Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
1 godzinę temu, Damianero74 napisał(a):

Trochę danych o iX3 (na podstawie pierwszych testów przedprodukcyjnych egzemplarzy):

  • xDrive, silnik EESM na tylnej osi, ASM na przedniej osi
  • >300 kW (ca. 402 PS), >600 Nm
  • Architektura 800V
  • Ładowanie - 400 kW (peak 3-5 minut), od 10%-56% utrzymywał średnio 318 kW. 10 minut ładowania = 350km zasięgu. 
  • Zasięg - testowana wersja -iX3 50 xDrive - 800 km, ponoć będą też wersje z zasięgiem 900 km (podejrzewam, że WLTP)
  • Zużycie 16,2 kWh/100 km (pewnie WLTP)
  • „Heart of Joy“- "superkomputer" - system dynamiki jazdy, adaptacyjny tryb jazdy (polecam poczytać artykuł na BMW Blog)
  • iDrive X, 17,9"-Touchscreen, Panoramic Display, Head-up
  • Level 2+: autonomiczna jazda do 130 km/h

image.png.f4bb64aa68a97da398ff9576363ed64b.png

Podoba mi sie to!

Jak dowioza wiekszosc z tych zapowiedzi to chetnie sie wybiore na jazde testowa i bede mial solidnego kandydata na nastepce TMYP dla zony

 

.

Opublikowano

Aktualnie wziąłem na trzy dni A6 Sportback e-tron performance avant. Bateria 100 kW brutto :). Dzisiaj trochę się pokręciłem po mieście i okolicy a komputer pokazuje zużycie śr.  16,5 kW

Najlepsze jest to ze auto w podstawowej wersji łapie się na dopłaty:)

Sprzedam koła zimowe do E84 WZ-318 7,5X17 ET-34 5X120, Opony Pirelli Sottozero 2 225/50/17
Opublikowano

Długo czekałem z nadzieją na A6, ale jestem rozczarowany jakością środka oraz wielkością bagażnika, poza tym bardzo fajne auto, połączenie dużego zasięgu z szybkim ładowaniem.

A IX3 rzeczywiście zapowiada się bardzo dobrze.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)
12 minut temu, hitch5 napisał(a):

Długo czekałem z nadzieją na A6, ale jestem rozczarowany jakością środka oraz wielkością bagażnika, poza tym bardzo fajne auto, połączenie dużego zasięgu z szybkim ładowaniem.

A IX3 rzeczywiście zapowiada się bardzo dobrze.

Podzielam opinię. Z zewnątrz auto jest ładne, ale kompletnie nie czuję design środka - ten dziwny zaokrąglony ekran, tandetny piano blask którego chyba opcjami nie da się pozbyć i jakość materiałów (gumowate obszycie deski bez skórzanej opcji jeśli dobrze kojarzę). Auto jest na poziomie jakościowym o klasę niżej niestety.

Zdecydowanie warto dopłacić do Taycan/Macan, chociaż ucierpi na tym przestronnosc wnętrza i bagażnika. 

Edytowane przez BMFun
Opublikowano

Troszkę z innej beczki ale dzis miałem okazję pojeżdzić omodą 9.Wiem,że pewnie powiecie ,że chińskie gówno ale proponuje się przejechać i zobaczyć.Miałem dla żony brać nowe x3 ale w porównaniu do omody wygłada blado.Materiały w srodku kiepskiej jakosci silnik 2.0 200km i cena kolo 300tys.W omodzie mamy wszystko co mozna miec łącznie z masażami foteli i prawdziwymi skorami w cenie auta czyli 219000.4 silniki 3-elektryczne i jeden spalinowy.Moc czuc za kazdym depnięciem.Jest tam okolo 500km mocy.Bateria 35kw wiec na samym pradzie podad 100km.Wykonczenie wnętrza jak co najmniej w x5.Przy tym aucie x3 to troche taniocha.Na prawdę auto zrobolo na mnie mega wrazenie.Idają 7 lat gwarancji.Co o tym sądzicie/.Czy jest sens pchac się w chinczyka

Opublikowano

Na pewno ciekawa oferta. Miałem okazję oglądać stacjonarnie w salonie(nie mieli jeszcze auta zarejestrowanego na demo do jazdy)  i robi dobre wrażenie. 

