Skocz do zawartości

BMW G30 Jakość wykonania - prośba o opinie


krasnalak

Rekomendowane odpowiedzi

I tak i nie, już widzę jak codziennie wieczorem robisz przegląd nadwozia na okoliczność wystąpienia odprysku.

Ale po co? :O

W Maździe po 2 latach mam ich kilkanaście, da się żyć. W BMW z tego co mi wiadomo aż tak nie występują więc ja do swojego nie zamierzam robić nic.

Nie występują bo tak Ci się wydaje? :D

 

Dajcie spokój.

Prawdą jest, że Polak lubi wydać dużo na gołe BMW, a potem bronić swoich racji, że nie warto było np. dodawać na adaptacyjne ledy

1. Prawo ekonomii.. bo jest taniej.

2. Prawo psychologii.. bo człowiek potrzebuje samoutwierdzenia się już w dokonanych wyborach.

I tak to się kręci ;)


Natomiast kupowanie diesla za 200-400tys do kręcenia się po mieście to po prostu debilizm :D Niestety znam takich osobiście, co np. po prostu lubią diesla, bo mieli w 1995 mercedesa beczkę i był nie do zajechania, potem 1.9TDI i tak do dziś to zostało..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak to mówią - byle do pierwszej rysy, a potem już z górki. Zabezpieczenie powłoki lakierniczej to bardzo fajna opcja, aczkolwiek ludzie (najczęściej z lenistwa) tego nie robią. U mnie przy przebiegu 5 tyś córka otwarła drzwi i podmuch wiatru sprawił, że uderzyły w boczną elewacje (baranek). Przez dwa dni nie mogłem tego przeżyć, ale do jasnej, ciasnej - to tylko AUTO pomyślałem i teraz nawet nie zwracam na to uwagi :D
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Natomiast kupowanie diesla za 200-400tys do kręcenia się po mieście to po prostu debilizm :D Niestety znam takich osobiście, co np. po prostu lubią diesla, bo mieli w 1995 mercedesa beczkę i był nie do zajechania, potem 1.9TDI i tak do dziś to zostało..

 

Nie zgodzę się - mam przejechane ok 30 tyś głównie po mieście + raz w tygodniu wypad do Poznania/Wrocławia i nie mam absolutnie żadnych problemów z silnikiem diesla. Są ludzie, którym odpowiada przecież specyfika pracy jednostki wysokoprężnej i dlatego ją wybierają. Kupując nowe auto za 250 - 300 tyś złotych - prywatnie, nie bierze się go z myślą że pojeździ się nim 10 lat. Z reguły osoby, które na to stać wymieniają auto po kilku latach (4, 5) na nowszy model, mając ok 100 tyś km na liczniku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Klimat panujący na tym forum pomiędzy forumowiczami idealnie odzwierciedla ogólnopanującą opinię na temat użytkowników BMW na drogach... niestety...

Cały czas ktoś komuś chce coś udowodnić, brak merytorycznej dyskusji...

Chłopak zapytał o jakość wykończenia wnętrza a tu jak w praktycznie każdym temacie znowu dyskusja na temat ogromnego niewybaczalnego faux pas ze trony BMW czyli produkcji 518d w bieda version dla pospólstwa chcącego się dowartościować jakże zacnym i cenionym znaczkiem BMW na masce...

Cały czas się zastanawiam jak na tym forum mogą pomieścić się jednocześnie użytkownicy np. 540i i 518d...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem po co te spinki.

W PL jeździ cała masa dobrze , bardzo dobrze wyposażonych samochodów.

