Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Za 280k masz juz najtanszego elektryka i4, przejedz sie takim a juz nigdy nie będziesz sie cieszyc jazdą 320i. Tu nie chodzi nawet o osiągi ale jak sie przejedziesz to poczujesz ze to przyszłość.  Jeśli jezdzisz przeważnie po mieście i masz dostęp do darmowej ladowarki np. Lidl to bardzo rozsadny wybór. 

No i wygląd, seria 4 GC to najładniejsze auto w gamie BMW

  • Główni Moderatorzy
Opublikowano
W dniu 17.02.2024 o 13:41, Borsuczek napisał(a):

podobnie jak tylne szyby przyciemnione "na dostawczaka".

Ale bzdura. Fabryczne przyciemnienie jest delikatne i wygląda rewelacyjnie w porównaniu do folii.

  • Lubię to 2
  • Główni Moderatorzy
Opublikowano
Cytat

No i wygląd, seria 4 GC to najładniejsze auto w gamie BMW

A to był jakiś plebiscyt? Gdzie wyniki sprawdzimy? Jaki model zajął 2 i 3 miejsce?

Opublikowano

Według @engineer najpiękniejsza jest 4 GC koniecznie bez m pakietu i koniecznie z chromowanymi listwami szczególnie na zębach bobra co już wielokrotnie było potwierdzane w różnych wątkach 🤭

  • Lubię to 1
  • Dziękuję 2
  • Haha 2

IMG_6104.PNG.8fd0433272655eff0993e663d10ad490.PNG 

Opublikowano
32 minuty temu, Ponta napisał(a):

A to był jakiś plebiscyt? Gdzie wyniki sprawdzimy? Jaki model zajął 2 i 3 miejsce?

Plebiscyty są dla plebsu,  4GC wyróżnia sie wyglądem i kropka. Jesli właściciel nowego coupe Jaguara F-type podjezdza, uchyla szybe i gratuluje wygladu mojego auta to jest wyznacznik dobrego stylu. Ktos komu chromowany grill nadal kojarzy sie z zębami bobra nie rozumie istoty projektu. 

  • Główni Moderatorzy
Opublikowano
17 minut temu, engineer napisał(a):

Plebiscyty są dla plebsu,  4GC wyróżnia sie wyglądem i kropka. Jesli właściciel nowego coupe Jaguara F-type podjezdza, uchyla szybe i gratuluje wygladu mojego auta to jest wyznacznik dobrego stylu. Ktos komu chromowany grill nadal kojarzy sie z zębami bobra nie rozumie istoty projektu. 

Wyróżnia go tylko grill, który dzieli z 4 qp. Sama bryła to trochę większa 2 gran coupe.

Ciekawe co mówi właściciel tego Jaga jak uchyla szybę a obok stoi seria 8 😉

 

  • Haha 2
Opublikowano
4 godziny temu, Ponta napisał(a):

Wyróżnia go tylko grill, który dzieli z 4 qp. Sama bryła to trochę większa 2 gran coupe.

Ciekawe co mówi właściciel tego Jaga jak uchyla szybę a obok stoi seria 8 😉

 

Nie zrobiłeś rzetelnie tego porównania. Jeśli chcesz porównać bryły to 4GC  bardzo przpomina 8GC

 

20240218_225324.jpg

  • Główni Moderatorzy
Opublikowano

Bzdura. 

Napisałem, że 4 GC to większa 2 co jest oczywiście prawdą.

A co do twojej teorii to 4 bardziej przypomina 2 niż serię 8.

Zobacz na tylną boczną szybę, która jest osobno (jak w Audi) a nie w drzwiach. W serii 8 tego nie ma.

Opublikowano
18 godzin temu, BartekCh napisał(a):

Jeśli jesteś gotowy wydać 280k na 320i, to przeklikaj sobie w konfiguratorze 520i. Klasa wyżej, nowszy model, więcej jest w standardzie, a do tego dobrze liczy się w wynajmie długoterminowym.

