Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Główni Moderatorzy
Opublikowano

W końcu rejestracja na zderzaku a nie na klapie. Jak Pan Bóg przykazał 🙏

Tył wygląda świetnie a przód musi się przetrawić i będzie git.

  • Główni Moderatorzy
Opublikowano

Ładnie wyszła, podoba mi się. Na żywo będzie super.

  • Lubię to 1
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Podoba mi się. 

Dorównuje wyglądem do najnowszych modeli.

Benzyna zamiast krwi...
Opublikowano (edytowane)

Premium? Nie widziałem tego filmu z bmwblog tylko z Autogefuhl, tony plastiku i kierownica "animal free" 😁.

Edytowane przez neokrk
  • Lubię to 1
Opublikowano

 Nie komentuje stylu czy piękna, wiadomo że to jest relatywne, natomiast zwykłe wykonanie i design. Taniocha i chińszczyzna w przenośni i dosłownie aż razi. 

   Plastikowy i tandetnie wykonany grill z jakimiś "deklami" tudzież z namalowanymi żebrami grilla, ale za to podświetlony WTF?  Czy zunifikowany przedni zderzak i żeby nie "wiercić" otworu na kamery 360 i oszczędzić 2 euro centy, to walnęli kamerkę z boku na plastikowym deklu 😂.  

Tyl to samo (wygląd chyba najbardziej OK) ale funkcjonalnie słabo, otwieranie klapy jakby było niżej, kamera cofania bardzo nisko - już teraz brudzi się jak cholera i wszyscy na to narzekają a będzie teraz gorzej, ale za to tablica rejestracyjna jest na zderzaku 😜

    Środek, dyskotekowe ambient light, typowo pod chińczyków 😉 ale w zamian dostajemy plastikowe wykończenia boczków drzwi i tak jak napisałem wcześniej bez prawdziwej skóry na kierownicy nie wspominam o obiciu poduszki powietrznej, bo moja żona w X3 jeszcze się "załapała" ja z 340 już nie.

   Deska rozdzielcza pokryta materiałem??? Cool pomysł XD.

Ktoś tutaj na jednym  forów napisał że BMW obniża wykonanie a marki jak VW czy Skoda podnoszą jakość i premium zanika. Przedostatni bastion premium pada - czyli dowolność konfiguracji wyposażenia przez pakietyzacje (idiotyczna tak na marginesie) i jakoś materiałów.

   Ostatni "bastion" jeszcze się tymczasowo obronił że w samochodzie klasy X3 wciąż będzie można zamówić 3 litrowego diesla czy benzynę, ale to już koniec premium.

 

  • Lubię to 1
Opublikowano

Jestem mega rozczarowany. Już pomijając fakt, że z X3 już nie przypomina suva a podwyższą serię 3 w kombi, coś w stylu cross country w Volvo czy allroad w Audi, to kiedyś jak się do tego samochodu wsiadało to było czuć że to faktycznie premium. A teraz te wszystkie plastiki, to taka tandeta, że nie jedna budżetowa marka jest lepiej wykończona od BMW. Z premium to już pozostał tylko znaczek na masce oraz cena. Idą zdecydowanie w złą stronę. 

  • Lubię to 1
Opublikowano

Jako ciekawostka, wczoraj nowe x3 pojawiło się na chwilę w konfiguratorze. Udało mi się skonfigurować wszystko mającą wercję m50 za jakieś 460 tys. Startuje od 365 tys. 

x3.jpg

Opublikowano
1 godzinę temu, dizel1982 napisał(a):

Jestem mega rozczarowany. Już pomijając fakt, że z X3 już nie przypomina suva a podwyższą serię 3 w kombi, coś w stylu cross country w Volvo czy allroad w Audi, to kiedyś jak się do tego samochodu wsiadało to było czuć że to faktycznie premium. A teraz te wszystkie plastiki, to taka tandeta, że nie jedna budżetowa marka jest lepiej wykończona od BMW. Z premium to już pozostał tylko znaczek na masce oraz cena. Idą zdecydowanie w złą stronę. 

Projekt tego samochodu to są efekty zalegalizowania marihuany w Niemczech😂

Opublikowano

Z boku bardzo przypomina X1 U11. Wcześniej w X3 była prosta linia na wysokości dolnej krawędzi szyb i zakrzywienie dopiero na ostatnim okienku. W X1 (zarówno f48 jak i U11) linia ta unosiła się ku górze już od przednich drzwi. Teraz G45 będzie bardzo podobne do U11. 

Opublikowano

Mnie dziwi fakt, że do x3 dali silnik B58 bez PHEV, a w g60 jest dostępny tylko w hybrydzie plug-in. Czyli w przypadku sedanów, kombi dbamy o kary za emisję co2, a w SUV'ach (czy jak woli BMW SAV'ach) możemy to olać???

