Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
6 godzin temu, TheApocalypse napisał(a):

Dlaczego narysowałeś wykres akurat od najwyższej bańki w całej historii firmy, spowodowanej zamieszaniami covidowymi w 2021 roku?

Dlaczego nie od momentu przed tą bańką, pewnie by się narracja nie zgadzała?

Podejrzewasz mnie o zla wole a przyczyna jest prozaiczna - jak zerkniesz na zakresy na wykresie to masz 1y, 5y i max

Max malo kogo obchodzi bo co mnie interesuje jak wygladal VW 30 lat temu na gieldzie, to prehistoria.

Wiec kolejny zakres to 5 lat i taki tez pokazalem.

Zebys nie marudzil - pokazuje "max" -> VW na dzis jest na poziomie z najwiekszego kryzysu za naszego zycia (2008-2010) czyli cofnal sie w rozwoju/kapitalizacji o 15 lat.

Ta spolka generalnie generuje dywidende na poziomie inflacji czyli ktos kto ja kupil na poziomie 90-100 euro x lat temu to jest "na zero" a ktokolwiek przez ostatnie 15 lat ja kupil powyzej 100 euro jest dzis na minusie wiekszym badz mniejszym (po x-nastu latach trzymania akcji!)

To jest dramat i nie wiem jak mozna na to inaczej patrzec.

dfdfdfdf.jpg

 

 

.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

To jest dramat jedynie dla ciebie. Natomiast główni akcjonariusze oraz ich udziały nie zmieniają się od lat.  Firma od wielu lat przynosi stabilne, duże zyski co pozwala im na luksusowe życie oraz inne inwestycje z samej dywidendy. Czego chcieć więcej?

Opublikowano
2 godziny temu, adamjttk napisał(a):

Podejrzewasz mnie o zla wole a przyczyna jest prozaiczna - jak zerkniesz na zakresy na wykresie to masz 1y, 5y i max

Max malo kogo obchodzi bo co mnie interesuje jak wygladal VW 30 lat temu na gieldzie, to prehistoria.

Wiec kolejny zakres to 5 lat i taki tez pokazalem.

Oj tak akurat 5 lat się kliknęło panu analitykowi i dlatego wybrał sobie z tych pięciu dogodnie ostatnie 4 lata, a początek wykresu pominął. To dlatego właśnie podejrzewam Cię o złą wolę i manupulację.

Bo jeśli nie, to dlaczego zatem Twoja strzałka na Twoim wykresie nie wyglądała tak? Za mało dramaturgii, teza się sypie, a u Ciebie "Jeśli teoria nie zgadza się z faktami, tym gorzej dla faktów".

 

dfdfdfdf.jpg

  • Lubię to 2
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Piękne legalne piramidy finansowe. Ci co weszli zarówno w BMW jak i Teslę w 2021 roku oddali innym swoje ciężko zarobione pieniądze i może je kiedyś odzyskają a może nie. Akcje tesli na dziś dzień 50 procent niżej w porównaniu z górką w 21 roku.IMG_3736.thumb.png.4dfee35338f7c3029002b053091ab4b9.png

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)
16 minut temu, słonik40 napisał(a):

Akcje tesli na dziś dzień 50 procent niżej w porównaniu z górką w 21 roku.

i nadal 400% wyzej w porownaniu z gorka z 2020 (jak to mawia kolega Apocalypse ^^)

Dorzuce do pieca - w dniu w ktorym zaczynalem ten watek (17.01.2020) akcje Tesli kosztowaly 34$

Dzisiaj, po 50 % spadkach, kosztuja 218$ czyli jakby nie patrzec sa ponad 500% wyzej 😉

Edytowane przez adamjttk

.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)

Weź pod uwagę że był to startup i szedł od zera. No i cały czas nurkują lol

IMG_3737.thumb.png.b310c5968974a0957355b03718e40b4b.png

Edytowane przez słonik40
Opublikowano

Widzę że temat nadal bardzo dobrze się rozwija😆 u mnie postęp technologiczny wygląda tak że na +- 200 aut na osiedlu mamy 2 elektryki: TMY i e-up! Za to z ciekawych aut jest RS6, SQ5, JGC 5.7, Mustang GT, nowe M4, ostatnio sąsiad odebrał m440i, ja w tym tygodniu finalizuje zakup stingera GT. Nikomu smród i hałas nie przeszkadza, mi również i po przejażdżce kilkoma elektrykami zwyczajnie ich nie chce. Pytałem sąsiada od m440i czemu nie kupił i4 m50. Odpowiedział mi: "pojebało cię, nie chce gównianej bateryjki".

