Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Główni Moderatorzy
Opublikowano

Dzięki za link do test 1000km

Dobrze rozumiem, że przejechanie 1000km zajmuje minimum 9h? I kosztuje to ok 400zł??

Spalinowym bez łaski 7h z tankowaniem. Dieslem koszty wyjdą takie same. Benzynakiem trochę drożej.

7h a 9h to istotna różnica. Z 9h będzie 10h , bo już trzeba coś zjeść, siku, kupa, 4 kawa,

Opublikowano
1 godzinę temu, Rufio napisał(a):

Hmm jakie bzdury

Nie zaprzeczysz chyba, że w Polsce mamy 140 km/h. Odniosłem się do wypowiedzi kolegi Słonika o 150 km/h w Czechach.

zaczytuję siebie

2 godziny temu, Hesky napisał(a):

w Czechach 150 będzie tylko na niektórych wyremontowanych i zmodernizowanych

Obecny rząd czeski, który niemal w 100_ przewali jesienne wybory, poszukuje za wszelką cenę poparcia i obiecuje coś czego jeszcze nie zaczął realizować.

2 godziny temu, eSzet94 napisał(a):

Najwięcej o jeździe autostradami i o prędkościach wypowiadają się Ci,którzy trasę robią raz,dwa razy w roku a prędkości przelotowe mają porównywalne do dużych/małych fiatów x lat temu gdy całe rodziny jechały na wymarzone wakacje z porównywalną średnią jak dzisiejsze dobrodziejstwo technologiczne ;). 

Średnio rocznie przejeżdżam ponad 30 tys. km, więc nie mogę się porównywać z kierowcami zawodowymi, ale większość tego pokonuję autostradami w Europie, po pracuję pół na pół w PL i za granicą (ES, IT, FR i CZ).  Przykładowe moje jazdy z czerwca ubr.

Jestem przeciwnikiem "kultury zap...ia", ale oczywiście na własną odpowiedzialność każdy może twierdzić, że

2 godziny temu, eSzet94 napisał(a):

jazda do 200 jest jeszcze do ogarnięcia i można tak podróżować

Zawodowo jestem związany z branżą lotniczą i to z jej absolutnym rdzeniem. I moje stanowisko właśnie z tego wynika, że w  mojej branży nie ma miejsca na dowolne traktowanie, według własnego "widzimisie" bo kończy się to tragicznie. Oczywiście jak wiemy i u nas też trafiają się tacy co próbują, a jak kończą wiadomo.

Wszystkim życzę szerokiej drogi, ale zastanówcie się czasem czy nie lepiej "minus 10" a nie "plus 10"

 

cele.jpg

Opublikowano
41 minut temu, Hesky napisał(a):

ale zastanówcie się czasem czy nie lepiej "minus 10" a nie "plus 10"

nie lepiej

Sorry za brak polskich znakow ale mi sie nie chce ALT naciskac

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)

https://youtu.be/9QDjyK1wwI4?t=1278&si=-LHEM9IgVBVm9hq2


@Jac3kBMW a widziałeś temperaturę w jakiej jechał x? Umiesz odróżnić zimowe warunki z opadami od lata 21 stopni ciepła? Posłuchaj sobie grzyba bo wyszedł najnowszy test a6 etron avant, oraz ostatnie jego newsy. Opowiada w nim że 800v to jest zupełnie inny level w porównaniu ze wszystkimi teslami bo krzywa ładowanie jest prawie ze płaska. Posłuchaj sobie od tego momentu. 800b to jest inny level i must have w nowoczesnym elektryku a gościu wie co mówi bo jeździł wszystkimi teslami, łącznie z cybertruck 

 

p.s. testy grzyba nie są optymalne dla 800v bo nie wszędzie są szybkie ładowarki, testując a6 ładował na greenway z prędkością 100kwh bo dzielił moc z seresem

Edytowane przez słonik40
Opublikowano (edytowane)
Godzinę temu, Ratm napisał(a):

Chłopie, Tesla pozywa właścicieli, wybucha, płonie, sama ucieka z miejsca wypadku, porywa Ludzi,podgląda ludzi, odpadają jej dachy itp.

Czytaj dalej motoryzacyjnego pudełka czyli Autoświat i inne. 

