Skocz do zawartości

G20, który silnik wybrać ? opinie, konfiguracje, porównania


Randall

Rekomendowane odpowiedzi

Jeśli masz brać skórę bez podgrzewania i wentylacji to proponuję zapomnieć o temacie. W zimie zamarzasz, w lecie cały mokry. Ale jak mówiłeś o budżecie to 250k, to raczej mniemam, że na wentylacje, podgrzewanie + lepszą skórę niż Sensatec wydawać nie będziesz, bo ciężko będzie się zmieścić.

W 3er przecież nie ma wentylacji, tylko podgrzewanie. Dla mnie to must have szczególnie na miasto w krótkie trasy bo zanim się auto nagrzeje to fotele robią robotę. Ale kolega ma wybrane w konfiguratorze podgrzewanie :) Mega szkoda, że BMW nie daje opcji wentylacji foteli w 3er :(

 

Mętlik mam, tak samo odnośnie tapicerki. Tkaniny, skóry to coś z czym ma styczność na co dzień i widzę jak jakość leci z roku na rok w dół. Ta podstawowa z m pakietu wydaje mi się nadzwyczaj przyzwoita, natomiast czy ta karmelowa jest warta tej dopłaty.. o eko skórze nawet nie ma sensu dyskutować bo to największy shit. Oczywiście na deskę ja zaznaczyłem bo goła wygląda dość kiepsko.

Sensatec to też ekoskóra. Sam mogę powiedzieć, że te fotele z m pakietu w lato są trochę za gorące, mimo tej alcantary perforowanej. Wrażenie jest takie jakby było grzanie siedzeń włączone latem.


Dołożyłbym za to hamulce M. Dużo tu osób pisze, że te zwykłe bardzo szybko się zużywają i nieraz po 20-30k są do wymiany. No i 100x lepiej wyglądają te duże tarcze przy felgach 18-19"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Wygląd wyglądem, ale również są bardzo efektywne, 370mm jeśli dobrze pamiętam daje radę.

No i fakt, standardowe tarcze na felgach 19" wyglądają jakby je ktoś z roweru górskiego przełożył.


Gdybym mógł wybierać to wolałbym moje 18" 796M w wersji 19" względem obecnych 19" 791M, bo lubię gęstsze szprychowanie.

Natomiast tych 796M nie ma w konfiguracji w żadnym rozmiarze.

Audi A4 2.0Tq /CompSport stage 1/

BMW F20 /CompSport stage 1/ - było

BMW G21 318d - jest

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najgorszy ze scenariuszy to kupic 320i , nie być zadowolony z silnika i pozniej ładować tysiące zł w chiptuning i pozbawić się gwarancji. Warto dwa razy przemysleć przy zamówieniu.

 

Jak nie masz porównania, to ze wszystkiego będziesz zadowolony :D Gorzej jak ktoś Ci się da przejechać 330i - wtedy będziesz zazdrościć. Podobnie jest z wyposażeniem - nie masz, nie używasz, nie wiesz co tracisz. Posmakujesz i będziesz żałować, że nie masz i też zaczną się zabawy w "dokładanie".


Ja celowałem w zakup 320i lub 320d, a skończyłem z 318d :lol: (ale tak to jest jak szukać używki) Jestem mega zadowolony. A z obecnymi przepisami/mandatami to ten silnik ma jeszcze większy sens ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najgorszy ze scenariuszy to kupic 320i , nie być zadowolony z silnika i pozniej ładować tysiące zł w chiptuning i pozbawić się gwarancji. Warto dwa razy przemysleć przy zamówieniu.

 

Jak nie masz porównania, to ze wszystkiego będziesz zadowolony :D Gorzej jak ktoś Ci się da przejechać 330i - wtedy będziesz zazdrościć. Podobnie jest z wyposażeniem - nie masz, nie używasz, nie wiesz co tracisz. Posmakujesz i będziesz żałować, że nie masz i też zaczną się zabawy w "dokładanie".