Moje spostrzeżenia: jak dla mnie za wysoka pozycja fotela kierowcy ( o dziwo fotel pasażera da się opuścić niżej ), mały bagażnik jak na tak duże auto ( nie wierze ze ma ponad 600 l jak podają Chińczycy ), jakość wykończenia - tutaj bym się spierał, jest blisko ale jednak gorzej niż w mojej X5 (szczególnie pokrętła sprawiają wrażenie tanich chociaż podobno są metalowe)

Poza tym full opcja i to na plus. 

Wrażenia z jazd (polecam test ECO-driver), ciekawe ile wyjdzie moc na hamowni bo auto jest mocne ale 537 KM chyba nie ma (szczególnie przy słabszj baterii moc odczuwalnie spada

No ale za 219 tys CCC

Sprzedam koła zimowe do E84 WZ-318 7,5X17 ET-34 5X120, Opony Pirelli Sottozero 2 225/50/17
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ja bym jednak mimo wszystko zalecał ostrożność. Może taki byd jest w miarę bezpieczny ale komoda może zawinąć się tak samo nagle z rynku jak seres zostawiając klientów bez serwisu, bez wsparcia, bez niczego. Btw polecam beczeć film o ix3 zalinkowany przez kolegę wyżej. Bardzo dużo rzeczy jest pokazanych.

Opublikowano

Jasne. 
Ale cenowo to inny pułap. U chińczyka masz za 250 tys najlepiej wyposażona wersje i 6 lat gwarancji w standardzie. 
 

BMW premium marka daje 2 lata…

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Co ci z 6 lat gwarancji jak dystrybutor zawinie się po 2? Zostaniesz bez gwarancji, bez dostępu do części i z wartością auta szorująca po dnie.  Nie musi się to wydarzyć ale z dużym prawdopodobieństwem nie wszystkie marki się utrzymają.

Opublikowano

Akurat omody bym się nie bał, należy do grupy Cheery (produkują 2,5 mln aut rocznie), maja duży magazyn części pod Ożarowem (największy w Europie), rozbudowują siec serwisów w Polsce (chyba już 7).

Sprzedam koła zimowe do E84 WZ-318 7,5X17 ET-34 5X120, Opony Pirelli Sottozero 2 225/50/17
Opublikowano
32 minuty temu, rkmi09 napisał(a):

Na pewno ciekawa oferta. Miałem okazję oglądać stacjonarnie w salonie(nie mieli jeszcze auta zarejestrowanego na demo do jazdy)  i robi dobre wrażenie. 

Moje spostrzeżenia: jak dla mnie za wysoka pozycja fotela kierowcy ( o dziwo fotel pasażera da się opuścić niżej ), mały bagażnik jak na tak duże auto ( nie wierze ze ma ponad 600 l jak podają Chińczycy ), jakość wykończenia - tutaj bym się spierał, jest blisko ale jednak gorzej niż w mojej X5 (szczególnie pokrętła sprawiają wrażenie tanich chociaż podobno są metalowe)

Poza tym full opcja i to na plus. 

Wrażenia z jazd (polecam test ECO-driver), ciekawe ile wyjdzie moc na hamowni bo auto jest mocne ale 537 KM chyba nie ma (szczególnie przy słabszj baterii moc odczuwalnie spada

No ale za 219 tys CCC

mam takie same spostrzeżenia.Bagażnik faktycznie nie za duży przez baterie i ysoka pozycja za kierownicą-tu nie ma problemu żona jest króciutka.Ale jakośc wykonania i materiałów najwyższej klasy.Hud up to jakiś kosmos.Jeżdziłem na baterii rozładowaniej do 16 procent więc nie było pełni mocy ale i tak w żadnym zakresie nie bylo niedostatku mocy a mam u siebie 400km więc było bardzo dobrze..Auto przyspiesza bez zwłoki i ładnie ciągnie.Bardzo dobrze wyciszone i właściwie nie wiem kiedy się włączał silnik spalinowy.Komfort niesamowity .Jedynie czego sie obawiałem to prowadzenia ale na prawde jest nieźle jak na tą mase.Ogólnie oprócz bagażnika nie miałem się do czego przyczepić.Strasznie mi to auto namieszało w głowie.Proponuje zobaczyć i się przejechać.

Opublikowano
9 minut temu, słonik40 napisał(a):

Co ci z 6 lat gwarancji jak dystrybutor zawinie się po 2? Zostaniesz bez gwarancji, bez dostępu do części i z wartością auta szorująca po dnie.  Nie musi się to wydarzyć ale z dużym prawdopodobieństwem nie wszystkie marki się utrzymają.

Nie piszę o dziwnych wynalazkach, ale jednak o wielkiej firmie. 