Zrobilem Teslami ponad 100tys km. Koszty utrzymania to dosłownie opony i filtr kabinowy 3 szt za 300pln. W kieszeni w porównaniu do analogicznych samochodów mam około 75tys na samym paliwie. 

Każdy wydaje swoje zarobiona kasę jak uważa i elektryk jest nie dla każdego i niech tak zostanie. Dla mnie bajka. 

 

Edytowane przez Jac3kBMW
  • Haha 1

Nie polemizuj z idiota bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona doświadczeniem. 

Opublikowano
8 godzin temu, słonik40 napisał(a):

śmietnik historii wygrywa z nowoczesną technologią a 3 lata nie wystarczyło z jej oswojeniem się.

@słonik40 Ty jakiś dziwny jesteś, to chyba podatność na manipulacje. 
Czy Ty masz chłopie swoje zdanie? 

Napisałeś setki postów krytykujących elektryki i kupiłeś na końcu 2 bo była promka. 

Dalej najeżdżasz na elektryki a jak Porsche zrobiło promke na Taycana to Ci ślinka leci. 

Kup sobie w końcu fajnie brzmiący porządny samochód i lament się skończy. Nie będziesz się ładował w krzakach i zatrzymywał gdzie chcesz. Po co to biadolenie, kompletnie nie rozumiem. Tyle fajnych samochodów jest na rynku. Kup sobie hybrydę albo V8, zapniesz hak i z całym dobytkiem będziesz śmigał do CRO bez żadnych zbędnych postojów. 

Jak Cię kręci VW to masz świetnego Touarega R . 

Podejmij męską decyzję, zamów tego diesla i zapomnij o elektryku bo to przecież samochód nie dla Ciebie. Będziesz mnie wyprzedzał na A1 z pogardą i politowaniem. Jak ja będę stał się w krzakach lądował to Ty będziesz już na leżaku drinka all inclusive sączył 😎

  • Dziękuję 1

Nie polemizuj z idiota bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona doświadczeniem. 

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

@Jac3kBMW wszyscy wiemy jaka była pocovidowa sytuacja w branży moto. Ceny mocno w górę i zero rabatów. Ix1 wziąłem od dla 27k dopłaty oraz wyższego odliczenia. Dzięki temu wychodził 1/4 taniej od spalinowego, no i jeszcze darmowa jazda z nadprodukcji Pv z którą nie miałem co zrobić. Natomiast jak kupowałem Eqe to elektryki już potaniały bardzo dużo natomiast ice trzymały jeszcze cenę i z perspektywy czasu też uważam że była to dobra decyzja bo dzisiaj interesujące mnie ice kupię nawet ponad 100k taniej. To że wrócę do jednego spalinowego to jest więcej jak pewne. Może nie koniecznie v8 pomimo że to bajeczny silnik bo wiem że denerwowało by mnie spalanie ale kto wie, w życiu różnie bywa. W przyszłym roku ma być premiera nowego x5 i to może być ciekawe auto. Wracając do taycana. Jest to auto które wyjątkowo mi się zawsze podobało, jest niskie, sportowe, w miarę funkcjonalne i jest to Porsche. Jest to jedno z niewielu aut na których widok szybciej serce mi bije i to nie ze względu na napęd który mógłby by być spalinowy. Alternatywa dla taycana może być panamera ale jest 200k w zakupie droższa, pali 12-14 na 100 a przeglądy są koszmarnie drogie 9-12k. I to wszystko za Panamericaną w podstawowym silniku.

Opublikowano (edytowane)
9 minut temu, słonik40 napisał(a):

dzisiaj interesujące mnie ice kupię nawet ponad 100k taniej.

Ja dlatego piszę że w sumie nie stracę dużo na S ponieważ utrata jest podobna do ICE a nawet alternatywne X5 które wtedy rozważałem kupię dzisiaj spokojnie 50 tys taniej jako nowe, czyli w perspektywie 3 letniej wszystko się zbilansuje a nie liczę oszczędności na paliwie które powstały. 

Dla mnie przyjemność z  jazdy i ogólnego użytkowania przewyższa wady dwóch lub trzech wyjazdów w roku na wakacje. 

