Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam, w sierpniu odebrałem 330i g20. Po 10k km plastiki na desce rozdzielczej i tunelu środkowym zaczęły trzeszczeć. Czy ktoś się spotkał z taka przypadłością w tym modelu. BMW wymieniło cały tunel środkowy ale nic nie dało a teraz twierdzą ze to cecha modelu.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Cecha modelu jakie to często spotykane hasło ostatnio w ASO.

Nie daj się zbywać tak nie powinno być.

G20 ma opinię dobrze wykonanego względem poprzedników sam jestem ciekawy jak jest u innych.

Opublikowano
Mam 11 tkm i nic nie trzeszczy, a dojezdzam codziennie dziurawą drogą, słyszałbym...

 

Moja ma 21 tkm. Dotknięcie panelu klimatyzacji i trzaski, okolice uchwytów na kubki i to samo. Podczas jazdy przy hamowaniu i przyspieszaniu



Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano

ja mam 9 i na razie nic.

Za to trzeszczy deska nad zegarami, i nie musi być dziur. po prostu drga. Dowiedziałem się że ten typ tak ma :mad2:

Ale czekam na lusterko na wymianę i będę dalej to reklamował

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
moim zdaniem wszystko zależy od fachowości Serwisanta , w moim tiguanie po 4 miesiącach użytkowania, uchwyt drzwi kierowcy zaczął trzeszczeć niemiłosiernie przy zamykaniu drzwi - zgłosiłem problem do ASO, a po 30 min odebrałem auto bez trzeszczenia do tej pory a już ma 3,5 roku i 110tyś km - a kilka miesięcy temu zauważyłem że to samo jest z uchwytem od drzwi pasażera - rzadko używana dlatego późno pojawił się problem- to przy okazji przeglądu zgłosiłem problem i powiedziałem że wtedy naprawiono tą usterkę używając smaru silikonowego - druga naprawa była w inny ASO - odbieram auto a rączka dalej trzeszczy ale trochę mniej !
Opublikowano
Witam, w sierpniu odebrałem 330i g20. Po 10k km plastiki na desce rozdzielczej i tunelu środkowym zaczęły trzeszczeć. Czy ktoś się spotkał z taka przypadłością w tym modelu. BMW wymieniło cały tunel środkowy ale nic nie dało a teraz twierdzą ze to cecha modelu.

 

u mnie przebieg 7000km też odebrany w sierpniu, trzeszczy tunel środkowy :cry:

reszta póki co ok...

cholera nie pomyślałbym ,że ci tunel wymienia. Ja chyba wole ,żeby go nie ruszali,bo jeszcze gorzej złożą niż w fabryce.

89fd7c4724419b3am.jpg
Opublikowano

Przed chwila dostałem odpowiedz od bmw Polska ze według nich trzaski te są nieuciążliwe i należy traktować jako cechę produktu. Jeżeli chce są gotowi swoje stanowisko potwierdzić na drodze sądowej.

Auto za 250 kPLN !!!


Szkoda słów



Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano

@Slawek1976 - to jest w takim razie bardzo słabe ze strony BMW i dyskwalifikujące ich jako marke premium, jeśli w takiej sytuacji (o ile dobrze zrozumiałem) odrazu zasłaniają

się sądem. Ja bym nie odpuścił szczególnie że z tego co tutaj widać jest bardzo dużo przypadków takich problemów.

I przykre jest czytanie takich opisów sytuacji dla przyszłych klientów ...

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Straszenie klienta na wstępie drogą sądową to wstyd i buractwo tym bardziej że sami przyznali że produkt ma wadę. Niestety ze wszysykim co nowe są problemy czy to Audi, BMW czy Mercedes.
Opublikowano
Jestem przekonany ze to moje trzecie i ostatnie bmw w życiu



Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

 


Jesteście w stanie jakoś nagrać te dźwięki ? Ogólnie na każdym forum zawsze trafia się temat "trzeszczących plastików" - bez względu na markę.


Ja co prawda mam dopiero przejechane 3000 km ale jeżdzę głównie w trybie elektrycznym więc tym bardziej jestem wyczulony na dźwięki.


