Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Zawsze jako alternatywę możesz wybrać odświeżony model s który dziś w nocy został zaprezentowany. Dodali nowy kolor i ledy w środku z animacjami 😂😂

  • Lubię to 1
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
2 godziny temu, Kriss33 napisał(a):

https://autogaleria.pl/xpeng-g6-g9-lifting-2025-ladowanie-szybkosc

XPENG G6 i G9 korzystają z architektury 800V oraz akumulatorów 5C we wszystkich wersjach wyposażenia. Dzięki temu oba modele oferują rekordowo krótki czas ładowania. Od 10 do 80 procent ładują się w zaledwie 12 minut. W modelu G9 moc ładowania sięga aż 525 kW, a w G6 wynosi do 451 kW.

Zaczyna ta elektromobilność wyglądać

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
2 godziny temu, maciej_cie napisał(a):

Tylko gdzie u nas są tak mocne ładowarki?

400 już są 

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Godzinę temu, BMFun napisał(a):

Zaczyna ta elektromobilność wyglądać

Dokładnie.  Tymczasem Tesla śpi. Prędkość ładowania beznadzieja i żadnych perspektywa nie słychać. 

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ąaa, nie pomyślałem.  To póki co tylko Ionity 350 kW. Wkrótce zaczną stawiać 600 kW.

Opublikowano

Ciekawe jaka wtedy będzie realna prędkość i krzywa ładowania. 
bo w teorii pięknie, a praktyce może maksymalna moc będzie w przedziale 23-31%. 

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Myślę,  że do 15 minut realnie postoj. 

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Na 2 wyjazdy do Włoch, jeden do Chorwacji, 1 do Wiednia i 1 do Berlina w drodze poza IONITY ładowałem się 3 razy ale to było 2 lata temu gdzie dziś już nie ma takiej potrzeby. A1 z północy na południe, a2 Warszawa - Berlin są dosyć dobrze obstawione przez IONITY więc aż takiej tragedii z bardzo szybkimi dc nie ma. Nie wiem czy tesla suc v4 też nie obsługuje 800v i będzie komicznie że przyjedzie chiński xpeng, cla, ix3 neue classe, naładuje się w 20 minut podczas gdy właściciele marki z „ekosystemu” będą kwitli dwa razy dłużej.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Brak comfort entry i elektrycznej kierownicy w 3-er/4-er (czyli fotele sie przesuwaja do tylu przy wysiadaniu i sa w tej pozycji przy ponownym wsiadaniu - znacznie je ulatwiajac, kierownica sie unosi do gory ulatwiajac wyjscie i wejscie i nie haczenie o nia)

Tak wlasnie wyglada brak tej opcji - kierownica cala porysowana od metalowych elementow spodni/paska

zalosne jak na marke premium

Kierownice jeszcze mozna zrozumiec - producent musialby zamontowac silniczek za 20 euro zamiast wajchy jak w Tipo, ale majac elektryczne fotele zeby nie bylo automatycznego odsuwania/przysuwania (zeby zmuszac do zakupu 5-er) to czystej krwi skur*******

396e5a39-e222-4f88-b753-561f04e67215

.

Opublikowano
2 godziny temu, adamjttk napisał(a):

Brak comfort entry i elektrycznej kierownicy w 3-er/4-er (czyli fotele sie przesuwaja do tylu przy wysiadaniu i sa w tej pozycji przy ponownym wsiadaniu - znacznie je ulatwiajac, kierownica sie unosi do gory ulatwiajac wyjscie i wejscie i nie haczenie o nia)

Tak wlasnie wyglada brak tej opcji - kierownica cala porysowana od metalowych elementow spodni/paska

zalosne jak na marke premium

Kierownice jeszcze mozna zrozumiec - producent musialby zamontowac silniczek za 20 euro zamiast wajchy jak w Tipo, ale majac elektryczne fotele zeby nie bylo automatycznego odsuwania/przysuwania (zeby zmuszac do zakupu 5-er) to czystej krwi skur*******

396e5a39-e222-4f88-b753-561f04e67215

Ale z Ciebie panicz jest 😉 ja nie wiem ja nigdy za kierownice nie zachaczam wsiadajac do auta. Może troche więcej aktywności fizycznej na codzień to będzie Ci trochę łatwiej wsiąść do auta 😉

IMG_6104.PNG.8fd0433272655eff0993e663d10ad490.PNG 

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Godzinę temu, adiki napisał(a):

Ale z Ciebie panicz jest 😉 ja nie wiem ja nigdy za kierownice nie zachaczam wsiadajac do auta. Może troche więcej aktywności fizycznej na codzień to będzie Ci trochę łatwiej wsiąść do auta 😉

Biegam duzo i regularnie od lat --> to nie forma fizyczna jest problemem.

Mam prawidlowa pozycje za kierownica, kierownica w miare nisko, nad kolanami a nadgarstkami siegam spokojnie do skraju kierownicy.

Przy tej pozycji hacze regularnie o kierownice rowniez w mojej i4 M50 podczas wsiadania.

 

W Tesli nie mam tego problemu bo jak wsiadam to fotel jest odsuniety sporo do tylu a kierownica sporo w gore.

Po nacisnieciu hamulca wszystko wraca do pozycji jak do jazdy.

To, ze i4 nie jest jakims SUVem/crossoverem tez nie pomaga.

