Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Co to jest SS? :D

 

Staert-Stop, BMW w swojej dokumentacji pisze ze jest problem generalnie w V8, przez pierwsze (w nowych wersjach już tylko ułamki) sekundy nie ma smarowania i można sobie zrobić problem.

  • Odpowiedzi 428
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
W 7 g11 silniki 4.4 padały jak muchy, znajomemu wymienili 4 razy motor. W mojej m550i tez już wymienili silnik. dodam że olej wymieniam max co 10 tys

 

Czy jeździsz z aktywnym SS? Ew. uprawiasz eko-driving? :)

 

Nie jezdzę z aktywnym SS, (mam wyłączony), eko-drivingu nie uprawiam, nie po to kupuję m550 i :wink:

  • 3 tygodnie później...
  • Moderatorzy
Opublikowano
Czy BMW 5 w wersji poliftowej ma wreszcie w standardzie lub opcji szyby boczne akustyczne (podwójne)?

 

Nie ma takiej opcji dodatkowej, ale w sumie co z tego, jeśli w 540i i tak jest dużo ciszej niż w M340i wyposażonej w szyby "akustyczne". Wiem, że to różne samochody i nie powinno się ich bezpośrednio porównywać, ale to pokazuje, że w piątce jest całkiem komfortowo nawet bez tego dodatku. A może standard to już szyby "akustyczne", fajnie gdyby jakiś ekspert się wypowiedział.

Opublikowano
Czy BMW 5 w wersji poliftowej ma wreszcie w standardzie lub opcji szyby boczne akustyczne (podwójne)?

 

Nie ma takiej opcji dodatkowej, ale w sumie co z tego, jeśli w 540i i tak jest dużo ciszej niż w M340i wyposażonej w szyby "akustyczne". Wiem, że to różne samochody i nie powinno się ich bezpośrednio porównywać, ale to pokazuje, że w piątce jest całkiem komfortowo nawet bez tego dodatku. A może standard to już szyby "akustyczne", fajnie gdyby jakiś ekspert się wypowiedział.

 

Moja firma zajmuje się szybami i tu powiem, że piątki mają jednowarstwowe szyby nie laminowane, żeby można powiedzieć że szyba jest dźwiękoszczelna powinna mieć 2 warstwy z winylem lub jedna warstwa odpowiednio gruba.

Opublikowano
Czy BMW 5 w wersji poliftowej ma wreszcie w standardzie lub opcji szyby boczne akustyczne (podwójne)?

 

Nie ma takiej opcji dodatkowej, ale w sumie co z tego, jeśli w 540i i tak jest dużo ciszej niż w M340i wyposażonej w szyby "akustyczne". Wiem, że to różne samochody i nie powinno się ich bezpośrednio porównywać, ale to pokazuje, że w piątce jest całkiem komfortowo nawet bez tego dodatku. A może standard to już szyby "akustyczne", fajnie gdyby jakiś ekspert się wypowiedział.

 

Moja firma zajmuje się szybami i tu powiem, że piątki mają jednowarstwowe szyby nie laminowane, żeby można powiedzieć że szyba jest dźwiękoszczelna powinna mieć 2 warstwy z winylem lub jedna warstwa odpowiednio gruba.

 

Ja nie wątpię, że w BMW 5 jest cicho. Ale nie rozumiem, czemu do niższego modelu można dokupić szyby podwójne (Seria 3), do wyższego też, a do 5 nie :) Liczyłem, że zmieni się to przy okazji facelifitingu.

  • Moderatorzy
Opublikowano
Pewnie dlatego, że w Trójce bez tych szyb byłoby głośno jak na jarmarku. A w Piątce nawet bez tego dodatku masz komfort. Może inżynierowie doszli do wniosku, że truskawek się nie słodzi i dla efektu w postaci 0,5dB (strzelam) nie będą wprowadzać zamieszania.
Opublikowano
Pewnie dlatego, że w Trójce bez tych szyb byłoby głośno jak na jarmarku. A w Piątce nawet bez tego dodatku masz komfort. Może inżynierowie doszli do wniosku, że truskawek się nie słodzi i dla efektu w postaci 0,5dB (strzelam) nie będą wprowadzać zamieszania.