Polecam wycieczkę do Włoch, Holandii czy UK aby naocznie przekonać się ile samochodów jeździ w bieda wersjach z żółtymi światłami. Nie mamy czego się wstydzić, serio.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
A moze sytuacja jest odwrotna? To osoby kupujace 518 za mniej niz polowe normalnie wyposazonej g30 zachowuja sie na forum jakby wygrali zycie robiac interes zycia a tak naprawde kupili znaczek na masce I nic poza tym? Prosze obejrzec Sobie test zachara sprzed kilku lat o 520d to moze zrozumieja o co w bmw chodzi I skad tak I hejt. Wracajac do powloki to nie da sie czytac pierdol ze powloka ochroni przed walnieciem drzwiami w elewacje, albo odpryskami. Auto przez 3 lata ma sie dobrze prezentowac a to zapewni Dobra myjnia raz w tygodniu. Moze jak bym chcial trzymac auto przez 10 lat to bym na nie dmuchal a tak to przez 3 lata I tak bedzie wygladac jak nowe a pozniej I tak do zyda. Mialem wiele aut, nigdy powloki I kazde przez okres uzytkowania wygladalo jak nowe. Tym razem prawie dalem sie namowic ale z lenistwa I braku czasu tego nie zrobilem. Auto uzytkuje ponad rok I jak na nie patrze wyglada jak nowe pomwyjezdzie z myjni I jak Sobie po mysle za za poltora roku zmieni wlasciciela to utwierdzam sie ze zamiast tej powloki lepiej czesciej jezdzic na dobra myjnie.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

może zabrzmi to hejtersko ale mnie najbardziej rozbawia jak wlasciiel e36 pisze na forum G30 o wyzszosci 40i nad 18d :D

O mnie piszesz? :lol: :lol: :lol:

 

Polecam wycieczkę do Włoch, Holandii czy UK aby naocznie przekonać się ile samochodów jeździ w bieda wersjach z żółtymi światłami. Nie mamy czego się wstydzić, serio.

Racja, to u nich dziwne. Zawsze mi się wydawało, że im bardziej na wschód europy, tym bardziej trzeba się pokazać, ale to chyba działa inaczej. Wszyscy chcą się pokazać, ale na zachodzi bardziej się liczy wiek auta, u nas niekoniecznie.. Tak samo jak to, że do nas trafiają wypadki, bo na zachodzi tym się boją jeździć.

 

Mialem wiele aut, nigdy powloki I kazde przez okres uzytkowania wygladalo jak nowe. Tym razem prawie dalem sie namowic ale z lenistwa I braku czasu tego nie zrobilem. Auto uzytkuje ponad rok I jak na nie patrze wyglada jak nowe pomwyjezdzie z myjni I jak Sobie po mysle za za poltora roku zmieni wlasciciela to utwierdzam sie ze zamiast tej powloki lepiej czesciej jezdzic na dobra myjnie.

Straszne pokrętnie uzasadniasz swój słaby wzrok. Wyglądało jak nowe z 1.5m. Jakbyś choćby przejechał ręką po umytym przednim zderzaku, albo najlepiej pojechał do lakiernika, to by Ci wprawnym okiem od razu pokazał jak pokiereszowane jest auto po zrobieniu choćby 50tys km.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro dziur nie widzisz, to co innego niż macanie zostanie? :D Przecież ich nie usłyszysz. No chyba, że wolisz o nich nie wiedzieć, ale wtedy nie pisz, że ich nie ma...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A moze sytuacja jest odwrotna? To osoby kupujace 518 za mniej niz polowe normalnie wyposazonej g30 zachowuja sie na forum jakby wygrali zycie robiac interes zycia a tak naprawde kupili znaczek na masce I nic poza tym? Prosze obejrzec Sobie test zachara sprzed kilku lat o 520d to moze zrozumieja o co w bmw chodzi I skad tak I hejt. Wracajac do powloki to nie da sie czytac [bAD] ze powloka ochroni przed walnieciem drzwiami w elewacje, albo odpryskami. Auto przez 3 lata ma sie dobrze prezentowac a to zapewni Dobra myjnia raz w tygodniu. Moze jak bym chcial trzymac auto przez 10 lat to bym na nie dmuchal a tak to przez 3 lata I tak bedzie wygladac jak nowe a pozniej I tak do zyda. Mialem wiele aut, nigdy powloki I kazde przez okres uzytkowania wygladalo jak nowe. Tym razem prawie dalem sie namowic ale z lenistwa I braku czasu tego nie zrobilem. Auto uzytkuje ponad rok I jak na nie patrze wyglada jak nowe pomwyjezdzie z myjni I jak Sobie po mysle za za poltora roku zmieni wlasciciela to utwierdzam sie ze zamiast tej powloki lepiej czesciej jezdzic na dobra myjnie.