Edytowane przez Jac3kBMW

Nie polemizuj z idiota bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona doświadczeniem. 

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
1 godzinę temu, Jac3kBMW napisał(a):


Czy Ty masz chłopie swoje zdanie? 

Napisałeś setki postów krytykujących elektryki i kupiłeś na końcu 2 bo była promka. 

1. Slonik to nie tyle hejter elektrykow (chociaz tez) co plujec na Tesle, dzien bez oplucia Tesli dniem straconym.

Przez 4 lata i tysiace postow nie przeszlo mu przez gardlo jedno pozytywne slowo n/t Tesli ^^ 

2. Waz w kieszeni juz nigdy nie pozwoli mu kupic nic innego niz BEV, bedzie tu opowiadal rzewne historie o krzykach zony przy powolnej jezdzie, o ladowaniu sie w krzakach, o majtkach Grazyny a na koniec dnia potulnie pojdzie po kolejnego elektryka.

Dlaczego? Z prostego powodu, bo jezdzi za 10-20 PLN/100km a na zainstalowanie fotowoltaiki kasa juz poszla 😉

slonik, man up, nie musisz sie zawsze sluchac zony jak kupujesz auto, kup cos dla siebie!

.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

@adamjttk troszkę przesadzasz bo o ile na początku jak patrzyłem na tą biedę w srodku z ceną okolice 300k gdzie e tym samym czasie fajnie wyposażone m40i kosztowało podobnie to ogarniał mnie pusty śmiech o tyle dzisiaj sam tu wielokrotnie pisałem że tesla szczególnie w modelu 3/y ma bardzo dobre value for money. Całkowicie się nie zgadzam natomiast z tym że jest leaderem technologicznym bo konkurencja na dziś dzień jej mocno odjechała a patrząc na niektóre oferty value for money nie zawsze jest ok. Przykładowo i5 czy a6 avant możesz dziś dostać w najmniej przy 10 procentach wpłaty i racie na poziomie 1700zl netto co już wygląda bardzo fajnie.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)

No to garść informacji z trasy moja Tesla Y z baterią BYD.

Tempomat ustawiony na 145 km/h trasa Wrocław-Gliwice.  Zużycie 23 kWh, realnie 200 km przejadę i zostaje 10 % w aku. Temperatura 1-2 stopnie.

Czas ładowania 23 do 95% 22 minuty.

Dla mnie zasieg nie ma znaczenia.  Potrzebna jest tylko infrastruktura typu SUC Gliwice 12 stanowisk 250 kW.

Edytowane przez Kriss33
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
13 minut temu, słonik40 napisał(a):

o tyle dzisiaj sam tu wielokrotnie pisałem że tesla szczególnie w modelu 3/y ma bardzo dobre value for money.

Całkowicie się nie zgadzam natomiast z tym że jest leaderem technologicznym bo konkurencja na dziś ..

slonik - jest FUNDAMENTALNA rzecz ktorej przez te 4 lata nie rozumiesz i nie zrozumiales nadal.
Albo mi uwierzysz na slowo (wiem, ze tego nie zrobisz ;P), albo musisz wziac Tesle nie na godzinna przejazdzke a na np tydzien do potestowania. I sie z nia po prostu blizej zapoznac, z jej infotainmentem, detalami, prostota, uzytkowaniem na codzien w miescie czy w trasie. To uzytkowanie wyraza sie w setkach roznych detali.

Tesla robi GENIALNE samochody. Po prostu GENIALNE.
I ich genialnosc nie ma nic wspolnego z tym, ze sa biedne/ascetyczne w srodku (chociaz troche tez) ani z tym ze sa tanie/maja dobre value.

Ambienty, znaczki ///M, przeszycia na desce czy przetloczenia na masce sa fajne, lechtaja ego i sa mile dla ok --> rozumiem to, wiele osob kupuje auta oczami/sercem.

Ale genialnosc Tesli polega na tym, ze oni zaczynali praktycznie od zera, od czystej kartki i mieli sto roznych pomyslow jak zrobic przecietny samochod LEPSZY. Lepszy na codzien, lepszy w uzytkowaniu, w prostocie, w przyjaznosci, w technologii, w osiagach, w prowadzeniu, w praktycznosci.

