Skocz do zawartości

opóźnienie w odbiorze.


pawel629

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze

Nie rozumiem problemu, jeśli nie chcesz samochodu bez ekranu dotykowego to go nie kupujesz. Tysiącom ludzi (w tym mi) zupełnie nie zależy na ekraniku dotykowym i nie jest to najważniejsza funkcja samochodu. Wiele osób woli dostać samochód bez dotyku niż czekać w nieskonczoność, ale BMW ma wstrzymywać produkcję bo jakiś pan z Polski się obrazi za brak dotyku w cudzym samochodzie?


Gdybym mógł dostać zniżkę 1-2k za brak dotyku pewnie bym skorzystał :)

 

nie tędy droga, jak ktoś to mówił, te samochody będą dużo mniej warte za 2-3 lata bez tak podstawowego wyposażenia

 

A to jest dla mnie totalna bzdura, rozumie że piszesz to na podstawie tego że salony juz praktycznie nie oferuja rabatowania, dwie podwyżki jedynie w ostatnich 6 msc a galopująca inflacja zrobi swoje. I na tej podstawie twierdzisz że samochody za 2-3 lata będą dużo mniej warte? Od czego mniej? Każdy, komu udało sie zakupić i odebrać samochód na starych zasadach już wygrał i to bez znaczenia czy ma ekran dotykowy, HK czy jedynie Hifi. Ja śmiem twierdzić że jak za te 2-3 lata skończy się cyrk z łancuchami dostaw i producenci "stana na nogach" napewno będą chcieli porządnie sobie te wszystkie straty nadrobić i być może ceny aut pójdą tak w góre, że jeszcze zarobisz na tym 3 latku bez ekranu dotykowego :mrgreen:

Na pewno będzie grupa osób która mimo lepszego silnika nie kupi używki bez HK czy bez dotykowego ekranu, i ja się do tych osób zaliczam.

Jest sporo postów na tym forum gdzie ludzie biorą co jest za miesiąc chcą rozkręcać cale auto bo płaczą ze nie mogą otworzyć bagażnika noga.

To samo dotyczy się osób które zdecydowały się na nagłośnienie HiFi, tak jak ktoś wyżej napisał, każdy ma inne potrzeby ale większość osób które cenią sobie jakość, dobre wyposażenie odrzuci takie egzemplarze.

Jak bym miał kupować takie 'auto premium' to kupiłbym stingera który jest sporo tańszy a i lepiej wyposażony w standardzie niż 330/340.

Edytowane przez M4R10
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie trzeba czekać 2-3 lata żeby zobaczyć że ceny aut używanych są droższe. Na przykładzie mojego golfa z 2018 r. wg eurotax podrożał dziś 5 tys. a rynek jeszcze dodał także teraz wystawie go

po cenie tranzakcyjnej z przed 3 lat :D . Zresztą ktoś już pisał w ''rabaty g20'' podobną sytuację dla 3er. Tak jak kolega wyżej pisał zobaczcie sobie na OTOMOTO ceny 3er są katalogowe albo z 5% rabatem , rynek aut używanych już się zmienia , dealerzy sprzedaja na dużych marżach. Ciekawe jestem jakie ceny bedą za LCI? druga sprawa jej dostępność. Jak LCI bedzie wyżęj z ceną niż G20 to już nieliczni bedą kupować a czy w takim razie G20 jeszczy zyska?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i być może ceny aut pójdą tak w góre, że jeszcze zarobisz na tym 3 latku bez ekranu dotykowego :mrgreen:

 

Delikatnie mówiąc, to jest myślenie życzeniowe. Zauważ, że na rynku za 3-4 lata będzie mnóstwo podobnych / takich samych beemek które jednak będą miały te "ficzery" i ciekawe czy potencjalnego kupującego przekona argument w postaci "przecież to jest bmw, tego się nie kupuje dla ekranu dotykowego" czy raczej inny argument w formie "no wie Pan ja rozumiem, że inne z tego rocznika mają ekrany dotykowe ale wtedy były restrykcje... dobrze w takim razie opuszczę Panu 10k za ten ekran 2k za brak asystenta cofania i 3k za brak adaptacyjnego tempomatu".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i być może ceny aut pójdą tak w góre, że jeszcze zarobisz na tym 3 latku bez ekranu dotykowego :mrgreen:

