Skocz do zawartości

po resecie nie do konca taka rewelacja?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam ,

Resetowałem wczoraj komp. zgodnie z instrukcją jaką podano mi na forum. Od wielkiego czepania budą ustwił się na dość równomierną prace.

Ale nie do konca co parę cykli lubi szarpnąć a przed restetem była lepsza kultura pracy na jałowym. Oczywicie przyspiesza lepiej ale te wolne obroty mnie wnerwiają:( Czy ma jeszcze czekać aż to się wszystko poustawia czy co? Dzięki za pomoc . pytam dużo bo od nie dawna mam tą e36 w poprzedniej e30 wszystko chodziło jak w zegarku.

Wojtek

Bez gazu nie ma JAZZU....
Opublikowano

Okej , uzbroję się w cierpliwosc i bedę nabijał km.

ale jak po jakimś czasie stuknie na jałowym to bedę znów was męczył.

Pozdrawiam Wojtek :D

Bez gazu nie ma JAZZU....
Opublikowano (edytowane)

taaaaaa jaaaaasne. Jakas bardziej rozbudowana argumentacja sie pojawi czy tylko taka na poziomie LPR' u i Prof. Giertycha? :lol:

 

Bo po pierwsze- bez złączenia klem trzeba dłuuuuużej czekac na oproznienie kondensatorów

A po drugie te np ze sterownika automatycznej skrzyni biegów , w ogole nie ulegają opróznieniu po samym przekreceniu zapłonu ..wiec nie wiem co to niby za " czary " wg Ciebie... :roll:

Edytowane przez Frank
Opublikowano (edytowane)
taaaaaa jaaaaasne. Jakas bardziej rozbudowana argumentacja sie pojawi czy tylko taka na poziomie LPR' u i Prof. Giertycha? :lol:

??. Co przez to rozumiesz bo nie nadążam za Twoim tokiem myślenia.

Włączenie zapłonu jest równoznaczne ze złączeniem klem i wszyskie kondensatory w ciagu godziny napewno się rozładują, a na dane zapisane w eepromach nie ma prostego sposobu.

Edytowane przez alz
Opublikowano
taaaaaa jaaaaasne. Jakas bardziej rozbudowana argumentacja sie pojawi czy tylko taka na poziomie LPR' u i Prof. Giertycha? :lol:

??. Co przez to rozumiesz bo nie nadążam za Twoim tokiem myślenia.

Włączenie zapłonu jest równoznaczne ze złączeniem klem i wszyskie kondensatory w ciagu godziny napewno się rozładują, a na dane zapisane w eepromach nie ma prostego sposobu.

 

Celem resetu nie jest opróznienie eepromów z podstawowymi danymi tylko tzw Fehlerspeicher- pamieci , w ktorej są zapisane błędy. PO oproznieniu eepromów DME i skrzyni wcale bysmy nie pojechali.

Co do zapłonu - widzisz , użytkownik z 7er.com - ROTTALER2 , autor tego resetu, ktory tu zamiesciłem po uprzednim przetłumaczeniu, twierdzi ,ze nie jest to to samo co złaczenie klem- mozesz z nim na ten temat podyskutowac- mi sie nie chce- dla mnie to mozesz sobie nawet po odłaczeniu aku awaryjne albo postojówki włączyc - tez pewnie mozna :wink:

Nikomu nikt nie kaze robic resetu a po drugie zamiesciłem przy nim wyraznie E32 bo do tego auta został on spreparowany przez autora.

A tu widze w tym wątku posiadaczy E32 niewielu.

Mi auto ( gdy padły sondy lambda ) po odłączeniu klem i właczeniu zapłonu na 30 min , chodziło tak samo jak wczesniej. Po spięciu klem na 15 min- auto znow chodziło dobrze ,az do momentu gdy znów załapało błąd uszkodzonej sondy. TAkze ja bardziej z praktyki niz z teorii bede sie upierał przy złączeniu klem :D

Opublikowano

Wracajac do tematu ja wczoraj robilem reset.

Tak profilaktycznie, auto mam z komisu niby ma 180tys. ale moze wiecej , i pomyslalem ze przyda mu sie reset bo kto wie co z nim bylo.. po zrestartowaniu go przejechalem malutko ale od pierwszego kilometra nie sprawial problemow... moze i nawet lepiej chodzi trudno powiedziec po tak krotkim dystansie..

http://www.bmwpasja.pl

Nowe foty w galerii


BMW EuroTrip (46 BMW Club Europatreffen )

http://pl.youtube.com/watch?v=R2BJ8VX0qto

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.