Ja uzywam na codzien BMW i4 M50 i TMYP (dzien w dzien, wymiennie) i ta szeroko rozumiana technologia/przyjaznosc/GUI/osiagi/prowadzenie i dziesiatki DETALI w uzytkowaniu aut to sa LATA SWIETLNE na korzysc TESLI.

Przy TMYP BMW i4 M50 wydaje sie autem UPOSLEDZONYM i NIEDOROBIONYM, to jest tak jakbys mial zwykle 430ix i w ostatniej chwili ktos wlozyl tam w fabryce pol tony baterii i zmienil silnik spalinowy na elektryczny i zaczal je sprzedawac.

W BMW sa w tej chwili lata, dlugie lata zapoznienia technologicznego ktore firma MUSI odrobic jezeli sie chce w jakikolwiek sposob liczyc na rynku za kilka lat. I wsadzenie 800V niczego nie zmieni bo w praktyce to jest rzecz ktora wykorzystasz 5x w ciagu roku i zaoszczedzi Ci to (jak bedziesz mial szczescie) 5 min na ladowarce DC. 90% ludzi tego nie zauwazy nawet.

I mowie to pomimo tego, ze Musk zwariowal i jest naziolem a BMW kocham od 20 lat.

.

  • Główni Moderatorzy
Opublikowano
26 minut temu, Kriss33 napisał(a):

No to garść informacji z trasy moja Tesla Y z baterią BYD.

Tempomat ustawiony na 145 km/h trasa Wrocław-Gliwice.  Zużycie 23 kWh, realnie 200 km przejadę i zostaje 10 % w aku. Temperatura 1-2 stopnie.

Czas ładowania 23 do 95% 22 minuty.

Dla mnie zasieg nie ma znaczenia.  Potrzebna jest tylko infrastruktura typu SUC Gliwice 12 stanowisk 250 kW.

Na 200km średnia z uwzglednieniem ładowania wychodzi.

1h25 jazda

22min ładowanie

Podsumowując średnia prędkość podroży ok 110km/h

Czas jazdy na długim dystansie:

Elektryk 800km=7h

Spalinowy 800km =5h

 

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

To chyba ty pewnych rzeczy nie rozumiesz. Te przetłoczenia, znaczki łechtajace ego sprawia że we wnętrzu czuję się dużo lepiej. Co mi da to że z tesla spędzę więcej jak godzinę, dwie skoro żona po 15 minutach chciała z auta wysiąść? Sam fakt akustyki wiadra w środku sprawiał że w tym aucie czuliśmy się bardzo źle. Ustawienie wszystko przez ekran? Proszę cię to jest katorga, super niewygodna rzecz. Praktycznie wszystko w Eqe robię dedykowanymi guzikami poprzez ich pojedyncze naciśnięcie a infotaiment mogło by nie być. Filmy, przeglądarki? Bawiłem się 5 minut po odbiorze auta, więcej już nie skorzystałem. W tesli jak dla mnie brak jest chociażby tak podstawowej opcjii jak kamery 360. Niestety ale ta czysta kartka i brak doświadczenia w preferencji klientów ciągnie za sobą wiele wad co widać chociażby po tym że przy każdym update wiele opcji powoli dochodzi, chociażby kamera na przodzie zderzaka.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)
Godzinę temu, adamjttk napisał(a):

slonik - jest FUNDAMENTALNA rzecz ktorej przez te 4 lata nie rozumiesz i nie zrozumiales nadal.
Albo mi uwierzysz na slowo (wiem, ze tego nie zrobisz ;P), albo musisz wziac Tesle nie na godzinna przejazdzke a na np tydzien do potestowania. I sie z nia po prostu blizej zapoznac, z jej infotainmentem, detalami, prostota, uzytkowaniem na codzien w miescie czy w trasie. To uzytkowanie wyraza sie w setkach roznych detali.

Nie potwierdzam. Miałem TMY LR 2x1 tydzień robiąc ponad 2tys km łącznie i dla mnie nie ma tam szału. Infotainment ładnie wygląda i na dużym ekranie się w miarę wygodnie obsługuje, ale  ma on dla mnie niewielkie znaczenie i widziałem tam sporo wad i niedoskonałości. Całościowo jako auto zdecydowanie wolę wypożyczać x3/x5 co robię dużo częściej, bo te samochody bardziej przyjemnie wożą mnie tam gdzie chce. 