 

Delikatnie mówiąc, to jest myślenie życzeniowe. Zauważ, że na rynku za 3-4 lata będzie mnóstwo podobnych / takich samych beemek które jednak będą miały te "ficzery" i ciekawe czy potencjalnego kupującego przekona argument w postaci "przecież to jest bmw, tego się nie kupuje dla ekranu dotykowego" czy raczej inny argument w formie "no wie Pan ja rozumiem, że inne z tego rocznika mają ekrany dotykowe ale wtedy były restrykcje... dobrze w takim razie opuszczę Panu 10k za ten ekran 2k za brak asystenta cofania i 3k za brak adaptacyjnego tempomatu".

 

I tak, i nie. Tak naprawdę nikt nie wie co się będzie działo :)

Ziomek niedawno chciał "u kolegi" w Toyot'cie zamówić Land Cruisera - nie dość, że odbiór najwcześniej październik 2022 z możliwością odbioru 2023 to jeszcze usłyszał "pewnie zauważyłeś, że na stronie nie ma cennika - to dlatego, że katalogowo podnieśliśmy o 40 tys. zł".


Więc pewnie - będzie parę BMW z HK i aktywnym tempomatem z H2'21 przy innym egzemplarzu bez ekranu dotykowego. Ale będą też na rynku auta, które ludzie będą kupować "na dniach" bez rabatu i z ceną +10/20% w katalogu. Za 2-3 lata te egzemplarze będą windować ceny na rynku wtórnym, co podniesie też wartość tych egzemplarzy bez dotyku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Więc pewnie - będzie parę BMW z HK i aktywnym tempomatem z H2'21 przy innym egzemplarzu bez ekranu dotykowego. Ale będą też na rynku auta, które ludzie będą kupować "na dniach" bez rabatu i z ceną +10/20% w katalogu. Za 2-3 lata te egzemplarze będą windować ceny na rynku wtórnym, co podniesie też wartość tych egzemplarzy bez dotyku.

 

Można też wziąć taki "wybrakowany" samochód jakimś Perfect Leasie czy coś, na 2 lata na przykład i jak się sytuacja wyklaruje oddać... :) I zamówić LCI na pełnej pompie... :)


A poważnie - nikt nie wie co się będzie działo, i dlatego jeden weźmie, a inny nie wieźmie... Nie ma co dywagować...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Więc pewnie - będzie parę BMW z HK i aktywnym tempomatem z H2'21 przy innym egzemplarzu bez ekranu dotykowego. Ale będą też na rynku auta, które ludzie będą kupować "na dniach" bez rabatu i z ceną +10/20% w katalogu. Za 2-3 lata te egzemplarze będą windować ceny na rynku wtórnym, co podniesie też wartość tych egzemplarzy bez dotyku.

 

Można też wziąć taki "wybrakowany" samochód jakimś Perfect Leasie czy coś, na 2 lata na przykład i jak się sytuacja wyklaruje oddać... :) I zamówić LCI na pełnej pompie... :)


A poważnie - nikt nie wie co się będzie działo, i dlatego jeden weźmie, a inny nie wieźmie... Nie ma co dywagować...

 

Otóż to :)

3 lata temu wziąłem w Comfort Lease BMW 1 z, co to dużo mówić, średnim wyposażeniem. Katalogowa 120 tys. zł brutto, ja wziąłem 10 miesięczne z przebiegiem 10 tys. po 95 tys. zł brutto.

RV (cena wykupu) ustalona na 51,5 tys. zł po 3 latach. Miesiąc temu wystawiłem na otomoto za 70,5 tys. zł i sprzedałem w 20 minut (dosłownie).