 

Generalnie mozna powiedziec "czepiam sie", jak z 20 innymi rzeczami ktore nie wiedziec czemu irytuja a nie powinny irytowac w marce premium, gdybym jezdzil Corolla to bym nie marudzil (albo marudzil mniej)

.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Mnie z kolei odjeżdżanie i podjeżdżanie kierownicy irytuje. Trwa to zbyt długo i zabiera cenne sekundy mojego życia 😀 seria 3 to auto bardziej sportowe. Dobiegasz do auta i musi już być gotowe do jazdy 😀

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
13 minut temu, słonik40 napisał(a):

Mnie z kolei odjeżdżanie i podjeżdżanie kierownicy irytuje. Trwa to zbyt długo i zabiera cenne sekundy mojego życia 😀 seria 3 to auto bardziej sportowe. Dobiegasz do auta i musi już być gotowe do jazdy 😀

To je wylacz?

.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Nie mogę, bo wtedy sąsiad powie że mam auto zbyt mało premium.

a tak już na poważnie to czasami ta funkcja jest ok, czasami nie.

Opublikowano

Dla mnie to totalna pierdoła, przy małych dzieciach i tak wyłączone przez foteliki.

Co za to doprowadza mnie do szaleństwa w Tesli to te idiotyczne klamki. Totalnie potwierdzam zdanie Matta z Carwow, że są najgorsze w branży automotive.

Adam krytykował Ix za manualne sterowanie klapką od portu ładowania, pełna zgoda, ale z dwojga złego wolę mieć automatyczne klamki (używane kilkanaście razy dziennie) niż otwieranie portu, który bywa używany raz na tydzień.

Najbardziej premium w tym aspekcie jest EV6, gdzie zarówno klamki, jak i port są otwieranie automatycznie.

  • Główni Moderatorzy
Opublikowano

Kierownica która się unosi jest fajna, ale jeżdżący fotel słaby, wkurzało mnie to i wykodowałem.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Mam to w X5, a nie mam w iX3, bo tam jest manulna regulacja jak w Fiat Tipo 🙂 Szczerze, to przez ponad 3 lata nie dostrzegłem różnicy w komforcie wsiadania. Może dlatego że to SUVy są i łatwiej się wsiada. Odsuwanie wydaje się bardziej "premium" i to chyba główna jego zaleta. No ale ja nie mam tak rozbudowanej masy mięśni czworogłowych żebym zahaczał, więc mnie problem nie dotyczy.

Na pocieszenie, myślę że i4 musi mieć tak dużo zalet, które Ci rekomensują tą dużą dla Ciebie wadę, bo przecież inaczej byś auta nie kupił 😄 😄 

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)
1 godzinę temu, Randall napisał(a):

Kierownica która się unosi jest fajna, ale jeżdżący fotel słaby, wkurzało mnie to i wykodowałem.

Co to znaczy "wykodowalem" - w sensie nie masz pelnej dowolnosci w ustawieniach w GUI?

Ja w Tesli ustawilem sobie, ze przy wysiadaniu fotel sie odsuwa na ~5-10cm (nie do konca) i jest wtedy idealnie do wysiadania - nie obcieram wtedy kierownicy i nie musze czekac kilka sekund az sie odsunie/przysunie - caly proces trwa ~1 sekunde i jest niezauwazalny na codzien a ergonomicznie bajka.

Godzinę temu, BMFun napisał(a):

Szczerze, to przez ponad 3 lata nie dostrzegłem różnicy w komforcie wsiadania. Może dlatego że to SUVy są i łatwiej się wsiada. Odsuwanie wydaje się bardziej "premium" i to chyba główna jego zaleta. No ale ja nie mam tak rozbudowanej masy mięśni czworogłowych żebym zahaczał, więc mnie problem nie dotyczy.

Na pocieszenie, myślę że i4 musi mieć tak dużo zalet, które Ci rekomensują tą dużą dla Ciebie wadę, bo przecież inaczej byś auta nie kupił 😄 😄 

W SUV/crossover jest latwiej wsiadac niz w niskim sedanie to oczywistosc bo sie nie "zapadasz" do fotela przy wsiadaniu.

Ale nawet w TMY funkcja jest zdecydowanie uzyteczna, zreszta o czym my mowimy jak praktykuje ja kazdy szanujacy sie producent.

A te opowiesci/docinki o miesniach/premium etc zachowaj dla siebie, nudne to juz jest troche..

To ze iX3 jest ultra gownianym elektrykiem zrobionym na kolanie wiedza wszyscy, nie ma tam sporo wyposazenia ktore jest obecne w elektrykach za 150k PLN z Chin, po co zaklinac rzeczywistosc.

PS. i4 oczywiscie ze ma sporo zalet (i spoooro wad) - pisalem tu o nich wszystkich x razy.

Edytowane przez adamjttk

.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Tylko jakimś dziwnym trafem regularnie tutaj wypisujesz te same kilka wad a o zaletach wspomniałeś może z raz 😀

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
54 minuty temu, słonik40 napisał(a):

Tylko jakimś dziwnym trafem regularnie tutaj wypisujesz te same kilka wad a o zaletach wspomniałeś może z raz 😀

Wez Ty lepiej powiedz ile razy napisales w tym watku przez 5,5 roku o zaletach Tesli rotfl

.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
33 minuty temu, adamjttk napisał(a):

Wez Ty lepiej powiedz ile razy napisales w tym watku przez 5,5 roku o zaletach Tesli rotfl

Mocne. 😀

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.