Godzinę temu, adamjttk napisał(a):

Tesla robi GENIALNE samochody. Po prostu GENIALNE.
I ich genialnosc nie ma nic wspolnego z tym, ze sa biedne/ascetyczne w srodku (chociaz troche tez) ani z tym ze sa tanie/maja dobre value.

Genialność to za duże słowo dla mnie, ale to co je wyróżnia to dobra cena za fajnie jeżdżące auto, ale ja nie rozumiem takiej ekscytacji i tej genialności. To jest dorabianie jakiejś teorii i chyba potrzeba pokazywania światu jakiego to genialnego wyboru się dokonało. Ten sam socjologiczny efekt co hype fanatykow tdi w latach 90tych. Genialność widza tylko ci fanatycy. Takie jest moje zdanie. 

Godzinę temu, adamjttk napisał(a):

Ale genialnosc Tesli polega na tym, ze oni zaczynali praktycznie od zera, od czystej kartki i mieli sto roznych pomyslow jak zrobic przecietny samochod LEPSZY. Lepszy na codzien, lepszy w uzytkowaniu, w prostocie, w przyjaznosci, w technologii, w osiagach, w prowadzeniu, w praktycznosci.

No i to potwierdza moje przypuszczenie z fanatycznym widzeniem “genialności” i potrzeba budowania jakiejś legendy, lepszego świata, romantycznej wizji szalonego konstruktora z zaczarowanym ołówkiem za uchem. O tych znaczkach w innych markach najwięcej mówią ci którzy chcą oznajmiać światu że jeżdżą najlepszym samochodem i dokonali najlepszego wyboru. Ok, wierzę że najlepszego dla nich, ale niech nie uprawiają tej krucjaty wmawiając innym że dla nich też Tesla jest najlepsza tylko jeszcze o tym nie wiedzą  

 

Godzinę temu, adamjttk napisał(a):

Ja uzywam na codzien BMW i4 M50 i TMYP (dzien w dzien, wymiennie) i ta szeroko rozumiana technologia/przyjaznosc/GUI/osiagi/prowadzenie i dziesiatki DETALI w uzytkowaniu aut to sa LATA SWIETLNE na korzysc TESLI.

Niedoskonalosxi gui całkowicie rekompensuje mi z nawiązką wszystkie inne zalety BMW jako samochodu. Spróbuj to zrozumieć. Masz swoją tezę i przejaskrawiasz pewne rzeczy które kompletnie nie mają znaczenia dla innych.

Godzinę temu, adamjttk napisał(a):

Przy TMYP BMW i4 M50 wydaje sie autem UPOSLEDZONYM i NIEDOROBIONYM, to jest tak jakbys mial zwykle 430ix i w ostatniej chwili ktos wlozyl tam w fabryce pol tony baterii i zmienil silnik spalinowy na elektryczny i zaczal je sprzedawac.

Tutaj akurat dokładnie to sie wydarzyło i masz racje 🙂 Ale juz taki iX to świetny samochód, który bije Tesle X na głowę i rozkłada na łopatki pod praktycznie każdym względem. I zaczadzenie “genialnoscia” Tesli nie pomoże nawet w tym żeby jego sprzedaż nie biła sprzedaży Tesli X. To pokazuje tylko ze value Tesli jest takie że musi za tym iść niska cena. 

Godzinę temu, adamjttk napisał(a):

W BMW sa w tej chwili lata, dlugie lata zapoznienia technologicznego ktore firma MUSI odrobic jezeli sie chce w jakikolwiek sposob liczyc na rynku za kilka lat. I wsadzenie 800V niczego nie zmieni bo w praktyce to jest rzecz ktora wykorzystasz 5x w ciagu roku i zaoszczedzi Ci to (jak bedziesz mial szczescie) 5 min na ladowarce DC. 90% ludzi tego nie zauwazy nawet.

