi ci nastrój i żekomo odczuwalną poprawę, ale to jest tylko twoje nastawienie!

Kola kute i na miarę- to jest już inny świat

w 100% się zgadzam

dlatego do X5 zamówiłem kute koła z ET dającymi ten sam efekt wizualny, co dystanse +12 mm z przodu i +18 mm z tyłu. Wrzucałem fotki na forum

Kute koła mają jeszcze wiele innych zalet:

1) mniejsza waga = niższa masa nieresorowana = większa zrywność samochodu = poczucie lepszej dynamiki; niebagatelne, bo przy redukcji rzędu 9-10 kg na każdym kole, uzyskuje się efekt, jakby auto odchudzić o 80-100kg

2) większa wytrzymałość niż kół odlewanych

3) lepsza estetyka - kute koła mają wyraźniejsze krawędzie, ciekawsze wzory i ogólnie wyglądają jak produkt bardziej dopracowany

 

(ps. nie chcę podpadać adminom, że bazar robię, ale jak ktoś z Was chce kupić zaje...e kute koła o 6 tys taniej niż u dowolnego dystrybutora w Polsce, to mam komplet pasujący do X5 i X6; niech moja strata będzie Waszą korzyścią) 

Pierwsze prawdziwe M, do tego kombi

 

(ex F10 520d; F10 535d; G11 LCI 740d; G05 M60i)

Opublikowano
3 godziny temu, maciek_w napisał(a):

w 100% się zgadzam

dlatego do X5 zamówiłem kute koła z ET dającymi ten sam efekt wizualny, co dystanse +12 mm z przodu i +18 mm z tyłu. Wrzucałem fotki na forum

Kute koła mają jeszcze wiele innych zalet:

1) mniejsza waga = niższa masa nieresorowana = większa zrywność samochodu = poczucie lepszej dynamiki; niebagatelne, bo przy redukcji rzędu 9-10 kg na każdym kole, uzyskuje się efekt, jakby auto odchudzić o 80-100kg

2) większa wytrzymałość niż kół odlewanych

3) lepsza estetyka - kute koła mają wyraźniejsze krawędzie, ciekawsze wzory i ogólnie wyglądają jak produkt bardziej dopracowany

 

(ps. nie chcę podpadać adminom, że bazar robię, ale jak ktoś z Was chce kupić zaje...e kute koła o 6 tys taniej niż u dowolnego dystrybutora w Polsce, to mam komplet pasujący do X5 i X6; niech moja strata będzie Waszą korzyścią) 

Nie założyłeś ich?????

Opublikowano
3 godziny temu, kkx5 napisał(a):

Ogolnie, jeszcze dodam, pewnie Maciek tego nie chcial pisac... najgorsze co mozesz zrobic w x5 to zalozyc te wiesniackie dokladki na przod i tyl oraz ta paskudna lotke na klape, sorry, ladne auto a dokladki jak kazdy paki w uk... 

kurde, troche mam tak samo. Niby kusi żeby coś tam poprawić w moim m60i, np. larte, bmw oem, ale z drugiej strony to uważam że jak tuning w postaci dokladek to tylko do full m (bez wzgledu czy to x5 czy inne modele). Reszta, nawet do m60i, ktore w zasadzie ma byc cywilna m, to troszkę wioska. Oczywiscie nie chce tu nikogo i obrazac, to kwestia subiektywna. Jedyne na co bym kasy nie zalowal do m60i to gdyby byl dostepny akrapovic, chodzi zarowno o dzwiek jak i rury. Jakie Wasze opinie?

  • Lubię to 1
Opublikowano

Ja uważam, że gusta są różne i tak powinno być.

tak jak Serek 3005 napisał- auto powinno się podobać właścicielowi i to jest najważniejsze.

jeśli każdy jeździł by na oryginale, to M performance nie miało by prawa bytu.

Manhart, Alpina, Lahrte, Dahler, Lumma, Mensorry, cz nawet Brabus by nie istniały.

więc dobrze, ze istnieje coś takiego jak gust😉

 

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

M performance to orginal, Alpina to producent aut, nie pakietu dokladek, a dodatki w tej x5 sa takie same jak w kazdym e46 pod remiza wiec zle to porownujesz. Jesli tam by siedzialo cos "grubego", cos z eMki, cos z M performance to tak, absolutnie nic z Alpiny bo to wiocha, ale tam siedzi co? Maxton? 🙂

  • Lubię to 1
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
9 godzin temu, Marchall napisał(a):

Nie założyłeś ich?????

No co Ty. Auto na sprzedaż wystawione - to szkoda montować nowe felgi. Leżą sobie nowiuteńkie, jak z fabryki wyjechały i czekają w kartonach. Zapłaciłem 22 tys. Wystawiłem za 16...

Pierwsze prawdziwe M, do tego kombi

 

(ex F10 520d; F10 535d; G11 LCI 740d; G05 M60i)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.