Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

szkoda że nie została na forum , auto przetrzepane z każdej strony na SKP , czujnikiem itd itp na policji lol i nic ne wyszło 🙂  sprzedana 

  • Lubię to 1
male-bmw-2.png
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
35 minut temu, rybek79 napisał(a):

Całkiem szybko się sprzedała 😉 Gratulacje i czekamy na kolejne M3 😉

Szkoda ze nikt tu nie chciał....

Daj Boże produkcja luty ....

male-bmw-2.png
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
1 godzinę temu, GDX4 napisał(a):

Fakt, umarła na drzewie... Przy dachowaniu... Gdy box rozsadził silnik...

 

ot , dokładnie w samo sedno 😛 wszystko przez sport dp i kat który rzygał błędami i po kolejnym popsie rozsadziło motor od środka 😜 przez za duże doładowanie z lewego boxa , auto wpadło w poślizg i kaput 🙂 

 

szkoda , szkoda , ale mka to mka 🙂 zobaczymy czy LCI czymś się w codziennym użytkowaniu różni vs pre lci , ubolewam że brak laserów 😞 

male-bmw-2.png
  • 2 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
W dniu 12.02.2025 o 08:14, karlos91 napisał(a):

To chyba Twoja: https://samochodyzklasa.pl/ogloszenie/details/?zb=9&z3c=2201&kod=1hjfa&z32=3&zk=o 

Lata leca, a cena stoi w miejscu. Chyba w 2023 chciales za tyle sprzedac 😄

Tak ,Auto w tej cenie nie zejdzie. Ja nie miałem czasu się bawić a dostałem minimum jakie oczekiwałem, ja je w 2021 kupiłem za 260k nowe z rabatem 22% więc ja straciłem śmieszna kasę przez 4 lata a oni niech się bawią z nią...

  • Lubię to 1
male-bmw-2.png
Opublikowano

Szczęśliwi czasu i pieniędzy nie liczą co? 😉

Screenshot2025-02-15at23-20-27PoliczMi.pl-Kalkulatorinflacji-Przelicznikwartocipienidzawczasie.png.8ce20ffe245696620b82e813de94fe8a.png

A jak policzymy o ile BigMaki zdrożały no to robi się grubiej.

Screenshot2025-02-15at23-21-49PoliczMi.pl-Kalkulatorinflacji-Przelicznikwartocipienidzawczasie.png.fa9baab92f17b64703131258573294c8.png

  • Lubię to 1
  • Dziękuję 1
Opublikowano

Uła, to ja swojego jeszcze długo nie puszczę. Mimo że wziąłbym fajną kasę, ale nie ma co nowego fajnego kupić...

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
2 godziny temu, GDX4 napisał(a):

Uła, to ja swojego jeszcze długo nie puszczę. Mimo że wziąłbym fajną kasę, ale nie ma co nowego fajnego kupić...

jest m3 😛 

male-bmw-2.png
Opublikowano

Ale dziura w dachu tylko w sedanie...

Teraz obligatoryjnie czarne szyby z tyłu, brak haka...

Tak średnio bym powiedział.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
12 godzin temu, GDX4 napisał(a):

Ale dziura w dachu tylko w sedanie...

Teraz obligatoryjnie czarne szyby z tyłu, brak haka...

Tak średnio bym powiedział.

a co złego w ciemnych szybach ? 

szyberdach przy dachu z karbony , który waży dużo mniej i po to właśnie jest ? 😄 hak w m3 można dodatkowo zamontować to nie problem są specjalistyczne firmy ale nie widziałem póki co m3 z przyczepą , wolałbym chyba wtedy x5 ,x7 w zależności co bym woził ... 

Widocznie nie  dla każdego m3 widząc Twoje wymogi , zgoła różne od moich oczekiwań 🙂 każdy woli co innego 🙂 

male-bmw-2.png
Opublikowano

Nie lubię ciemnych szyb. Dla mnie to robienie jaskini z auta, albo pokazywanie, że właściciel siedzi z tyłu - jak w limo.