Mogłem oddać, ale sytuacja była klarownie na korzyść wykupu i Comfort Lease po prostu okazał się dla mnie win-win. Teraz też biorę na 3 lata autko - będzie bez aktywnego tempomatu i adaptacyjnych ledów, cóż. Za 3 lata oddam lub sprzedam, w zależności od sytuacji :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie tak. Zależy od sytuacji za trzy lata. Masz wybór.

Trzeba wziać także pod uwagę, że za trzy lata już będzie na rynku od dwóch lat LCI i każdy kupujący a jak nie każdy to 99% będzie spogladać w stronę LCI. Tym bardziej, że nie będzie się różnił tylko lampami. Będzie miał przede wszystkim iDrive 8. Czy się to komuś teraz podoba czy nie, będzie to krok w nowoczesność.

Więc auto przed liftem może być atrakcyjne posiadając extra wyposażenie. G20 bez dotykowego przy ekranie na pół samochodu w g20 LCI będzie miał ciężkie zadanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Otóż to :)

3 lata temu wziąłem w Comfort Lease BMW 1 z, co to dużo mówić, średnim wyposażeniem. Katalogowa 120 tys. zł brutto, ja wziąłem 10 miesięczne z przebiegiem 10 tys. po 95 tys. zł brutto.

RV (cena wykupu) ustalona na 51,5 tys. zł po 3 latach. Miesiąc temu wystawiłem na otomoto za 70,5 tys. zł i sprzedałem w 20 minut (dosłownie).


Mogłem oddać, ale sytuacja była klarownie na korzyść wykupu i Comfort Lease po prostu okazał się dla mnie win-win. Teraz też biorę na 3 lata autko - będzie bez aktywnego tempomatu i adaptacyjnych ledów, cóż. Za 3 lata oddam lub sprzedam, w zależności od sytuacji :)

 

Ja też będę brał Comfort Lease ale tylko dlatego że rata na m340i w leasingu będzie ciut za wysoka xD A najwyżej po upływie okresu Comfort Lease wezmę na to co zostanie czyli wartość wykupu jeszcze raz zwykły leasing i git... Mam nadzieję że finalnie nie wyjdzie mi do spłaty 500 tys zł xD

Stop Electric GO V8. 2 litry to może mieć czajnik ;D
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
W Comfort lease oprocentowanie jest bardzo wysokie przeważnie 2x takie jak w dobrze wytargowwnym zwykłym leasingu. Na M340i z mocnym konfigiem można mieć ratę w okolicy 3000 netto bez wpłaty. Nie wydaje mi się żeby Comfort lease przebiło takie warunki.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie rozumiem tej dyskusji, jak i wielu rzeczy ;)

Auta nowego nie kupuje się z z myślą o inwestycji. Stawiam też orzechy przeciw kasztanom, że przy sprzedaży auta po trzech latach kupujący owszem ucieszy się gdy będzie ekran dotykowy ale nie wierze, i mówcie co chcecie, że jeśli auto będzie ok, a akurat tego "feature" nie będzie to powie.. nie kupuje lub.. 10k mniej.

Sorry no ale to bzdura ! Jak czytam to spora z Was część Koledzy śledzi otomoto, zatem pls zerknijcie jaka jest różnica w cenach tych samych roczników bmek wyposażonych np w HK i bez, ... dla ułatwienia leniwym odpowiem... zasadniczo żadna ! Liczy się silnik, czy nie miałeś dzwona, oczywiście przebieg i czy tzw elementy wozu masz oryginalne. Zerknijcie w otomoto i sprawdźcie czy faktycznie jest tak dużo tych samych bmek ze zbliżonym przebiegiem i w zbliżonym stanie technicznym ale różniącym się tylko wspomnianym wyposażeniem, a gdy już znajdziecie zobaczcie jaka jest między nimi cenowa różnica.


Używki rządzą się swoimi prawami, akcent przy ich zakupie stawiany jest troszkę gdzie indziej, niż ekran dotykowy, czy HK.

