Skocz do zawartości

Amortyzatory EDC


Piotrek_rwd

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie, padł mi tylny prawy amor (wyciek i brak tłumienia). I jest dramat z dostępnością: amorów tylnych z EDC do F11 nie ma w tej chwili dostępnych. Nie ma używek (ogłoszenie 1400zl - nieaktualne). Jedynie regeneracja za 1300 - po wysłaniu mojego amortyzatora na 2 tygodnie, rok gwarancji. Równie słaba opcja.

ASO wyceniło wymianę na ok 8k (wraz z wymianą płynu hamulcowego), nie udało im sie dodzwonić do mnie, wiec mam anonimową wycenę w SMS. Info z działu części aso - nie ma, będą ale póki co nie ma.

Kupiłem finalnie 1 szt. w Niemczech, ok 2500zł. Lewego sprzedawca z DE nie miał, w PL też nie. Ebay z Litwy? Chyba poczekam. Póki co wymienię to co padło.

Gdzie wyście te amortyzatory dostali? To nagle biały kruk się zrobił…

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Czyli nawet gdybym sam sobie wymienił to ich nie zakoduje żadnym bimmercodem czy btoolem bo tam takich funkcji serwisowych nie widziałem.

e-sys - darmowy, bez loadera, aktyawcji itp to zrobi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W mojej F10 lekko popukuje lewy przedni amortyzator edc, kupiłem używany . Po wymianie pojawił się błąd EDCSVL Czujnik amortyzatora lewy przód 3.0.1. - nieprawidłowy sygnał . Nie udało się skasować tego błędu , lewy przód był napięty jak struna , mechanik zdemontował go i założył poprzedni . Czy trzeba to zakodować w aso i jakie są tego koszty ? Bo może ten używany , który kupiłem był dobry ? Poproszę o informacje i pomoc w temacie .
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W mojej F10 lekko popukuje lewy przedni amortyzator edc, kupiłem używany . Po wymianie pojawił się błąd EDCSVL Czujnik amortyzatora lewy przód 3.0.1. - nieprawidłowy sygnał . Nie udało się skasować tego błędu , lewy przód był napięty jak struna , mechanik zdemontował go i założył poprzedni . Czy trzeba to zakodować w aso i jakie są tego koszty ? Bo może ten używany , który kupiłem był dobry ? Poproszę o informacje i pomoc w temacie .

 

Gdyby ktoś mógłby mi pomóc z tym zakodowaniem z Gdańska byłbym wdzięczny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
W mojej F10 lekko popukuje lewy przedni amortyzator edc, kupiłem używany . Po wymianie pojawił się błąd EDCSVL Czujnik amortyzatora lewy przód 3.0.1. - nieprawidłowy sygnał . Nie udało się skasować tego błędu , lewy przód był napięty jak struna , mechanik zdemontował go i założył poprzedni . Czy trzeba to zakodować w aso i jakie są tego koszty ? Bo może ten używany , który kupiłem był dobry ? Poproszę o informacje i pomoc w temacie .

 

Gdyby ktoś mógłby mi pomóc z tym zakodowaniem z Gdańska byłbym wdzięczny

Elbląg:

https://www.facebook.com/Bavariasgarage

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję , skontaktowałem się z kolegami z Elbląga i dowiedziałem, że po wymianie amortyzatora czasami potrzebna jest tylko kalibracja wysokości natomiast gdy występuje błąd tak jak miało to miejsce w moim przypadku to amortyzator ma uszkodzony nastawnik . Dziękuję za pomoc kolego :handshake:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...
  • 2 miesiące temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.