Dach z karbonu - na co to komu w aucie co najwyżej gt. To ma cieszyć w różnych aspektach, ma być trochę wiatru we włosach itd... 

A hak na bagażnik rowerowy, czasem przyczepa. Jak bym miał miejsce na 2 auta, to nie byłoby problemu. A tak z tego powodu Cupra musiała odejść. 

Dokładanie haka na własną rękę ok, ale co z homologacją.... Teraz może jeszcze nic, ale w razie kuku poważnego to każdy się szarpnie że ingerencja w elektrykę, układy i tym podobne bzdety....

Mając listę wymagań, okazuje się że m3 nie jest jednak takie och i ach i Uber wszystko... Tym bardziej że osiągowi to nie jest mega przepaść, tylko jak gdzieś indziej pisałem kolejny krok. I takie przemyślenia dopadły mnie przy jazdach testowych przesiadając się z Cupry 300 4x4.

Tak myśle że fajnym tandemem dla mnie to byłoby np. m3 sedan (dziura w dachu) i wrangler/ranger raptor/bronco zamiast niewieścich suwów😉.... Tylko dwoma na raz nie pojeżdżę, a i miejsca do trzymania brak. Ale kto wie...

Wiec w ramach kompromisu wpadło tłuściutkie m340t...🤪

  • Lubię to 1
Opublikowano (edytowane)
15 godzin temu, GDX4 napisał(a):

Nie lubię ciemnych szyb. Dla mnie to robienie jaskini z auta, albo pokazywanie, że właściciel siedzi z tyłu - jak w limo.

Dach z karbonu - na co to komu w aucie co najwyżej gt. To ma cieszyć w różnych aspektach, ma być trochę wiatru we włosach itd... 

A hak na bagażnik rowerowy, czasem przyczepa. Jak bym miał miejsce na 2 auta, to nie byłoby problemu. A tak z tego powodu Cupra musiała odejść. 

Dokładanie haka na własną rękę ok, ale co z homologacją.... Teraz może jeszcze nic, ale w razie kuku poważnego to każdy się szarpnie że ingerencja w elektrykę, układy i tym podobne bzdety....

Mając listę wymagań, okazuje się że m3 nie jest jednak takie och i ach i Uber wszystko... Tym bardziej że osiągowi to nie jest mega przepaść, tylko jak gdzieś indziej pisałem kolejny krok. I takie przemyślenia dopadły mnie przy jazdach testowych przesiadając się z Cupry 300 4x4.

Tak myśle że fajnym tandemem dla mnie to byłoby np. m3 sedan (dziura w dachu) i wrangler/ranger raptor/bronco zamiast niewieścich suwów😉.... Tylko dwoma na raz nie pojeżdżę, a i miejsca do trzymania brak. Ale kto wie...

Wiec w ramach kompromisu wpadło tłuściutkie m340t...🤪

Kiedyś czytałem recenzję i padło takie stwierdzenie, że 340i to kwintesencja samochodu sportowego, a aktualna M3 to są osiągi hypercara zamknięte w cywilnej budzie. Coś w tym jest ,oczywiście jest wiele szybszych samochodów od M3, jednak co by nie mówić 3,5 sekundy do setki to już jest naprawdę świetny wynik. Dodatkowo masz samochód, który z powodzeniem nadaję się również na daily choć ma kilka mankamentów o których wspomniałeś, dla mnie również np. brak haka to porażka. Dodatkowo mimo, że nie jest tragicznie to jednak regularne gonienie w trasy M3 jest trochę bez sensu, ponieważ automatycznie masz większe spalanie od 340i przy jednostajnej prędkości o ok. 20-30%, jak się taką M3 wystawia z dużym przebiegiem na sprzedaż to odrazy podejrzenie, że samochód mógł być w wypożyczalni + większe koszty serwisy bo Mka. Kolejnym czynnikiem stopującym o myśleniu o M3 jest kwestia podatków. Trochę boli fakt, że po przekroczeniu Odry ten samochód jest tańszy ok. 60k złotówek w przypadku competition po dzisiejszym kursie euro.... A oglądając recenzję zachodnich kanałów, gdzie te różnice  cenowo między 340i, a M3 są mniejsze pada często pytanie czy warto dopłacić i werdykty są różne, głównie zawsze pada stwierdzenie, że ostateczny wybór powinien być głównie nakierowany na to do czego będzie ten samochód służyć. 