 

A czy cokolwiek doszło w ogóle w kwestii wyposażenia, coś, czego brakowało w wersji przed liftem? Ogrzewanie przedniej szyby, automatycznie przyciemniane lusterko boczne pasażera, możliwość korzystania z mapy Google (korki)?

  • Moderatorzy
Opublikowano

Przecież już od dawna jest RTTI (korki). Doszło coś, czego nie mogłem wybrać w wersji przedliftowej - reflektory laserowe. Do tego ID7 i Android Auto.


Boczne pasażera już było przyciemniane w poprzednich generacjach, ale to już nie wróci.

Opublikowano

Zacząłem ten wątek 3 lata temu, LCI G30 już jest więc przymierzam się do przesiadki z F10 525D.

No i tu już pierwsza zagwozdka związana z silnikiem - w gamie G30 nie ma wersji 525D. Kupując nową furę za pewnie nie mniej niż 250-280 koła nie chciałbym sobie pogorszyć osiągów. Co polecacie żebym nie odczuł straty mocy nie wchodząc w 3litrówki bo tutaj przy moim wyposażeniu w aktualnej F10 to i 300 tysięcy bedzie za mało a nie chciałbym tyle wydawać jednocześniej nie pogarszając sobie mocy silnika i jakości wyposażenia.

Opublikowano
Zacząłem ten wątek 3 lata temu, LCI G30 już jest więc przymierzam się do przesiadki z F10 525D.

No i tu już pierwsza zagwozdka związana z silnikiem - w gamie G30 nie ma wersji 525D. Kupując nową furę za pewnie nie mniej niż 250-280 koła nie chciałbym sobie pogorszyć osiągów. Co polecacie żebym nie odczuł straty mocy nie wchodząc w 3litrówki bo tutaj przy moim wyposażeniu w aktualnej F10 to i 300 tysięcy bedzie za mało a nie chciałbym tyle wydawać jednocześniej nie pogarszając sobie mocy silnika i jakości wyposażenia.

 


Silniki 25d juz jakoś rok temu BMW wycofało. Podobno z powodu problemów ze spełnieniem norm spalin.


530i to jest bardzo dobra opcja. Jak dla mnie to teraz najlepszy stosunek ceny do osiągów w BMW. Spalanie tez jest niskie (jak ktoś potrafi się obchodzić z benzyną ;) ).

2015: Jatoba Brown F10 520d xdrive B47 (ex) | 2019: Bluestone G32 640i xDrive B58C | 2020: Melbourne Red F40 120i FWD B48 (ex) | 2025: Manhattan Green G05 40i xDrive B58N | https://www.instagram.com/gran.turismo.g32/ | https://www.instagram.com/red.bmw.f40/

Opublikowano
Ja tam bym kombinował, jak dostać większy rabat na 3.0 i z czego ew zrezygnować w wyposażeniu ;) R4 to jest całkiem spoko w motocyklu co ma 250kg. Jak się chce kupować rozsądnie, to po co brać BMW :P
Opublikowano


Silniki 25d juz jakoś rok temu BMW wycofało. Podobno z powodu problemów ze spełnieniem norm spalin.


530i to jest bardzo dobra opcja. Jak dla mnie to teraz najlepszy stosunek ceny do osiągów w BMW. Spalanie tez jest niskie (jak ktoś potrafi się obchodzić z benzyną ;) ).

 

Czyli dwulitrówka w benzynie? Jak to pali w autistradzie przy 160-180km/h ? Generalnie ma to drugorzedne znaczenie wg. mnie jak sie kupuje auto za 300koła ale tak jakoś źle bym się czuł jak bym mial miec wir w baku.

Opublikowano
Ja tam bym kombinował, jak dostać większy rabat na 3.0 i z czego ew zrezygnować w wyposażeniu ;) R4 to jest całkiem spoko w motocyklu co ma 250kg. Jak się chce kupować rozsądnie, to po co brać BMW :P

 

Może przez brokera? Kogo polecacie bo jest pare firm na rynku?

Opublikowano
Zacząłem ten wątek 3 lata temu, LCI G30 już jest więc przymierzam się do przesiadki z F10 525D.