No i w g45 szyby akustyczne są podobno w standardzie, a w g60 nie są dostępne nawet w opcji. 

Opublikowano
1 godzinę temu, p0sitiv napisał(a):

Mnie dziwi fakt, że do x3 dali silnik B58 bez PHEV, a w g60 jest dostępny tylko w hybrydzie plug-in. Czyli w przypadku sedanów, kombi dbamy o kary za emisję co2, a w SUV'ach (czy jak woli BMW SAV'ach) możemy to olać???

No i w g45 szyby akustyczne są podobno w standardzie, a w g60 nie są dostępne nawet w opcji. 

W konfiguratorze jest przecież hybryda: X3 xDrive30e

Opublikowano
18 godzin temu, locomotiv12 napisał(a):

W konfiguratorze jest przecież hybryda: X3 xDrive30e

W 30e jest silnik R4 2.0, czyli B48 (czy jaki on ma teraz kod). B58 to silnik R6 3.0. Może w przyszłości pojawi się w wersji 45e/50e.

Opublikowano
19 godzin temu, locomotiv12 napisał(a):

W konfiguratorze jest przecież hybryda: X3 xDrive30e

Chodziło mi o to, że piątki nie można zamówć czysto spalinowej z silnikiem b58, a nowe x3 można. 

Opublikowano
1 godzinę temu, PKort napisał(a):

W 30e jest silnik R4 2.0, czyli B48 (czy jaki on ma teraz kod). B58 to silnik R6 3.0. Może w przyszłości pojawi się w wersji 45e/50e.

x3 30d będzie dostępne od lata 2025.

11 minut temu, p0sitiv napisał(a):

Chodziło mi o to, że piątki nie można zamówć czysto spalinowej z silnikiem b58, a nowe x3 można. 

540d trafi do konfiguratora w lipcu tego roku.

Opublikowano

Wygląda na to, że G45 ma w standardzie elektryczne fotele (kierowcy z pamięcią) - przynajmniej tak sugeruje konfigurator. Pytanie, czy faktycznie tak będzie, czy może idąc wzorem części aut z grupy VAG elektryczny będzie tylko jeden, a drugi manualny (choć konfigurator mówi "fotele elektryczne"). Problem w tym, że G01 bez elektryki nie miała regulacji pochyłu siedziska. Już w polifcie G01 było trochę oszczędności, ale obecna seria 5 nie nastraja optymistycznie. 

Wygląd auta wg mnie na plus, z BMW jest tak, że trzeba chwilę popatrzeć żeby zrozumieć, mi po kilku dniach zaczyna się coraz bardzie podobać, ale martwi mnie wnętrze. Wszędzie wielkie panele plastiku, bez kształtu i wyrazu, oczywiście będzie mówione, że chodziło o modny "minimalizm", miejmy nadzieję, że w "dotyku" wrażenie będzie lepsze.

Tak czy siak dalej będzie to pewnie najlepsza oferta w tym segmencie, bo mechanika raczej się zgadza, szczególnie, że wbrew temu co mówili sprzedawcy w salonie (że tylko R4) oba najlepsze silniki będą.

Opublikowano
W dniu 21.06.2024 o 12:38, buster12 napisał(a):

x3 30d będzie dostępne od lata 2025.

540d trafi do konfiguratora w lipcu tego roku.

Mi chodzi o silnik b58, czyli benzyna. W x3 jest oznaczony jako m50, piątce jest on oznaczony 540i ale nie jest on dostępny w EU. Stąd moje zdziwienie, dlaczego w x3 może być dostępny a w piątce nie. Mam nadzieję, że będzie dostępny w x5 g65. 

Opublikowano (edytowane)
W dniu 20.06.2024 o 14:50, p0sitiv napisał(a):

Mnie dziwi fakt, że do x3 dali silnik B58 bez PHEV, a w g60 jest dostępny tylko w hybrydzie plug-in. Czyli w przypadku sedanów, kombi dbamy o kary za emisję co2, a w SUV'ach (czy jak woli BMW SAV'ach) możemy to olać???

No i w g45 szyby akustyczne są podobno w standardzie, a w g60 nie są dostępne nawet w opcji. 

no ale jest MHEV 😉
moze to wynika z przeliczenia na masę auta?
czesto tak jest że SUV dostaje mocniejszy motor bez restrykcji ECO terrorystów

EDIT: sprawdziłem i G60 jest ciezsze niz G45 😉 no ale jakoś tak jest że SUVy dostają te mocniejsze silniki..

 

Edytowane przez cowboy

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.