Nie widzę zapóźnienia technologicznego BMW, widzę zapóźnienie z szeroką ofertą elektryków zaprojektowanych dobrze jak iX. Realnie na dziś to udanymi elektrykami BMW jest iX, ix1. Ciekawostka: na alpejskich trasach od groma jest krytykowanych tutaj ix3, które są elektrykami zrobionymi na szybko (jak to określasz wstawiony w ostatniej chwili silnik elektryczny), an ilość ich jest porównywalna do Tesli. Zrozum że pomimo tych niedoskonałości, jest sporo użytkowników którzy wolą to auto niż Tesla. Zaakceptuj inny punkt widzenia 🙂

Edytowane przez BMFun
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)
29 minut temu, BMFun napisał(a):

ale niech nie uprawiają tej krucjaty wmawiając innym że dla nich też Tesla jest najlepsza tylko jeszcze o tym nie wiedzą  

Nie musze nic nikomu wmawiac, od 2 lat TMY jest najczesciej kupowanym samochodem NA SWIECIE, bez wzgledu na naped czy na cene czy na klase samochodu. Ja o tym mowilem juz 5 lat temu ze tak bedzie to tutaj ograniczeni ludzie z wielkimi klapkami na oczach pisali tylko glupie komentarze bo u nich w Pierdziszewie Dolnym sprzedaja sie nadal 15 letnie A6 w TDI.

29 minut temu, BMFun napisał(a):

To pokazuje tylko ze value Tesli jest takie że musi za tym iść niska cena. 

Niska cena idzie za TECHNOLOGIA, jak masz najnowoczesniejsze fabryki i rozwiazania technologiczne (tak, produkcja to tez technologia!) to mozesz ciac ceny i nadal zarabiac. Tesle nie buduja sie w Wietnamie za miske ryzu, skladaja ja Niemcy za niemieckie pensje czy Amerykanie za amerykanskie pensje.

Niech BMW czy inny VW konkuruja jakoscia i cena, ja nie widze zadnego problemu.

29 minut temu, BMFun napisał(a):

Zrozum że pomimo tych niedoskonałości, jest sporo użytkowników którzy wolą to auto niż Tesla. Zaakceptuj inny punkt widzenia 🙂

Akceptuje, nie mam z tym zadnego problemu, roznorodnosc to podstawa.

Tylko my nie rozmawiamy o roznorodnosci a o technologii i ogolnie ktore auto/marka jest "lepsza".

I na dzis, bez dwoch zdan ta marka jest niestety Tesla, BMW poki co jest marka ktora odcina kupony od znaczka (a ta formula sie juz wyczerpuje co widac po redukcji kosztow i jakosci)  i kojarzy sie slabo (zacofana technologicznie) juz nawet w Chinach (!!!) co jest zenujace jak sie nad tym pochylic tak szczerze mowiac.

 

Tu masz Neue Klasse ktora nawet jeszcze nie zadebiutowala - to jest kopiuj/wklej tego co pokazala Tesla prawie dekade temu, to juz nawet nie jest smieszne.

BMW-Neue-Klasse-wnetrze.jpg

 

 

Edytowane przez adamjttk

.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Gdzie runty widzisz kopiuj wklej? W ekranie na środku który był już montowany w toyotach czy BMW 20 lat temu? Czy może w tym panoramicznym wyświetlaczu pod szybą którego tesla nie ma? 

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)
Godzinę temu, słonik40 napisał(a):

Gdzie runty widzisz kopiuj wklej? W ekranie na środku który był już montowany w toyotach czy BMW 20 lat temu? Czy może w tym panoramicznym wyświetlaczu pod szybą którego tesla nie ma? 

Huehue, jak spojrzysz na design BMW w kabinie przez ostatnie 30 lat to jest BARDZO konsekwentny (zarowno w roznych segmentach jak i kolejnych generacjach)

W momencie gdy Tesla pokazalala swoj design dekade temu (tez bardzo konsekwentny ale w swojej ascezie, skrajnie rozny od designu BMW) to BMW sie rakiem po kolei wycofywalo ze wszystkiego co kultowywalo przez dekady --> zeby na koniec zrobic 1:1 to co pokazala Tesla juz 10 lat temu (+wyswietlacz przezierny, brawo :D)

 

Ale spoko sloniku, spij spokojnie, design jest skrajnie autorski, niech Ci bedzie 😉

 

I zeby nie bylo --> ja nie mam im za zle, nalezy kopiowac rozwiazania konkurencji jezeli sa lepsze pod kazdym wzgledem. 