No i tu już pierwsza zagwozdka związana z silnikiem - w gamie G30 nie ma wersji 525D. Kupując nową furę za pewnie nie mniej niż 250-280 koła nie chciałbym sobie pogorszyć osiągów. Co polecacie żebym nie odczuł straty mocy nie wchodząc w 3litrówki bo tutaj przy moim wyposażeniu w aktualnej F10 to i 300 tysięcy bedzie za mało a nie chciałbym tyle wydawać jednocześniej nie pogarszając sobie mocy silnika i jakości wyposażenia.

Jestem po takiej przesiadce i jestem bardzo zadowolony, ale jezdze głównie po mieście i mam mały przebieg roczny. Plusy silnika to: kultura pracy, nic nie klekocze, dynamika też lepsza, ale skrzynia musi się napracować. Na trasie lepsze przyśpieszenia powyżej 140 km/h (ale nie jest to 6 cylindrów). Minus - spalanie wieksze o 2-3 litry na 100 km niż w 525. Piszę tylko o napędzie, reszta jest duzo lepsza. Jedno i drugie auto xd.

Opublikowano
Pewnie dlatego, że w Trójce bez tych szyb byłoby głośno jak na jarmarku. A w Piątce nawet bez tego dodatku masz komfort. Może inżynierowie doszli do wniosku, że truskawek się nie słodzi i dla efektu w postaci 0,5dB (strzelam) nie będą wprowadzać zamieszania.

 

A czy cokolwiek doszło w ogóle w kwestii wyposażenia, coś, czego brakowało w wersji przed liftem? Ogrzewanie przedniej szyby, automatycznie przyciemniane lusterko boczne pasażera, możliwość korzystania z mapy Google (korki)?

 

Pewnie nie doszło tyle żeby koniecznie zmieniać z przedliftu na polift, ale parę dodatków jest. Poza tym co wymieniliście jest ciekawa opcja użycia kamer do nagrywania otoczenia. Jestem ciekawy jak to działa w praktyce (np. czy automatycznie nagra szkodę parkingową, albo film sprzed wypadku/kolizji).

Opublikowano
Ja tam bym kombinował, jak dostać większy rabat na 3.0 i z czego ew zrezygnować w wyposażeniu ;) R4 to jest całkiem spoko w motocyklu co ma 250kg. Jak się chce kupować rozsądnie, to po co brać BMW :P

 

Może przez brokera? Kogo polecacie bo jest pare firm na rynku?

Ja brałem na Czechy, masz ze 30% taniej ale za gotówkę. Brokerów niestety nie znam, ale tutaj na forum się jeden reklamował SelectAutomotive, ale opini musisz sobie poszukać, choć pewnie niezadowoleni piszą znacznie więcej ;)

Opublikowano
diesel jest 520d i potem od razu 530d czyli 3 litry, a kolega chciał mieć poniżej 3.0 - więc jak nie chce mieści gorszych osiągów niż 525d f10/11 to 530i/xi to jedyna opcja
Opublikowano
Ja tam bym kombinował, jak dostać większy rabat na 3.0 i z czego ew zrezygnować w wyposażeniu ;) R4 to jest całkiem spoko w motocyklu co ma 250kg. Jak się chce kupować rozsądnie, to po co brać BMW :P

 

Może przez brokera? Kogo polecacie bo jest pare firm na rynku?

 

Select Automotive jest OK , brałem od niego F10 :cool2: Ale na G30 z 6 cylindrami wyczaiłem dobrą ofertę na kilkumiesieczną sztukę z programu Premium Selection z rabatem - 35% , więc może to będzie dobry kierunek także i dla Ciebie .

Opublikowano

Witam serdecznie!


w związku z tym, że konfiguruję pod zakup nowe G30, szukam LCI w kolorze phytonic blue. Może wiecie czy u któregoś dealera nie stoi ten model w takim kolorze?

Na rysunkach G30 w tym kolorze wygląda świetnie ale chciałbym go zobaczyć na żywo.

Opublikowano
Dużo X3 jest w tym kolorze, więc na pewno gdzieś znajdziesz.
Opublikowano
musisz trochę poczekać i z pewnością będzie, na ten moment to za dużo tych lic jeszcze nią ma u dealerów

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.