Jako 2/3 samochód, którym bym nie ganiał w trasy tylko śmigał wieczorami po pustym mieście czy weekendami to M4 cabrio byłaby ciekawym wyborem 🙂 Rozumiem osoby, które kupują M3/4 ponieważ ten samochód jest genialny i pewnie mankamenty jakie ja widzę, nie mają dla nich znaczenia. 

 

Edytowane przez GrzegorzKo
  • Lubię to 1
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
19 minut temu, GrzegorzKo napisał(a):

Kiedyś czytałem recenzję i padło takie stwierdzenie, że 340i to kwintesencja samochodu sportowego, a aktualna M3 to są osiągi hypercara zamknięte w cywilnej budzie. Coś w tym jest ,oczywiście jest wiele szybszych samochodów od M3, jednak co by nie mówić 3,5 sekundy do setki to już jest naprawdę świetny wynik. Dodatkowo masz samochód, który z powodzeniem nadaję się również na daily choć ma kilka mankamentów o których wspomniałeś, dla mnie również np. brak haka to porażka. Dodatkowo mimo, że nie jest tragicznie to jednak regularne gonienie w trasy M3 jest trochę bez sensu, ponieważ automatycznie masz większe spalanie od 340i przy jednostajnej prędkości o ok. 20-30%, jak się taką M3 wystawia z dużym przebiegiem na sprzedaż to odrazy podejrzenie, że samochód mógł być w wypożyczalni + większe koszty serwisy bo Mka. Kolejnym czynnikiem stopującym o myśleniu o M3 jest kwestia podatków. Trochę boli fakt, że po przekroczeniu Odry ten samochód jest tańszy ok. 60k złotówek w przypadku competition po dzisiejszym kursie euro.... A oglądając recenzję zachodnich kanałów, gdzie te różnice  cenowo między 340i, a M3 są mniejsze pada często pytanie czy warto dopłacić i werdykty są różne, głównie zawsze pada stwierdzenie, że ostateczny wybór powinien być głównie nakierowany na to do czego będzie ten samochód służyć. 

Jako 2/3 samochód, którym bym nie ganiał w trasy tylko śmigał wieczorami po pustym mieście czy weekendami to M4 cabrio byłaby ciekawym wyborem 🙂 Rozumiem osoby, które kupują M3/4 ponieważ ten samochód jest genialny i pewnie mankamenty jakie ja widzę, nie mają dla nich znaczenia. 

 

dokładnie , z haka nie korzystam, choć przy zmianie x1 za rok w x3 50m czy jakoś tam wezmę choćby na rowery , mając porównanie m3 vs 340i na daily bardziej wolę m3 ma fajny nadęty wygląd , tego pazurka którego nawet z wydechem i boxem dte brakowało 340i ale to znowu temat rzeka mi dwie emki pasują a innym nie 🙂 każdy kupuje po swoje potrzeby , wymagania , jakby miał brać leasing to byłoby za drogo z powodu albo kombinacji co 2 lata z comfort lease albo innych , szkoda że już nie ma na starych zasadach , gdzie 40% ceny auta wracało do kieszeni 😄 wtedy byłby piękny garaż 😜 a tak trzeba się cieszyć z tego co jest 😉 

male-bmw-2.png
Opublikowano

Podział napędu dzikość... Tak. Jak auto nr 2, od razu. Jako singiel w rodzinie, to już od wielu czynników zależy. Ale opcja fajna i dobrze że jest.