  • Haha 1
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
6 minut temu, bartez9088 napisał(a):

Widzę że temat nadal bardzo dobrze się rozwija😆 u mnie postęp technologiczny wygląda tak że na +- 200 aut na osiedlu mamy 2 elektryki: TMY i e-up! Za to z ciekawych aut jest RS6, SQ5, JGC 5.7, Mustang GT, nowe M4, ostatnio sąsiad odebrał m440i, ja w tym tygodniu finalizuje zakup stingera GT. Nikomu smród i hałas nie przeszkadza, mi również i po przejażdżce kilkoma elektrykami zwyczajnie ich nie chce. Pytałem sąsiada od m440i czemu nie kupił i4 m50. Odpowiedział mi: "pojebało cię, nie chce gównianej bateryjki".

z ciekawości, jakimi elektrykami jeżdziłeś?

  • Główni Moderatorzy
Opublikowano

Decyzje tego idioty to też wina BMW bo już nie rozumiem skąd to szydzenie?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ja tam się cieszę. Licze na możliwość zakupu ciekawej perełki w tym albo przyszłym roku. Trochę 911, panamerek na OtoMoto wisi od zeszłego roku a to dobry znak 😀

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
15 godzin temu, Randall napisał(a):

Decyzje tego idioty to też wina BMW bo już nie rozumiem skąd to szydzenie?

Nie obrazamy sie na rzeczywistosc, komentujemy co sie dzieje na swiecie.

12 godzin temu, bartez9088 napisał(a):

Tm3, Tmy, VW id.3, ev6, ix3

Koniecznie musisz w takim razie sprobowac i4 M50 albo jakiegos e-trona GT/taycana

.

Opublikowano
24 minuty temu, adamjttk napisał(a):

Koniecznie musisz w takim razie sprobowac i4 M50 albo jakiegos e-trona GT/taycana

I tak mnie na takie auto nie stać więc są dla mnie bez znaczenia. Zresztą w takiej półce cenowej i tak wolałbym m550i g30

Opublikowano (edytowane)

 

Tyle szumu o przestarzałej technologii Tesli. Gdzie są w zestawieniu samochody z 800V, praktycznie jest to ściema i nie za bardzo coś daje w ogólnym rozrachunku. To pokazuje przewagę Tesli ze starymi modelami. Praktyczni najnowsze wypusty niemieckiego premium zostają w cały czas w tyle

https://www.youtube.com/redirect?event=video_description&redir_token=QUFFLUhqbVlpeHFCdGtpSk53amtZLXRIb2VVZ1JzYWlGQXxBQ3Jtc0ttdjZnbWh4T0J4UHpWNU5SS2FCX3JSWjZ1elJPSnlzeWlSN3R2a1FjZDVlak1RWTJ5V3pyeFFEQzJzdDVyUm4wdWhlLWRZQWd0TzFpYXE1bTN2d0ZDRE0wQ184OXZGN2QwMUJPN0U1RjhfTmstSGhTdw&q=https%3A%2F%2Fdocs.google.com%2Fspreadsheets%2Fd%2F1skFDah_ZEljUFM8yHijRzYdGQuQwc7YKo52w0nJarqU%2Fedit%3Fusp%3Dsharing&v=3_gZDfzHkIY

 

image.thumb.png.7d5ef77028630fb766d7fdadaf5f549f.png

Edytowane przez Jac3kBMW

Nie polemizuj z idiota bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona doświadczeniem. 

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)

Właśnie oglądałem podsumowanie grzyba nowego modelu y. Bardzo słabo się ładuje. Ponad 200kw zobaczył raz. 35 minut 10-80, daleko w tyle za konkurencją. 5 ładowań na trasie 1000km (co 170km) i ponad 500zl stracone na ładowanie przy najwyższych abonamentach (odpowiednik spalania około 10litrow na 100 a dużo trasy przebiegało ekspresówką). Dla mnie to jest katorga nie podróż i zdecydowanie wybór pada na panamere zamiast taycana. Taniej, szybciej, wygodniej.

 

aaa i bardzo kiepska krzywa ładowania. Jak jedzie do Szwajcarii to ładuje się do 50 procent (co 100km? Lol)

 

https://youtu.be/3_gZDfzHkIY?si=NELXh-5JRu5Pam9y

podspmowanie to ostatnie 10 minut filmu.