Szkoda tylko ze prawdopodobnie w Neue Klasse prowadzenie bedzie dalej gorsze, GUI bedzie dalej gorsze, masa nadal wieksza, naped mniej efektywny, osiagi (przyspieszenie, vmax etc) dalej gorsze etc

Ale pozyjemy zobaczymy, dla mnie krol od lat jest nagi niestety i duzo optymizmu nie mam, obym sie mylil.

Edytowane przez adamjttk

.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Powiem ci tak. Pitolisz jak połamany. Ja gdy się przesiadam do tesli to pod względem komfortu jazdy to jest 2-3 levels niżej. Nowa i5 jest pod tym względem także mega chwalona i podpisuję się rękoma i nogami pod tym co napisał kolega @BMFun. To sa jakieś straszne kompleksy klienteli tesli, jakaś chęć, potrzeby jazdy czymś najlepszym, wmawianie sobie tego oraz innym każdego dnia. Siedzisz na forum BMW i już 3 czy czwarty rok pitolisz te głupoty a ja ci napisze jak ci z bmw źle to zawijaj sie stąd, zapomnij o marce, wyślij na śmietnik historii i leć po kolejną tesle. Piszesz tu regularnie jakieś bzdury a tymczasem już dziś BMW jest w czołówce efektywności napędu, w marcu wychodzi poprawiona i5 gdzie efektywność jeszcze bardziej wzrasta a do drzwi puka 800v. Gniotłeś tu temat miesiącami szybkości ładowania tesli a teraz odwracasz kota ogonem że to nie ma znaczenia. Otóż ma, tesla to na dziś dzień technologiczny dinozaur z mikro bateryjką, przestarzała na dzisiejsze standardy 400v siecią ładowania i pajacem na jej czele wystawiającym jej klientom marchewkę z obietnicą ze ja dostaną za kilka miesięcy 

Opublikowano (edytowane)
18 godzin temu, Jac3kBMW napisał(a):

@słonik40 Zobacz test Grzyba, przestarzały najszybszy SUV świata wygrywa z naleśnikiem Audi, najnowszy wypust Audi na premierze nie ma startu do SUVA Tesli i to znacznie

 

https://docs.google.com/spreadsheets/d/1skFDah_ZEljUFM8yHijRzYdGQuQwc7YKo52w0nJarqU/edit?gid=0#gid=0

 

 

Obejrzałem ten test i praktycznie nie zamieniłbym TMS na nowe A6 ponieważ na tej trasie samo zużycie miałbym 50kWh mniejsze o tej samej porze. Dwa Tesla ma sto razy lepszy infotainment który się nie starzeje, dużo lepsze osiągi w Tesli i komfort użytkowania. Nie musze jeździć na przeglądy. Dużo bardziej wolę minimalistyczne wnętrze Ski niż te piano black z 100 guzików w drzwiach.

HUD to dla mnie nie zaleta, w nocy nawet mi przeszkadza.

Praktycznie jak teraz jeżdżę zimą np. na siłownie lub basen to nie zakładam kurtki ponieważ mam cały czas ciepło w samochodzie. To akurat różnica w porównaniu do ICE. 

Edytowane przez Jac3kBMW

Nie polemizuj z idiota bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona doświadczeniem. 

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)

No tak tylko że ty jeździsz na 19, grzyb jechał na 21 oraz sedan vs kombi. Jakbyś postawił sedana na 19 to różnica była by żadna albo wręcz Audi było by bardziej oszczędne.z dużo lepszym komfortem użytkowania i osiągami to jednak odlatujesz bo jednak ogromna większość recenzji mówi dokładnie co innego. Infotaiment w Audi z kolei to już jest android więc pozostały ci jedynie puste frazesy bo będzie tak samo uldstoway w audi jak u ciebie. 
 

temat grzania auta załatwia garaż, webasto albo hybryda, żaden problem

Edytowane przez słonik40
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jednym slowem szykuje sie PRAWDZIWY HIT SPRZEDAZY (!)
Bede wypatrywal ich na niemieckich autostradach, z pewnoscia zaleje niemieckie drogi 😜

.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.