Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Wewnątrz samochód robi dobre wrażenie, przede wszystkim jest nowocześnie. Widać, że jest to spójna konstrukcja i pomysł, a nie tylko dołożony duży ekran. Pomimo zmian, można powiedzieć, że kierowca BMW będzie się tutaj czuł jak u siebie. Z ciekawostek, to roleta szklanego dachu zwija się z kierunku do przedniej szyby, czyli najpierw robi się jasno na tylnych siedzeniach.

Samochód w salonie miał mpakiet i on też wygląda bardzo korzystnie.

Na minus brak nadal adaptive drive, ale to może się zmienić. Więcej informacji o nowych wersjach we wrześniu...

 

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
10 godzin temu, speedofsound napisał(a):

Wewnątrz samochód robi dobre wrażenie, przede wszystkim jest nowocześnie. Widać, że jest to spójna konstrukcja i pomysł, a nie tylko dołożony duży ekran. Pomimo zmian, można powiedzieć, że kierowca BMW będzie się tutaj czuł jak u siebie. Z ciekawostek, to roleta szklanego dachu zwija się z kierunku do przedniej szyby, czyli najpierw robi się jasno na tylnych siedzeniach.

Samochód w salonie miał mpakiet i on też wygląda bardzo korzystnie.

Na minus brak nadal adaptive drive, ale to może się zmienić. Więcej informacji o nowych wersjach we wrześniu...

 

Gdzie go widziałeś ?

Opublikowano (edytowane)
Cytat

Gdzie go widziałeś ?

 

Silesia Ring, BMW Festiwal. Dilerzy też mieli go lokalnie na 1-2 dni, w Szczecinie była jakaś szara wersja podobno (dzwonili z zaproszeniem na "pokaz") ale nie widziałem, gdyż widziałem ją parę dni wcześniej. 

Edit: się wyrwałem do odpowiedzi, a pytanie było nie do mnie :D. 

Edytowane przez dawozbj
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

pytam bo dostałem zaproszenie na Close Room na początku sierpnia do oglądania i5 , jako zamknięty pokaz przedpremierowy

Opublikowano

Tak, to jest ta okazja, samochód jeździ po dealerach.

Jutro idę zobaczyć nowego Cayenne. Suv chodził mi po głowie, ale x5 i x6 nie przypadło mi do gustu.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Mam zabrać dowód ze sobą? Jakoś nadzwyczajnie się ubierać ? Bo ja to pierwszy raz na takie rzeczy 😉

  • Haha 1
  • Moderatorzy
Opublikowano
12 minut temu, Krakus3 napisał(a):

Mam zabrać dowód ze sobą? Jakoś nadzwyczajnie się ubierać ? Bo ja to pierwszy raz na takie rzeczy 😉

Koniecznie smoking. I nie zapomnij wypolerować butów.

  • Haha 1
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

jeszcze się nie odzwyczaiłem od chodzenia boso po urlopie , a Ty od razu polerować buty 😅

  • Moderatorzy
Opublikowano
1 minutę temu, Krakus3 napisał(a):

jeszcze się nie odzwyczaiłem od chodzenia boso po urlopie , a Ty od razu polerować buty 😅

Ja dzisiaj wróciłem z 40-stopniowych upałów po ponad 2-tygodniowej labie i próbuję się odnaleźć w aurze, która nas powitała (17-18C) 🥶❄️ Taki żarcik z tym ubiorem. Zazwyczaj wbijam na takie imprezy na luzaku, bo wiadomo, że w gajerach chodzą szeregowi pracownicy, a w t-shirtach szefowie 💪 Poza tym nie szata zdobi człowieka i takie tam. Ważne czy masz kasę 😄 

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)

Mam wrażenie że w tym temacie jest wielu byłych wieloletnich użytkowinków skody i vw a nie bmw 🙃

Na szczęście bmw mądrzeje i w np w X5 LCI nie ma już 2.0d bo to była bzdura. 520d stało się popularne dopiero w modelu f10 gdzie właśnie wiele osób z innych marek przesiadało się na bmw, które było korzystne cenowo.  10s do 100km/h mają już tylko podstawowe wersje słabych marek nawet proste auta mają 7 czy 8s dzięki dobrym skrzyniom biegów i odpowiednim przełożeniom patrz x5 2.0d.