 

@Jac3kBMW tak chętnie podkreśliłeś Eqe to popatrz na łączne czasy ładowań oraz ich ilość. Eqe sedan 3 ładowania łącznie 1h 18 minut, Eqe suv 4 ładowania łącznie godzina 36 minut, nowy model y 5 ładowana łącznie jedna godzinę 28. Wstyd żeby nowy model podobno lidera rynku ładował się tak samo długo a nawet dłużej jak 3-5 letnie dziadki niemieckiego premium. Cla, a6 etron, neue classe zjada pod tym względem wszystkie modele tesli na śniadanie.

Edytowane przez słonik40
Opublikowano (edytowane)
39 minut temu, słonik40 napisał(a):

Wstyd żeby nowy model podobno lidera rynku ładował się tak samo długo a nawet dłużej jak 3-5 letnie dziadki niemieckiego premium

To zobacz teraz jaka baterie ma TMY i gdzie jest w zestawieniu i teraz zobacz na ceny samochodów które są 5 pozycji przed i 5 pozycji za.

Takiej trasy 1000km po Polsce to ja w życiu nie przejadę. Najwyżej 600km nad morze lub Mazury gdzie z mojej lokalizacji zrobie na jednym ładowaniu na SC lub ostatecznie Ionity w każdym kierunku. Stąd dla mnie ICE nie ma sensu. Jak jadę 600km to i tak musze się raz zatrzymać bez względu na to jakim samochodem pojadę a cały rok ładuję praktycznie za free.

 

Edytowane przez Jac3kBMW

Nie polemizuj z idiota bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona doświadczeniem. 

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

No rzeczywiście dziwne że samochody premium klasę wyższe z pneumatyka, skrętną osią, mają większą baterie i są droższe. Cuda panie a te 600km to się doczłapiesz jak będziesz jechał 120 i stał pod ładowarką po drodze prawie 40 minut. 

Opublikowano (edytowane)
18 minut temu, słonik40 napisał(a):

No rzeczywiście dziwne że samochody premium klasę wyższe z pneumatyka, skrętną osią, mają większą baterie i są droższe. Cuda panie a te 600km to się doczłapiesz jak będziesz jechał 120 i stał pod ładowarką po drodze prawie 40 minut. 

Jasne, Normalne prędkości autostradowe plus 35 minut ładowania. Jak dla mnie to nie jest żaden argument za ICE, takie trasy robię kilka razy w roku, nie więcej niż 5. Cały rok cieszę się z własnego prądu. Jeszcze jak otworzą Odolion który już czeka na podłączenie i Wrocław lub Legnicę to jestem w domu 😉 Dla mnie każda trasa na południe lub zachód to tylko lepiej.

W moim i tylko moim przypadku ICE straciło sens. 

Te samochody są droższe ale zasięgu i mocy większej nie oferują, w tym jest problem. Mimo nie wiadomo to jakich nowoczesnych instalacji 800V, gdzie jest ta przewaga na trasie. Jak Tesla otworzy SC które już mają pozwolenia to żadne 800V i nie jest Ci potrzebne.

Edytowane przez Jac3kBMW

Nie polemizuj z idiota bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona doświadczeniem. 

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

U mnie jak patrzę na taki odolion to ice nabiera jeszcze więcej sensu. Nie po to płacę tyle kasy na auto żeby później w korkach kwitnąć żeby dojechać by się naładować, następnie sterczeć na wygwizdowie pod gołym niebem. No i módl się lepiej żeby jak najdłużej pozostała część a1 pozostała darmowa bo 2 brameczki już tam czekają żeby obsłużyć pół Torunia i wszystkie okoliczne miasteczka 😀 jeśli dalsza część a1 stanie się płatna to w sezonie będzie tam armagedon.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Słonik chce jeździć na narty itp 160-180 km/h i wrócić  na 22 do domu, a elektrykiem tak nie może. 

Opublikowano
6 minut temu, słonik40 napisał(a):

U mnie jak patrzę na taki odolion to ice nabiera jeszcze więcej sensu. Nie po to płacę tyle kasy na auto żeby później w korkach kwitnąć żeby dojechać by się naładować, następnie sterczeć na wygwizdowie pod gołym niebem. No i módl się lepiej żeby jak najdłużej pozostała część a1 pozostała darmowa bo 2 brameczki już tam czekają żeby obsłużyć pół Torunia i wszystkie okoliczne miasteczka 😀 jeśli dalsza część a1 stanie się płatna to w sezonie będzie tam armagedon.

Jak tak będzie jak piszesz to wtedy pomyślę o M3. Jeszcze dwa razy w roku pojadę w tym kierunku a może wcale. Fajne wróżenie z kart. 

Nie polemizuj z idiota bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona doświadczeniem. 

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Szlak mnie trafia że nawet busy mnie wyprzedzają które potrafią jechać 160km/h

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.