Mimo, że jestem, szczęśliwym posiadaczem zarówno ekranu dotykowego jak i HK, to wiem na bank, że wydanej kasy na to nijak nie odzyskam ale... nie tym kierowałem się kupując autko ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W Comfort lease oprocentowanie jest bardzo wysokie przeważnie 2x takie jak w dobrze wytargowwnym zwykłym leasingu. Na M340i z mocnym konfigiem można mieć ratę w okolicy 3000 netto bez wpłaty. Nie wydaje mi się żeby Comfort lease przebiło takie warunki.

 

3690 brutto bez wpłaty własnej? hohoooo. Chciałbym.

Władowałem wszystko co się dało do auta i po rabacie cena wychodzi 326 tys za m340i. Comfort lease dla takiej ceny wyszedł 3822 zł brutto (60 tys brutto wpłaty własnej + 60 miesięcy + wartość końcowa brutto = 119539 zł + przebieg roczny 15 tys km). Zwykły leasing z tą samą wpłatą wyjdzie więcej. Dodatkowo nie wiem jak oni to robią że całkowity koszt leasingu wychodzi zawsze 70-80 tys zł ponad cenę auta... Chyba nigdy się nie dogadam z nimi co do finansowania xD I jeszcze ten tekst "jak będzie decyzja to spróbujemy coś zrobić z ceną" - jak do cholery ma być decyzja skoro warunki finansowania wychodzą tragicznie xD I skąd ja wiem co on z ceną zrobi... darmowe dywaniki mi dorzuci pewnie?

Stop Electric GO V8. 2 litry to może mieć czajnik ;D
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie rozumiem problemu, jeśli nie chcesz samochodu bez ekranu dotykowego to go nie kupujesz. Tysiącom ludzi (w tym mi) zupełnie nie zależy na ekraniku dotykowym i nie jest to najważniejsza funkcja samochodu. Wiele osób woli dostać samochód bez dotyku niż czekać w nieskonczoność, ale BMW ma wstrzymywać produkcję bo jakiś pan z Polski się obrazi za brak dotyku w cudzym samochodzie?


Gdybym mógł dostać zniżkę 1-2k za brak dotyku pewnie bym skorzystał :)

 

nie tędy droga, jak ktoś to mówił, te samochody będą dużo mniej warte za 2-3 lata bez tak podstawowego wyposażenia

 

A to jest dla mnie totalna bzdura, rozumie że piszesz to na podstawie tego że salony juz praktycznie nie oferuja rabatowania, dwie podwyżki jedynie w ostatnich 6 msc a galopująca inflacja zrobi swoje. I na tej podstawie twierdzisz że samochody za 2-3 lata będą dużo mniej warte? Od czego mniej? Każdy, komu udało sie zakupić i odebrać samochód na starych zasadach już wygrał i to bez znaczenia czy ma ekran dotykowy, HK czy jedynie Hifi. Ja śmiem twierdzić że jak za te 2-3 lata skończy się cyrk z łancuchami dostaw i producenci "stana na nogach" napewno będą chcieli porządnie sobie te wszystkie straty nadrobić i być może ceny aut pójdą tak w góre, że jeszcze zarobisz na tym 3 latku bez ekranu dotykowego :mrgreen:

 

jakie straty? BMW osiąga bardzo dobre wyniki... Zgadzam się z przedmówcą: o ile BMW może zmodyfikować iDrive do wersji bezdotykowej, o tyle obsługa Apple Carplay bez dotyku będzie drogą przez mękę, a to 90% tego co wyświetla mój ekran w samochodzie. Jak składałem zamówienie restrykcje były na kluczyk i fotel pasażera, ale w cenniku opcje były dostępne bez zniżki, nie dopuszczam zmian w konfiguracji, szczególnie jeśli czas oczekiwania i obsługa klienta są dalekie od premium, powiedziałbym że nawet zachęcają do zmiany przyzwyczajeń.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Zgadzam się z przedmówcą, jakie to premium kiedy masz ekran jak w Dacii? Jakie to premium, kiedy nie możesz skonfigurować samochodu pod siebie.