 

hejtujesz 520d czy 518d a sam jeździsz 530i czyli drugą najtańszą benzyną w G30 (a jeszcze niedawno najtańszą bo od niedawna jest dostępne 520i) oraz zwróć uwagę na fakt ze poziom cenowy 530i oraz 520d jest niemalże identyczny.......



owszem sam mam ubaw z ludzi którzy biora 518d business edition jeszcze bez nawigacji professional na zegarach ze wskazówkami (notabene nie wiedziałem ze az taka biede da się mieć w g30) ale nawet takie biedne g30 jest lepsze niż mazda czy volvo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A niech ludzie kupują co chcą... Ich pieniądze, ich samochód, ich życie.

Dlaczego My Polacy, ciągle musimy patrzeć na innych.

Ktoś chce Dacię nie ma, ktoś chce zapłacić za samochód sześć zer, niech płaci.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaraz wyłonią się osobne kasty i będa potrzebne osobne fora dla kolejno: bieda 4 cylindrowców, szóstek i szlachta - v8.

518d jest dla mnie kosmicznie dobrą wartością, 150 pare kawałków za auto które żadnym kosztem chipuje się na 220-230KM z napędem rwd w czasach kiedy Skoda Superb nie jest wiele tańsza. A podstawowe wskaźniki bardziej mi się podobają niż to g.. co BMW wpakowało w 530i - czegoś tak paskudnego nie widziałem dawno.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaraz wyłonią się osobne kasty i będa potrzebne osobne fora dla kolejno: bieda 4 cylindrowców, szóstek i szlachta - v8.

518d jest dla mnie kosmicznie dobrą wartością, 150 pare kawałków za auto które żadnym kosztem chipuje się na 220-230KM z napędem rwd w czasach kiedy Skoda Superb nie jest wiele tańsza. A podstawowe wskaźniki bardziej mi się podobają niż to g.. co BMW wpakowało w 530i - czegoś tak paskudnego nie widziałem dawno.

Dokładnie tak, biedne 518d zawsze technologicznie zje paska, mazde czy skodę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a i jeszcze jedno


nikt racjonalnie myslacy nie kupuje G30 BEZ xDRIVE w 520d. 518d jest 25 tys. tansze a to ten sam silnik tylko ze słabszym programem (wgrywasz za 2000zl i masz osiągi jak 525d).

 


Kupiłem 520d bez Xdriva i uważam się za racjonalnego człowieka. Mało tego, dziś zrobiłbym to samo w przypadku wyboru 520d. Dziękuje


Pzdr

Sprzedam Graty po Aucie :


- Wybierak ( Joystik ) Zmiany biegów zwykły do F10-tki - cena 200zł ! ( stan idealny )

- Licznik Europejski F10 ( stan BDB ) - cena 200zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też kupiłem 520d bez xdriva. Wczesniej mialem 30d tez bez, e92 też mam bez. Nie wiesz co to prawdziwe bmw bez xdriva. Jestes klasycznym nowym klientem bmw dla ktorego bmw stworzyło xdriva bo sobie po przesiadce ze skody, opla itp. nie radziło rwd na mokrym. Wg. mnie bmw rwd jezdzi zupełnie inaczej, ma tą lekkość. Posiadałem dwa modele z xdrive i czulem sie jakbym jezdzil skodą... Jak chcesz awd to polecam Subaru
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też kupiłem 520d bez xdriva. Wczesniej mialem 30d tez bez, e92 też mam bez. Nie wiesz co to prawdziwe bmw bez xdriva. Jestes klasycznym nowym klientem bmw dla ktorego bmw stworzyło xdriva bo sobie po przesiadce ze skody, opla itp. nie radziło rwd na mokrym. Wg. mnie bmw rwd jezdzi zupełnie inaczej, ma tą lekkość. Posiadałem dwa modele z xdrive i czulem sie jakbym jezdzil skodą... Jak chcesz awd to polecam Subaru