Ja celowałem w zakup 320i lub 320d, a skończyłem z 318d :lol: (ale tak to jest jak szukać używki) Jestem mega zadowolony. A z obecnymi przepisami/mandatami to ten silnik ma jeszcze większy sens ;)

Prawda, ja zamawiałem 318i i byłem wniebowzięty, bo nie jeździłem żadnym innym silnikiem. Jak odebrałem 330i to mi szczęka opadła, dobrze że m340i nie jeździłem :8)

Z wyposażenia teraz bym chciał lasery, bo dużo mi się zdarza w nocy jeździć, no i to z czym był problem w zeszłym roku: HK i lędźwie. Plecy trochę bolą przy +400km podroży, a muzyczka by się lepsza przydała.

Przepisów wcale nie trzeba łamać, a miło się przyspiesza w zakrętach ;)

Wg mnie niezależnie co się wybierze jednak warto dołożyć rozszerzoną gwarancję i serwis pakiet

warto, ale jeśli to leasing to lepiej po odebraniu auta. osobna faktura i całość w koszty

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia.

Ja zamierzałem kupić seata leona 1.5 tsi fr manula 130km.

za 100tyś a będzie BMW 3 318i 2.0 156km sportline automat za 130.

Więc dla mnie będzie to luksus a dla innego bieda wersja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia.

Ja zamierzałem kupić seata leona 1.5 tsi fr manula 130km.

za 100tyś a będzie BMW 3 318i 2.0 156km sportline automat za 130.

Więc dla mnie będzie to luksus a dla innego bieda wersja.

 


Masz już termin produkcji swojego auta?.

Wydaje mi się że wcześniej nasze auta szły podobnie terminami, a ja już od tygodnia mam autko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie mam terminu , wg umowy ma być do końca lutego, ale jak widać różnie z tym bywa...bez restrykcji powinno być na już. Nie mam ciśnienia, spokojnie czekam. Mam nadzieje na wakacje pojechać już 3...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Czy ktoś z Was ma porównanie hamulców m - pakiet ze standardowymi ?

Jakie są Wasze odczucia ?

Nie ma co porównywać. Hamowanie jest bezporównania lepsze z zestawem m pakiet, olbrzymim plusem jest żywotność klocków. Na standardowym zestawie tylne klocki były do wymiany po 16-25 tys.km, po zmianie na m pakiet przejechane jest ponad 50 tys. km i nadal jest sporo klocka z przodu i z tyłu. I wizualnie jak pięknie wygląda ten niebieski zacisk w połączeniu z czarną 19 :twisted:

6ff0d43911e3.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Nie wnikając w oczywiste kwestie lepszej wydajności, tarcze standardowe są zwyczajnie za małe do 19" i wyglądają komicznie, jak tarcze od roweru :roll:

Audi A4 2.0Tq /CompSport stage 1/

BMW F20 /CompSport stage 1/ - było

BMW G21 318d - jest

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Czy ktoś z Was ma porównanie hamulców m - pakiet ze standardowymi ?

Jakie są Wasze odczucia ?

Nie ma co porównywać. Hamowanie jest bezporównania lepsze z zestawem m pakiet, olbrzymim plusem jest żywotność klocków. Na standardowym zestawie tylne klocki były do wymiany po 16-25 tys.km, po zmianie na m pakiet przejechane jest ponad 50 tys. km i nadal jest sporo klocka z przodu i z tyłu. I wizualnie jak pięknie wygląda ten niebieski zacisk w połączeniu z czarną 19 :twisted:

 

Tak też sądzę - konfiguracja wczoraj zmieniona :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Witam,

Czy ktoś z Was ma porównanie hamulców m - pakiet ze standardowymi ?

Jakie są Wasze odczucia ?

Nie ma co porównywać. Hamowanie jest bezporównania lepsze z zestawem m pakiet, olbrzymim plusem jest żywotność klocków. Na standardowym zestawie tylne klocki były do wymiany po 16-25 tys.km, po zmianie na m pakiet przejechane jest ponad 50 tys. km i nadal jest sporo klocka z przodu i z tyłu. I wizualnie jak pięknie wygląda ten niebieski zacisk w połączeniu z czarną 19 :twisted:

 

Tak też sądzę - konfiguracja wczoraj zmieniona :cool2:

 

Słusznie :cool2:

Jeśli nie wybrałeś, dołóż jeszcze lasery, żebyś nie żałował jak ja :wink:

Audi A4 2.0Tq /CompSport stage 1/

BMW F20 /CompSport stage 1/ - było

BMW G21 318d - jest

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ktos z Was posiada fotele M ze skórą Vernasca? Kusi mnie jeszcze zmienic w konfiguracji zamówienia 430i z Sensatec czarna/alcantara wraz ze sportowymi fotelami, ale mam obawy że może być problem bez wentylacji (nie ma możliwości zamówienia).
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ktos z Was posiada fotele M ze skórą Vernasca? Kusi mnie jeszcze zmienic w konfiguracji zamówienia 430i z Sensatec czarna/alcantara wraz ze sportowymi fotelami, ale mam obawy że może być problem bez wentylacji (nie ma możliwości zamówienia).