 

Na Chwile obecną to BMW powinno się zapaść pod ziemię. W Dacii za 60 ty zł masz dotykowy ekran, AA na każdym telefonie z Android i obsługę głosowa po polsku. W dodatku czujniki cofania dookoła samochodu dostęp komfortowy i reflektory Full LED. 60 tys to kwota niższa niż większość tutaj w opcjach wybiera.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na Chwile obecną to BMW powinno się zapaść pod ziemię. W Dacii za 60 ty zł masz dotykowy ekran, AA na każdym telefonie z Android i obsługę głosowa po polsku. W dodatku czujniki cofania dookoła samochodu dostęp komfortowy i reflektory Full LED. 60 tys to kwota niższa niż większość tutaj w opcjach wybiera.

 

I jak rozumiem, samochód kupujesz wyłącznie do tego, żeby w nim siedzieć i przeglądać telefon na ekranie dotykowym, a reflektorów full LED używasz do oświetlania ogrodu, dlatego zrezygnowałeś z M340i, jego silnika, zawieszenia, właściwości jezdnych, bo to w ogóle nie są istotne rzeczy w samochodzie, i zamawiasz Dacie? :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W Comfort lease oprocentowanie jest bardzo wysokie przeważnie 2x takie jak w dobrze wytargowwnym zwykłym leasingu. Na M340i z mocnym konfigiem można mieć ratę w okolicy 3000 netto bez wpłaty. Nie wydaje mi się żeby Comfort lease przebiło takie warunki.

 

Miałem (bo ostatnio zrobilem cesje leasingu) M340i w comfort lease. Auto full, bez szklanego dachu. Rata 3120netto. 0% wplaty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
W Comfort lease oprocentowanie jest bardzo wysokie przeważnie 2x takie jak w dobrze wytargowwnym zwykłym leasingu. Na M340i z mocnym konfigiem można mieć ratę w okolicy 3000 netto bez wpłaty. Nie wydaje mi się żeby Comfort lease przebiło takie warunki.

 

Miałem (bo ostatnio zrobilem cesje leasingu) M340i w comfort lease. Auto full, bez szklanego dachu. Rata 3120netto. 0% wplaty.

Możliwe ale tam wykup miałeś na poziomie 50% a w zwykłym leasing 35% a rata nawet nizsza. Jeżeli z założenia nie chcemy wykupować auta jest to wygodne ale taki leasing po 3 latach ktoś przejmie jeszcze ze sporym odostępnym a taki Comfort lease im bliżej wykupu tym mniej opłacalny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W Comfort lease oprocentowanie jest bardzo wysokie przeważnie 2x takie jak w dobrze wytargowwnym zwykłym leasingu. Na M340i z mocnym konfigiem można mieć ratę w okolicy 3000 netto bez wpłaty. Nie wydaje mi się żeby Comfort lease przebiło takie warunki.

 

3690 brutto bez wpłaty własnej? hohoooo. Chciałbym.

Władowałem wszystko co się dało do auta i po rabacie cena wychodzi 326 tys za m340i. Comfort lease dla takiej ceny wyszedł 3822 zł brutto (60 tys brutto wpłaty własnej + 60 miesięcy + wartość końcowa brutto = 119539 zł + przebieg roczny 15 tys km). Zwykły leasing z tą samą wpłatą wyjdzie więcej. Dodatkowo nie wiem jak oni to robią że całkowity koszt leasingu wychodzi zawsze 70-80 tys zł ponad cenę auta... Chyba nigdy się nie dogadam z nimi co do finansowania xD I jeszcze ten tekst "jak będzie decyzja to spróbujemy coś zrobić z ceną" - jak do cholery ma być decyzja skoro warunki finansowania wychodzą tragicznie xD I skąd ja wiem co on z ceną zrobi... darmowe dywaniki mi dorzuci pewnie?