Opublikowano

Też bym drugim nie pogardził ale bardziej stare M2CS które do dzisiaj pamiętam... Cojones tylko trzeba mieć... napęd na tył, dzik maksymalny. Nowym nie jechałem ale też musi być petarda.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
13 godzin temu, macste napisał(a):

Też bym drugim nie pogardził ale bardziej stare M2CS które do dzisiaj pamiętam... Cojones tylko trzeba mieć... napęd na tył, dzik maksymalny. Nowym nie jechałem ale też musi być petarda.

ja się wyleczyłem z rwd po 330i f30 miała 322ps 485nm i na śliskim czy śniegu nie dało się normalnie włączyć do ruchu pod górkę np.... Oczywiście frajda z  jazdy w śniegu mega 😄 pomyślę jako 4te nad jakimś rwd klasykiem 🙂 

male-bmw-2.png
Opublikowano (edytowane)
4 godziny temu, wehyr napisał(a):

ja się wyleczyłem z rwd po 330i f30 miała 322ps 485nm i na śliskim czy śniegu nie dało się normalnie włączyć do ruchu pod górkę np.... Oczywiście frajda z  jazdy w śniegu mega 😄 pomyślę jako 4te nad jakimś rwd klasykiem 🙂 

Przecież RWD masz w M3, ale rozłączane. Wiadomo masa większa samochodu niż zwykle RWD, ale możliwości wyboru napędu to jest genialna sprawa. 

Edytowane przez GrzegorzKo
Opublikowano
3 godziny temu, GrzegorzKo napisał(a):

Przecież RWD masz w M3, ale rozłączane. Wiadomo masa większa samochodu niż zwykle RWD, ale możliwości wyboru napędu to jest genialna sprawa. 

I to jest świetna opcja. Zgadza się że na śliskim auto z 300KM trochę słaby temat. Kumpel ma hellcata i nawet śliskiego nie potrzeba. Nie da się tego momentu i mocy przenieść na asfalt, trzeba uważać mimo szerokich gum... Zresztą chyba problem wszystkich muscle carów w serii. Ponoć nowy mustang już fajnie jeździ, nie jechałem więc się nie wypowiadam... Ale symfonia V8 jedna z piękniejszych, widziałbym u siebie w garażu, najlepiej Shelby 😀

  • Lubię to 1
Opublikowano
14 minut temu, macste napisał(a):

I to jest świetna opcja. Zgadza się że na śliskim auto z 300KM trochę słaby temat. Kumpel ma hellcata i nawet śliskiego nie potrzeba. Nie da się tego momentu i mocy przenieść na asfalt, trzeba uważać mimo szerokich gum... Zresztą chyba problem wszystkich muscle carów w serii. Ponoć nowy mustang już fajnie jeździ, nie jechałem więc się nie wypowiadam... Ale symfonia V8 jedna z piękniejszych, widziałbym u siebie w garażu, najlepiej Shelby 😀

Ja miałem przyjemność przez pewien okres czasu takie cudo oglądać. Jak gość raz odpalił, to V8 nie ma podjazdu 😀 Z tego co słyszałem, zabardzo nie da się tym jedzic na codzień. Wszyscy się chcą ścigać, a dodanie gazu na trybie sportowym zrywa odrazu przyczepność. 

Screenshot_20250220_193127_Gallery.jpg

Opublikowano
Godzinę temu, GrzegorzKo napisał(a):

Ja miałem przyjemność przez pewien okres czasu takie cudo oglądać. Jak gość raz odpalił, to V8 nie ma podjazdu 😀 Z tego co słyszałem, zabardzo nie da się tym jedzic na codzień. Wszyscy się chcą ścigać, a dodanie gazu na trybie sportowym zrywa odrazu przyczepność. 

Screenshot_20250220_193127_Gallery.jpg

No tak, kto by nie chciał konika 😀 Rzeczywiście auto okazjonalne, mam kolegę z McLarenem i bardzo chwali zimową jazdę 🙂

  • Lubię to 1
Opublikowano
41 minut temu, macste napisał(a):

No tak, kto by nie chciał konika 😀 Rzeczywiście auto okazjonalne, mam kolegę z McLarenem i bardzo chwali zimową jazdę 🙂

V12 +800hp fabrycznie 😀 Hipercary są super jako lokata kapitału oraz samochody do bardzo okazjonalnej jazdy.

  • Lubię to 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.