Edytowane przez --maly--
Opublikowano
W dniu 23.07.2023 o 13:31, Rufio napisał(a):

Screenshot_20230723_183021_Chrome.thumb.jpg.31538bef495d094fd68832c6b4c3e20b.jpg

 

Nosz kur..... Czy ja dobrze widzę że oni znów w Touring'u nie chcą zaoferować 550e ?? Czemu kuźwa czemu się pytam ?? A 540d to będzie tak naprawdę stare 530d.

Opublikowano (edytowane)

Jak dla mnie W213 jest  lepszym wyborem od g60 

1. Bardziej klasyczne wnętrze 

2. Molżliwość zamówienia benzynowego R6 bez Pheva (E450), a ma być jeszcze dostępny e53. 

 

Edytowane przez p0sitiv
Opublikowano (edytowane)
W dniu 30.07.2023 o 21:04, bartas3 napisał(a):

Przynajmniej bedzie 540d i 540i można zapomnieć 😞

Tylko 540d będzie miało moc obecnego 530d (286 km, plus moc silnika elektrycznego) 

Edytowane przez p0sitiv
  • Lubię to 1
Opublikowano
2 godziny temu, p0sitiv napisał(a):

Jak dla mnie W213 jest  lepszym wyborem od g60 

1. Bardziej klasyczne wnętrze 

2. Molżliwość zamówienia benzynowego R6 bez Pheva (E450), a ma być jeszcze dostępny e53. 

 

Czy MB potwierdził ten silnik dla Europy?

Opublikowano
2 godziny temu, speedofsound napisał(a):

Czy MB potwierdził ten silnik dla Europy?

Tak, i ma być też e53 AMG czyli 476 km bez Mheva.  Także, jeśli wrócę do kombi to już wiem do jakiego...

Opublikowano
18 godzin temu, p0sitiv napisał(a):

Jak dla mnie W213 jest  lepszym wyborem od g60 

1. Bardziej klasyczne wnętrze 

2. Molżliwość zamówienia benzynowego R6 bez Pheva (E450), a ma być jeszcze dostępny e53. 

 

A przestań..... jakoś materiałów i wykonania w obecnych i nowych mercedesach to jest jakiś ponury żart, o ile design to kwestia gustu to w życiu bym im nie zapłacił tej kasy za taki wyrób.

Opublikowano
4 godziny temu, Quash napisał(a):

A przestań..... jakoś materiałów i wykonania w obecnych i nowych mercedesach to jest jakiś ponury żart, o ile design to kwestia gustu to w życiu bym im nie zapłacił tej kasy za taki wyrób.

Mój powrót do BMW miał miejsce przy F10. Od tego czasu mam okazję obserwować, jak zmieniają się standardy jakościowe.

W X5 mimo tego, że mam deskę obszytą skórą individual widzę, jak BMW oszczędza na materiałach.

Kilka przykładów, które pamiętam:

Kieszenie w drzwiach w F10 były w całości flokowane, w G31 była już tylko jedna ścianka, a w X5 świeci goły plastik, co mnie irytuje, ponieważ co nie wrzucisz to stuka.

Schowek pod podłokietnikiem – w G31 był jeszcze flokowany, G X5 goły plastik

Przesłona przeciwsłoneczna – w F10 i G30 były obite tą samą tkaniną co podsufitka, w X5 jest strukturyzowany plastik, ostry na krawędzi.