 

Świetna oferta, to wychodzi jak leasing 125% gdyby zdecydować się na wykup, lub jedyne 3,85 zł za kilometr nie uwzględniając kosztów ubezpieczenia, serwisu, opon etc. Uwzględniając jeszcze te koszty to jakieś 4,54 zł za kilometr choć dalej bez kosztów paliwa, po ich uwzględnieniu to nadal jedyne 4,99 zł za kilometr :)

Edytowane przez Diav
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W Comfort lease oprocentowanie jest bardzo wysokie przeważnie 2x takie jak w dobrze wytargowwnym zwykłym leasingu. Na M340i z mocnym konfigiem można mieć ratę w okolicy 3000 netto bez wpłaty. Nie wydaje mi się żeby Comfort lease przebiło takie warunki.

 

3690 brutto bez wpłaty własnej? hohoooo. Chciałbym.

Władowałem wszystko co się dało do auta i po rabacie cena wychodzi 326 tys za m340i. Comfort lease dla takiej ceny wyszedł 3822 zł brutto (60 tys brutto wpłaty własnej + 60 miesięcy + wartość końcowa brutto = 119539 zł + przebieg roczny 15 tys km). Zwykły leasing z tą samą wpłatą wyjdzie więcej. Dodatkowo nie wiem jak oni to robią że całkowity koszt leasingu wychodzi zawsze 70-80 tys zł ponad cenę auta... Chyba nigdy się nie dogadam z nimi co do finansowania xD I jeszcze ten tekst "jak będzie decyzja to spróbujemy coś zrobić z ceną" - jak do cholery ma być decyzja skoro warunki finansowania wychodzą tragicznie xD I skąd ja wiem co on z ceną zrobi... darmowe dywaniki mi dorzuci pewnie?

 

Przy normlanym leasingu masz koszt całkowity 101.5%-104% w zależności od wpłaty i wykupu, nie 25% :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba nigdy się nie dogadam z nimi co do finansowania xD I jeszcze ten tekst "jak będzie decyzja to spróbujemy coś zrobić z ceną" - jak do cholery ma być decyzja skoro warunki finansowania wychodzą tragicznie xD I skąd ja wiem co on z ceną zrobi... darmowe dywaniki mi dorzuci pewnie?

 

Też usłyszałem ten tekst i skończyło się 15 zł miesięcznie mniej po złożeniu zamówienia, ale co z tego jak stopy procentowe poszły w górę i rata już jest wyższa niż wcześniejsze oferty. Z tym podpisywaniem leasingu po zamówieniu też trzeba uważać, bo później już nie można rezygnować jak wcześniej pisałem.


Tak wtrące jeszcze, że dla osoby prywatnej możliwy wykup z Comfort Lease jest po 6 miesiącach, a dla firmy po 24 miesiącach. I odpowiednio jest to 105% kapitału netto pozostałego do spłaty jeśli nie bierze się kolejnej umowy i 101% netto kapitału pozostałego do spłaty jeśli decyduje się na kolejną umowę (trzeba podać numer umowy). Tylko co osobę fizycznę (czyli mnie) interesuje kwota netto?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też usłyszałem ten tekst i skończyło się 15 zł miesięcznie mniej po złożeniu zamówienia, ale co z tego jak stopy procentowe poszły w górę i rata już jest wyższa niż wcześniejsze oferty. Z tym podpisywaniem leasingu po zamówieniu też trzeba uważać, bo później już nie można rezygnować jak wcześniej pisałem.


Tak wtrące jeszcze, że dla osoby prywatnej możliwy wykup z Comfort Lease jest po 6 miesiącach, a dla firmy po 24 miesiącach. I odpowiednio jest to 105% kapitału netto pozostałego do spłaty jeśli nie bierze się kolejnej umowy i 101% netto kapitału pozostałego do spłaty jeśli decyduje się na kolejną umowę (trzeba podać numer umowy). Tylko co osobę fizycznę (czyli mnie) interesuje kwota netto?