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)
12 godzin temu, andrew55 napisał(a):

Troszkę z innej beczki ale dzis miałem okazję pojeżdzić omodą 9.Wiem,że pewnie powiecie ,że chińskie gówno ale proponuje się przejechać i zobaczyć.Miałem dla żony brać nowe x3 ale w porównaniu do omody wygłada blado.Materiały w srodku kiepskiej jakosci silnik 2.0 200km i cena kolo 300tys.W omodzie mamy wszystko co mozna miec łącznie z masażami foteli i prawdziwymi skorami w cenie auta czyli 219000.4 silniki 3-elektryczne i jeden spalinowy.Moc czuc za kazdym depnięciem.Jest tam okolo 500km mocy.Bateria 35kw wiec na samym pradzie podad 100km.Wykonczenie wnętrza jak co najmniej w x5.Przy tym aucie x3 to troche taniocha.Na prawdę auto zrobolo na mnie mega wrazenie.Idają 7 lat gwarancji.Co o tym sądzicie/.Czy jest sens pchac się w chinczyka

Takich opinii bedzie coraz wiecej, po jazdach testowych "chinczykow" nastepuje konsternacja i dysonans poznawczy bo obiegowe opinie wiadomo jakie sa a przed oczami jest naprawde dobry produkt (materialy, wykonczenie, design, praktycznie full-opcja i do tego dluga gwarancja)

Chinczyki maja przede wszystkim ladne dla oka wzornictwo, agresywne i nowoczesne, nie trzeba tez sie bawic w konfiguratory na 30 stron bo praktycznie w cenie jest full opcja. Z duzych plusow tez to, ze nie trzeba sie obawiac napedu i akumulatorow bo pi razy drzwi nie ustepuja niczemu od tych "europejskich" - to duza zaleta, przy spalinowych tak nie bylo.

Z minusow jak dla mnie --> prowadzenie (auta chinskie prowadza sie lekko, jak zabawki - dla zony moze sie podobac, mi niekoniecznie) i GUI --> auta chinskie maje je poki co po prostu slabe (slaby jakosciow wyswietlacz, laguje, nie jest dopracowany) --> nie pisze tu konkretnie o Omodzie ale o np BYD,

Natomiast tak jak kolega wyzej napisal --> BMW z ich upadkiem jakosciowym, po 300k PLN, bedzie sie ciezko bronic jak po ~200k PLN beda chinczyki sprzedawane u tego samego dealera, z lepsza gwarancja, z lepszymi opcjami i z podobnym napedem/akumulatorami, ot prawa rynku, w Norwegii juz jest zalew chinskich elektrykow mozna powiedziec, ludzie glosuja portfelem. 

 

PS. wyscig zbrojen, ciag dalszy

Xiaomi SU7 Ultra przejechało Nuerburgring w 7:04,957 min. Lepiej niż Rimac Nevera i Porsche Taycan, Tesla Plaid daleko z tyłu | SAMOCHODY ELEKTRYCZNE - www.elektrowoz.pl

Edytowane przez adamjttk

.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

W Polsce jaeco jest stosunkowo duzo na ulicach, okostna trochę mniej widziałem ale generalnie Chińczyków zaczyna być widać częściej jak tesle.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Alfa Romeo widze w formie 😄

Te BMW jednak nie takie zle 😜

6645011fc11d1312770782e7816b0a1c0f81be7d

.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)
19 minut temu, adamjttk napisał(a):

Alfa Romeo widze w formie 😄

Te BMW jednak nie takie zle 😜

6645011fc11d1312770782e7816b0a1c0f81be7d

Dorzucisz zdjęcie zegarów Tesli tak dla porównania? 😉 

A tak na serio, to nie jakiś fake? Bo wygląda dramatycznie.

Edytowane przez BMFun
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Cena katalogowa: 245 400 zł brutto

 

Cena specjalna: 208 900 zł brutto - cena dla firm przy wyborze promocyjnego finansowania (Leasing od 100% ze stałą ratą, Kredyt od 0%, Wynajem).

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

https://autogaleria.pl/xpeng-g6-g9-lifting-2025-ladowanie-szybkosc

XPENG G6 i G9 korzystają z architektury 800V oraz akumulatorów 5C we wszystkich wersjach wyposażenia. Dzięki temu oba modele oferują rekordowo krótki czas ładowania. Od 10 do 80 procent ładują się w zaledwie 12 minut. W modelu G9 moc ładowania sięga aż 525 kW, a w G6 wynosi do 451 kW.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.