 

Jak czytam takie wypowiedzi o „prawdziwym BMW” to mi się tak jakoś od razu kojarzy z narracją o „prawdziwych Polakach”. W sumie to jak się lepiej przyjrzeć, fundament ideologiczny ten sam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, nie jestem racjonalnym człowiekiem i to jeszcze prawdziwym Polakiem, jeżdżącym od urodzenia bmw. Wytłumaczcie mi jak mozna tak nachalnie obrazac osoby kupujące 18d. Chyba boli Was to, że ten od 18d straci na wartości 50 tys zl, a Wy 250 tys zl. Sam mam ,,slabe'' 20d skonfigurowane na 346 tys zl i nie wstydze sie tego. Nie obrażajcie ludzi myślących inaczej niz wasza jedynie sluszna decyzja. Edytowane przez 0michal0
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aktualnie jeżdżę prawie nowym g30 z wypożyczalni i samochód co do wykonania wydaje mi się mocno plastikowy. Drzwi, deska wg mnie dużo lepiej są wykonane w f10. G30 trochę trąci słabymi materiałami, mam nadzieje, że w LCI to poprawia. Co do wyciszenia kabiny jest sporo lepiej niż w f10, jest też bardziej komfortowy, bardziej miękki (nie wiem czy nie przez to jest problem z podmuchami omawiany w innym temacie). Napęd też wg mnie działa lepiej, bardzie subtelne działanie skrzyni, lepiej przemyślany tryb żeglowania. Kierownica w g30 w wersji nie M to katastrofa w porównaniu do kierownicy M z f10- twarda i plastikowa
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wg mnie wykonanie jest super. Przed zakupem jezdzilem kilkoma wersjami, jezdzilem tez audi a6 c8 i g30 bije je na głowę. U mnie nic nie trzeszczy, jeżdżę półtorej miesiąca - przebieg 4500 km. Kilka razy na kocich łbach cos jak by zatrzeszczalo z lewej strony ale ledwo słyszalne. Spasowanie elementow bardzo dobre. Jeździ sie przyjemnie. Auto prawie w maksymalnym wposarzeniu, czarna nappa. Pas pasażera trzeba rzeczywiscie odwracać bo po odpiecu zawsze laduje nie w ta strone i trzaska. Samochód ma wady ale mimo to wybrał bym je ponownie.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie 2 miesiąca i 5 tysi za mną i jestem happy. Kolejne 518d na forum i kolejny zadowolony klient i na razie bez programu. Pas pasażera postukuje jak w egzemplarzach 2x droższych, ale też po kilkugodzinnym postoju w słońcu i odpaleniu klimy przez 2min pstryka deska, ale mam te listwy w fortepianowym a to zostało już uznane za przyczynę. Samochód dla mnie mega komfortowy, cichy (mam 18stki i brak runflatów w czym widzę zasługę tej wygody). Fotele bardzo wygodne, środek super wykończony. Mimo tego, że mam navi biznes i wskazówkowe zegary, to dalej oceniam bardzo pozytywnie środek i rozrywkę w stosunku do konkurencji w tym budżecie. Tak samo seryjne audio po dostrojeniu gra naprawdę przyzwoicie. Gdybym drugi raz wybierał, zrobiłbym to samo, choć wróć, okazało się, że przed moim zakupem 3-4tyś drożej były wersje z dużą navi, to może bym dopłacił tak niewielką kwotę. Autko polecam w tym budżecie zdecydowanie, przy większych zasobach finansowych rzecz jasna, warto kupić coś więcej niż 518d :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.