 

I to by nie było takie głupie w sumie. Ja od nowego roku będę na ryczałcie więc bye bye koszty firmowe. Więc zagadam jeszcze jaka byłaby oferta dla os fizycznej.

Stop Electric GO V8. 2 litry to może mieć czajnik ;D
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I to by nie było takie głupie w sumie. Ja od nowego roku będę na ryczałcie więc bye bye koszty firmowe. Więc zagadam jeszcze jaka byłaby oferta dla os fizycznej.

 

Jak jesteś na VAT to odliczysz na ryczałcie też VAT :D Co do leasingu, ja mam 15% wpłaty, 30% wykup na 60 m-cy i moja 340i wychodzi 2.9 zł brutto :) Nie jest na full wypasie, ale raczej nie zrezygnowałem z czegoś co mi się podobało. Koszt leasingu przy zmiennej stopie 108% ( Nie wiem jak udaje wam się 101 czy 104%).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

I to by nie było takie głupie w sumie. Ja od nowego roku będę na ryczałcie więc bye bye koszty firmowe. Więc zagadam jeszcze jaka byłaby oferta dla os fizycznej.

 

Jak jesteś na VAT to odliczysz na ryczałcie też VAT :D Co do leasingu, ja mam 15% wpłaty, 30% wykup na 60 m-cy i moja 340i wychodzi 2.9 zł brutto :) Nie jest na full wypasie, ale raczej nie zrezygnowałem z czegoś co mi się podobało. Koszt leasingu przy zmiennej stopie 108% ( Nie wiem jak udaje wam się 101 czy 104%).

Wszystko zależy od okresu i wpłaty procenty są bardzo różne bo co z tego że bierzesz leasing na auto za 300k jak 40% wpłacisz od razu to w rzeczywistości pozyczasz 180 a procent podają Ci od 300 tak żeby było ładniej.

Takie maksy trudne do uzyskania jakie w tym roku ogarnąłem to 25% wpłaty 36mcy wykup 1% 102.5%.

0% wpłaty 59 miesięcy wykup 35% 108.1%. Te 102.5% i te 108% to praktycznie takie samo oprocentowanie jedynie parametry inne skrajne stąd różnica w procentach. To było na starym wiborze teraz było by to więcej te 102.5 pewnie na okolicach 103.5 a im dłuższy okres i wyższy wykup tym wibor bardziej boli więc 108 zmieniło by się tak na oko w okolice 111-112%. Hipoteki porosły po 15-20% a to nie koniec ja stawiam ze w 2022 stopy dojdą do 2.5%.

Przy leasingu ważne jest też ubezpieczenie i obowiązkowy GAP bo na tym sobie leasing odbija i nie widać tego w procentach a czasem to ponad 1-2% rocznie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Takie maksy trudne do uzyskania jakie w tym roku ogarnąłem to 25% wpłaty 36mcy wykup 1% 102.5%.

0% wpłaty 59 miesięcy wykup 35% 108.1%. Te 102.5% i te 108% to praktycznie takie samo oprocentowanie jedynie parametry inne skrajne stąd różnica w procentach. To było na starym wiborze teraz było by to więcej te 102.5 pewnie na okolicach 103.5 a im dłuższy okres i wyższy wykup tym wibor bardziej boli więc 108 zmieniło by się tak na oko w okolice 111-112%. Hipoteki porosły po 15-20% a to nie koniec ja stawiam ze w 2022 stopy dojdą do 2.5%.

Przy leasingu ważne jest też ubezpieczenie i obowiązkowy GAP bo na tym sobie leasing odbija i nie widać tego w procentach a czasem to ponad 1-2% rocznie.

 

Ja dostałem 102.5%, 33% wpłata, 3 lata, 33% wykup. GAP nieobowiązkowy, ten od nich prawie 2x droższy niż normalny. Ubezpieczenie na pierwszy rok musiałem wziąć przez nich, gdzie doliczają sobie 8% (więc wyszło tutaj 550zł dopłaty, czyli 0.18%).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.