Lubię bardzo swoje G20, ale w powodów wymienionych wyżej na koniec lipca będę odbierał G60.

tylko 5 to nie ten gabaryt i prowadzenie - jak dla mnie 2 różne auta. Ilu nas tyle opinii 🙂

Opublikowano

Dokładnie. Ja przymierzyłem kilka aut. Rożnych klas.

W BMW wybierałem pomiędzy 3 a 5, ale w 5 bardzo mierził mnie tablet na desce. Kiepsko wkomponowany. Bardziej podobał mi się wygląd 3 pre lci..., ale niestety załapałem się na lci. I w sumie jest on bardziej spójny niż oba poprzednie oglądane, ale w stosunku do pierwotnego wyboru brak czasem przycisków...

Choć z drugiej strony temperaturę zmieniam raz na 6 miesięcy, a ogrzewanie stołka jeszcze rzadziej. Automat pięknie działa.

Opublikowano (edytowane)

Dziękuję Wam za dyskusję. 

Z ceną samochodu może się lekko źle się wyraziłem. Szukam auta, które w konfiguracji kosztuje ok. 270-280k, co po rabacie realnie daje okolice 230k. Niestety seria 5 bardzo mi się nie podoba, chociaż to na pewno rewelacyjne auto, jeżeli komuś odpowiada design. Mi jednak nie podchodzi. Mam podobnie z mercedesami, w przypadku których żaden model mi się nie podoba i w dodatku mają paskudne wnętrza. 

Wiem, że dyskusja o opcjach jest troszkę jak dyskusja o gustach, ale chodziło mi też o kilka praktycznych wskazówek, tj. co rzeczywiście się przydaje, a co jest tylko gadżetem do zabawy przez pierwszy tydzień i do zapomnienia przez kolejne lata. Chciałem możliwie najlepiej wybrać przy konfigu za katalogowe 280k. 

Dziękuję Wam jeszcze raz, na razie rozmawiam o cenie i o finansowaniu oraz pozostawieniu swojej F30 w rozliczeniu.

Przy okazji może ktoś podpowie jak najlepiej rozegrać rozliczenie z autem z kończącego się leasingu? Rozważam wykup prywatny i z uwagi na podatki, darowiznę na kogoś z grupy 0 i sprzedaż (najpewniej niestety przez upływem 6 miesięcy, czyli z podatkiem dochodowym). Z drugiej strony niestety totalnie nie mam czasu na zajmowanie się sprzedażą auta, odbieranie telefonów, odpisywanie, oględziny, dyskusje słuchanie cmokania. Dlatego chyba wykupię na działalność i sprzedam dealerowi z FV, bo pewnie taki będzie ich warunek konieczny. 

 

A wracając do konfiguracji, chłopaki w temacie ogólnym o wyborze G20 

piszą, że warto brać zawieszenie adaptacyjne. I że zawias z pakietu M jest twardy. Jeździłem demówką i nie czułem dyskomfortu. )

Edytowane przez JacekLZ
Opublikowano
9 godzin temu, JacekLZ napisał(a):

Przy okazji może ktoś podpowie jak najlepiej rozegrać rozliczenie z autem z kończącego się leasingu? Rozważam wykup prywatny i z uwagi na podatki, darowiznę na kogoś z grupy 0 i sprzedaż (najpewniej niestety przez upływem 6 miesięcy, czyli z podatkiem dochodowym). Z drugiej strony niestety totalnie nie mam czasu na zajmowanie się sprzedażą auta, odbieranie telefonów, odpisywanie, oględziny, dyskusje słuchanie cmokania. Dlatego chyba wykupię na działalność i sprzedam dealerowi z FV, bo pewnie taki będzie ich warunek konieczny. 

Zapytaj dealera, czy sam nie przejmie leasingu. Uwzględniając dochodowy, to może się okazać, że na niższej cenie od dealera i tak lepiej wyjdziesz niż na wykupie i sprzedaży.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.