Skocz do zawartości

me72

Zarejestrowani
  • Postów

    15
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    G21 320d xDrive 2019

Osiągnięcia me72

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. W XC60 moglem to miec, ale na jazdach probnych jak patrzylem przez te zalane w szybie druciki to mi sie niedobrze zrobilo... Nie wiem czy w 3er jest zdalne odpalanie z aplikacji (chyba tak) i to u mnie w XC60 działa bez problemu. 10 minut na silniku przed wyjazdem i szyby od nawiewu są odmrożone, a siedzonko ciepłe... Mam nadzieje ze tak samo bedzie w BMW ;) Ogrzewane przednie szyby w Skodzie i Audi są dostępne od lat i to bez jakichkolwiek widocznych drucików, wiec to trochę obciach że nie ma tego BMW… Pozdrawiam R.
  2. me72

    Aktualizacje OTA

    Wyświetli sie po upgradzie. Pojawia sie też w aplikacji Connected/MyBMW. Apka (przynajmniej iphone’owa) pozwoli szybko pobrać upgrade przez Wifi i szybciej wgrać do samochodu. R.
  3. Wbudowanej nawigacji użylem może z raz. Dla mnie podstawa jest Google Maps i bezprzewodowy Carplay. Glownie dla tego zamowilem Live Cockpit Professional, bo bezprzewodowego nie bylo w plusie. Nie wiem jak teraz. R.
  4. No to chyba się znalazł, bo miałem F30, a moje G20 było nerwowe do aktualizacji softu i ustawienia geometrii. Przed zakupem G20 robiłem mały reschearch na forum, wśród znanych mi użytkowników, nieautoryzowanych serwisów i wszystkie problemy występowały u osób, które wcześniej nie miały BMW. Ta... Moje stare F10, czy poprzednie (skradzione niestety) A4 Quattro w porownaniu do G21 jeździly jak po szynach... :( Jakos niedlugo bede zmienial olej to zobaczymy czy cos beda mogli z tym zrobic... R.
  5. W 316d/318d/320d i 330e 40l jest standardem. 60l dobieralem jako opcje w swojej. R.
  6. Może też być tak ze takie zachowanie nie wszystkim przeszkadza... Kolega po prejechaniu się moim samochodem stwierdził, że się p3!@#!am ;-) W każdym razie na letnich oraz po wymianie zimówek na homologowane (mam G21 2.0d xDrive na 17") jest to aktualnie wytrzymania (chociaz jak przypomnę sobie moje skradzionę A4 quattro to dalej mnie to wkurza...) Wydaje mi isę, że największym problemem jest jazda na wprost np. przy silnych podmuchach wiatru - mam wrażenie że reakcja układu jezdnego i wspomagania w okolicy pozycji neutralnej jest opóźniona o ułamek sekundy, więc drobne korekty są trudnę i robię wężyka. Zwłaszcza w trybie komfort, tak więc normalnie jeżdżę albo ECO INDIVIDUAL z wspomaganiem SPORT lub na SPORT. Pozdr. r.
  7. Hm... nie mam wrażenia że DSC się aktywuje (nie czuć utraty przyczepności, nie świecą się kontrolki itd.) No i teoretycznie napęd nie jest tylko na tył, chociaż cholera wie w tym xDrive ;-) Ktoś ma jeszcze taki sam efekt? Pozdrawiam R.
  8. Hej, Czy ktoś z was ma taki efekt, że po przejechaniu przez śpiących policjantów z nieco większą szybkością (ale bez przegięć) czuć takie podwójne lub pojedyncze chrupnięcie/szarpnięcie? Widziałem to w swoim egzeplarzu i kolegi z zastanawiamy się czy to normalne. Chodzi o 320d xDrive z normalnym (nie-adaptacyjnym, niesportowym) zawieszeniem. Pozdrawiam Rafał
  9. Z doświadczenia radzę jeszcze kupić homologowane.... W trakcie diagnozy moich problemów z oponami usłyszałem "zapraszam na letnich które dostarczyliśmy z samochodem". Nie masz gwiazdek, to serwis zawsze ma wymówkę...;-) R.
  10. Obecnie zdaje się dają ROF tylko od R18. 16 i 17 to standardowe opony. Ja w każdym razie dostałem standardowe opony R17 (nie ROF). Co do komfortu to dla mnie układ jezdny G20/G21 jest tak przekombinowany, że nie obstawiałbym efektu końcowego - patrz wątek "czułość układu kierowniczego" ;-) R.
  11. W twoim wypadku oprócz geometrii należy dokręcić jeszcze raz śruby i nakrętki zawieszenia przed geometria. Auto z fabryki wyjechało niedokręcone... W moim przypadku problemem okazały się opony (leasingodawca "przyoszczędził" i dostarczył niehomologowane Goodyeary Ultragrip Performance). Po wymianie na homologowane Dunlopy jest kolosalna różnica i jeździ się znacznie lepiej. Ale żeby nie było że jest różowo - oczywiście też uważam że samochód jest zbyt czuły i narowisty przy dużych prędkościach (zwłaszcza w trybie komfortowym,) i jeżeli chodzi o prowadzenie to trochę tęsknię za Audi B9 które jeździło jak trzeba bez żadnych "poprawiaczy" ;-) Pozdrawiam R.
  12. W mojej G21 też już trzeszczy (6 tys km) - okolice zegarów po lewej stronie. R.
  13. Dokładnie. Asystent Asystent cofania jest akurat całkiem fajny i przydatny - korzystam przy wyjeździe z posesji i daje sobie nieźle radę, mimo że jest trochę kręcenia. Z asystenta parkowania zupełnie nie korzystam. Kamery też sobie chwalę (topview) - wygodne przy wjeździe do ciasnego garażu i na mieście. Moje wstępne spostrzeżenie jest też takie, że kamery przydają się jak korzystasz z funkcji parkowania awaryjnego, która jest bardzo czuła i zdarza się jej odpalić przy wjeździe w bramę garażową albo nad krawężnik. Pozdrawiam R.
  14. Mam to samo w G21 odebranym niecały miesiąc temu... Już raz poprawiali - g... dało, ale chociaż kierownice ustawili na prosto. We wtorek druga wizyta w serwisie :( Nie wierzę, że można taką manianę odwalać... Pozdrawiam R.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.