Te fotele są mega twarde. Przy okazji. jeśli zamawiasz 4 GC to miejsca z tyłu już kompletnie nie będziesz miał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Witam,

Czy ktoś z Was ma porównanie hamulców m - pakiet ze standardowymi ?

Jakie są Wasze odczucia ?

Nie ma co porównywać. Hamowanie jest bezporównania lepsze z zestawem m pakiet, olbrzymim plusem jest żywotność klocków. Na standardowym zestawie tylne klocki były do wymiany po 16-25 tys.km, po zmianie na m pakiet przejechane jest ponad 50 tys. km i nadal jest sporo klocka z przodu i z tyłu. I wizualnie jak pięknie wygląda ten niebieski zacisk w połączeniu z czarną 19 :twisted:

 

Zamieniałeś po gwarancji?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Czy ktoś z Was ma porównanie hamulców m - pakiet ze standardowymi ?

Jakie są Wasze odczucia ?

Nie ma co porównywać. Hamowanie jest bezporównania lepsze z zestawem m pakiet, olbrzymim plusem jest żywotność klocków. Na standardowym zestawie tylne klocki były do wymiany po 16-25 tys.km, po zmianie na m pakiet przejechane jest ponad 50 tys. km i nadal jest sporo klocka z przodu i z tyłu. I wizualnie jak pięknie wygląda ten niebieski zacisk w połączeniu z czarną 19 :twisted:

 

Zamieniałeś po gwarancji?

 

Jeszcze w trakcie. Przez rok nikt nie zrobił z niczym problemu, a Pan w serwisie nawet pogratulował doposażenia samochodu. W tamtym czasie był duży problem z dostępnością klocków a cena z tarczami była nie wiele niższa niż kompletny nowy zestaw m pakiet na allegro.

6ff0d43911e3.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam kolegów.

Przymierzam się do zakupy G20 w wersji 320i silnik b48C (tak jest w instrukcji) auta użytkuję w 80% w mieście (W-wa) i się zastanawiam czy ten wybór jest w miarę rozsądny. Oczywiście życzyłbym sobie 330i ale nie mam takich pieniędzy. Czy ten silnik jest podatny na lekkie podkręcenie bo z tego co widzę da się go podkręcić prawie do wersji 330i i więcej. Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam kolegów.

Przymierzam się do zakupy G20 w wersji 320i silnik b48C (tak jest w instrukcji) auta użytkuję w 80% w mieście (W-wa) i się zastanawiam czy ten wybór jest w miarę rozsądny. Oczywiście życzyłbym sobie 330i ale nie mam takich pieniędzy. Czy ten silnik jest podatny na lekkie podkręcenie bo z tego co widzę da się go podkręcić prawie do wersji 330i i więcej. Pozdro

Jest wystarczający, ale po prostu poszukaj po forum bo sporo opinii było napisanych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam kolegów.

Przymierzam się do zakupy G20 w wersji 320i silnik b48C (tak jest w instrukcji) auta użytkuję w 80% w mieście (W-wa) i się zastanawiam czy ten wybór jest w miarę rozsądny. Oczywiście życzyłbym sobie 330i ale nie mam takich pieniędzy. Czy ten silnik jest podatny na lekkie podkręcenie bo z tego co widzę da się go podkręcić prawie do wersji 330i i więcej. Pozdro

 

Nie da się. Nie ma takiej opcji. Znaczy da się, ale nie ma dostępu do sterownika. Jakoś od lata 2020, wszystkie serie mają zablokowany sterownik.

Z tego co drążyłem temat jest tuner w Rosji który to robi za ok 1ooo euro, ale trzeba mu wysłać sterownik :P . Nikt w Polsce tego nie zrobi.

Pozostaje jako podkręcenie tylko box. Ale boxem nie podkręcisz do wersji 330i.


Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.