PS. Tak ogólnie myślałem o sprawdzeniu ogólnej głośności samochodu poruszającego się z różnymi prędkościami w db, ale za pomocą aplikacji w telefonie. Może Wy też mielibyście ochotę na sprawdzenie db za pomocą apki ? w appstore wystarczy wpisać decibel (apka z czerwoną obwódką w logo). Byłoby to dość porównywalne między nami.

Opublikowano

Raczej na pewno nie będę stał w życiu przed dylematem wyboru/kupna nowej serii GXX :) , ale takie podejście do Klienta skutecznie by mnie zniechęciło jeśli chodzi o zakup.


Rozumiem takie "dolegliwości" w paru letnim samochodzie używanym, ale nie świeżym egzemplarzu pachnącym jeszcze nowością :mad2: .

Opublikowano
Raczej na pewno nie będę stał w życiu przed dylematem wyboru/kupna nowej serii GXX :) , ale takie podejście do Klienta skutecznie by mnie zniechęciło jeśli chodzi o zakup.


Rozumiem takie "dolegliwości" w paru letnim samochodzie używanym, ale nie świeżym egzemplarzu pachnącym jeszcze nowością :mad2: .

 

Ładne exx i fxx kiedys tez sie skonczą, ale chyba Cie rozumiem, u mnie jakos przypadkiem wyszlo, ze mam co drógą trójkę, e36, e90, g20 :D


W montażu zawsze się zdarzają jakieś przypadki zaniedbania, czy ludzie czy roboty, zawsze są jakieś zdarzenia losowe. To co chyba nas wszystkich irytuje to podejście do klienta, który w serwisie Premium jest traktowany gorzej niż w Renault.

Powinni z pokorą wziąć auto, rozebrać, ponaklejać jakieś tasiemki teflonowe, smary silikonowe, kurcze jest mnóstwo sposobów.

Opublikowano

Wkurza mnie to niesamowicie i nie wiem jak temat ugryźć dalej ...

Gdybym wiedział ze ich wymiana na nowe pomoże rozważył bym zakup ale jak ostatnio usłyszałem w serwisie „ kupisz a i tak będzie to samo bo one wszystkie tak maja „



Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano
Wkurza mnie to niesamowicie i nie wiem jak temat ugryźć dalej ...

Gdybym wiedział ze ich wymiana na nowe pomoże rozważył bym zakup ale jak ostatnio usłyszałem w serwisie „ kupisz a i tak będzie to samo bo one wszystkie tak maja „



Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

 

Oni zawsze tak gadają, oczywiście nie wszystkie tak mają, tak samo jak w n47 nie wszystkie lancuchy sie zrywają poniżej 200 tys i milion innych przypadków.

Opublikowano

Jest kilka opcji.

- "zrób to sam" - cierpliwe poprawianie fabryki wg. rad użytkowników lub instrukcji serwisowych, które pewnie będą się pojawiać na newtis (jak dla innych starszych modeli)

- sprawdzenie w innym ASO

- poczytanie na forach zagranicznych, jak sobie radzili, jak reagowało BMW na innych rynkach

- drążenie w centrali (może ze wsparciem prawnym) i wyciąganie przypadków naprawiania w innych modelach w ramach gwarancji

- czarny PR w ramach akcji odwetowej

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
osobiście, bym grzecznie prosił serwisanta o stosowanie smaru silikonowego lub innych metod do eliminacji tego trzeszczenia , byle nie wymiana bo to nie pomoże , pytanie jest czy trafimy na kogoś kto naprawdę chce pomóc ? bo uważam że jeśli ktoś w serwisie zdecyduje zdjąć panel środkowy.. to reszta jest z górki
  • 2 miesiące temu...
  • Główni Moderatorzy
Opublikowano
Mpakiet, 19”, stałe zawieszenie M - cisza absolutna.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Dobrze jak byście pisali przebieg bo to też będzie miało znaczenie.

Może być też tak że jedne dekory trzeszczą a inne nie tak było w wielu wcześniejszych modelach nie tylko bmw. Np w MB W205 piano black to jest koncert trzasków.

Dobrze dopisac kto co ma w aucie i może uda się wyciągnąć jakieś wnioski.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.