Lampka w przesłonie to najtańsze badziewie – w F10 była ładna lampka w ramce

W F11 na klapie do linii okien była taka sama tapicera, jak na burtach bagażnika, w G31 był już goły plastik

Foto chromatyczne lusterko tylko po stronie kierowcy

W G60 nie będzie już otwieranych uchwytów na napoje w podłokietniku, tylko 2 dziury na środku podłokietnika.

Pomijam fakt jak trzeszczały dekory w g31, jak trzeszczały uszczelki w g31 i jak trzeszczą uszczelki g05.

Także z tą jakością w BMW nie jest tak różowo. Nie twierdzę, że u innych jest lepiej, bo Audi też mocno obniżyło loty.

I mały przykład, którego nie widzimy. Znajomy pracuje w automotivie, który produkuje elektronikę do BMW. Twierdzi, że BMW najbardziej ciśnie na cenę i jakość układów scalonych. W związku z tym płytki z układami scalonymi są zalewane najgorszej jakości laminatem, a jego grubość jest niższa niż u konkurencji. Mówi, że żywotność tych układów BMW przewiduje na 10lat.

Do tego w BMW dochodzi pakowanie tych samych klocków do wszystkich modeli od serii 3 do XM. Kupując samochód za bańkę chciałbym mieć inny ekran niż we flotowej trójce za 200k. 

  • Lubię to 1
Opublikowano
25 minut temu, p0sitiv napisał(a):

I mały przykład, którego nie widzimy. Znajomy pracuje w automotivie, który produkuje elektronikę do BMW. Twierdzi, że BMW najbardziej ciśnie na cenę i jakość układów scalonych. W związku z tym płytki z układami scalonymi są zalewane najgorszej jakości laminatem, a jego grubość jest niższa niż u konkurencji. Mówi, że żywotność tych układów BMW przewiduje na 10lat.

Do tego w BMW dochodzi pakowanie tych samych klocków do wszystkich modeli od serii 3 do XM. Kupując samochód za bańkę chciałbym mieć inny ekran niż we flotowej trójce za 200k. 

Mówiąc w skrócie to od dłuższego czasu plują w twarz kupującym, a ci co są zaślepieni w tej jedynej "słusznej" marce udają, że deszcz pada.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

W G05 trzeszczą uszczelki? Mam od 3 lat i nic takiego nie występuje. Kompletna cisza. Co do pozostałej części posta kompletnie się zgadzam również na to wszystko zwróciłem uwagę a G30  przedlift to był dramat jakościowy. Mam F10 i wykonanie to niebo a ziemia. Trzeba jednak BMW odlać że na przykład w serii 3 zrobili duży postęp jakościowy względem F30. G20 to najlepiej wykonane auto w swojej klasie. G05 vs F15 to też postęp jakościowy. Plastiki dużo lepszej jakości, fsjne wykonczenie bagażnika całe auto robi wrażenie dużo bardziej premium niż F15 (Mam obie w pełnnych opcjach). Jedyne minusy G05 względem F15 to twarde fotele komfort i wyciszenie nadkoli. Wyraźnie głośniej słychać drogę i opony w G05.  Za to podwójne szyby troche pomagają w górnej partii. 

Opublikowano

To, że jakość wykonania w serii F stoi na takim samym poziomie co silniki serii N to wszyscy wiedzą. Musieli w końcu coś poprawić, żeby pozostać "premium". 

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Godzinę temu, QWERtyy napisał(a):

To, że jakość wykonania w serii F stoi na takim samym poziomie co silniki serii N to wszyscy wiedzą. Musieli w końcu coś poprawić, żeby pozostać "premium". 

Osobiście nie uważam żeby N47 był złym silnikiem.

No owszem N20 słabo, N57 się dużo pogorszyło...

Ale niby N55 nie taki zły z tego co jest?

Wiadomo że na tą chwile lepiej B... ale... za jakiś czas może być podobnie ? Po prostu są nowsze/mniej zużyte itp.

Choć i tych 2.0d B47 i B48 parę przez ręce mi przeszło i na licytacjach za granicą jest to dość powszechny widok (głownie 2.0d)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.